switch Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Ma gandeam sa pun Slow jet de 50 de pe XR, saiba aia mica sub cuiul de dozaj. Trebuie neaparat sa dau gauri in "slider" (piesa de care se prinde membrana) si sa pun filtru sport ? Multumesc. Sunt doua posibilitati: ori aplici tutorialul, caz in care obtii un rezultat concret si aproximativ echilibrat pe toata plaja de turatii sau... ...faci pe inventatoru si aplici doar juma din modificari (alea simple), moment in care e foarte probabil sa ai o carburatie muci si sa mearga mai prost ca la inceput. Motivul? Fiecare modificare se aplica pe o anumita plaja destul de larga de turatii (influenta mai mare sau mai mica). Daca nu le aplici pe toate, foarte probabil sa ai un amestec cand slab cand bogat - ceea ce va duce la o motocicleta care o sa mearga ca un c*r. Apropo, purice chiar vorbea serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) La Domi (XR etc) este stiut ca din fabrica vine cu amestec sarac. Poti sa corectezi amestecul asta sarac punand jicloare cu una, 2 marimi mai mari si urmarind raspunsul acceleratiei, culoarea bujiei, sau mai bine un test pe dyno; Sau sa aplici Dave's mod, care presupune modificarea admisiei, a jicloarelor, gauri mai mari pentru "slider" si o evacuare mai permisiva. Daca schimbi doar jicloarele diferenta va fi asa (cazul meu: main jet de la 145 la 155, si surub de aer mai deschis, slow de 50): -Consum mai bun -raspuns mai rapid si mai ferm la acceleratie -trage de la turatii mai mici fara sa scuture -temperatura mai mica de functionare (de la ~115 la ~105 grade cam in aceleasi conditii de mers, acelasi ulei si aceeasi temp a mediului) * totusi domi meu are filtru de aer k&n, probabil trage aer un pic mai usor. Tobele sunt neatinse. Daca faci Dave's mod se va simti intr-adevar ca ai putere in plus. Raspunsul la acceleratie va fi si mai bun dar cu siguranta consumul va creste. O observatie: Dupa ce am asamblat motorul evident era niste ulei pe lamelele de racire => motor foarte cald - spre 120 grade. Cum am spalat si degresat bine toate lamelele temperatura sta pe la 105 grade. Noroiul uscat sau praful nu au efect atat de dramatic asupra racirii cum are uleiul. Editat August 23, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 eu am urmat daves carb mod si am pus jigleorul de sarcina de 190, avand in vedere ca ala stock la mine era de 165, si idle jet este de 55 in plus am filtru K&N dar tobele sunt stock trage bine, poate prea bine pentru ce poate cutia as avea nevoie de tobe mai permisive obs: am vazut in timp ca, dupa ture mai lungi bujia e un pic afumata... si logic ar fi ca are amestecul prea bogat, motiv pentru care mi-am luat un main jet de 180 am sa va tin la curent in legatura cu consumul si culoarea bujiei... @ mexykanu, chiar vorbeam serios, daca faci modificari doar pe jumatate sa ne zici si noua cum se comporta. Q: exista motor de domi dar in 6 trepte? un xr model mai vechi sau ceva asemanator? nu de alta dar ma plictisesc cu 120km/h, plus ca drumurile devin din ce in ce mai bune si cum transalpina/padis-glavoi, in curand si valea uzului sunt/vor fi asfaltate nu prea mai vad utilitatea mobrelor noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Purice - ne luam VFR-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Pentru asta am luat si GPX-ul... Totusi un DL 650 suna bine, e un compromis bun...poate cand le vand pe astea doua...si totusi domi are un farmec aparte Din pacate nu stiu sa existe vre-un motor de domi cu cutie in 6 trepte :| si eu am cautat variante... asa bine era daca putea merge cu 130 pe la 4000 rpm, dar pastrand restul treptelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Phreak - DL e prea mare si nici touring nu face bine VFR e alta viata Si iti zic eu din experienta - nu se merita viteza a 6a pe motorul asta. De ce? - ar fi buna strict pentru mentinerea vitezei - ar avea limita inferioara a turatiei pe la 3800-4000rpm - ar fi inutila la deal - ai mesteca tot timpul in maioneza intre 6 si 4 ca sa poti depasi ceva - ar complica destul de mult cutia de viteze (asta din amintiri vagi) Domi nu e facut pentru drum intins si o stim. Eu am facut Barsana - Bucuresti intr-o singura zi, dar nu pot spune ca a fost placere maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 VFR-ul e ceva aparte ce-i drept, dar cele pe carburatie nu prea merita din cauza consumului enorm, cele pe injectie sunt alta poveste... Dar problema cu ele (si cu gpx) este ca renunti la capabilitatea de a iesi de pe asfalt. Am incercat cu kawa sa merg pe un drum "de tara" si nu e deloc placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Eu unul am constatat ca pe coclau oricum n-am ce cauta. Prefer piciorul, bicla sau enduroaica pursange. Armasarul asta de 180kg nu prea face fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Pe mine m-a uimit de multe ori DOMINATORUL. M-a dus prin locuri pe unde nu am crezut ca voi putea ajunge... Si sper sa mai descopar niste astfel de locuri (ca pe o raza de vreo 300km am cam epuizat tot ce am gasit, iar mai mult de 600 km intr-o zi e prea mult pt mers pe domi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Eu unul am constatat ca pe coclau oricum n-am ce cauta. Prefer piciorul, bicla sau enduroaica pursange. Armasarul asta de 180kg nu prea face fata... I agree... totusi as opta pentru asa ceva http://www.southbayriders.com/forums/showthread.php?t=90552 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Eu unul as alege verisorul modern: Displacement: 550.00 ccm (33.56 cubic inches) Engine type: V2, four-stroke Engine details: 77° V twin. Titanium valves. Valves per cylinder: 4 Putere: 70cp la volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 are careva pe acasa vreun CDI "mort" si nu mai are ce face cu el, as avea nevoie de ceva piese de pe placa sa incerc sa readuc altul la viata. P.S. CDI-ul nu este cel din poza dar e acelasi model. condensatorul este electrolitic cu valoare de 1000micro pe 25volti, La cealalta piesa inca nu am ajuns sa dau jos cauciucul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Honda Dominator West Supermoto Printre cele mai cunoscute modificari ale Demolatorului. A fost realizata in 2004 de catre o firma din Italia. Alte poze aici: http://www.motorandoitalia.com/v2/02SERVIZI/honda_west.html Detalii tehnice aici: http://www.motorandoitalia.com/v2/00DOWNLOAD/art-dominator.pdf O alta modificare destul de interesanta este NX650 cu 3-4 locuri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 http://www.bikeexif.com/honda-nx650-dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 deci... au ramas vreo 15 km fara asfalt dinspre Beius spre Padis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Deci de acu incolo, in Glavoi gasim cocalari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Foarte posibil ca asta sa fie vitorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu am gasit altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Cum e TKC - ul? Cam de cati km il ai? Cat crezi ca va tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu am gasit altceva Foarte frumos Prin ce zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 pe undeva pe langa lacul rosu, vf de 1790m, mai mult nu zic e bun tkc, pe viraje tine ca o guma de strada, in schimb il consumi cat mergi pe strada pana ajungi la forestiere il am de la 63.300km si acum am cam 68.200km cred, daca te uiti bine ai sa vezi ca e cam gata, nu mai are caramele... ca sa il duc pana in panza/sarma ii mai dau 3000km maxim, dar pe km astia deja nu mai musca in offroad ca la inceput, caramele laterale iti ofera oricum stabilitate si grip pe noroi/pietris afanat. concluzia: pentru un cauciuc prins la oferta 300ron ofera distractie maxima pe forestiere, stabilitate maxima pe uscat, pe ud nu va recomand pentru ca nu tine deloc, durata de viata mica... faceti si voi un calcul urmatoarea anvelopa va fi un k60 scout sau k60simplu, daca are banda pe mijloc pe dimensiune de 120/90-17. ar fi o varianta si de karooT dar sunt prea scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Ai spus chiar prea multe Mai pune poze cand mai ajungi pe undeva asa frumos Chiar voiam sa te intreb de ce nu te-ai infipt la KarooT. E un compromis bunicel intre durata de viata si aderenta in offroad. Cu k60 nu prea ai cum sa dai gres, desi pe noroiala iti garantez personal ca nu e combinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu am trecut printr-o mlastina/izvor cu bagaj pe motor, slick pe fata si tkc80 pe spate, fara frica, putin avant si fuge bine cateva panarame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Eu inca ma pregatesc: Editat August 29, 2012 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 De la ce motoare ar merge un alt carburator pe dominator din 1996 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.