switch Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Regina ma ducea 470... am gasit mai ieftin si chiar DID Dubios totusi - si Regina si DID sunt la acelasi pret Totusi multi spun ca Regina sucks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Recunoasteti proprietarul: Switch si eu tot Did am, tot de la dilly...nu am vrut sa imi iau regina... Editat Februarie 6, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Recunoasteti proprietarul: Dupa pop-niturile (de la mine) cu care e montat parbrizul... guess who? Switch Alte ghicitori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Moama ce jegos eeeee! Ce naiba nu si-o fi spalat omu mobra, nu stiu Rvn, cat te-a dus pe tine kitu, daca mai stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Moama ce jegos eeeee! Ce naiba nu si-o fi spalat omu mobra, nu stiu Rvn, cat te-a dus pe tine kitu, daca mai stii? Al tau era mai curat ca al meu dar nu te-ai uitat tu bine Pai kitul l-am schimbat acum 3000 km, si e in stare perfecta, adica nu l-am strans niciodata si nici nu s-a lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Pai kitul l-am schimbat acum 3000 km, si e in stare perfecta, adica nu l-am strans niciodata si nici nu s-a lasat. Parerea mea e ca Switch a vrut sa stie: cat a costat kit-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Sau asa...na, oboseala...Bai asta nu prea mai am idee sa fiu sincera, chiar nu stiu pentru ca am platit cu tot cu montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) nu pot sa nu spun (later edit: dubla negare, pe scurt: pot sa spun) ca misterul pretului unui kit la dilly a devenit la fel de palpitant ca urmarirea elodiei la OTeVeu preturi la louis, in diverse combinatii - (nr zale, pinion, foaie) KETTENSATZ DID X-RING 10041613 HONDA SLR 650 (RC09) BJ.97-00(108/14/43) 139,95 10041957 HONDA FMX 650 (RD12) BJ.05-(110/14/42) 139,95 10041311 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) BJ.91-94(110/15/47) 114,95 (139,95) 10041644 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) BJ.95-99(110/15/46) 139,95 10041753 HONDA VIGOR FX 650 (RD09) BJ.99- (108/14/43) 139,95 KETTENSATZ REGINA Z-RING 10041493 HONDA SLR 650 RC09 97-98 (108/14/43) 124,95 10041229 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) BJ.89-90(108/15/45) 124,95 10041691 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) 91-94(110/15/47) 124,95 10042553 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) 95-99(110/15/46) 124,95 Editat Februarie 6, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Stiu scorurile de pe louis. Stiu si scorul de la distribuitor. Stiu si scorul de la diversi oameni care aduc. Astept sa vedem marti ce-mi face rost dilly Revin cu o problema mai veche: cine are sa-mi imprumute doua-trei leviere de schimbat roti cam pe marti asa? Dau o Editat Februarie 7, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 si... in continuare... [din ciclul de povestiri: "da' halatul... cat e halatul? ... dincolo era mai ieftin! "] misterul nu a fost elucidat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Si? Te-ai speriat? E normal, Switchule, deoarece, avand ambreiaj umed (adica scufundat in aceeasi baie de ulei cu cutia), chiar daca debraiezi, miscarea se transmite catre pinion prin intermediul uleiului - iti imaginezi ce turbulente se formeaza, nu? Si fara sarcina pe roata (roata din spate sculata), ii imprima acesteia o oarecare miscare de rotatie. Mai ales cand e uleiul rece (si mai vascos). Poti sa incerci si la Matiz, sa vezi ca tot asa se intampla So, don't worry, be... sexy! oau ce raspuns ingineresc! bah ce naspa arata cu parbrizul ala creasta de cocostarc strica spiritul de expeditie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 bah ce naspa arata cu parbrizul ala creasta de cocostarc strica spiritul de expeditie Sincer nici mie nu-mi place cum da mobra asa... dar stii ce misto arata cand ii pn si topcase? Zici ca-i un transalp mai suplu Oai si ce bine e cand treci de 80... fara parbriz te zapaceste vantu; cu el pe la 110 incepi sa simti curentu, si atunci abia in frunte Ii bun parbrizu pan' la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) aia e poza facuta la intalnirea ''titan-istilor'' Editat Februarie 7, 2009 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 aia e poza facuta la intalnirea ''titan-istilor'' pai ce, el nu e titanist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Doamnelopr si domnilor, va salut Am o intrebare scurta: un Domi din '94 la 1.300 euroi neinmatriculat, in stare aparent foarte buna, adus din Austria, face banii? Nu am niciun dubiu asupra vanzatorului, e profi tipul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Ok pretu si poti gasi motoare bunicele. Verifica foarte atent starea motorului si a actelor. Sa nu ai vreo surpriza dup'aia. Orice tzacanit (pe loc sau in mers, cu motor rece sau cald) sau fum alb (cand motorul e cald) sau orice probleme de pornire la rece... si deja iti iei motor sa bagi bani in el. Verifica si kitul de lant, inclusiv foaia si PINIONUL. Pentru asta din urma trebe desfacut un capac de plastic prins in doua imbus-uri (de 6 sau 8). Suspensiile iar pot fi problematice. Sus pe el, tii frana si pompezi de cateva ori furca, da' asa sanatos. Dupa aia te uiti sa vezi daca nu cumva pierzi ulei pe la furca. Amortizoru spate de obicei se 'simte' la primele trei galme daca da semne de oboseala. Spor la achizitionare! Editat Februarie 7, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) as mai adauga: - verifica daca tacanitul vine de la motor (adica grupul propulsor, nu motocicleta - logic) si nu de la altele (carene prost prinse, cric [mie imi caraie cricul, dar daca pun piciorul pe el nu se mai aude nimic la relanti, pe loc]) - fumul care arata ca motorul mananca ulei pe la ghidurile de supape sau segmentii dusi e de obicei albastru (-alb). - poti sa mai negociezi pe orice zice vanzatorul ca se face cu bani putini (s-ar putea sa nu fie asa - cabluri electrice cu contacte slabite (le mai cureti matale acasa... hai, iei motorul?) - s-ar putea ca probleme sa aiba "chestia" la care se conecteaza cablul: releu, CDI, claxon), gumele tocite/imbatranite/crapate (daca nu o sa ai bani sa le schimbi o sa mergi la risc sau temator, "invatandu-te" mai greu cu Domi-ul si cu tot ce poate el), bateria veche, ma rog... nu sunt pesimist, am scris doar cateva chestii pe care era bine sa mi le reamintesc si eu cand am luat vaca spor la cumparat si ia, daca poti si ai, un amic care a mai vazut vaci d-astea dual sport monocilindrice! un link util AICI Editat Februarie 8, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Doamnelopr si domnilor, va salutAm o intrebare scurta: un Domi din '94 la 1.300 euroi neinmatriculat, in stare aparent foarte buna, adus din Austria, face banii? Nu am niciun dubiu asupra vanzatorului, e profi tipul... Daca e in stare buna, da, face banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Pricipalul ii motorul sa mearga bine, instalatia electrica sa fie functionala si motocicleta sa nu aibe urme de neglijenta(rugina excesiva) sau accidentari serioase. Oricum pentru cea mai multa lume cu motocicleta ceva mai veche nu ii bine sa uiti anumite lucruri. Ce poti verifica/schimba la o motocicleta dupa 50000km, mai ales daca un sfert is facuti pe offroad, drumuri proaste sau in conditii de iarna, si trecuta de 10 ani, cum is multe Domi'uri: -uleiul din furca si semeringurile din ea si chiar arcurile - multa lume uita de intretinerea amortizoarelor si uleiul care isi pierde proprietatiile lasa suspensiile sa functioneze mai mult pe arcuri, plus ca in timp si garniturile din furca imbatranesc si ele -amortizorul spate - aceasi poveste, doar ca in tara nu stiu daca exista service care se ocupe cu intretinerea lor si singur nu cred ca se poate apuca nimeni -rulmentii de la jug - datorita transferului socurilor din furca, precum si faptul ca multi uita sa ii unga la intervalele stabilite de Honda, cu timpul se largesc si se poate simti un joc sau "ghidonul" se misca mai greu -rulmentii de la bascula - neintretinerea lor si mult offroad si apa ii strica -rulmentii de la roti - apa, praful, noroiul precum si kilometrii multi isi pot zice cuvantul -conductele de la frane - cu timpul imbatranesc si frana devine mai "elastica" -pistonasele de la etrieri - apa, praf, multa uzura, duc la proasta functionare a franelor -contactele electrice - eu de exemplu am probleme cu semnalizarea care face greu contact si cu o intarziere de vreo 10 secunde -rotile - spitele dupa un timp se pot bloca sau destrange si proasta lor tensionare duce la un dezechilibru in roata; de la anumite socuri pot aparea chiar si crapaturi pe janta care cu timpu.... -conductele de cauciuc de la rezervor Cam asta verific eu la Domiul meu din '94 cu si 53k km. Suspensiile le-am verificat si merg ok, rulmentii de la jug is ca si noi, franele prind bine, rulmentii de la roata fata is ok, singurele probleme ce le-am intampinat au fost contactul de la semnalizare si pinionul de la melcul de kilometraj. Sper sa ma opresc aici cu problemele pentru ca de ingrijit o ingrijesc. Dominatorul ii o motocicleta foarte fiabila avand in vedere racirea pe aer. Daca si proprietarii anteriori au schimbat uleiul la 3000km si au folosit unul bun, daca au folosit-o in ritmul ei si i-au facut reglajele necesare, motocicleta asta nu da mai repede de 70000km semne de oboseala si poate ajunge si la mai mult. Deci cea mai mare parte sta in intretinere.... Daca mai aveti idei cu ce se poate verifica nu ezitati sa ziceti. Editat Februarie 8, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 cam multe lucruri nesemnificative la o achizitie cu putini bani... io m-as uita la altceva nu la consumabile cum spun unii.: - cadrul sa nu fie stramb de la un posibil accident; - motorul sa mearga rotund si fara zgomote suspecte; - sa nu scoata fum incat sa fie sezizabil cu ochiul liber; - sa se comporte bine cand mergi cu el, sa traga motorul. ar fi bine sa mergi cu cineva care a mai avut asa ceva sau ceva asemanator si stie cat decat. daca arata bine motorul, nu trebuie sa te uiti la alte chestii consumabile, caci nu cumperi un motor doar pt ca ara cauciuc nou sau pinion cu 2 dinti mai mult... 1200 si de restu dai de beut. 1 bere. bafta bah schumy. daca era motoru 3500 de euro din 94 ma uitam si io la alea ce spui tu. dar e nesemnificativ crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Daca vrea cineva sa dea un Domi cu 3500 de iepuroi ar fi bine sa fie in cutia originala si cu tzipla la motor. Nici macar rodaju sa nu-i fie facut. Daca nu-i absolut nou nu face atatia bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Daca vrea cineva sa dea un Domi cu 3500 de iepuroi ar fi bine sa fie in cutia originala si cu tzipla la motor. Nici macar rodaju sa nu-i fie facut. Daca nu-i absolut nou nu face atatia bani ala cu parbriz ar merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 @N-X-R: pai in afara de cadru stramb, le-am mentionat pe toate in posturile de mai sus . si oricum, cred ca toata lumea are o "reticenta" in a cumpara (ca sa zic asa) cand vede un cadru sudat marlaneste sau cu tevile infundate bizar. oricum, pentru detalii fine, pt a vedea ca totul e aliniat cum trebuie ar trebui sa vina cu cineva care a mai vazut ceva motorete la viata lui si poate sa lase ghidonul la viteza, pe drum drept sa vada daca e stabila, si nu trage dreapta sau stanga. iar 1400 de iepuroi pt un motor din 94 nu mi se par nici multi, nici putini. motoare sunt tot mai multe pe piata sh si pretul lor a scazut mult. italienii au in continuare domiuri la 800-1000 de euro, cu 13-50k km, si cu 3-6 propietari, dar specifica ca au gume noi, saua si carenele par ok din poze, unele sunt accesorizate cu scuturi si suporti de bagaje/topcase-uri. oricum... uita-te la tot. pentru ca o mobra ieftina in care trebuie sa mai bagi bani te omoara. mai ales daca nu ii ai si te uiti la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 @N-X-R: pai in afara de cadru stramb, le-am mentionat pe toate in posturile de mai sus . si oricum, cred ca toata lumea are o "reticenta" in a cumpara (ca sa zic asa) cand vede un cadru sudat marlaneste sau cu tevile infundate bizar. oricum, pentru detalii fine, pt a vedea ca totul e aliniat cum trebuie ar trebui sa vina cu cineva care a mai vazut ceva motorete la viata lui si poate sa lase ghidonul la viteza, pe drum drept sa vada daca e stabila, si nu trage dreapta sau stanga. iar 1400 de iepuroi pt un motor din 94 nu mi se par nici multi, nici putini. motoare sunt tot mai multe pe piata sh si pretul lor a scazut mult. italienii au in continuare domiuri la 800-1000 de euro, cu 13-50k km, si cu 3-6 propietari, dar specifica ca au gume noi, saua si carenele par ok din poze, unele sunt accesorizate cu scuturi si suporti de bagaje/topcase-uri. oricum... uita-te la tot. pentru ca o mobra ieftina in care trebuie sa mai bagi bani te omoara. mai ales daca nu ii ai si te uiti la ea corect. dar un domi din roma cu ce il aduci? fara 500 euro nici gand...iar ala la 1000 nu e foarte bun. asa ca e discutabil. omu sa se descurce sa ia pe cineva cu el daca vrea motor sa mearga. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Dorine, ai fi surprins cat de corecti sunt oamenii pe afara cu pretul. Desigur, daca iei de la un rus cu 20 de motoare in curte, sigur iei tzeapa, dar in mult mai multe cazuri decat la noi, un vanzator privat iti va cere un pret care in romania e echivalent cu rabla. Si asta pentru un motor foarte bun, cu mici defecte remediabile cu 100-200e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.