phreak_or Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Dupa vizionarea inregistrarii , mi se pare ne concludenta diferenta de sunet , cred ca iti faci probleme degeaba ... La temperatura camerei sa stii ca nu se aude mare diferenta, in schimb dupa ce a stat la soare si avea ~45 grade se auzea clar diferit... o sa vad... @purice - mersi, o sa incerc sa masor asa @switch - cum? de ce? cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 eu zic ca buba este decompresorul cu chiuloasa nici gand sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 parerea mea este sa te duci cu ea la un specialist sa iti zica sigur cum sta treaba,asa doar pe presupuneri nu-i insama,si daca ar avea ceva vre-un scaun asa ochiometric nu iti dai seama de nimica,daca iti zice ca-i ok poti sa o pui linistit sus si scapi de o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Fratilor, cum facem sa ne punem marsarier la motociclete? Eu momentan am ramas fara jug superior din cauza ca nu am putut sa dau inapoi hmmm ciudat,,,,nu ai putut sa dai inapoi, dar ai reusit sa smulgi jugul,,,,, cate kg zici ca ai??? 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 mi-o ramas dominatoru intra 2-a nu mai iesa vin viteza,ce-i de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 ce-i de facut.......de desfacut.. Am si eu o problema de ceva timp cu masurarea nivelului la ulei. Dupa ce ajung acasa,las motorul 1 minut la relanti,dupa opresc sa masor.Cand scot joja aud bal bac de 2 ori si nu mai ce sa masor,se vede cu ochiul liber cum se scurge uleiul in motor.Ulei e destul,are 2 l. A mai patit cineva asa ceva,ce-i de facut presupun ca o valva e de vina nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) si eu am patit asa,am mai complectat cu ulei si nu am mai patit, In alta ordine de idei am luat motoru jos din cadru si l-am desfacut bucatica cu bucatica,vreau sa zic ca inauntru era destul de curat sa zic asa insa printre pinioane am gasit 2 bucati din vechea patina cam de 1 cm patrat fiecare,altceva nu am gasit,se poate ca de la ele sa nu fi iesita din viteza?acuma am montat cutia si verificand cu mana merg vitezele excelent. Editat Iunie 24, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) ... Dupa ce ajung acasa,las motorul 1 minut la relanti,dupa opresc sa masor.Cand scot joja aud bal bac de 2 ori si nu mai ce sa masor,se vede cu ochiul liber cum se scurge uleiul in motor.Ulei e destul,are 2 l. A mai patit cineva asa ceva,ce-i de facut presupun ca o valva e de vina nu? Poate fi si vre-un simering, o-ring sau ceva similar... ... In alta ordine de idei am luat motoru jos din cadru si l-am desfacut bucatica cu bucatica,vreau sa zic ca inauntru era destul de curat sa zic asa insa printre pinioane am gasit 2 bucati din vechea patina cam de 1 cm patrat fiecare,altceva nu am gasit,se poate ca de la ele sa nu fi iesita din viteza?acuma am montat cutia si verificand cu mana merg vitezele excelent. Deci cum a patit si Andrei de la Zalau... Ar trebui sa fie ok acum. Editat Iunie 24, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 ce-i de facut.......de desfacut.. Am si eu o problema de ceva timp cu masurarea nivelului la ulei. Dupa ce ajung acasa,las motorul 1 minut la relanti,dupa opresc sa masor.Cand scot joja aud bal bac de 2 ori si nu mai ce sa masor,se vede cu ochiul liber cum se scurge uleiul in motor.Ulei e destul,are 2 l. A mai patit cineva asa ceva,ce-i de facut presupun ca o valva e de vina nu? nu e destul... oameni buni 300ml e diferenta intre minim si maxim, nu va mai pacaliti cu 2L ca sunt suficienti, mai puneti mana si cititi daca schimbati uleiul cu tot cu filtru trebuie bagat 2.2L, daca ati desfacut motorul de tot va trebuie 2.5L dupa atatia km facuti cu motorul pot sa va zic din experienta ca tzacanitul de supape apare cand nivelul de ulei este aproape de minim. si verificarea nivelului se face dupa ce ati mers in prealabil cu motorul pana s-a incalzit ~10min, apoi il tineti drept, fara cric pentru 2-3min la relantiu, dupa toate astea verificati nivelul la ulei. daca voi folositi doar 2L de ulei de la schimb la schimb puteti sa va bagati p... in ea chiulasa, intrucat in manual scrie ca motorul consuma 100ml la 1000km(adica de la 2.2-2.3 cat are full, abia dupa 3000km el ajunge pe minim, insemnand 1.9-2.l), daca voi porniti din start cu 2l si nu completati in timp, automat pompa nu mai are nivelul necesar de ulei sa il ridice in chiulasa, de unde vine si uzura prematura a motorului, albastrirea axului cu came si ovalizarea semeringurilor de supape, si dupa aia va intrebati dc scoate fum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 In mod normal la un schimb de ulei puneam 2 litrii, era la nivelul maxim, verificat ca la carte. In 3000 km cat tine un ulei nu a trebuit sa completez decat odata pt ca din aia 3000, vreo 1500 i-am facut in regim de mers 140-150... In rest in conditii normale nu a trebuit completat. De regula verific uleiul tot la un plin de benzina, cateodata la 2 plinuri... O observatie prvind uleiul ce urca la axul cu came: Atentie mare la simeringul din carcasa din dreapta, la mine era destul de uzat, inchidea, dar totusi era uzat, l-am schimbat si se vede ca debitul de ulei care ajunge pe conducta este mai mare. Cu toate astea, domi meu nu a scos niciodata fum, nici la rece, nici la cald, iar axul cu came nu e albastrit In privinta decompresorului: Am facut pe comanda o saiba mai groasa cu 0.2mm (jocul masurat era 0.35mm) decat cea ce intra normal pe axul cu came intre pinionul distributiei si decompresor. Urmeaza sa asamblez axul, sa il pun in un vas cu ulei si sa il incalzec la 100 grade, si sa verific ca se poate roti decompresorul, respectiv ca se poate misca usor cama cu belea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 PS: Dave`s carb mod cu jiglor de 195 http://www.spritmonitor.de/en/detail/396037.html consum facut pe o distanta de 50km, mers in oras, cu trafic si incalzit motorul in prealabil, consum de 6.00L% consum facut pe o distanta de 124km cu pasager, la drum intins regim 100km/h si 50km/h(pe forestier), consum de 5.35L% in conditiile in care cu un jiglor de 165 cat este stock pe SLR si fara alte modificari la carburator consumul era de: - 5.8-6.2 intern, mers in gaz cu incalziri dimineata - 4-4.6 extern in functie de pasager/bagaj/vant din fata Concluzii: - intern am acelasi consum, pb pentru Iasi este ca avem blvd scurte impanzite de semafoare si tot orasul este in lucru, nu ai unde sa te strecori si de multe ori ramai blocat in trafic pentru ca se merge oglinda la oglinda. - extern consuma mai mult, dar motorul merge mai degajat(este mai "elastic"), treapta 5 nu mai este treapta de touring, devine treapta de atac, nu mai am ceasul de temperatura ca sa va zic daca motorul este mai rece sau nu, dar treptele par mult mai lungi acum. @switch, da consumul e cu 1L in plus mai mare dar numai pe extern. as incerca un jiglor de 180 pentru ca observ cum da in nas pe decelerare si de multe ori face pocnituri scurte(inca am tobe cu filtre) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 si eu am patit asa,am mai complectat cu ulei si nu am mai patit, In alta ordine de idei am luat motoru jos din cadru si l-am desfacut bucatica cu bucatica,vreau sa zic ca inauntru era destul de curat sa zic asa insa printre pinioane am gasit 2 bucati din vechea patina cam de 1 cm patrat fiecare,altceva nu am gasit,se poate ca de la ele sa nu fi iesita din viteza?acuma am montat cutia si verificand cu mana merg vitezele excelent. nu bucatile alea mari au fost de vine ca nu a iesit din viteza, ci una mica, care a blocat clichetul schimbatorului,,,ala de la harta daca e ok acum,,,,,drum bun si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 merci la fel andrei. Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 In mod normal la un schimb de ulei puneam 2 litrii, era la nivelul maxim, verificat ca la carte. In 3000 km cat tine un ulei nu a trebuit sa completez decat odata pt ca din aia 3000, vreo 1500 i-am facut in regim de mers 140-150... In rest in conditii normale nu a trebuit completat. De regula verific uleiul tot la un plin de benzina, cateodata la 2 plinuri... O observatie prvind uleiul ce urca la axul cu came: Atentie mare la simeringul din carcasa din dreapta, la mine era destul de uzat, inchidea, dar totusi era uzat, l-am schimbat si se vede ca debitul de ulei care ajunge pe conducta este mai mare. Cu toate astea, domi meu nu a scos niciodata fum, nici la rece, nici la cald, iar axul cu came nu e albastrit In privinta decompresorului: Am facut pe comanda o saiba mai groasa cu 0.2mm (jocul masurat era 0.35mm) decat cea ce intra normal pe axul cu came intre pinionul distributiei si decompresor. Urmeaza sa asamblez axul, sa il pun in un vas cu ulei si sa il incalzec la 100 grade, si sa verific ca se poate roti decompresorul, respectiv ca se poate misca usor cama cu belea. poti sa ne arati care e ala, eu nu stiu despre ce vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 eu stiu de max 2 litri din carte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Alta poza mai clara nu am, dar se vede cat de cat... l-am incercuit cu rosu: Am gasit la dimensiunea aia si in magazin de rulmenti/simeringuri, dar ei zic ca rezista pana pe la 100 grade, asa ca am comandat pe original, a costat vreo 20 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 si eu ma gandeam sa-l schimb maine si sa-l cumpar de la un magazin de asta (4 lei ) ,il poate ucide caldura de acolo din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Ti-as zice sa faci comanda pe original, sau sa gasesti in magazin ceva rezistent macar pana la 150 grade. Nu merita riscul pe banii aia... Daca nu mai ajunge ulei la axul cu came in cateva minute e "rezolvata" treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Fun facts legat de domi-uri: I suspect it’s due to the cylinder head bolts. First, there are two different lengths, 93 and 110mm long (nr 7 and 8), if you mix them up it will lead to a blown gasket. And second, the bolts look like as if they are anti-fatigue bolts (or reduced bolts – what is the correct English term?), intended for one use only. Unfortunately the factory manual does not mention if that is the case, to be on the safe side, I would always use new bolts And something else. A loose valve seat is unfortunately very common with early NX650 such as the US Version. The reason is the oil pump, which was changed several times. For your US-version an improved oil pump with oil seal is available (more infos: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=766897&highlight=langer ) Pe scurt, baietii explica ceva legat de pompele de ulei, care ar fi prost proiectate la mai multe modele de NX/FX/FMX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Nu gasesc explicatie logica pentru ce se intampla la mine la motor cu uleiul asa ca am sa fac un schimb astazi sau maine chiar daca am doar 1800 de km cu uleiul actual,un repsol 10W40 offroad de care nu-s f multumit,cutia agata putin iar motorul e mai galagios fata de motul. Parca nici motul n-as mai pune,5100 am pus si nu prea mi-a placut. Am un amic care are magazin de piese auto si mi-a recomandat un ulei RAVENOL,cica nemtesc care ar fi foarte bun. A mai folosit cineva ulei din asta,mai ales 10W40? Ce parere avei de marca asta de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Nu am auzit niciodata de RAVENOL. Are specificatii JASO M2 si API SF+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pana la urma mi-am pus motul 5100 15W50.merge brici motorul. Nivelul incorect era din cauza lipsei de ulei am scos doar 1,7 litri,asta inseamna ca l-a mancat putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Motorex e sfant! Pe comanda vine intr-o zi. (Cel putin de la Motodiscount. Poti incerca si la Achimoto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 si eu folosesc tot Motorex,,,,si as zice ca e bunicel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 si eu folosesc tot Motorex,,,,si as zice ca e bunicel Hai sa facem un top ale celor mai bune uleiuri folosite la dominatoare , ar fi indicat si un pret , insotit de plusuri si minusuri gasite in timpul folosirii acestor uleiuri (ex:) Eu acum am ulei Elf 15w50 , a costat in jur de 80 lei 4litrii , se descurca binisor in temperaturi inalte , doar că uneori ''agata'' la schimbatul vitezei pe loc (la plecare si la scosul din vitze cu motorul oprit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.