Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Pt. cei care au probleme cu pornirea sau oprire in mers,nu mai cautati gunoaie in carbur.,nici nu stiu ce reglaje la supape sau orice tine de motor,motoru' de domi e super robust si sigur nu-i din carb. sau motor(cu exceptia apei),singurul vinovat e CDI-u',care cu timpu' de la vibratii sau diverse incepe sa desfaca din lipituri(unele nu se vad cu ochiu' liber),in general de la mufa de intrare,dar nu numai.Asta e valabil la toate motoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@50 bani, mosule intr-un final am reusit sa dau de multravnita patina si sa o trag si in pozna, linga ea mai atasez si un intinzator in aceiasi stare( iE najpa, nu le lua LOL)

Pentru studiul uzurii atasez si cateva imagini

DSCF4524.JPG

DSCF4525.JPG

DSCF4526.JPG

 

Si intinzatorul distributiei cu arc , ax si surub de fixare

DSCF4527.JPG

 

DSCF4529.JPG

Astept sa ma contactezi sa facem schimb de cont si adresa de livrare.

Toate cele bune,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Desi a trecut aproape o luna , din noul an , cred ca sunt bine venite urarile mele de , LA MULTI ANI , MULTA SANATATE SI FERICIRE ! nu mai stiu la ce pagina era ceva despre CDI , al meu e praf , asa cum ati spus , oprea scanteia cind era lumea mai draga , cu timpul , din ce in ce mai des , pana a cedat cu totul. Acum , am incercat sa rectific lipiturile , dar nimic .Zicea un coleg pe aici de nu stiu ce firma care face CDI-uri la pret bun , chiar si programabile ... aveti idee de ce firma/site era vorba si ce preturi au ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu 2 pag. in urma

daca e vorba de http://www.super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4. am trimis un mesaj , sunt curios de raspuns , dar dupa cate imi aduc eu aminte era un site de afara ( ceh , polonez ... paraca) care face si cdi programabile !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e vorba de http://www.super-bikes.ro/index.php/skr-blog/86-cdi-uri-moto-de-la-un-cilindru-pana-la-4. am trimis un mesaj , sunt curios de raspuns , dar dupa cate imi aduc eu aminte era un site de afara ( ceh , polonez ... paraca) care face si cdi programabile !

 

 

http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Acesta este site-ul celor de la Ignitech,baietii cu CDI-uri programabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine ma apuc de revizie la dominator.

Vreau sa curat chioulasa,sa refac scaunele la valve,sa inlocuiesc segmentii si toate garniturile.

Intrebarea mea este daca merita sa ma apuc de polish-at galeriile de admisie si evacuare.

Am mai citit pe ici pe colo ca la admisie nu se vrea chiar un luciu oglinda ca se formeaza picaturi din cauza amestecului care e umed,plus ca rugozitatile ajuta la o mai buna atomizare a moleculelor de aer/benzina.La evacuare insa e bine sa ai o suprafata oglinda pentru ca sunt gaze uscate si nu mai creaza asa turbulente.

A mai facut asta cineva?Se simte o imbunatatire in mersul motorului?Merita atata munca sau e doar ca sa-ti faci de treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cochetat cu idea, dar pana la urma am constatat ca nu merita (am avut 4 luni timp sa ma documentez, motorul desfacut, asteptam piese). Motorul de domi nu merge la turatie foarte mare si eventualele turbulente nu deranjaza, asta pe langa faptul ca un fluid in stare turbulenta va curge mai repede decat unul cu curgere lina.

 

Daca tot ai timp poti sa folosesti o perie mica de sarma, rotativa, pe un dremel ca sa cureti galeriile (in chiuloasa). Sa nu faci chestia asta in casa ca o sa stergi praful ala marunt si negru urmatoarele cateva saptamani.....

 

Pentru rectificat supape/ scaune am folosist cu succes pasta din comert (~25 lei) si o masina cu acumulator, la viteza mica. Si totusi dupa rectificarea profi totul arata mult mai bine (m-a costat 50 lei, eram paranoic ca am vre-un scaun de supapa desprins si pentru aia am dus chiuloasa la "doctor")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa curat si o sa indepartez urmele de la turnare mai mari dar nu o sa polish-ez nimic.

Segmentii i-am gasit peste cota de service,la primul segment marimea fantei la capatul lor e de 0.65 si intra lera de 0.75,la al doilea cota de service e de 0.55 si intra chiar lera de 0.55 iar segmentul de ulei e in cote normale,are fanta de 0.4 ,cotele normale fiind intre 0.2 si 0.9.

Ideea e ca imi trebuie segmenti,cilindrul arata bine,inca are urma de honuiala pe el,nici vorba de buza sus sau alte urme ce indica uzura,pistonul la fel inca are urmele de prelucrare pe fuste.

Intrebarea mea e unde pot comanda un set de segmenti originali si cam cat ar costa?

Am gasit segmenti WISECO la aprox 200 ron setul,or fi buni sau sa merg pe original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este,segmentii WISECO merg numai pe pistoanele lor.

Singura varianta este originalul.

Acum astept niste oferte,insa cei mai ieftini i-am gasit la 330 ron,nu prea eram pregatit pentru suma asta dar de acum asta e.

Chioulasa am rectificat-o la evacuare aproape de luciu,la admisie numai langa scaune am prelucrat razele de intrare pentru ca erau destul de grosolan lucrate de fabrica.

Scaunele supapelor se prezinta foarte bine,ramane sa-i pun segmenti si sa-i dau cheie.



O alta intrebare ar fi despre garnitura de chioulasa.

Are 3 straturi,2 profilate la exterior si un miez plan.Initial avea o pasta neagra de etansare care odata desfacuta se buleste.

Cu peria de sarma rotativa am curatat cele 3 straturi in parte pana le-am facut luna si vreau sa le montez cu un strat foarte fin de silicon.

Am mai facut cineva asa ceva sau trebuie neaparat pusa garnitura noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez: si benzina in antigel. Deci la Domi iese benzina in atmosfera, pe la chiulasa. Cum se numeste asta: pierderea compresiei? Asta e treaba: la motoarele racite cu aer nu te prinzi imediat ca ai probleme pentru ca ai refolosit garnitura de chiulasa. Ti se pare ca merge fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus: la Yamaha XTZ. Era tot din foi de metal. Le-am curatat, aranjat, etc. Strans chiuloasa cu cheie dinamometrica. Totul OK pana cand brusc a aparut fum alb la evacuare, scadere drastica a puterii si pornire foarte grea. Am desfacut chiuloasa si am gasit antigel in cilindru si benzina in antigel.

Pe vremuri refoloseam garnitura de chiuloasa la un MZ ETZ. Garnitura tot din metal. Fiind racit cu aer si in 2T nu am avut simptomelede la XTZ. Doar lipsa de putere care o puneam pe seama uzurii harbului de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca atunci cand ar aparea o scapare de compresie din cauza garniturii s-ar vedea o urma de arsura,s-ar auzi un fasait ceva la imbinarea chioulasei cu cilindrul.

In fine,o sa o folosesc asa iar daca or aparea probleme o sa iau una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...