andreizalau Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 mai Mihai ficior,,,,,dupa noroaiele alea, numa buna ar fi fost o baie la Felix,,,, de intri cu motoru, iese ca nou sa nu uit,,,, are cineva de dat un CDI defect, dar sa aibe carcasa intacta? dau si io o palinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 vezi ca sunt prin targuri cdi-uri de honda SH,scuter,care are aceleasi dimensiuni si mufe cu alea de dominator.nu costa mai mult de 20-25 de lei,daca nu gasesti la cineva de dominator poate te ajuta unu de ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Daca se potriveste mufa inseamna ca se potrivesti si computadoru'? vezi ca sunt prin targuri cdi-uri de honda SH,scuter,care are aceleasi dimensiuni si mufe cu alea de dominator.nu costa mai mult de 20-25 de lei,daca nu gasesti la cineva de dominator poate te ajuta unu de ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Daca se potriveste mufa inseamna ca se potrivesti si computadoru'? "computadoru'" nu se potriveste, aia e clar, poate omu zice de carcasa, credea ca la Andrei ii trebuie doar carcasa. asa CDI din cate am vazut se potriveste de la Transalp 600v sau DOMI intre ele RD02-RD08 cu mici modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Salutare domnilor, tocmai am schimbat uleiul si au intrat 2 litri (schimbat si filtrul) si niveul la ulei e undeva la jumatate intre maxim si minin. In manual scrie ca daca se schimba si filtrul intra cam 1,95l, iar nivelul trebuie sa fie undeva pe maxim. Acuma, intrebare: trebuie sa mai completez pana ajunge pe maxim, sau nivelul e OK la jumatate? Am uitat sa mentionez ca Domi-ul este din 2001, RD08 parca...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 eu am nevoie de un CDI chiar defect, numa sa fie intact poa sa fie si de la alta mobra, numa sa fie la fel,,,,,,,,,pe dinafara cum am zis, dau o palinca, pe langa costul CDI-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Salutari!  Cine poate din timisoara sa ma ajute sa verific un CDI de dominator model RD o2???  pls ... azi in mers s-o oprit brusc si am obs ca nu mai am scanteie, am mai avut probleme cu CDI (de 2 ori)  dar ii scoteam mufele, mai strangeam papucii  si bagam ceva sprei de contact si dupa aia mergea dar azi nu a mai vrut ....  pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 a pus careva repsol in dominator? care-i treaba cu uleiul asta? Eu tot anul trecut, semisintetic 15w50. Mi se pare ok ca si raport calitate/pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Salutari!  Cine poate din timisoara sa ma ajute sa verific un CDI de dominator model RD o2???  pls ... azi in mers s-o oprit brusc si am obs ca nu mai am scanteie, am mai avut probleme cu CDI (de 2 ori)  dar ii scoteam mufele, mai strangeam papucii  si bagam ceva sprei de contact si dupa aia mergea dar azi nu a mai vrut ....  pls Asa face CDI-ul cand apar probleme la lipiturile de pe placa. O sa vezi ca daca misti mufa(cea prinsa de CDI) pana la urma o sa mearga din nou, un timp. CDI-ul se poate repara, daca rasfoiesti pe aici o sa vezi cum. Eu am reusit. Solutia eleganta e sa cumperi altul nou, de la cehi. E vreo 150 de Euro, trimis prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Asa face CDI-ul cand apar probleme la lipiturile de pe placa. O sa vezi ca daca misti mufa(cea prinsa de CDI) pana la urma o sa mearga din nou, un timp. CDI-ul se poate repara, daca rasfoiesti pe aici o sa vezi cum. Eu am reusit. Solutia eleganta e sa cumperi altul nou, de la cehi. E vreo 150 de Euro, trimis prin posta. am gasit linkul cu reparatia dar vreau sa ma asigur ca cdi ii de vina ,sau ar putea sa fie alceva?? prefer sa-l repar sau unul second ca is cam muti euroi unul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 am gasit linkul cu reparatia dar vreau sa ma asigur ca cdi ii de vina ,sau ar putea sa fie alceva?? prefer sa-l repar sau unul second ca is cam muti euroi unul nou Si la mine s-a manifestat exact la fel. Intreruperile erau absolut aleatoare, de cele mai multe ori in locuri izolate, in varf de munte. Eu zic ca 95,9% e asta... Nu poti sa imprumuti de la cineva un CDI si sa umbli cateva zile cu el? CDI second e o mare loterie. Poti sa iei unul exact ca al tau.Gandeste-te ca sunt acolo niste cablaje electronice care au deja 20 de ani de vibratii si solicitari meteo. Eu tocmai acum l-am reparat pe al meu. Nu am apucat inca sa-l incerc. CDI-ul e o piesa pe care e bine sa o ai in buzunar cand mergi in locuri mai izolate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 CDI-ul e o piesa pe care e bine sa o ai in buzunar cand mergi in locuri mai izolate. Daca e mai nou de 5 ani, nu-ti faci griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salut,iara probleme,de data asta cu etrieru de pe fata,am observat ca discu era uzat cam tare si placutele erau uzate si am facut o revizie,discu l-am indreptat (am luat umaru') la strung si am pus placute noi,INSA...dupa ce am montat totul la loc si am aerisit frana am observat ca roata din fata merge infranata,adica pistonasele alea 2 nu revin inapoi si apasa tot timpu pe disc,alea doua pistonase le-am scos si le-am curatat,le-am uns cu lichid de frana si le-am bagat inapoi dar tot asa face,se incalzeste discu de-l ia dracu,o mai patit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salut,iara probleme,de data asta cu etrieru de pe fata,am observat ca discu era uzat cam tare si placutele erau uzate si am facut o revizie,discu l-am indreptat (am luat umaru') la strung si am pus placute noi,INSA...dupa ce am montat totul la loc si am aerisit frana am observat ca roata din fata merge infranata,adica pistonasele alea 2 nu revin inapoi si apasa tot timpu pe disc,alea doua pistonase le-am scos si le-am curatat,le-am uns cu lichid de frana si le-am bagat inapoi dar tot asa face,se incalzeste discu de-l ia dracu,o mai patit careva? Da, eu - garniturile vechi. Le-am schimbat si am scapat de griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Cu parere de rau sunt nevoit sa'mi vand Dominatorul deabia cand l-am terminat.. Iarna aceasta a fost ft. rasfatata , placute noi pe fata , cauciuc nou spate (fata 80%) , tobe Arrow ca noi + originalele , handguards-uri Polisport , sa retapitata , kit lant ca nou , roata spate a fost si ea schimbata , am gasit una aproape noua cu maxim 1000 km (discul nu are pic de uzura) , topcase Givi e460 (46L sau doua casti) , Ulei Repsol + filtru , suspensiile refacute si intarite , carburatorul "modificat" jiglere mai mari si gaurit gaura de vacuum (raspunde mult mai bine si se tureaza mai repede) tot sistemul de suport numar + stop Led si alte semnalizari... Toate chestiile astea au fost facute la un service autorizat (nu in spatele blocului) , iar aceste investitii m'au dus la un total de 430e +manopera... Poate o sa vi se pare mare pretul , dar nu pot sa il dau gratis la cat am investit in el. (vedeti si filmuletul) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-nx%20650%20dominator-din-1994-435655.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Garnituri la etrier unde gasesc si cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Este contraindicat sa spal motorul, propriuzis, cu spuma activa sau cu solutie de curatat motoare auto ? Vreau sa improspatez un pic imaginea motorului. Va multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Nu este contraindicat spalarea cu spuma activa , dar sa nu o lasi mai mult de 5 min. altfel incepe sa manance din metal sau vopsea si raman urme , in special pe aluminiu ! Poate ai vazut motoare care aveau urme pe tobe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ? Imbunatatire semnificativa? Daca se utilizeaza cu termostat automat, DA - cu certitudine. Plusuri: - control foarte bun al temperaturii motorului (racire imbunatatita) - rezistenta mai mare la degradare a uleiului - contracareaza problema de racire pe care o are Domi-ul in conditii de oras sau enduro mai tehnic (adica viteza mica si sarcina mare) - imbunatateste semnificativ controlul temperaturii la viteze de autostrada - se poate utiliza un ulei mai subtire fara efecte negative (10w-40 tot timpul fara proleme) Minusuri: - trebuie instalat "cu cap" sau riscurile sunt mari (ce-ar fi sa curga uleiul in mers fara sa iti dai seama?) - trebuie protejat in mod adecvat, in special daca se anticipeaza utilizare offroad (nu cred ca un radiator spart e prea placut) - costa Costuri: - kit de montare (~110$+transport si taxe) cu radiator (~150$+transport si taxe) si valva de bypass (~65$+transport si taxe): total ~355 euro, inclusiv transport si TVA - ca alternativa, se poate face la un mester un radiator similar cu cel de la JAGG - costurile ar fi la jumatate doar pentru radiator Imbunatatire pe termen scurt: mergi vara fara sa se supraincinga motorul Imbunatatire pe termen lung: probabil uzura redusa, datorata controlului termic mult mai bun Editat Martie 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am inteles. Daca m-ar fi dus pe la vreo 5 milioane cred ca as fi facut investitia, cu toate ca nu ma incanta faptul ca la enduro este destul de riscant. Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ? Editat Martie 21, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ? Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? Editat Martie 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 eu inca astept sa vad in Ro un domi cu turbina stie cineva daca pompa de frana Nissin de pe Dominator se potriveste la Transalp cu 2 discuri de frana pe fata? Asigura aceeasi presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? N-am realizat ca e o piesa oarecum mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 are cineva de dat o roata spate de dominator, sau macar cercul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.