florinblk Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok. Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel. Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut florine! Din cate stiu eu, ce zici tu acolo poate fi cauzat de o problema la sistemu de ungere. Ce ulei ai pus in el? Ai pus cat trebuie, de calitate etc? Iti merge pompa de ulei (stii sa verifici asta?)? Ar mai fi de luat in calcul ca posibila cauza si ambreiajul dar aici las pe cineva cu mai multa experienta sa se pronunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 MultumescIntre timp am aflat ca motorul e intr-adevar de 500, nu de 650 O fi bine, o fi rau?... L-ai gasit in Austria ? Acolo exista multe variante de 500 cmc ale modelelor de 600/650 - Kawasaki GPZ500R, ZZR500, Yamaha XT500, Honda CBR 500. Acum multi ani, pe vremea taxelor, Austria era o mica mina de aur. Eu am avut Gpz 500 R. La Kawasaki-ul meu diferea doar forma pistoanelor. Suprafata acestora, in loc sa fie plata, ca la modelele de 600/650, era convexa. In rest, totul era absolut identic. Partea proasta este ca un motor de 500 cmc nu functioneaza asa de bine pe un ansamblu gandit pentru 600 cmc. Greutatea motocicletei il pune in dificultate. Desi monocilindrele sunt mai usoare inclin sa cred ca si aici se va simti lipsa puterii si a cuplului. Plus ca acum nu ne mai limiteaza nimic in materie de costuri de inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok.Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel. Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta? multumesc! nu e normal sa se comporte asa cutia. trebuie sa consulti un om care se pricepe in detaliu si care are experienta. un dominator nu are voie sa faca asa. la cald de obicei trebuie sa fie mai usor de manevrat. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 pentru baiatu asta cu dominatoru care vrea sa l cumpere ala de 500 ia altul: HONDA DOMINATOR,AN 96,40000 KM,950 EURO+TRANSPORT DIN JERMANIA HONDA XL 500,AN 89-90?,KM?1100 EURO modificata in jermania pt cros cu foare multe piese noi etc........ MZ BAGHERA motor XT 660 ,AN 2001 ,20000 KM?, 1500 EURO +GECI,PANTALONI DE PIELE DE DAME, PROTECTIE SPATE CU BRIU SI BRETELE(30 EURO) MAI MULTE INFORMATII PE TEL: 0745648091 sau mess:punky_istul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 HONDA DOMINATOR,AN 96,40000 KM,950 EURO+TRANSPORT DIN JERMANIA MAI MULTE INFORMATII PE TEL: 0745648091 sau mess:punky_istul Ce zici, dsorinmihail? Eu zic asa: de asta seara ma apuc de munca sa-mi repar carenele!!! In noaptea asta o sa-mi lipesc carena din dreapta (cea mai simpla lucrare) si o sa exersez tehnica mulajului, astfel incat zilele urmatoare sa pot sa mulez carenele care-mi lipsesc de la motorul lui Switch Azi mi-am cumparat tot ceea ce este necesar pentru (re)confectionarea carenelor din fibra de sticla si... sper sa-mi iasa In curand o sa trec la elemente din fibra de carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 N-ai zis nimic astazi! Deci maine vin pe la tine cu mobra? Avand in vedere ca mi-am crapat parbrizul, poate vedem cum facem cu niste fibra de sticla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 N-ai zis nimic astazi! Deci maine vin pe la tine cu mobra? Avand in vedere ca mi-am crapat parbrizul, poate vedem cum facem cu niste fibra de sticla... N-am zis nimic azi, ca am fost la aprovizionare (fibra, alea-alea), apoi am fost chemat la o interventie si tot asa... Din testele din seara asta a rezultat ca preluarea mulajului este o operatiune de durata (din pdv tehnologic: timp de uscare, intarire etc). Asa ca sa nu te grabesti cand vii cu ea la mine. Vedem si cu parbrizul tau, dar sa nu-ti imaginezi ca produsul rezultat din fibra de sticla este transparent, clar etc. Arata exact ca un butoi din fibra de sticla, insa suprafata de la exterior este mult mai bine finisata (cand o scoti din matrita). Astfel ca nu cred ca la un parbriz transparent cum e la Domi se poate face ceva (frumos si estetic) cu fibra de sticla. De fapt, o sa vezi tu despre ce e vorba... Te sun maine (dupa ce fac toti ochii) ca sa vedem ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok.Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel. Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta? multumesc! Am atasat pagina manualului referitoare la schimbul de ulei. Ai acolo si o mica indicatie referitoare la verificarea functionarii corecte a sistemului de ungere. Mai precis, se incalzeste bine motorul apoi se opreste. Cu motocicleta dreapta (ar fi bine sa te ajute cineva aici) se desface surubul de dupa pedala de frana. Teoretic daca lubrifierea e buna, ar trebui sa ai ulei acolo, doar cat sa nu curga. Daca iti curge, ai un pic prea mult ulei. Daca nu ai ulei deloc acolo, inseamna ca ceva nu merge. Vreo gatuire, probleme la pompa etc. Ar mai putea fi si sita de ulei de vina (plina de mizerii), insa pentru a o curata trebe dat jos ceva piese prin dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Deja am demontat capacul si nou pot sa-l mai pornesc. Insa am rotit de axul pompei si arunca ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Atunci verifica sita daca tot ai dat jos capacul ala. E pe partea dreapta, spre partea din spate a motorului. Sita se poate scoate: cum te uiti la ansamble, ar trebui sa vezi un surub mic ce fixeaza un fel de lamela. Daca il desfaci si tragi lamela aia, o sa constati ca e de fapt o sita. Daca aia ii murdara, nu prea circula uleiul. Cu toate ca simptomele descrise de tine nu prea se pupa cu o sita infundata... @Domi72: ce faci? Editat Februarie 11, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 @Domi72: ce faci? @Switch: Teste. Invat sa fac mulaj (ca sa nu-ti stric carenele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Atunci verifica sita daca tot ai dat jos capacul ala. E pe partea dreapta, spre partea din spate a motorului. Sita se poate scoate: cum te uiti la ansamble, ar trebui sa vezi un surub mic ce fixeaza un fel de lamela. Daca il desfaci si tragi lamela aia, o sa constati ca e de fapt o sita. Daca aia ii murdara, nu prea circula uleiul. Cu toate ca simptomele descrise de tine nu prea se pupa cu o sita infundata... Sita e curata. Tind sa cred ca e ceva din cutie pentru ca la ambreiaj nu e nimic uzat, stramb. Singurul lucru ce am gasit cand am desfacut capacul de la ambreiaj a fost span foarte fin pe generatorul de pulsuri, dar putin. Am fost la Honda, si un mecanic mi-a spus ca ar trebui sa-mi fac probleme cand o sari din viteza. Nu stiu ce sa cred. Sa desfac cutia? Sa mai merg asa cu ea? Repet: de cand am luat-o se comporta asa. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Nu stiu ce sa zic... intr-adevar pana cand incepe sa sara din viteza intr-a doua si a treia ea va merge... sa nu fie vreo problema de la schimbatorul in sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) sincroane? poate? sau poate furca din interiorul cutiei uzata pe sincroanele de la a2-a si a 3-a. poate, zic si eu. Editat Februarie 12, 2009 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tracul Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Cu o matrita pentru parbriz va pot ajuta eu.( Domi stie ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Cu o matrita pentru parbriz va pot ajuta eu.( Domi stie ... ) Ar fi super! Deja ma gandeam sa-l fac din fibra pe-al meu care desi e crapat, inca mai are forma normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Ar fi super! Deja ma gandeam sa-l fac din fibra pe-al meu care desi e crapat, inca mai are forma normala Aaaa, daca vrei sa-l faci din fibra, atunci e simplu. Dar stii ca o fata ramane "fibroasa", da? (si urataaa) Si daca tot te gandesti la fibra, de ce nu din... fibra de carbon? Nu de alta, da' sa dai mai cu sete in muste si bondari (dai un ban de 10 ori mai mult, da' stii de ce! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 eu nici acuma nu am reusit sa fac masca aia de care povesteam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 eu nici acuma nu am reusit sa fac masca aia de care povesteam. Din fibra incerci sa o faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 asa as vrea insa nu reusesc sa fac imitatia de masca (masca plus adaos), dupa care sa fac matritza in care sa "torn" masca cea noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 asa as vrea insa nu reusesc sa fac imitatia de masca (masca plus adaos), dupa care sa fac matritza in care sa "torn" masca cea noua. Da, ai ceva de munca pentru a construi pozitivul. Din ce il faci? Din lut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) ... sau ii puneti un far de BMW G 650 XMOTO acum il vazui, dar nu stiu cat costa. Editat Februarie 12, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Pai daca e cu bani nu mai facem! Lichim acilea si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) Pai daca e cu bani nu mai facem! Lichim acilea si gata pai da, o parte e si placerea mesteritului dar farul nu o sa'l poti face din fibra (nu vroiai tu sa il schimbi?) oricum... farul dublu asimetric arata mortal ok. si inca o nelamurire. cum incap atatea scule in trusa mica de domi? eu nu o am (asa a venit, cu un patent si un briceag in cutia neagra), dar nu vad cum intra 6 chei fixe (sunt 6, nu?), 1 cleste, o cheie de bujii si 3 surubelnite in ea. aveti o poza, o schema, ceva? Editat Februarie 12, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.