switch Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Schumy, eu am tot intrebat in stanga si-n dreapta. Pana la urma tot pe piesa noua cred ca vei merge, ca nu cred ca se apuca nimeni de dezmembrari iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Sti cat costa noua? Exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 daca ai rabdare , ma uit duminica in piata , poate gasesc un chian slider sau pot sa vorbesc cu cel de la care a luat motorul si se uita in italia la dezmembrari , doar ca asta dureaza mai mult. lasa-mi un nr de tel si te anunt daca gesesc ceva , eventual pune o poza sa vad mai exact ce iti trebuie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Sti cat costa noua? Exact? www.dillypoint.ro, cauti la contact si ii scrii omului. Intreaba-l doar de pret, cu livrarea te rezolv eu daca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cred ca am eu un chain slider pt tine , acuma mi-am amintit ca un prieten mi-a dat o bascula sa o vand si este pe ea chain slider. cat oferi pe el daca se potriveste ? maine ma uit daca e bun pe domi si iti zic . uite aici si poza /index.php?...p;#entry2183603 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Nu ii chiar ca si cel de pe Dominator, dar ii pe aproape. Din pacate e cam rupt din partea de sub bascula care ma interesa pe mine. Ofer maxim 25lei, mai mult nu mi se pare rentabil. Editat Noiembrie 10, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Ai tradus descrierea asta cu Google? "Eventual" din germana in romana? Ca zau ca nu inteleg exact cum si ce s-a intamplat. Doar ca a pornit si a facut si POC. Dar inainte a facut "nimic", apoi "eventual"... Hai mai, Switch, respira adanc, mai zi o data, da' scrie cu un deget ca sa nu o ia cuvintele inaintea degetelor Hai ca daca povestesti frumos, poate-ti fac rost de-un pai diseara cand bem un suc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Ai bagat cumva gazolina? Asa se comportau Daciile prietenilor mei care bagau gazolina.Autoaprindere si nu se mai oprea si apoi rateu.Probabil de la benzina....zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Explic mai clar, ca era dimineata atunci: - abia scosesem la N - motorul era turat inca pe la vreo 3000 - am taiat aprinderea din buton (engine run switch - off) - motorul INCA mergea, ~1100rpm - dupa cca 10-15 sec a murit - la prima pornire dupa, a dat un mega-rateu Ce dracu s-a intamplat? Benzina aveam de la Petrom sau OMV cred. Editat Noiembrie 12, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Explic mai clar, ca era dimineata atunci: - abia scosesem la N - motorul era turat inca pe la vreo 3000 - am taiat aprinderea din buton (engine run switch - off) - motorul INCA mergea, ~1100rpm - dupa cca 10-15 sec a murit - la prima pornire dupa, a dat un mega-rateu Ce dracu s-a intamplat? Benzina aveam de la Petrom sau OMV cred. Asa da Te-ai invartit de-un pai diseara Ia desfa tu frumusel si curata cu renumitul WD40 switch-ul in cauza (adica... nu tu, Switch, ci intrerupatorul in cauza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Nu ii chiar ca si cel de pe Dominator, dar ii pe aproape. Din pacate e cam rupt din partea de sub bascula care ma interesa pe mine. Ofer maxim 25lei, mai mult nu mi se pare rentabil. nu se potriveste la Domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Asta e semn sa o lasi in garaj pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Dominatoarele merg foarte bine si pe zapada, nu le trebuie garaj. Asta e semn sa o lasi in garaj pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 se dezmembreaza un dominator aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...mp;#entry333674 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Dap, vazuram. Unii cel putin In alta ordine de idei, revin la ce zicea domnu Domi72 mai demult: un schimb de ulei se lasa fara pic de pata, un schimb de ulei se lasa cu flescaiala peste tot. Regula de aur. ...si uite ca tocmai ce-am facut al cincelea schimb de ulei la mobra mea. O singura data am depasit 3000km cu uleiul, de vreo doua ori schimbat la termen (2500) si de doua dati la vreo 2000. Acum nu cred ca am sarit de 1800, dar se cam ingroasa gluma la zero grade noaptea si eu cu 15w-50... Ceea ce ma intriga e ca au iesit aproape 2L de ulei din motor (am schimbat si filtrul). De ce ma intriga? Pai ultima data am bagat fix 2L si inainte tot atat (cu tot cu schimb de filtru). Manualul da capacitatea 1,9L fara filtru si 1,95L cu filtru. Pai nene, dracu asta impielitat nu consuma ulei deloc!? Il conserva chiar asa de bine? Editat Noiembrie 16, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Dap, vazuram. Unii cel putin In alta ordine de idei, revin la ce zicea domnu Domi72 mai demult: un schimb de ulei se lasa fara pic de pata, un schimb de ulei se lasa cu flescaiala peste tot. Regula de aur. ...si uite ca tocmai ce-am facut al cincelea schimb de ulei la mobra mea. O singura data am depasit 3000km cu uleiul, de vreo doua ori schimbat la termen (2500) si de doua dati la vreo 2000. Acum nu cred ca am sarit de 1800, dar se cam ingroasa gluma la zero grade noaptea si eu cu 15w-50... Ceea ce ma intriga e ca au iesit aproape 2L de ulei din motor (am schimbat si filtrul). De ce ma intriga? Pai ultima data am bagat fix 2L si inainte tot atat (cu tot cu schimb de filtru). Manualul da capacitatea 1,9L fara filtru si 1,95L cu filtru. Pai nene, dracu asta impielitat nu consuma ulei deloc!? Il conserva chiar asa de bine? Dupa 55000 de km nu ii nevoie sa completez nici o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Nici eu nu completez nici o picatura peste cei 4 litri pe care ii bag de la un schimb la altul )))))))))))) 2 litri odata si apoi cate putin cate putin restul de 2. Dupa 55000 de km nu ii nevoie sa completez nici o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Si inca o chestie dubioasa la dominatorul meu: De vreo cateva luni bune de zile, cand ma apropii de mobra dupa ce a stat pe loc mai mult timp, simt un usor iz de benzina. Azi m-am uitat mai atent pe langa carburator, si... e destul de murdar. Mazga care il acopera pe ici-colo are miros de benzina. Acu vine si dintrebarea: de unde si de ce? Pierd pe vreundeva? Garnitura proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Nu cumva mai picura de pe la recuperatorul de ulei? depinde si cum il ai bagat pe acolo. sau se mai evapora benzina prin furtunul de prea-plin al carbului. Cat timp nu se goleste rezervorul de la pierderi nu mi-as face griji. Si inca o chestie dubioasa la dominatorul meu: De vreo cateva luni bune de zile, cand ma apropii de mobra dupa ce a stat pe loc mai mult timp, simt un usor iz de benzina. Azi m-am uitat mai atent pe langa carburator, si... e destul de murdar. Mazga care il acopera pe ici-colo are miros de benzina. Acu vine si dintrebarea: de unde si de ce? Pierd pe vreundeva? Garnitura proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Nu cumva mai picura de pe la recuperatorul de ulei? depinde si cum il ai bagat pe acolo.sau se mai evapora benzina prin furtunul de prea-plin al carbului. Cat timp nu se goleste rezervorul de la pierderi nu mi-as face griji. Chiar si dupa o saptamana, nu se vede nici un fel de balta sub sau pe langa motor, deci nu cred k imi curge pe vreundeva. Ulei nu este; are un miros pronuntat de benzina. Oricum nu-i ceva nou si oricum n-am ce-i face. Insa chiar sunt curios ce si cum... Editat Noiembrie 18, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) Salutare popor, oare cati posesori de Baby Dominator suntem prin tara? In Cluj suntem cel putini 2... Putem sa ne prezentam aici,cu poze si tot tacamul sau se face un topic separat? Mandra mea: Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza: -schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis) -placutze de frana EBC Red Stuff (aprox 100lei) -kit de lant RK Racing (100Euro) -consum: vara 3% in oras, cam 2.5% in afara/iarna: 3.5% in oras,spre 3% in afara. -manevrabilitate,fun factor si placere de condus...nelimitate -probleme?nu prea are. Editat Noiembrie 19, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Salutare popor, oare cati posesori de Baby Dominator suntem prin tara? In Cluj suntem cel putini 2... Putem sa ne prezentam aici,cu poze si tot tacamul sau se face un topic separat? Mandra mea: Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza: -schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis) -placutze de frana EBC Red Stuff (aprox 100lei) -kit de lant RK Racing (100Euro) -consum: vara 3% in oras, cam 2.5% in afara/iarna: 3.5% in oras,spre 3% in afara. -manevrabilitate,fun factor si placere de condus...nelimitate -probleme?nu prea are. Sa inteleg ca te-ai hotarat sa nu-l mai vinzi? M-as bucura sa fie asa In consecinta: sa-l stapanesti sanatos in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Sa inteleg ca te-ai hotarat sa nu-l mai vinzi? M-as bucura sa fie asa In consecinta: sa-l stapanesti sanatos in continuare! Salut, imi pare rau sa te dezamagesc dar pe la anul pe vremea asta as vrea sa am alta motocicleta.Nu am nimic impotriva Baby-ului dar stii senzatia aia care te indeamna sa iei ceva mai mare si mai tzeapan... Doua motociclete nu-mi permit sa tin, asa ca nu voi avea de ales Pana una alta ma dau mare cu ce am, si as vrea totusi sa-i cunosc si pe ceilalti posesori de NX 250... PS:Mai mult de atata ma tenteaza sa dezertez de la Honda si sa trec la firma aia...cum ii zice... Black Magic Woman...?...sau Big Mexican Woman... Merci de urari la fel si tie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Big, Manly Woman Un singur NX250 stiu in Bucuresti: il are o gagica, BooBoo parca-i zice. ...care apropo, nu a vrut sa vina in vara la dominatoristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.