andrei belcic Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Si eu am refolosit o garnitura de chiuloasa si mi-a intrat antigel in cilindru. Bineinteles, la Dominator nu exista pericolul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Pai,la Domi intra aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Am uitat sa mentionez: si benzina in antigel. Deci la Domi iese benzina in atmosfera, pe la chiulasa. Cum se numeste asta: pierderea compresiei? Asta e treaba: la motoarele racite cu aer nu te prinzi imediat ca ai probleme pentru ca ai refolosit garnitura de chiulasa. Ti se pare ca merge fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 La ce motocicleta ai refolosit garnitura? Era tot din foi de metal confectionata sau din clingherit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Am spus: la Yamaha XTZ. Era tot din foi de metal. Le-am curatat, aranjat, etc. Strans chiuloasa cu cheie dinamometrica. Totul OK pana cand brusc a aparut fum alb la evacuare, scadere drastica a puterii si pornire foarte grea. Am desfacut chiuloasa si am gasit antigel in cilindru si benzina in antigel. Pe vremuri refoloseam garnitura de chiuloasa la un MZ ETZ. Garnitura tot din metal. Fiind racit cu aer si in 2T nu am avut simptomelede la XTZ. Doar lipsa de putere care o puneam pe seama uzurii harbului de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Ma gandesc ca atunci cand ar aparea o scapare de compresie din cauza garniturii s-ar vedea o urma de arsura,s-ar auzi un fasait ceva la imbinarea chioulasei cu cilindrul. In fine,o sa o folosesc asa iar daca or aparea probleme o sa iau una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 A pornit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Daca pe mine ma intrebi,nici o sansa. Sper saptamana asta sa-mi ajunga segmentii. Daca e frig o bag in casa si tot o montez dupa care evident dau de stire cu progresul lucrarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pai,la Domi intra aer. nu intra nimic si nu iese nimic daca ai putina grija cand o montezi si la stransul suruburilor, o reverificare vizuala dupa cativa kilometri eventual mers putin mai fortat este indicata, in rest merge bine refolosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 La noroc! Daca merge e bine de stiut,ne spui si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Astazi mi s-a confirmat ca segmentii sunt in tara si saptamana viitoare ar trebui sa-mi ajunga. Cercetand putin manualul tehnic am vazut ca pentru intinzatorul lantului de distributie exista o scula care il tine tensionat pentru montarea chioulasei. De alt fel tare ma mai chinuia montarea intinzatorului,cu o lama de cutit taiata si facuta V in capat...etc Analizand problema si sapand prin magnificul internet am gasit o alta varianta de scula facuta din sarma otelita. Am sa atasez poze cu scula profesionala HONDA si scula facuta de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 am ajuns in punctul in care imi este lene sa fac asa ceva @prisi, cat vrei pe o scula si daca trimiti prin posta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Apoi cat sa cer pe o sarma indoita?....nimic Cum mai am putin timp,poate in we o sa mai fac una si sa ti-o trimit. Lasa-mi pe PM adresa,eventual poate gasesc pe cineva care ajunge in iasi dar mai putin probabil. Ieri am reusit sa ridic segmentii de la magazin,si cum a afost o zi superba cu 10 grade plus si soare m-am gandit sa montez mobra la loc. Garnitura de chioulasa am siliconat-o cu un strat fin de silicon VICTOR REINZ. La fel si garnitura metalica de la capacul culbutorilor. A pornit la prima cheie foarte frumos,probabil si din cauza ca am incalzit motorul cu o aeroterma sa fiu sigur ca se usuca siliconul in vro 3 ore. Concluzia: -garnitura de chioulasa nu scapa nicaieri -gazele nu mai au miros a dulce,semn ca ar mai consuma ulei dar ramane de vazut -lustruirea galeriei de evacuare si finisarea bavurilor la admisie nu par a face cine stie ce,dar o sa vad la drum dupa rodaj daca a dat roade. Cred ca aprox 1000 de km de mers mosnegeste i-ar ajunge de rodaj,dar va tin la curent cu evolutia mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 aha,deci merge,buna treaba,sa spui si daca trage m-ai bine cu noii segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salutare. Are cineva pe undeva intr-un colt o pereche de "hand-guarduri" (cele originale) sau cel putin stangu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 are cineva o pompa de ulei+pinion+conducta domi 88 model cu kick ? cred ca se potriveste si de la ceilalti ani, este modelul cu conducta care trece pe sub pinionul pompei si nu pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Salut caut un motor complet in stare buna de functionare pt honda XL 600 am inteles ca ar fi acelasi si pe domi . al meu este si electric si cu pedala . ofer aproximativ 100 150 euro pe un motor complet . Motivu : am luat un xl cu supapa infipta in piston si distrus tot ce a prins in cale . astept oferte in prv sau aici . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ? am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton. La al meu pateam ceva asemanator odata la cateva sute de km. Dupa ce-am desfacut toate mufele de la instalatia electrica (mai ales in zona CDI-ului) si le-am curatat cu spray de contacte n-a mai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ? am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el Am avut si eu aceiasi problema, nu pornea si doar se auzea "clank" si atata:) La mine s-a rezolvat prin schimbarea carbunilor. Cel mai bine e sa-l dai jos si sa verifici. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 am si eu o nelamurire la domi meu? am dus motocicleta la un mecanit sa imi verifice jocul la tacheti , am aduso acasa si cand o pornesc dupa cateva zile scoate fum alb mai mult te toba din dreapta? fumul doar la prima pornire . nu a reglat bine jocul la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 salutare tovarasi care stiti pe undeva un piston cota 1 cu segmentii aferenti? stiti voi,,,,,,nou, bun si ieftin,,,,, dau o palinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) 1 reprezentanta honda iasi, preturi fara tva Editat Martie 19, 2013 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 cine ma poate ajuta cu un capac de la tacheti de dominator, am unul fisurat pe filet, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.