Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

nu e mare smecherie,,,,0.10 sau 0,12

slr-ul are acelasi motor cu domi,,,,,,,si in specificatii se regleaza toate 4 supapele la 0,10,,,,,,,,,,

in manualul de utilizare e trecut toate 4 cu 0.10

in manualul de service e trecut doar admisia la 0.10 si evacuarea la 0.12

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre domi si SLR difera profilul axei cu came si timpii de deschidere al supapelor. De aceea la SLR 0.10 e ok iar la domi acel 0.10 e prea strans. O sa se uzeze daca faci cu 0.10 - treaba voastra. La RD08 am impresia ca trebe 0.10 tot timpu. La mine de cand am aflat informatia nu a mai fost cazul de reglat supape. Inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla oare daca las jocul mai mare la supape? Sa zicem dublu, 0.20 ? Oare pe termen scurt ar avea ceva? As incerca sa vad daca mai face galagie...

 

Sau sa incerc cu 0.15 la toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla oare daca las jocul mai mare la supape? Sa zicem dublu, 0.20 ? Oare pe termen scurt ar avea ceva? As incerca sa vad daca mai face galagie...

 

Sau sa incerc cu 0.15 la toate?

Daca reglezi la cald, daca reglezi fara sa tii cont de decompresor sau daca faci jocul mare... face ca la diesel motoru. Mare mirare daca nu se f*te relativ repede toata distributia. Stiu un dement care le facea 0.25 ca asa stia el ca se fac supapele (l-am intalnit odata la Arc).

 

Admisia clar e 0.10. Las-o asa. Evacuarea la 0.12 sigur merge ok. Daca nu ai lera de 0.12, baga un 0.10 cu 0.01/0.02 sau 0.08 cu 0.04. E cu 2 lei (=2ron=0.4euro) mai scump setul de lere mici (de 0.01, 0.02, 0.04, 0.08, 0.10 etc) fara de setul de lere mari (de la 0.10 in sus din 0.05 in 0.05). O fi si greu sa faci supapele 0.12...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la rece am reglat, nu inteleg de ce face ca toti dracii....

Cu decompresorul, pe evacuare-dreapta a trebuit sa invart motorul mai mult de alinierea T, ca sa nu fie actionata supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am procedat in felu urmator::cu motoru rece am luat cele 4 capace de la supape sa pot regla,am desfacut alea 2 de pe partea cu volanta si am am invartit de motor pana o ajuns pe compresie,l-am tras la semnul T si o facut ""tzanc""atunci foarte simplu am reglat la 0,10 toate 4 si merge brici,absolut nimic nu se aude,nici ce-a mai mica galagie,porneste la sfert si nu am avut nici un fel de problema,deja am 1800de km asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la rece am reglat, nu inteleg de ce face ca toti dracii....

Cu decompresorul, pe evacuare-dreapta a trebuit sa invart motorul mai mult de alinierea T, ca sa nu fie actionata supapa.

... sa ajungi la T dupa compresie, sa treci de T pana se actioneaza decompresorul si apoi sa REVII la T. Asa scrie in manual.

 

Adica iei T-ul unde nu e actionata nicio supapa, si invarti ~60 grade (parca?), fara sa lasi motoru sa cada, apoi revii la T. Teoretic acum te-ai intors la T-ul unde toate supapele sunt libere, iar decompresorul nu a intrat in functiune pentru ca ai rotit in sens invers. Sfat: nu folositi crichet cu un singur sens, ca vi se duce in balarii distributia. Recomand crichet cu blocare in ambele sensuri sau bara fixa pentru invartirea volantei. Sfat firesc: scoateti bujia cand invartiti distributia :)

 

Daca reglezi in alte pozitii, sistemul de distributie poate fi in tensiune si asta duce la diferente in reglare (cum facea un prieten - dadea la automat si in functie de cum se opreau supapele regla admisia sau evacuarea. Dupa vreo 3-4 repetari era relativ ok). O astfel de metoda nu o pot recomanda

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa le strangeti pe toata pana nu mai au nici un joc si dati la automat pana se indoaie supapele, dupa aia o sa aveti un joc corect :bounce:

Ba da esti culmea. Vii aici cu sfaturi d'astea, dupa ce ca habar nu ai sa faci jocu la supape? SE IA CIOCANU SE SE BATE IN SUPAPA PANA PRINDE JOC STANGA-DREAPTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutati-ma,am o problema cu un dominator,plec cu ea,dupa 6 km se opretse motoru,cade turometru la 0 si dupa cateva secudea aprox 5-10 secunde porneste,calc ambreiaju o las sa mearga din inertie apoi dau iar drumu la ambreiaj si porneste!ce poate fi?cdi,bobina sau incarcarea(releu de incarcare),cand am faru aprins face mai des!va rog datimi un sfat!stima

Editat de ciuci_uer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand o toba, aftermarket, de dominator, marca arrow.

nu vor mai fi doua tobe, ci una singura, in dreapta.

sunet superb, ceva kilograme in minus, evacuare mai libera.

am avut-o pe a mea si am fost f multumit.

80E.

 

072352.1718

 

 

poze toba

post-1161-0-32871000-1339011907_thumb.jpg

post-1161-0-78296800-1339011920_thumb.jpg

Editat de sacal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutati-ma,am o problema cu un dominator,plec cu ea,dupa 6 km se opretse motoru,cade turometru la 0 si dupa cateva secudea aprox 5-10 secunde porneste,calc ambreiaju o las sa mearga din inertie apoi dau iar drumu la ambreiaj si porneste!ce poate fi?cdi,bobina sau incarcarea(releu de incarcare),cand am faru aprins face mai des!va rog datimi un sfat!stima

 

Am patit recent ceva similar. Iti recomand sa dai jos carenele (parca si rezervorul) si sa desfaci si sa cureti mufele din dreapta si stanga cadrului. Nu e mare lucru, iti trebuie doar un spray de contact cu care sa le dai bine... le lasi un pic sa se zvinte si le pui la loc.

 

Verifica si daca atunci cand face figuri se schimba ceva daca misti de CDI, sau de cablurile (mufa lui).

 

La mine am gasit si ceva contacte oxidate prin mufele de langa cadru (pierdere de tensiune) dar am aflat intr-un final ca problema principala era CDI-ul. L-am dat jos, l-am desfacut, si refacut lipiturile, apoi sigilat si pus la loc. De atunci am facut vreo 700-800 km fara nici o problema, mers si pe offroad, si pe sosea, si din cand in cand am mai miscat usor de cabluri sa vad daca nu revine problema; pana acum e ok.

 

Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor :D

 

E ciudata chestia asta cu opritul motorului la stop... nu prea cred ca e de la CDI... Eu am luat unul nou si tot face cateodata asa. In unele zile patesc de cateva ori si apoi cateva zile deloc. Cred ca e o problema de alimentare cu carburant sau de calitatea benzinei. E ciudat ca daca motorul e doar usor accelerat (1500 rot/ min) nu se intampla niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic... La mine ralantiul e cam la 1400 rpm si nu am mai patit de ceva vreme sa moara...cine stie poate ai "pilot screw" dereglat.. cu toate ca nici la mine nu am stat foarte mult dupa el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor :D

 

E ciudata chestia asta cu opritul motorului la stop... nu prea cred ca e de la CDI... Eu am luat unul nou si tot face cateodata asa. In unele zile patesc de cateva ori si apoi cateva zile deloc. Cred ca e o problema de alimentare cu carburant sau de calitatea benzinei. E ciudat ca daca motorul e doar usor accelerat (1500 rot/ min) nu se intampla niciodata.

E veche povestea. Unii spuneau ca un CDI nou rezolva problema. Practic am impresia ca setarile "stock" de carburatie de la 1900 toamna combinate cu uzura unui motor vechi de 20 de ani si cu zeci de mii de km de uzura dau cu virgula la relanti, in special cand trecerea in regim de relanti se face la rece dupa utilizarea in ture mari coroborat cu absenta saricinii.

 

O carburatie refacuta cum trebuie, contacte curatate, o verificare la bobina plus senzor si distributia in limitele decentei (nu cu lant invechit si arcuri imbatranite) rezolva in 80% din cazuri stall-ul la relanti. Pentru restul de 20% ar fi bun un CDI :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am reglat supapele, in fine, verificat la admisie, si strans la evacuare (pana la 0.10). Dau drumul la motor, trec 10-15 secunde, si incepe sa se auda sunetul minunat :( . Am tinut cont si de supapa de evacuare dreapta, cu dat inapoi sa se auda decompresorul si etc. Jocul este la fel si dupa de dau inapoi si daca aliniez la semn fara sa trec de el...

 

Sincer nu stiu ce sa mai zic, am ascultat o gramada pe langa el, inclusiv cu surubelnita in diverse puncte si nu pot sa localizez precis sunetul.

 

Pare-mi-se ca e acelasi sunet ca si cel pe care il face cand e subturat la ralanti (~900 rpm) care banuiesc ca este specific decompresorului.

 

De murit nu moare motorul, la ralanti sta bine, de tras trage de rupe (am facut o tura duminica =>165 km/h si daca il mai tineam poate mai accelera ceva...), nu scutura, nu vibreaza anormal... idei?

 

Ah, am inspectat si mecanismul decompresor prin capacul din dreapta spate, cu ajutorul unei lanterne, pare sa fie ok, nu are semne, zgarieturi sau altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac un video weekendul asta, inainte sau dupa ce vin din tura, poate asa ne dam seama ce e...

 

Acum am fost la un test drive scurt si merge foarte ok, intr-a 1-a se da pe o roata daca trag de gaz mai tare la ~3500 rpm, intr-a 2-a doar decelerez un pic pe la 4000rpm iar apoi cand dau gaz se salta pe o roata, totul pare in regula; oare mi se pare mie ca face galagie, si ea face normal? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...