switch Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 (editat) http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html asta e uleiul, MVX 500. Daca nu se subtiaza este excelent, azi de exemplu, la 20C afara si ploaie, nu a avut probleme. Doar cand e cald, soare, si mai prinzi 2-3 semafoare incepe sa cedeze. Daar am cumparat un radiator de ulei, sa vad unde il montez/cum il inseriez in circuit, o sa fie alta viatza atunci. Dap, acela. Mie nu mi-a facut figuri si l-am avut vara. In Bucuresti. < that kind of hot Pentru inserarea unui radiator, iti recomand sa "decupezi" vreo 4-5cm din conducta de retur, in zona cotului de dinspate de jug. Apoi folosind furtune adecvate de cauciuc cu insertie si camasa protectoare si cate doua cleme cu filet de calitate buna, poti fixa foarte usor radiatorul. Uite ce-au facut altii: http://gsmark.smugmug.com/Motorcycles/Honda-XR650L-Oil-Cooler/13245660_LHcMW#!i=1771311118&k=xG3Kc3x Pacat ca nu e detaliata procedura de fixare pe conducta de retur. Iti recomand sa cauti pe advrider post-urile lui "GSMark". Editat Aprilie 23, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 (editat)  eu bag 10w40 motul si trag pe ea in regim de enduro de se incalzeste de frigi oua pe capacu de ambreiaj dar nu aluneca ambreiaju si iesa lejer la liber,am deja 5 iesiri si nu o scazut nici un gram de ulei,in plus,merge super pe-o roata. App,ieri mi s-a dus spatele intr-o curba si am aterizat nu prea placut,se repara... Editat Aprilie 23, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Din ce am mai citit azi pe net, zice lumea ca vine carburatorul setat pentru consum mic-benzina putina in amestec (sa treaca norme), si merge too lean, si ca de-aia se incalzeste tare. Si mai zic oamenii sa schimb jeturile, sa fie mai multa benzina. Ma gandesc ca poate si din cauza asta se subtiaza asa rau uleiul?... tot timpul in bucuresti am avut problema cu scosul la neutru, vara. Am avut Procycle, Motul 10.40, Motorex semisintetic 15/50 si acum yacco 15.50... poate e dus ambreiajul meu?, cine stie... Later edit: am vorbit cu un prieten, mecanic, zice ca 100% discurile metalice din ambreiaj sunt duse, si sa schimb tot. Deci i'll be back dupa ce schimb, vedem atunci cum tine uleiul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Eu nu m-as baza doar pe parerea cuiva, nu ca nu ar putea fi adevarata. Cu ulei mai prost am avut si eu probleme cu ambreiajul, l-am desfacut, si am masurat fiecare disc in vreo 3-4 pozitii, si erau cu mult peste limita de uzura admisa. Am schimbat uleiul si a fost ok Nu zic sa nu verifici, dar zic sa verifici inainte sa cumperi piesele... Acum ca am termometru de ulei am decis sa incerc sa pun jiclor mai mare, respectiv de la 145 sa trec la 150 si in functie de rezultate, la 155 sau inapoi la 145 (daca e consumul cu mult mai mare) Iarasi, treaba cu consumul e discutabila. Dupa o limita daca pui jiclor mai mic consumul va creste pt ca timpul cat va trebui trasa tare acceleratia este mai mare... trebuie gasit un echilibru unde temperatura, puterea, consumul, noxele sa fie acceptabile. In cazul nostru daca scoatem noxele din ecuatie este probabil ca un jiclor mai mare sa fie mai bun. Editat Aprilie 24, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Iarasi, treaba cu consumul e discutabila. Dupa o limita daca pui jiclor mai mic consumul va creste pt ca timpul cat va trebui trasa tare acceleratia este mai mare... trebuie gasit un echilibru unde temperatura, puterea, consumul, noxele sa fie acceptabile. In cazul nostru daca scoatem noxele din ecuatie este probabil ca un jiclor mai mare sa fie mai bun. consumul poti sa il "manipulezi" si in functie de raportul final al transmisiei eu am avut si 14/42 si vreau sa zic ca mi-a crescut consumul cu pana la ~1l in oras. am tot citit diverse pareri legate de schimbarea jigloarelor si mai toti zic ca fara o evacuare permitiva nu faci decat sa cresti consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 eu zic ca japonezul la facut ok ,sa le lasam asa cum au iesit din fabrica setate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 I hate stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) I hate stock I hate socks. Dupa cum ziceai si tu, un raport 'de cuplu' poate sa scada simtitor consumul la viteze reduse (oras, offroad). Iar un jicler mai mare va creste consumul. Desigur, daca vorbim de evacuari permisive si carburatie complet rebalansata (nivel, jicler mare, clapeta, jicler relanti, amestec, arcuri carburator, membrana) etc., atunci e posibil ca si cu un jicler principal mult mai mare, consumul sa scada. Sunt convins ca putini dintre noi au evacuari din astea sport. Pentru ca ma refer la galerii primare de diametru mare (+3mm), galerii intermediare fie 2-1 fie normale dar mai groase (+5mm) si tobe finale de tip "burlan gol". Cu astfel de dichisuri si carburatie corecta, vor creste si cuplul si puterea. In culise va exista insa si o crestere a eficientei - care automat implica un consum mai bun. Ca fapt divers, un piston de compresie mare (domi are din fabrica 8.3 : 1; se poate merge pana la 11 : 1, desi e cu cantec. 10:1 e fezabil si fiabil) va creste eficienta din start cu 20%. Eficienta mare = consum mic. Editat Aprilie 25, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Sunt convins ca putini dintre noi au evacuari din astea sport. Pentru ca ma refer la galerii primare de diametru mare (+3mm), galerii intermediare fie 2-1 fie normale dar mai groase (+5mm) si tobe finale de tip "burlan gol". Cu astfel de dichisuri si carburatie corecta, vor creste si cuplul si puterea. In culise va exista insa si o crestere a eficientei - care automat implica un consum mai bun. marind diametrul galeriilor nu faci decat sa pierzi cuplul la turatii joase, in schimb ai de castigat pe mid si high range. la galerii tip burlan nu stiu ce sa zic, e necesara pe evacuare o presiune de minim 0.3atm pentru a mentine un flow corect al gazelor. eu am gasit alta varianta, 2 tobe de pe ktm 950SM, fiind pentru o motocicleta de capacitate mai mare clar sunt mai permisive decat cele stock. am materiale dar nu am om care sa imi faca traseul galeriilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) marind diametrul galeriilor nu faci decat sa pierzi cuplul la turatii joase, in schimb ai de castigat pe mid si high range. la galerii tip burlan nu stiu ce sa zic, e necesara pe evacuare o presiune de minim 0.3atm pentru a mentine un flow corect al gazelor. eu am gasit alta varianta, 2 tobe de pe ktm 950SM, fiind pentru o motocicleta de capacitate mai mare clar sunt mai permisive decat cele stock. am materiale dar nu am om care sa imi faca traseul galeriilor Cand ai compresie geometrica cu 25% peste stock, crede-ma ca ai nevoie de galerii MULT mai permisive. Nu discut de inlocuirea tobelor sau galeriilor la un motor nemodificat; aia e pur si simplu o prostie din punctul meu de vedere. Nu ai mare lucru de castigat, afara doar de zgomot. Si in plus, cand ai un midrange de exceptie iti permiti sa pui raport mai orientat spre cuplu (chair cu mult, as putea zice). Oricum nu mergi cu domi-ul sub 2500 ture, nici cu motor stock nici cu motor modificat. Deci lipsa de suflu pe ture joase nu ar fi chiar o problema. Pe scurt: - cu motor nemodificat, nu prea ai ce face cu consumul in afara de modificarea raportului de transmisie (presupunand ca nu ai bube gen flansa crapata sau membrana varza) - cu motor modificat (si aici vorbesc de tuning la nivel de piston/cilindru sau chiar umblat la axa), oricum trebuie tobe permisive si carburatie recalibrata (probabil cu alt carburator); toate modificarile alea pot fi orientate spre performanta (se poate sa ajungi la 65cp si 70Nm cu un domi) sau sa reconfigurezi totul astfel incat sa ai un consum mult mai bun (e posibil, cel putin teoretic). Editat Aprilie 25, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 ceva de genul http://www.egu-motoren.de/onlineshop/motorenteile/honda/02c6379dd70bfd101.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) ceva de genul http://www.egu-motoren.de/onlineshop/motorenteile/honda/02c6379dd70bfd101.php Exact. Dar kit-ul ala e oarecum de serie. Vazusem pe unii cu 63-64cp/69Nm la un NX din 199x (nu mai stiu exact - nu avea carene ) ...sa fiu al naibii daca mai stiu unde. Nu mai gasesc link-urile. Probabil undeva intre xrsonly/egu/advrider/dominator650.it/xrv.co.uk. Editat Aprilie 25, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 http://supermoto-umbauten.de/447/Kundenfahrzeuge/Fotogalerie_Motorr%C3%A4der.html este cineva interesat de un tkc80 cu mai putin de 100km rulaj? 120/90-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 http://supermoto-umbauten.de/447/Kundenfahrzeuge/Fotogalerie_Motorr%C3%A4der.html este cineva interesat de un tkc80 cu mai putin de 100km rulaj? 120/90-17 Lasă și un preț , așa să știe lumea... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 3coco sau dau la schimb pe un conti trailattack 120/130 cu aceeasi uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 3coco sau dau la schimb pe un conti trailattack 120/130 cu aceeasi uzura. Io-s mai de la țară , dar presupun că aceste(acești) 3coco ar fi 300 RON(3 mil ROL) ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) La ce te referi cand zici "compresie geometrica" ? Cand ai compresie geometrica cu 25% peste stock, crede-ma ca ai nevoie de galerii MULT mai permisive. Nu discut de inlocuirea tobelor sau galeriilor la un motor nemodificat; aia e pur si simplu o prostie din punctul meu de vedere. Nu ai mare lucru de castigat, afara doar de zgomot. Si in plus, cand ai un midrange de exceptie iti permiti sa pui raport mai orientat spre cuplu (chair cu mult, as putea zice). Oricum nu mergi cu domi-ul sub 2500 ture, nici cu motor stock nici cu motor modificat. Deci lipsa de suflu pe ture joase nu ar fi chiar o problema. Pe scurt: - cu motor nemodificat, nu prea ai ce face cu consumul in afara de modificarea raportului de transmisie (presupunand ca nu ai bube gen flansa crapata sau membrana varza) - cu motor modificat (si aici vorbesc de tuning la nivel de piston/cilindru sau chiar umblat la axa), oricum trebuie tobe permisive si carburatie recalibrata (probabil cu alt carburator); toate modificarile alea pot fi orientate spre performanta (se poate sa ajungi la 65cp si 70Nm cu un domi) sau sa reconfigurezi totul astfel incat sa ai un consum mult mai bun (e posibil, cel putin teoretic). Nu stiu daca vreunul dintre voi a avut ocazia sa intre intr-n laborator de cercetare pe specialitatea de termotehnica... Procesele care au loc intr-un motor sunt mult mai complicate decat par. Dinamica curgerii la gaze si lichide functioneaza pe baza unor legi foarte complicate, aflate doar la indemana specialistilor. Optimizarea randamentelor e la fel o treaba foarte complicata. Cand se proiecteaza un motor sau un accesoriu se iau in considerare o multime de factori. Solutia finala e un compromis care duce la o optimizare, ceva intre performanta maxima, fiabilitate maxima si consum minim. Apoi, daca proiectantul se numeste Honda, situatia e si mai serioasa. Deci, eu zic ca discutia asta e interesanta din punct de vedere teoretic, dar din punct de vedere practic ramane in domeniul numit "folclor tehnic". Editat Aprilie 27, 2012 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Io-s mai de la țară , dar presupun că aceste(acești) 3coco ar fi 300 RON(3 mil ROL) ?!? scuze, da 3 mil, sau veniti voi cu o oferta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu stiu daca vreunul dintre voi a avut ocazia sa intre intr-n laborator de cercetare pe specialitatea de termotehnica... Procesele care au loc intr-un motor sunt mult mai complicate decat par. Dinamica curgerii la gaze si lichide functioneaza pe baza unor legi foarte complicate, aflate doar la indemana specialistilor. Optimizarea randamentelor e la fel o treaba foarte complicata. Cand se proiecteaza un motor sau un accesoriu se iau in considerare o multime de factori. Solutia finala e un compromis care duce la o optimizare, ceva intre performanta maxima, fiabilitate maxima si consum minim. Apoi, daca proiectantul se numeste Honda, situatia e si mai serioasa. Deci, eu zic ca discutia asta e interesanta din punct de vedere teoretic, dar din punct de vedere practic ramane in domeniul numit "folclor tehnic". Da, ai dreptate, fenomenele care se inatampla in realitate sunt mult mai complexe. Dar din ce invat pe la scoala asta de ingineri pot sa spun ca in 99% din cazuri o metoda simplificata va avea rezultate cu valori apropiate de una foarte complexa. De aici am tras o concluzie simpla. Amestec mai bogat => motor mai rece; consumul o sa il vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Da, ai dreptate, fenomenele care se inatampla in realitate sunt mult mai complexe. Dar din ce invat pe la scoala asta de ingineri pot sa spun ca in 99% din cazuri o metoda simplificata va avea rezultate cu valori apropiate de una foarte complexa. De aici am tras o concluzie simpla. Amestec mai bogat => motor mai rece; consumul o sa il vad... ai sa te cauti prin portofel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 e de stiut ca un amestec bogat, la fel ca si unul sarac, atrag consumuri mai mari diferenta, intr-adevar, va fi la temperatura motorului la amestecul sarac, explozia este mai rapida, mai fierbinte, de unde rezulta si un motor mai cald,dar cu o lipsa de putere,,,,, interesant, nu? din 2 rele,,,,l-as alege pe cel cu amestec bogat sunt sanse de calamina mai mari, dar, se reduc cele de distrugere a chiuloasei, in special in zona de etansare a supapelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Nu cred ca va fi foarte afectat consumul, sincer spun... pt ce vreau eu sa fac e vorba de o variatie cu 0.05 mm a dimensiunii jiclorului. Sper doar sa obtin o scadere cu vreo 5 grade a temperaturii motorului. Si pana la urma daca nu va fi bine, nu e foarte greu sa pun inapoi jiclorul de 145... Peste tot unde am citit despre domi si xr, lumea spunea ca amestecul este foarte sarac din fabrica, pt ca japonezu' trebuia sa respecte normele de poluare. Variatia consumului in cazul asta e mult mai mare din "greutatea" incheieturii... Editat Aprilie 27, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Eu cred ca vei sesiza diferenta la consum. Dar nu-i bai - cu totii experimentam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Sper ca voi putea sa te contrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 dilema! daca desfac "surubul de aer" am un amestec mai bogat sau mai sarac !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.