Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Ma gandeam sa pun Slow jet de 50 de pe XR, saiba aia mica sub cuiul de dozaj.

Trebuie neaparat sa dau gauri in "slider" (piesa de care se prinde membrana) si sa pun filtru sport ?

 

Multumesc.

Sunt doua posibilitati: ori aplici tutorialul, caz in care obtii un rezultat concret si aproximativ echilibrat pe toata plaja de turatii sau...

 

...faci pe inventatoru si aplici doar juma din modificari (alea simple), moment in care e foarte probabil sa ai o carburatie muci si sa mearga mai prost ca la inceput.

 

Motivul? Fiecare modificare se aplica pe o anumita plaja destul de larga de turatii (influenta mai mare sau mai mica). Daca nu le aplici pe toate, foarte probabil sa ai un amestec cand slab cand bogat - ceea ce va duce la o motocicleta care o sa mearga ca un c*r.

 

Apropo, purice chiar vorbea serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Domi (XR etc) este stiut ca din fabrica vine cu amestec sarac.

Poti sa corectezi amestecul asta sarac punand jicloare cu una, 2 marimi mai mari si urmarind raspunsul acceleratiei, culoarea bujiei, sau mai bine un test pe dyno; Sau sa aplici Dave's mod, care presupune modificarea admisiei, a jicloarelor, gauri mai mari pentru "slider" si o evacuare mai permisiva.

 

Daca schimbi doar jicloarele diferenta va fi asa (cazul meu: main jet de la 145 la 155, si surub de aer mai deschis, slow de 50):

-Consum mai bun

-raspuns mai rapid si mai ferm la acceleratie

-trage de la turatii mai mici fara sa scuture

-temperatura mai mica de functionare (de la ~115 la ~105 grade cam in aceleasi conditii de mers, acelasi ulei si aceeasi temp a mediului)

* totusi domi meu are filtru de aer k&n, probabil trage aer un pic mai usor. Tobele sunt neatinse.

 

Daca faci Dave's mod se va simti intr-adevar ca ai putere in plus. Raspunsul la acceleratie va fi si mai bun dar cu siguranta consumul va creste.

 

O observatie:

Dupa ce am asamblat motorul evident era niste ulei pe lamelele de racire => motor foarte cald - spre 120 grade. Cum am spalat si degresat bine toate lamelele temperatura sta pe la 105 grade. Noroiul uscat sau praful nu au efect atat de dramatic asupra racirii cum are uleiul.

:friends: :cheers:

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am urmat daves carb mod si am pus jigleorul de sarcina de 190, avand in vedere ca ala stock la mine era de 165, si idle jet este de 55

in plus am filtru K&N

dar tobele sunt stock

trage bine, poate prea bine pentru ce poate cutia

as avea nevoie de tobe mai permisive

 

obs: am vazut in timp ca, dupa ture mai lungi bujia e un pic afumata... si logic ar fi ca are amestecul prea bogat, motiv pentru care mi-am luat un main jet de 180

 

am sa va tin la curent in legatura cu consumul si culoarea bujiei...

 

@ mexykanu, chiar vorbeam serios, daca faci modificari doar pe jumatate sa ne zici si noua cum se comporta.

 

Q: exista motor de domi dar in 6 trepte? un xr model mai vechi sau ceva asemanator? nu de alta dar ma plictisesc cu 120km/h, plus ca drumurile devin din ce in ce mai bune si cum transalpina/padis-glavoi, in curand si valea uzului sunt/vor fi asfaltate nu prea mai vad utilitatea mobrelor noastre. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru asta am luat si GPX-ul... :P

Totusi un DL 650 suna bine, e un compromis bun...poate cand le vand pe astea doua...si totusi domi are un farmec aparte :friends:

 

Din pacate nu stiu sa existe vre-un motor de domi cu cutie in 6 trepte :| si eu am cautat variante... asa bine era daca putea merge cu 130 pe la 4000 rpm, dar pastrand restul treptelor....

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phreak - DL e prea mare si nici touring nu face bine :) VFR e alta viata :D

 

Si iti zic eu din experienta - nu se merita viteza a 6a pe motorul asta. De ce?

- ar fi buna strict pentru mentinerea vitezei

- ar avea limita inferioara a turatiei pe la 3800-4000rpm

- ar fi inutila la deal

- ai mesteca tot timpul in maioneza intre 6 si 4 ca sa poti depasi ceva

- ar complica destul de mult cutia de viteze (asta din amintiri vagi)

 

Domi nu e facut pentru drum intins si o stim. Eu am facut Barsana - Bucuresti intr-o singura zi, dar nu pot spune ca a fost placere maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul e ceva aparte ce-i drept, dar cele pe carburatie nu prea merita din cauza consumului enorm, cele pe injectie sunt alta poveste... Dar problema cu ele (si cu gpx) este ca renunti la capabilitatea de a iesi de pe asfalt. Am incercat cu kawa sa merg pe un drum "de tara" si nu e deloc placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a uimit de multe ori DOMINATORUL. M-a dus prin locuri pe unde nu am crezut ca voi putea ajunge... Si sper sa mai descopar niste astfel de locuri (ca pe o raza de vreo 300km am cam epuizat tot ce am gasit, iar mai mult de 600 km intr-o zi e prea mult pt mers pe domi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul as alege verisorul modern:

 

35073_0_1_2_rxv%204.5_Image%20credits%20-%20Aprilia.jpg

 

Displacement: 550.00 ccm (33.56 cubic inches)

Engine type: V2, four-stroke

Engine details: 77° V twin. Titanium valves.

Valves per cylinder: 4

 

Putere: 70cp la volanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva pe acasa vreun CDI "mort" si nu mai are ce face cu el, as avea nevoie de ceva piese de pe placa sa incerc sa readuc altul la viata.

P.S. CDI-ul nu este cel din poza dar e acelasi model.

condensatorul este electrolitic cu valoare de 1000micro pe 25volti,

La cealalta piesa inca nu am ajuns sa dau jos cauciucul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Dominator West Supermoto

hondawest01.jpg

Printre cele mai cunoscute modificari ale Demolatorului. A fost realizata in 2004 de catre o firma din Italia.

Alte poze aici: http://www.motorandoitalia.com/v2/02SERVIZI/honda_west.html

Detalii tehnice aici: http://www.motorandoitalia.com/v2/00DOWNLOAD/art-dominator.pdf

 

O alta modificare destul de interesanta este NX650 cu 3-4 locuri:

398792_stern-honda-dominator.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe undeva pe langa lacul rosu, vf de 1790m, mai mult nu zic

 

e bun tkc, pe viraje tine ca o guma de strada, in schimb il consumi cat mergi pe strada pana ajungi la forestiere

 

il am de la 63.300km si acum am cam 68.200km cred, daca te uiti bine ai sa vezi ca e cam gata, nu mai are caramele...

 

ca sa il duc pana in panza/sarma ii mai dau 3000km maxim, dar pe km astia deja nu mai musca in offroad ca la inceput, caramele laterale iti ofera oricum stabilitate si grip pe noroi/pietris afanat.

 

concluzia: pentru un cauciuc prins la oferta 300ron ofera distractie maxima pe forestiere, stabilitate maxima pe uscat, pe ud nu va recomand pentru ca nu tine deloc, durata de viata mica... faceti si voi un calcul

 

urmatoarea anvelopa va fi un k60 scout sau k60simplu, daca are banda pe mijloc pe dimensiune de 120/90-17. ar fi o varianta si de karooT dar sunt prea scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai spus chiar prea multe :) Mai pune poze cand mai ajungi pe undeva asa frumos :cheers:

 

Chiar voiam sa te intreb de ce nu te-ai infipt la KarooT. E un compromis bunicel intre durata de viata si aderenta in offroad. Cu k60 nu prea ai cum sa dai gres, desi pe noroiala iti garantez personal ca nu e combinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...