fuckeru Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Vezi cu 2 pag. in urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Vezi cu 2 pag. in urma daca e vorba de http://www.super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4. am trimis un mesaj , sunt curios de raspuns , dar dupa cate imi aduc eu aminte era un site de afara ( ceh , polonez ... paraca) care face si cdi programabile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackays Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 daca e vorba de http://www.super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4. am trimis un mesaj , sunt curios de raspuns , dar dupa cate imi aduc eu aminte era un site de afara ( ceh , polonez ... paraca) care face si cdi programabile ! http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Acesta este site-ul celor de la Ignitech,baietii cu CDI-uri programabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Acesta este site-ul celor de la Ignitech,baietii cu CDI-uri programabile asta e , mersi fain colegu' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 piese de Domi din dezmembrari : /index.php?/topic/689839-piese-honda-nx-650-dominator-eek/ am nevoie de loc in garaj . 100 euro tot din poza + telescoape fata /index.php?/topic/689839-piese-honda-nx-650-dominator-eek/ 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Maine ma apuc de revizie la dominator. Vreau sa curat chioulasa,sa refac scaunele la valve,sa inlocuiesc segmentii si toate garniturile. Intrebarea mea este daca merita sa ma apuc de polish-at galeriile de admisie si evacuare. Am mai citit pe ici pe colo ca la admisie nu se vrea chiar un luciu oglinda ca se formeaza picaturi din cauza amestecului care e umed,plus ca rugozitatile ajuta la o mai buna atomizare a moleculelor de aer/benzina.La evacuare insa e bine sa ai o suprafata oglinda pentru ca sunt gaze uscate si nu mai creaza asa turbulente. A mai facut asta cineva?Se simte o imbunatatire in mersul motorului?Merita atata munca sau e doar ca sa-ti faci de treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Si eu am cochetat cu idea, dar pana la urma am constatat ca nu merita (am avut 4 luni timp sa ma documentez, motorul desfacut, asteptam piese). Motorul de domi nu merge la turatie foarte mare si eventualele turbulente nu deranjaza, asta pe langa faptul ca un fluid in stare turbulenta va curge mai repede decat unul cu curgere lina. Daca tot ai timp poti sa folosesti o perie mica de sarma, rotativa, pe un dremel ca sa cureti galeriile (in chiuloasa). Sa nu faci chestia asta in casa ca o sa stergi praful ala marunt si negru urmatoarele cateva saptamani..... Pentru rectificat supape/ scaune am folosist cu succes pasta din comert (~25 lei) si o masina cu acumulator, la viteza mica. Si totusi dupa rectificarea profi totul arata mult mai bine (m-a costat 50 lei, eram paranoic ca am vre-un scaun de supapa desprins si pentru aia am dus chiuloasa la "doctor") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Cred ca o sa curat si o sa indepartez urmele de la turnare mai mari dar nu o sa polish-ez nimic. Segmentii i-am gasit peste cota de service,la primul segment marimea fantei la capatul lor e de 0.65 si intra lera de 0.75,la al doilea cota de service e de 0.55 si intra chiar lera de 0.55 iar segmentul de ulei e in cote normale,are fanta de 0.4 ,cotele normale fiind intre 0.2 si 0.9. Ideea e ca imi trebuie segmenti,cilindrul arata bine,inca are urma de honuiala pe el,nici vorba de buza sus sau alte urme ce indica uzura,pistonul la fel inca are urmele de prelucrare pe fuste. Intrebarea mea e unde pot comanda un set de segmenti originali si cam cat ar costa? Am gasit segmenti WISECO la aprox 200 ron setul,or fi buni sau sa merg pe original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 eu stiam ca segmentii wiseco sunt pentru pistoane wiseco si ca nu se potrivesc cu OEM as zice sa mergi la honda, ar trebui sa fie intre 250-300ron setul ne anunti si pe moi ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Asa este,segmentii WISECO merg numai pe pistoanele lor. Singura varianta este originalul. Acum astept niste oferte,insa cei mai ieftini i-am gasit la 330 ron,nu prea eram pregatit pentru suma asta dar de acum asta e. Chioulasa am rectificat-o la evacuare aproape de luciu,la admisie numai langa scaune am prelucrat razele de intrare pentru ca erau destul de grosolan lucrate de fabrica. Scaunele supapelor se prezinta foarte bine,ramane sa-i pun segmenti si sa-i dau cheie. O alta intrebare ar fi despre garnitura de chioulasa. Are 3 straturi,2 profilate la exterior si un miez plan.Initial avea o pasta neagra de etansare care odata desfacuta se buleste. Cu peria de sarma rotativa am curatat cele 3 straturi in parte pana le-am facut luna si vreau sa le montez cu un strat foarte fin de silicon. Am mai facut cineva asa ceva sau trebuie neaparat pusa garnitura noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 eu am refolosit garnitura de chiuloasa, asa cum ai descris tu merge fara pb,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Si eu am refolosit o garnitura de chiuloasa si mi-a intrat antigel in cilindru. Bineinteles, la Dominator nu exista pericolul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pai,la Domi intra aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Am uitat sa mentionez: si benzina in antigel. Deci la Domi iese benzina in atmosfera, pe la chiulasa. Cum se numeste asta: pierderea compresiei? Asta e treaba: la motoarele racite cu aer nu te prinzi imediat ca ai probleme pentru ca ai refolosit garnitura de chiulasa. Ti se pare ca merge fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 La ce motocicleta ai refolosit garnitura? Era tot din foi de metal confectionata sau din clingherit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Am spus: la Yamaha XTZ. Era tot din foi de metal. Le-am curatat, aranjat, etc. Strans chiuloasa cu cheie dinamometrica. Totul OK pana cand brusc a aparut fum alb la evacuare, scadere drastica a puterii si pornire foarte grea. Am desfacut chiuloasa si am gasit antigel in cilindru si benzina in antigel. Pe vremuri refoloseam garnitura de chiuloasa la un MZ ETZ. Garnitura tot din metal. Fiind racit cu aer si in 2T nu am avut simptomelede la XTZ. Doar lipsa de putere care o puneam pe seama uzurii harbului de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Ma gandesc ca atunci cand ar aparea o scapare de compresie din cauza garniturii s-ar vedea o urma de arsura,s-ar auzi un fasait ceva la imbinarea chioulasei cu cilindrul. In fine,o sa o folosesc asa iar daca or aparea probleme o sa iau una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 A pornit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Daca pe mine ma intrebi,nici o sansa. Sper saptamana asta sa-mi ajunga segmentii. Daca e frig o bag in casa si tot o montez dupa care evident dau de stire cu progresul lucrarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pai,la Domi intra aer. nu intra nimic si nu iese nimic daca ai putina grija cand o montezi si la stransul suruburilor, o reverificare vizuala dupa cativa kilometri eventual mers putin mai fortat este indicata, in rest merge bine refolosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 La noroc! Daca merge e bine de stiut,ne spui si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Astazi mi s-a confirmat ca segmentii sunt in tara si saptamana viitoare ar trebui sa-mi ajunga. Cercetand putin manualul tehnic am vazut ca pentru intinzatorul lantului de distributie exista o scula care il tine tensionat pentru montarea chioulasei. De alt fel tare ma mai chinuia montarea intinzatorului,cu o lama de cutit taiata si facuta V in capat...etc Analizand problema si sapand prin magnificul internet am gasit o alta varianta de scula facuta din sarma otelita. Am sa atasez poze cu scula profesionala HONDA si scula facuta de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 am ajuns in punctul in care imi este lene sa fac asa ceva @prisi, cat vrei pe o scula si daca trimiti prin posta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Apoi cat sa cer pe o sarma indoita?....nimic Cum mai am putin timp,poate in we o sa mai fac una si sa ti-o trimit. Lasa-mi pe PM adresa,eventual poate gasesc pe cineva care ajunge in iasi dar mai putin probabil. Ieri am reusit sa ridic segmentii de la magazin,si cum a afost o zi superba cu 10 grade plus si soare m-am gandit sa montez mobra la loc. Garnitura de chioulasa am siliconat-o cu un strat fin de silicon VICTOR REINZ. La fel si garnitura metalica de la capacul culbutorilor. A pornit la prima cheie foarte frumos,probabil si din cauza ca am incalzit motorul cu o aeroterma sa fiu sigur ca se usuca siliconul in vro 3 ore. Concluzia: -garnitura de chioulasa nu scapa nicaieri -gazele nu mai au miros a dulce,semn ca ar mai consuma ulei dar ramane de vazut -lustruirea galeriei de evacuare si finisarea bavurilor la admisie nu par a face cine stie ce,dar o sa vad la drum dupa rodaj daca a dat roade. Cred ca aprox 1000 de km de mers mosnegeste i-ar ajunge de rodaj,dar va tin la curent cu evolutia mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 aha,deci merge,buna treaba,sa spui si daca trage m-ai bine cu noii segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.