Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-as zice sa faci comanda pe original, sau sa gasesti in magazin ceva rezistent macar pana la 150 grade. Nu merita riscul pe banii aia... Daca nu mai ajunge ulei la axul cu came in cateva minute e "rezolvata" treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun facts legat de domi-uri:

I suspect it’s due to the cylinder head bolts.

First, there are two different lengths, 93 and 110mm long (nr 7 and 8), if you mix them up it will lead to a blown gasket.

 

honda-nx650-1988-usa-cylinder-head_bighu0319e0200_b098.gif

 

And second, the bolts look like as if they are anti-fatigue bolts (or reduced bolts – what is the correct English term?), intended for one use only. Unfortunately the factory manual does not mention if that is the case, to be on the safe side, I would always use new bolts

 

bolt-flange-9x83_big90081MN9000-01_df06.jpg

 

And something else. A loose valve seat is unfortunately very common with early NX650 such as the US Version. The reason is the oil pump, which was changed several times. For your US-version an improved oil pump with oil seal is available (more infos: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=766897&highlight=langer )

 

oelpumpenutfsz8kqir.jpg

 

 

Pe scurt, baietii explica ceva legat de pompele de ulei, care ar fi prost proiectate la mai multe modele de NX/FX/FMX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc explicatie logica pentru ce se intampla la mine la motor cu uleiul asa ca am sa fac un schimb astazi sau maine chiar daca am doar 1800 de km cu uleiul actual,un repsol 10W40 offroad de care nu-s f multumit,cutia agata putin iar motorul e mai galagios fata de motul.

Parca nici motul n-as mai pune,5100 am pus si nu prea mi-a placut.

Am un amic care are magazin de piese auto si mi-a recomandat un ulei RAVENOL,cica nemtesc care ar fi foarte bun.

A mai folosit cineva ulei din asta,mai ales 10W40?

Ce parere avei de marca asta de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu folosesc tot Motorex,,,,si as zice ca e bunicel

 

 

Hai sa facem un top ale celor mai bune uleiuri folosite la dominatoare , ar fi indicat si un pret , insotit de plusuri si minusuri gasite in timpul folosirii acestor uleiuri

 

(ex:) Eu acum am ulei Elf 15w50 , a costat in jur de 80 lei 4litrii , se descurca binisor in temperaturi inalte , doar că uneori ''agata'' la schimbatul vitezei pe loc (la plecare si la scosul din vitze cu motorul oprit )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ulei Motul 10w40,a costat in jur 160 de lei 4 litri,cutia merge bine insa se consuma ft repede daca merge motoru la temperaturi mari,la temperaturi scazute ai ungere buna,sincer prea scump si la domi nu tare merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu multi oameni incantati de Motul - eu unul il consider printre cele mai proaste. Motorex e de baza. Yacco pe mine nu m-a dezamagit. Momentan am Castrol Full Synth 10w-40. Experiment :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorex formula 4t 10/10

motorex fourstroke 9/10

bardhal xtc 10w40 8/10 fiind full sintetic se mananca repede, in schimb este un ulei foarte bun, dar si pretul pe masura

motul 5100 6/10

agip 10w40 5/10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+:

Motorex 4t 10/10 ~ 32 ron/L (la flacon de 4L, altfel e vreo 35 ron/L)

Castrol ActEvo 20w50 9.5/10 ~ 25 ron/L

Silkolene Super4 8/10 ~ 30 ron/L

 

-:

Mobil1 4t 1/10 ~ 20 ron/L

Repsol Full Sintetic 2/10 ~ 40 ron/L

Valvoline 20w50 5/10 ~35 ron/L

 

Am dus chiuloasa la "experti" si astept vesti... :what:

Mi-a zis asa:

schimbat scaun supape 25 ron/buc

alezat la unghiurile potrivite + pasuit supapa pe scaun 15 ron/buc

 

I-am raspuns sa verifice si daca e cazul sa le faca pe toate 4... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au fost recomandati de mai multa lume, si eu sper sa faca treaba buna... :cheers:

Iar daca a fi in regula, trebuie sa fac un drum spre Zalau ca sa ii fac rodajul... :) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tovaras de-al meu, mecanic moto, isi vinde Dominatorul lui:

 

Se vinde NX 650 Dominator an 1990, tara proveninenta SUA. Are suporti de cutii laterale, topcase, bord electronic (switch: Vapor, ca al meu) si cric central (switch: fostul meu cric central). 1200 euro bani jos. [switch: Baiatu asta e maniac de domi-uri si e de incredere. Nu stiu sa fi avut vreun incident serios cu motoru. ]Daca stiti pe cineva sa vrea...

 

Arata ca asta (poza luata de pe net):

201111061005520.Image00004.jpg

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi chiuloasa, mi-a zis ca sigur nu e nici un scaun de supape cu probleme, in schimb le-au rectificat pe toate cu freze la unghiurile potrivite.

 

Acum incerc sa desfac cilindrul, am dat afara cele 4 suruburi de 10, si cele 2 suruburi de 6, dar din pacate nu vrea nici cum sa iasa de acolo... am incercat cu lovituri usoare cu un ciocan de lemn, acum am pus 2 cordeline intinse sa traga in sus cat de cat de el. Voi cum ati procedat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai un pic mai tare cu un ciocan de lemn/plastic ca so lipit jos de garnitura. ;)

 

 

 

Azi am montat motoru in cadru,am bagat ulei si merge ft bine,vitezele merg ft bine,ma impresionat sita aia din cadru de jos pe unde curge uleiul in motor cat de infundata o putut sa fie,bucati din patina veche tocate in cutia de viteza presupun,in rest toate bune.

 

 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit. Mersi de sfat!

 

Ma pun sa masor uzurile, gaura mica din biela este sigur sub limita de uzura.. masor restul..

 

Am observat ca biela are joc lateral aproximativ 2-3 mm masurat la partea superioara (deci prinsa in vibrochen doar). E normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sus-jos nu are deloc.

 

Am masurat si restul:

Boltul, gaura din biela si gaurile din piston sunt ok, la fel si diferentele intre ele.

Diametrul pistonului ok, diametrul camasii e ok, la fel si diferentele dintre ele...

Segmentii: primul e cu 0.12 mm mai uzat decat limita de service; al 2-lea cu 0.15 mai uzat decat limita de service.

 

Ca sa comand segmenti, tinand cont ca pistonul are diametrul 99.93 mm, imi trebuie segmenti cota 0, adica standard, nu?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu :P

 

Inca o intrebare: Exista ceva solvent chimic pentru garnituri? E al naibii de bine lipita garnitura pe cilindru, o sa dureze un secol sa o dau jos... :unsure:

:friends: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...