Purice Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 pilot screw in diagrama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 acuma am desfacut si eu jicloru ala si nu are saiba si nici inelu ala de cauciuc,sa fie problema mare?inelu ala are rol important?se poate face din ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Pai are rol important, o-ringul izoleaza de mediul exterior, iar saiba este suportul pt o-ring. Pana la urma are acul ala in varf? Sa te uiti sa nu fi ramas lipite inauntru. Am facut consumul, mergand cu jiclor de 155, metoda plin - plin, alimentat la aceeasi pompa, aproximativ in aceeasi pozitie, umplut de ambele dati pana la buza inferioara; 215 km, din care 20% oras, 30% offroad, 50% drum intins, total 10.05 litrii => 4.67 L/100km. De altfel, cu jiclorul asta mai mare, motorul vibreaza mai putin, se incalzeste mai putin, trage intr-a 4-a cam de la 2500rpm (15/46), si pe ansamblu pare sa se comporte mai "elastic". Editat Iunie 2, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 tu zici ca ai simtit diferenta la un jiglor mai mare cu 0.05mm parerea mea e ca e totul in capul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Pai de fapt am facut uz de "roll off technique" ca sa imi dau seama grosier daca amestecul e potrivit. "The Roll-Off technique is a quick method of determining proper main jet size. First, get the engine warm on the way to a safe roadway. If there is room, use a high gear as this allows more time to assess the result. Now, get the engine rpm high enough that it is on the cam and in its power band (4000ish rpm). Apply full throttle. Let the engine accelerate for a couple of seconds until it has settled in and is pulling hard. Quickly roll the throttle off to about the 7/8ths position. When you do this, the mixture richens slightly for a second or so. If the engine gains power as you roll the throttle off, then the main jet is too small and you need to fit a larger one. If the engine staggers slightly or has a hard hesitation, then the main jet is too large and you need to fit a smaller one. If the engine slightly decelerates without a power gain or hesitation, then your jetting is correct." Cu 145 (stock) cand faceam asta se simtea ca incepe sa traga mai tare, si cu 150 dar mai putin, cu 155 pare sa mearga exact bine, sunt multumit si de temperatura la care merge, si de cum merge. Cred ca as stii ca exista o diferenta, am facut 10000+km cu ea asa cum era, nu aveam ce sa caut cu a 4-a la 2500rpm, nici cu pinion de 48, iar cu asta de 46 ce sa zic... Ramane de vazut pe termen lung ce se intampla Consumul pare bun. Editat Iunie 2, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 astazi era sa dau capra de pamant,mi-a sarit ghidajul lantului de pe bascula,patina aia de cauciuc si mi=a blocat roata la 70 la ora pe drum de pamant,am avut noroc ca eram in picioare pe ea si am putut sa o tin. in fine bine ca e inca intreaga,dar in idee as avea nevoie de o patina de aia. cineva mi-a dat un pm ca s-ar gasi noua la 40-50 de lei(daca stie careva vrun magazin de unde pot cumpara),as cumpara noua daca e asa ieftina,sau poate are cineva din dezmembrari una care se mai poate folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 ma bucur ca ai si vesti bune cu tzacanitu ala cum mai e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Phreak are acu ala in varf si pare a fi in regula,ce lucruri rele se pot intampla daca merg fara o-ringu ala?lipite inauntru nu sunt ca m-am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Nu-i ok sa mergi fara oring,probabil intra si aer in traseul benzinei ce o dozeaza si de asta trebuie sa desfaci atatea ture,sa compensezi. O patina are cineva? ) Editat Iunie 2, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Cu tzacanitul nu am mai facut nimic, o sa ma ocup de asta dupa sesiune. Ghidajul pt lant il poti comanda de la mai multe magazine online, trebuie doar sa dai un telefon sau sa trimiti un mail. Incearca motodiscount.ro; dillypoint.ro; ahimoto.ro etc. Pt o-ring - mergi la un magazin specializat in suruburi si incerci sa gasesti o saiba de dimensiunea aia, apoi mergi la un magazin de rulmenti/simeringuri si iei un o-ring de dimensiunea aia. De fapt ti-as recomanda sa iei mai multe o-ringuri pt ca se umfla de la benzina, nu se intampla altceva, dar se umfla (eu am schimbat la injectorul de la masina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 nu stiu zau unde aflu miniatura de aia de inel,stiu ca am cautat o data unu putin mai mare si nici vorba de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 cauta o-ring intr o bricheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 ms alcaponez,am gasit in bricheta,dumnezeu iti dea sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Azi am verificat jocul la supape. Neavand lera de 0.12, la evacuare am pus 0.10 si am verificat cu ea, nu cred sa fie mare problema, corect? Una la admisie avea 0 joc, si vad ca dupa ce am setat-o calumea porneste mult mai repede la rece. Sa vad in mers cum e, ca facea figuri la turatie constanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 si la mine toate 4 is cu 0,10 si merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 nu e mare smecherie,,,,0.10 sau 0,12 slr-ul are acelasi motor cu domi,,,,,,,si in specificatii se regleaza toate 4 supapele la 0,10,,,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 nu e mare smecherie,,,,0.10 sau 0,12 slr-ul are acelasi motor cu domi,,,,,,,si in specificatii se regleaza toate 4 supapele la 0,10,,,,,,,,,, in manualul de utilizare e trecut toate 4 cu 0.10 in manualul de service e trecut doar admisia la 0.10 si evacuarea la 0.12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Intre domi si SLR difera profilul axei cu came si timpii de deschidere al supapelor. De aceea la SLR 0.10 e ok iar la domi acel 0.10 e prea strans. O sa se uzeze daca faci cu 0.10 - treaba voastra. La RD08 am impresia ca trebe 0.10 tot timpu. La mine de cand am aflat informatia nu a mai fost cazul de reglat supape. Inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Problema e ca de cand am pus 0.10 la dreapta-admisie, tzacane ca masina de cusut ( Mai deschid azi cand ajung acasa sa mai verific o data ca e 0.10 si nu altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Ce se intampla oare daca las jocul mai mare la supape? Sa zicem dublu, 0.20 ? Oare pe termen scurt ar avea ceva? As incerca sa vad daca mai face galagie... Sau sa incerc cu 0.15 la toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Ce se intampla oare daca las jocul mai mare la supape? Sa zicem dublu, 0.20 ? Oare pe termen scurt ar avea ceva? As incerca sa vad daca mai face galagie... Sau sa incerc cu 0.15 la toate? Daca reglezi la cald, daca reglezi fara sa tii cont de decompresor sau daca faci jocul mare... face ca la diesel motoru. Mare mirare daca nu se f*te relativ repede toata distributia. Stiu un dement care le facea 0.25 ca asa stia el ca se fac supapele (l-am intalnit odata la Arc). Admisia clar e 0.10. Las-o asa. Evacuarea la 0.12 sigur merge ok. Daca nu ai lera de 0.12, baga un 0.10 cu 0.01/0.02 sau 0.08 cu 0.04. E cu 2 lei (=2ron=0.4euro) mai scump setul de lere mici (de 0.01, 0.02, 0.04, 0.08, 0.10 etc) fara de setul de lere mari (de la 0.10 in sus din 0.05 in 0.05). O fi si greu sa faci supapele 0.12... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Am lera de 0.12, nu aia e problema ). Cum zici tu sa fac ca sa "tin cont de decompresor"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Eu la rece am reglat, nu inteleg de ce face ca toti dracii.... Cu decompresorul, pe evacuare-dreapta a trebuit sa invart motorul mai mult de alinierea T, ca sa nu fie actionata supapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 eu am procedat in felu urmator::cu motoru rece am luat cele 4 capace de la supape sa pot regla,am desfacut alea 2 de pe partea cu volanta si am am invartit de motor pana o ajuns pe compresie,l-am tras la semnul T si o facut ""tzanc""atunci foarte simplu am reglat la 0,10 toate 4 si merge brici,absolut nimic nu se aude,nici ce-a mai mica galagie,porneste la sfert si nu am avut nici un fel de problema,deja am 1800de km asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Eu la rece am reglat, nu inteleg de ce face ca toti dracii.... Cu decompresorul, pe evacuare-dreapta a trebuit sa invart motorul mai mult de alinierea T, ca sa nu fie actionata supapa. ... sa ajungi la T dupa compresie, sa treci de T pana se actioneaza decompresorul si apoi sa REVII la T. Asa scrie in manual. Adica iei T-ul unde nu e actionata nicio supapa, si invarti ~60 grade (parca?), fara sa lasi motoru sa cada, apoi revii la T. Teoretic acum te-ai intors la T-ul unde toate supapele sunt libere, iar decompresorul nu a intrat in functiune pentru ca ai rotit in sens invers. Sfat: nu folositi crichet cu un singur sens, ca vi se duce in balarii distributia. Recomand crichet cu blocare in ambele sensuri sau bara fixa pentru invartirea volantei. Sfat firesc: scoateti bujia cand invartiti distributia Daca reglezi in alte pozitii, sistemul de distributie poate fi in tensiune si asta duce la diferente in reglare (cum facea un prieten - dadea la automat si in functie de cum se opreau supapele regla admisia sau evacuarea. Dupa vreo 3-4 repetari era relativ ok). O astfel de metoda nu o pot recomanda Editat Iunie 5, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.