switch Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Decompresor au toate Domi-urile. Si alea cu pedala, si alea fara. Daca vrei, iti dau numarul cuiva care te-ar putea ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Salutare, Revin cu o problema mai veche legat de domi si cred ca binestiuta..se opreste cateodata si asta e chiar enervant, mai ales la semafor. Din cate am inteles se incepe cu verificarea cotului dintre carburator si cilindru, etc.. Puteti sa-mi enumerati ce sa mai verific? Nu o sa am timp acum sa umblu pe el, dar macar sa stiu de unde sa ma apuc cand vine si vremea lui. Multam frumos. ceau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Decompresor au toate Domi-urile. Si alea cu pedala, si alea fara. Daca vrei, iti dau numarul cuiva care te-ar putea ajuta. Intradevar, dar functioneaza pe supapa dreapta a evacuarii si nu are ce sa sune la el. Editat Octombrie 28, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Schumy, crede-ma ca in cele mai multe cazuri, cel mai enervant tzacanit de la motor e ala de la decompresor (mecanism identic la toate domi-urile: 88-2003). Daca supapa dreapta fatza e reglata aiurea, dominatorul face CA UN DIESEL. Ti-e frica sa-l turezi peste 3000, desi merge bine-mersi. @dorinn: cum moare? se taie brusc (ca si cum ai lua contactul), sau sacadeaza intai? Apropo, ce model? Editat Octombrie 29, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Schumy, crede-ma ca in cele mai multe cazuri, cel mai enervant tzacanit de la motor e ala de la decompresor (mecanism identic la toate domi-urile: 88-2003). Daca supapa dreapta fatza e reglata aiurea, dominatorul face CA UN DIESEL. Ti-e frica sa-l turezi peste 3000, desi merge bine-mersi. @dorinn: cum moare? se taie brusc (ca si cum ai lua contactul), sau sacadeaza intai? Apropo, ce model? Salut switch, Pai crapa asa din senin, brusc ca si cum l-ai opri din senin din contact. E model Rd02 din '92. Apropo, bujia e iridium iar filtrul de aer e schimbat. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 relanti-ul reglat prea jos, flansa carb, mufa de la CDI, in ordinea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Salut switch, Pai crapa asa din senin, brusc ca si cum l-ai opri din senin din contact. E model Rd02 din '92. Apropo, bujia e iridium iar filtrul de aer e schimbat. Merci Ceva de genul asta am patit si eu la inceput dar rar apoi cu timpul a facut faza si in timpul mersului nu neaparat la semafor sau la turatie redusa, dupa multe batai de cap si controlat tot ce am putut crede ca e de vina am gasit buba era de la CDI daca il atingeam intr-un anume loc mergea apoi la o criza de nervi l-am disecat mai exact m-am apucat sa scot tot siliconul ala dintre piese dupa ce a ramas doar o ruina din el si nu am descoperit nimic in neregula l-am bandajat frumusel in pungi de nailon dalea de 10 bani si o gramada de scoci si surpriza era VIU si nu a mai facut figuri de atunci. Ideea este ca ar putea fi CDI-ul problema ta, dar sa nu faci ca mine ca nu se stie daca va mai functiona si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Ceva de genul asta am patit si eu la inceput dar rar apoi cu timpul a facut faza si in timpul mersului nu neaparat la semafor sau la turatie redusa, dupa multe batai de cap si controlat tot ce am putut crede ca e de vina am gasit buba era de la CDI daca il atingeam intr-un anume loc mergea apoi la o criza de nervi l-am disecat mai exact m-am apucat sa scot tot siliconul ala dintre piese dupa ce a ramas doar o ruina din el si nu am descoperit nimic in neregula l-am bandajat frumusel in pungi de nailon dalea de 10 bani si o gramada de scoci si surpriza era VIU si nu a mai facut figuri de atunci. Ideea este ca ar putea fi CDI-ul problema ta, dar sa nu faci ca mine ca nu se stie daca va mai functiona si la tine. si al meu face exact la fel numai ca mie in mers nu mi se opreste deloc, numai la ralanti. cred ca asta e buba generala a dominatoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Daca e reglat carbul prost, asa se taie, intr-adevar. Mai ales daca nu e motoru incalzit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 si al meu face exact la fel numai ca mie in mers nu mi se opreste deloc, numai la ralanti.cred ca asta e buba generala a dominatoarelor Si al meu facea la fel si anul trecut (in a doua parte a sezonului) si in primavara asta la fel... deh, e Domi. Si cu bujie noua, si cu filtru de aer nou (lavabil, de altfel). Imi propusesem sa verific flansa de la carburator. Dar n-am avut timp/chef niciodata. Insa, intr-o zi cu soare (la sfarsitul lui iunie), m-am gandit sa-l pregatesc de intalnirea Dominatorilor si am fost cu el sa-i curat carburatorul. Efectul? De atunci porneste mult mai usor (desi nu intampinam dificultati, insa invartea putin mai mult), sta foarte bine la relanti si, in plus... nu se mai opreste! Cel putin la mine asta a fost solutia: curatatul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 (editat) am uitat sa-ti zic sa te uiti la manerul ala de la shoc, am mai patit o data ceva de genul asta la stop murea, cauza: s-a desfacut surubelul ala ce tine shocul si la fiecare data cand apasam ambreiajul se tragea putin shocul , ia vezi si acolo poate fi ceva marunt nu neaparat treci la disectia motorului. P.S. am vreo 2 luni (de cand am ciuruit CDI) de atunci DOMI nu a facut nici cea mai mica figura fie ploaie fie frig fie ceo fi. trebuia sal laud din cate am vazut si am citit DOMI au cam trei defecte ce s-au intamplat la aproape toate din ele, pana acum doua au trecut urmeaza al treilea. ordinea lor 1.melcul de la kilometraj - a picat, 2.flansa carb-chiloasa - multumesc bine mersi deocamdata si 3.CDI - a facut nazuri acum merge bine dar oricum trebuie schimbat . Editat Octombrie 31, 2009 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 De azi sunt proaspat posesor de Dominator din '96, abia imigrat din Italica , 31000 km, bine intretinut , cu revizie generala facuta inainte de plecarea de la fostul proprietar. Saptamana asta ma apuc de umblat sa il inmatriculez , cu toate ca inca nu este platit in intregime , intai trebuie sa vand KLX-ul ca 2 motoare deja sunt un lux prea mare . Sper sa fac prima tura cat mai curand . Primele impresii : trage ca un animal , ceva mai comod decat KLX-ul , acesta este si motivul cumparari , pt ture mai lungi si mai putin obositoare . Astept pareri despre el si indicii cam la ce ar trebui sa ma uit si sa am grija . Dupa ce imi voi reveni cu bugetul am sa incep sa il echipez cu parbriz , genti laterale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 De azi sunt proaspat posesor de Dominator din '96, abia imigrat din Italica , 31000 km, bine intretinut , cu revizie generala facuta inainte de plecarea de la fostul proprietar. Saptamana asta ma apuc de umblat sa il inmatriculez , cu toate ca inca nu este platit in intregime , intai trebuie sa vand KLX-ul ca 2 motoare deja sunt un lux prea mare . Sper sa fac prima tura cat mai curand .Primele impresii : trage ca un animal , ceva mai comod decat KLX-ul , acesta este si motivul cumparari , pt ture mai lungi si mai putin obositoare . Astept pareri despre el si indicii cam la ce ar trebui sa ma uit si sa am grija . Dupa ce imi voi reveni cu bugetul am sa incep sa il echipez cu parbriz , genti laterale ... prietene ala nu e 1996 e ceva intre 1992 si 1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 in acte este 1996 si din cate am cautat pe net am vazut ca e '96 , dar nu bag mana in foc . Mesaj completat Ma intereseaza cam la ce pret as putea gasi un parbriz , suport pt cutii laterale . Cat consuma Dominatoarele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 in acte este 1996 si din cate am cautat pe net am vazut ca e '96 , dar nu bag mana in foc .Mesaj completat Ma intereseaza cam la ce pret as putea gasi un parbriz , suport pt cutii laterale . Cat consuma Dominatoarele ? pai din 94 este ca si asta la carenaj http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...inator%2093.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) Model 1996 nu este in mod sigur. Carenajul din fata si jentile spun totul. Ar putea fi un 1995, dar probabil e ceva 92-94. Din pozele puse de tine nu prea imi dau seama si asta pentru ca nu tin minte in ce an de fabricatie faceau astia mobrele albastre. Daca pui o poza dinspre spate, iti zic instant. Sau uita-te singur: tobe patratoase in partea dinspre motor, cu capacel auriu in capat = 1992-1994 iar tobe rotunde pe toata lungimea, cu capacel argintiu = 1995. EDIT: Dar sa lasam detaliile. Ai o motocicleta fiabila de principiu. Un singur cuvant cheie: ULEIUL. Sa fie destul si sa fie schimbat chiar si inainte de termen. Vezi un manual musai, sa stii ce ai de facut si - mai important - cand. Asa, din scurt, uleiul il schimbi la 2500-3000km, bagi cate ~2L, filtru (de vreo 10-12 ron) schimbi o data la doua schimburi de ulei. In rest intretinerea merge si dupa ureche: ungi cablurile cand ti se pare ca merg greu, schimbi fitlru de aer cand e imbacsit, schimbi placute, gume, etc dupa bunu simt s.a.m.d. Uleiul se verifica in doua moduri; inca nu m-am prins care da rezultate mai bune. 1. Motor cald (cald adica dupa ce l-ai incalzit si ai facut vreo 10-15 km), oprit. Tii motorul drept (stai pe el), il lasi sa mearga la relanti un minut. Opresti, il lasi un pic si verifici nivelul. Tot timpul asta motorul tinut inca drept. 2. Mergi cu motorul de la rece pana ii tine relatinul egal chiar si dupa o frana brusca. Opresti motorul, astepti putin (juma de minut sau ceva) apoi verifici nivelul. Nu te iei niciodata dupa o singura masuratoare. Repeti daca ai impresia ca e nivelul prea jos. Stiu oameni care au bagat si 3L de ulei crezand ca nu-i destul. Editat Noiembrie 1, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Uleiul se verifica in doua moduri; inca nu m-am prins care da rezultate mai bune. 1. Motor cald (cald adica dupa ce l-ai incalzit si ai facut vreo 10-15 km), oprit. Tii motorul drept (stai pe el), il lasi sa mearga la relanti un minut. Opresti, il lasi un pic si verifici nivelul. Tot timpul asta motorul tinut inca drept. 2. Mergi cu motorul de la rece pana ii tine relatinul egal chiar si dupa o frana brusca. Opresti motorul, astepti putin (juma de minut sau ceva) apoi verifici nivelul. Nu te iei niciodata dupa o singura masuratoare. Repeti daca ai impresia ca e nivelul prea jos. Stiu oameni care au bagat si 3L de ulei crezand ca nu-i destul. Toate bune si frumoase, dar sa-i spunem omului cum se utilizeaza joja. Mai exact, o desurubezi, o scoti, o stergi (joja, nu altceva ) si apoi, ca sa masori nivelul, o introduci la loc, dar nu o mai insurubezi, iar cand o scoti citesti nivelul uleiului. Stiu un nene din Sb care isi masura nivelul uleiului cu joja insurubata, si tot adauga, si tot adauga... pana cand l-a facut praf. In alta ordine de idei: sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri de el (si el de tine) si la jdemii (zeci de mii) de km fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 in acte este 1996 si din cate am cautat pe net am vazut ca e '96 , dar nu bag mana in foc .Mesaj completat Ma intereseaza cam la ce pret as putea gasi un parbriz , suport pt cutii laterale . Cat consuma Dominatoarele ? pentru cutii laterale vezi aici pentru o idee si poate mai mult http://mesterila.wordpress.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) baiatul asta a facut show... felicitari a mers pe circuit fara frana, maneta era rupta si pedala era intoarsa invers, motorul e ok... la fel si baiatul... noroc ca era pamantul moale si afanat mai multe poze de la x-enduro raid 2009 aici /index.php?...p;#entry2157571 Editat Noiembrie 5, 2009 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) asta DOMINATOR sia implinit viata , acum poate sa moara linistit dar dupa cum se vede mai are de trait inca doua vieti cum e si la semnatura ta Editat Noiembrie 5, 2009 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 baiatul asta a facut show... felicitaria mers pe circuit fara frana, maneta era rupta si pedala era intoarsa invers, motorul e ok... la fel si baiatul... noroc ca era pamantul moale si afanat mai multe poze de la x-enduro raid 2009 aici /index.php?...p;#entry2157571 Adevarul este ca la ce echipament avea pe el (si nu ma refer numai la ciubotzele, ci si la casca), a avut mare noroc... Oricum, bravo lui ca a scos vaca la pascut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 A schimbat cineva rulmentul de jug? Stiti macar un pret orientativ pentru piese? (Al meu e probabil terminat - ghidonul trage stanga si troncaneste furca la frane). Imi trebuie unelte speciale (extractoare, prese)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 138 RON tot kitul (rulmenti + saibe anti-mizerie sau cum s-or numi). Iti trebe un ciocan si-o dalta, pe langa sculele normale folosite la demontarea furcii. Apropo, recomand si o revizie la jambe, ca oricum le dai jos. Pentru detalii, vezi ca e un video-tutorial foarte tare pe www.garagenight.tv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Dupa 6 saptamani fara Domi(o ramas fara asigurare), azi l-am scos, nu am mai rezistat. O pornit simplu si o mers mancand pamantul. De ce trebuia sa vina iarna? Inca sunt in cautarea chain sliderului. Daca cumva stiti pe cineva care are asa ceva de vanzare sau de unde se poate cumpara v-as ramane recunoscatori. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 La multi ani, Mihai! La multi ani, Gabi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.