Purice Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 eu zic sa le strangeti pe toata pana nu mai au nici un joc si dati la automat pana se indoaie supapele, dupa aia o sa aveti un joc corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 eu zic sa le strangeti pe toata pana nu mai au nici un joc si dati la automat pana se indoaie supapele, dupa aia o sa aveti un joc corect Ba da esti culmea. Vii aici cu sfaturi d'astea, dupa ce ca habar nu ai sa faci jocu la supape? SE IA CIOCANU SE SE BATE IN SUPAPA PANA PRINDE JOC STANGA-DREAPTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Recomand baros 10Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Recomand baros 10Kg. Mah baros, cand mai bem si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Cand vrei.Zi repede o data/ora/loc A si intrebare ai compus si tu dominu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) ajutati-ma,am o problema cu un dominator,plec cu ea,dupa 6 km se opretse motoru,cade turometru la 0 si dupa cateva secudea aprox 5-10 secunde porneste,calc ambreiaju o las sa mearga din inertie apoi dau iar drumu la ambreiaj si porneste!ce poate fi?cdi,bobina sau incarcarea(releu de incarcare),cand am faru aprins face mai des!va rog datimi un sfat!stima Editat Iunie 6, 2012 de ciuci_uer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 as zice ca e din alimentare,,,,,, schimba bujia,,,,,apoi bobina,,,,daca tot asa face, ar fi bine sa gasesti un cdi, macar de proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 (editat) vand o toba, aftermarket, de dominator, marca arrow. nu vor mai fi doua tobe, ci una singura, in dreapta. sunet superb, ceva kilograme in minus, evacuare mai libera. am avut-o pe a mea si am fost f multumit. 80E. 072352.1718 poze toba Editat Iunie 6, 2012 de sacal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ajutati-ma,am o problema cu un dominator,plec cu ea,dupa 6 km se opretse motoru,cade turometru la 0 si dupa cateva secudea aprox 5-10 secunde porneste,calc ambreiaju o las sa mearga din inertie apoi dau iar drumu la ambreiaj si porneste!ce poate fi?cdi,bobina sau incarcarea(releu de incarcare),cand am faru aprins face mai des!va rog datimi un sfat!stima Am patit recent ceva similar. Iti recomand sa dai jos carenele (parca si rezervorul) si sa desfaci si sa cureti mufele din dreapta si stanga cadrului. Nu e mare lucru, iti trebuie doar un spray de contact cu care sa le dai bine... le lasi un pic sa se zvinte si le pui la loc. Verifica si daca atunci cand face figuri se schimba ceva daca misti de CDI, sau de cablurile (mufa lui). La mine am gasit si ceva contacte oxidate prin mufele de langa cadru (pierdere de tensiune) dar am aflat intr-un final ca problema principala era CDI-ul. L-am dat jos, l-am desfacut, si refacut lipiturile, apoi sigilat si pus la loc. De atunci am facut vreo 700-800 km fara nici o problema, mers si pe offroad, si pe sosea, si din cand in cand am mai miscat usor de cabluri sa vad daca nu revine problema; pana acum e ok. Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor E ciudata chestia asta cu opritul motorului la stop... nu prea cred ca e de la CDI... Eu am luat unul nou si tot face cateodata asa. In unele zile patesc de cateva ori si apoi cateva zile deloc. Cred ca e o problema de alimentare cu carburant sau de calitatea benzinei. E ciudat ca daca motorul e doar usor accelerat (1500 rot/ min) nu se intampla niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Nu stiu ce sa zic... La mine ralantiul e cam la 1400 rpm si nu am mai patit de ceva vreme sa moara...cine stie poate ai "pilot screw" dereglat.. cu toate ca nici la mine nu am stat foarte mult dupa el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) Ah... si pare-se ca am scapat si de muritul motorului din senin la semafor E ciudata chestia asta cu opritul motorului la stop... nu prea cred ca e de la CDI... Eu am luat unul nou si tot face cateodata asa. In unele zile patesc de cateva ori si apoi cateva zile deloc. Cred ca e o problema de alimentare cu carburant sau de calitatea benzinei. E ciudat ca daca motorul e doar usor accelerat (1500 rot/ min) nu se intampla niciodata. E veche povestea. Unii spuneau ca un CDI nou rezolva problema. Practic am impresia ca setarile "stock" de carburatie de la 1900 toamna combinate cu uzura unui motor vechi de 20 de ani si cu zeci de mii de km de uzura dau cu virgula la relanti, in special cand trecerea in regim de relanti se face la rece dupa utilizarea in ture mari coroborat cu absenta saricinii. O carburatie refacuta cum trebuie, contacte curatate, o verificare la bobina plus senzor si distributia in limitele decentei (nu cu lant invechit si arcuri imbatranite) rezolva in 80% din cazuri stall-ul la relanti. Pentru restul de 20% ar fi bun un CDI Editat Iunie 7, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Tocmai am reglat supapele, in fine, verificat la admisie, si strans la evacuare (pana la 0.10). Dau drumul la motor, trec 10-15 secunde, si incepe sa se auda sunetul minunat . Am tinut cont si de supapa de evacuare dreapta, cu dat inapoi sa se auda decompresorul si etc. Jocul este la fel si dupa de dau inapoi si daca aliniez la semn fara sa trec de el... Sincer nu stiu ce sa mai zic, am ascultat o gramada pe langa el, inclusiv cu surubelnita in diverse puncte si nu pot sa localizez precis sunetul. Pare-mi-se ca e acelasi sunet ca si cel pe care il face cand e subturat la ralanti (~900 rpm) care banuiesc ca este specific decompresorului. De murit nu moare motorul, la ralanti sta bine, de tras trage de rupe (am facut o tura duminica =>165 km/h si daca il mai tineam poate mai accelera ceva...), nu scutura, nu vibreaza anormal... idei? Ah, am inspectat si mecanismul decompresor prin capacul din dreapta spate, cu ajutorul unei lanterne, pare sa fie ok, nu are semne, zgarieturi sau altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 am rezolvat-o,era fisa intrerupta,i-am pus una bosh! is tare bucuros,ma gandeam ca trebuie sa cumpar cdi sau releu de incarcare!va multumesc pentru sfauri!stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 phreak bine ar fi sa pui un video ceva sa auzim si noi motoru ala cum suna,poate impreuna ne dam seama de la ce vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 O sa fac un video weekendul asta, inainte sau dupa ce vin din tura, poate asa ne dam seama ce e... Acum am fost la un test drive scurt si merge foarte ok, intr-a 1-a se da pe o roata daca trag de gaz mai tare la ~3500 rpm, intr-a 2-a doar decelerez un pic pe la 4000rpm iar apoi cand dau gaz se salta pe o roata, totul pare in regula; oare mi se pare mie ca face galagie, si ea face normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 O sa fac un video weekendul asta, inainte sau dupa ce vin din tura, poate asa ne dam seama ce e... Acum am fost la un test drive scurt si merge foarte ok, intr-a 1-a se da pe o roata daca trag de gaz mai tare la ~3500 rpm, intr-a 2-a doar decelerez un pic pe la 4000rpm iar apoi cand dau gaz se salta pe o roata, totul pare in regula; oare mi se pare mie ca face galagie, si ea face normal? O fi tacanitul de la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 si la mine tacanea la fel,dar cand o anclinam sre dreapta nu se mai auzea,am schimbat decompresorul si arcul ala mic si nu mai are nici un fel de zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 si la mine tacane pana se incinge uleiu (20w50 MOTOL 7100) dupa care merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 daca ne uitam la toate uitam sa ne mai dam cu ele ,la mine rezervoru mai face galagie da cine il baga in sama.... Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Pentru cei din vest, si nu numai, vreau sa fac maine o tura pe la Arieseni, Albac, Rosia Montana, poate Iara, Belis, Huedin. Daca e cineva interesat sa treaca prin zona, poate clujeni... poate vine Dorinel de la Sibiu... Am facut un film dimineata cand am pornit mobra: video Un film si dupa aprox 100 km, deci motorul cald: video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) da,ai dreptate,ceva tzacane acolo,asculta bine si vezi daca nu cumva se aude din zona unde se imbina chiuloasa cu cilindru.si la mine cand ii rece tare motoru se aude o tzacaneala acolo,dar pana se incalzeste un pic. daca imi aduc bine aminte tu ai desfacut acuma nu de mult tare motoru,nu?de atunci au inceput problemele? Editat Iunie 9, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Nu, facea si inainte, e principalul motiv pt care am desfacut. Problema e ca nu reusesc sa imi dau seama exact de unde vine sunetul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 mie imi suna normal ai incercat sa faci supapele la 0.15 sa vezi daca iti dispare sunetul la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Doar cele de evacuare am incercat. Parca era un pic diminuat, dar nu mi-am dat seama sigur, eventual mai incerc sa le fac pe toate 0.15 sa vad ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.