Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca ai rabdare , ma uit duminica in piata , poate gasesc un chian slider sau pot sa vorbesc cu cel de la care a luat motorul si se uita in italia la dezmembrari , doar ca asta dureaza mai mult.

lasa-mi un nr de tel si te anunt daca gesesc ceva , eventual pune o poza sa vad mai exact ce iti trebuie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am eu un chain slider pt tine , acuma mi-am amintit ca un prieten mi-a dat o bascula sa o vand si este pe ea chain slider. cat oferi pe el daca se potriveste ?

maine ma uit daca e bun pe domi si iti zic .

uite aici si poza /index.php?...p;#entry2183603

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ii chiar ca si cel de pe Dominator, dar ii pe aproape. Din pacate e cam rupt din partea de sub bascula care ma interesa pe mine. Ofer maxim 25lei, mai mult nu mi se pare rentabil.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual.

 

Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit.

 

Ce sa fie, ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual.

 

Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit.

 

Ce sa fie, ce sa fie?

Ai tradus descrierea asta cu Google? "Eventual" din germana in romana? Ca zau ca nu inteleg exact cum si ce s-a intamplat. Doar ca a pornit si a facut si POC. Dar inainte a facut "nimic", apoi "eventual"... Hai mai, Switch, respira adanc, mai zi o data, da' scrie cu un deget ca sa nu o ia cuvintele inaintea degetelor ;) Hai ca daca povestesti frumos, poate-ti fac rost de-un pai diseara cand bem un suc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual.

 

Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit.

 

Ce sa fie, ce sa fie?

Ai bagat cumva gazolina? :laugh: Asa se comportau Daciile prietenilor mei care bagau gazolina.Autoaprindere si nu se mai oprea si apoi rateu.Probabil de la benzina....zic si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual.

 

Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit.

 

Ce sa fie, ce sa fie?

Explic mai clar, ca era dimineata atunci:

- abia scosesem la N

- motorul era turat inca pe la vreo 3000

- am taiat aprinderea din buton (engine run switch - off)

- motorul INCA mergea, ~1100rpm

- dupa cca 10-15 sec a murit

- la prima pornire dupa, a dat un mega-rateu

 

Ce dracu s-a intamplat? :laugh: Benzina aveam de la Petrom sau OMV cred.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explic mai clar, ca era dimineata atunci:

- abia scosesem la N

- motorul era turat inca pe la vreo 3000

- am taiat aprinderea din buton (engine run switch - off)

- motorul INCA mergea, ~1100rpm

- dupa cca 10-15 sec a murit

- la prima pornire dupa, a dat un mega-rateu

 

Ce dracu s-a intamplat? :P Benzina aveam de la Petrom sau OMV cred.

Asa da ;) Te-ai invartit de-un pai diseara :laugh:

 

Ia desfa tu frumusel si curata cu renumitul WD40 switch-ul in cauza (adica... nu tu, Switch, ci intrerupatorul in cauza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual.

 

Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit.

 

Ce sa fie, ce sa fie?

 

 

Asta e semn sa o lasi in garaj pana la primavara... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, vazuram. Unii cel putin :crack:

 

In alta ordine de idei, revin la ce zicea domnu Domi72 mai demult: un schimb de ulei se lasa fara pic de pata, un schimb de ulei se lasa cu flescaiala peste tot. Regula de aur.

 

...si uite ca tocmai ce-am facut al cincelea schimb de ulei la mobra mea. O singura data am depasit 3000km cu uleiul, de vreo doua ori schimbat la termen (2500) si de doua dati la vreo 2000. Acum nu cred ca am sarit de 1800, dar se cam ingroasa gluma la zero grade noaptea si eu cu 15w-50...

 

Ceea ce ma intriga e ca au iesit aproape 2L de ulei din motor (am schimbat si filtrul). De ce ma intriga? Pai ultima data am bagat fix 2L si inainte tot atat (cu tot cu schimb de filtru). Manualul da capacitatea 1,9L fara filtru si 1,95L cu filtru. Pai nene, dracu asta impielitat nu consuma ulei deloc!? Il conserva chiar asa de bine?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, vazuram. Unii cel putin :crack:

 

In alta ordine de idei, revin la ce zicea domnu Domi72 mai demult: un schimb de ulei se lasa fara pic de pata, un schimb de ulei se lasa cu flescaiala peste tot. Regula de aur.

 

...si uite ca tocmai ce-am facut al cincelea schimb de ulei la mobra mea. O singura data am depasit 3000km cu uleiul, de vreo doua ori schimbat la termen (2500) si de doua dati la vreo 2000. Acum nu cred ca am sarit de 1800, dar se cam ingroasa gluma la zero grade noaptea si eu cu 15w-50...

 

Ceea ce ma intriga e ca au iesit aproape 2L de ulei din motor (am schimbat si filtrul). De ce ma intriga? Pai ultima data am bagat fix 2L si inainte tot atat (cu tot cu schimb de filtru). Manualul da capacitatea 1,9L fara filtru si 1,95L cu filtru. Pai nene, dracu asta impielitat nu consuma ulei deloc!? Il conserva chiar asa de bine?

 

Dupa 55000 de km nu ii nevoie sa completez nici o picatura de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu completez nici o picatura peste cei 4 litri pe care ii bag de la un schimb la altul :crack:))))))))))))

2 litri odata si apoi cate putin cate putin restul de 2.

 

Dupa 55000 de km nu ii nevoie sa completez nici o picatura de ulei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o chestie dubioasa la dominatorul meu:

 

De vreo cateva luni bune de zile, cand ma apropii de mobra dupa ce a stat pe loc mai mult timp, simt un usor iz de benzina. Azi m-am uitat mai atent pe langa carburator, si... e destul de murdar. Mazga care il acopera pe ici-colo are miros de benzina. Acu vine si dintrebarea: de unde si de ce? Pierd pe vreundeva? Garnitura proasta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva mai picura de pe la recuperatorul de ulei? depinde si cum il ai bagat pe acolo.

sau se mai evapora benzina prin furtunul de prea-plin al carbului.

Cat timp nu se goleste rezervorul de la pierderi nu mi-as face griji.

 

 

Si inca o chestie dubioasa la dominatorul meu:

 

De vreo cateva luni bune de zile, cand ma apropii de mobra dupa ce a stat pe loc mai mult timp, simt un usor iz de benzina. Azi m-am uitat mai atent pe langa carburator, si... e destul de murdar. Mazga care il acopera pe ici-colo are miros de benzina. Acu vine si dintrebarea: de unde si de ce? Pierd pe vreundeva? Garnitura proasta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva mai picura de pe la recuperatorul de ulei? depinde si cum il ai bagat pe acolo.

sau se mai evapora benzina prin furtunul de prea-plin al carbului.

Cat timp nu se goleste rezervorul de la pierderi nu mi-as face griji.

Chiar si dupa o saptamana, nu se vede nici un fel de balta sub sau pe langa motor, deci nu cred k imi curge pe vreundeva. Ulei nu este; are un miros pronuntat de benzina.

 

Oricum nu-i ceva nou si oricum n-am ce-i face. Insa chiar sunt curios ce si cum...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare popor,

 

oare cati posesori de Baby Dominator suntem prin tara?

In Cluj suntem cel putini 2... :D

Putem sa ne prezentam aici,cu poze si tot tacamul sau se face un topic separat?

 

Mandra mea:

 

Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza:

 

-schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis)

-placutze de frana EBC Red Stuff (aprox 100lei)

-kit de lant RK Racing (100Euro)

-consum: vara 3% in oras, cam 2.5% in afara/iarna: 3.5% in oras,spre 3% in afara.

-manevrabilitate,fun factor si placere de condus...nelimitate :bow:

-probleme?nu prea are.

 

:alcy:

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare popor,

 

oare cati posesori de Baby Dominator suntem prin tara?

In Cluj suntem cel putini 2... ;)

Putem sa ne prezentam aici,cu poze si tot tacamul sau se face un topic separat?

 

Mandra mea:

 

Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza:

 

-schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis)

-placutze de frana EBC Red Stuff (aprox 100lei)

-kit de lant RK Racing (100Euro)

-consum: vara 3% in oras, cam 2.5% in afara/iarna: 3.5% in oras,spre 3% in afara.

-manevrabilitate,fun factor si placere de condus...nelimitate

-probleme?nu prea are.

 

:alcy:

Sa inteleg ca te-ai hotarat sa nu-l mai vinzi? :D M-as bucura sa fie asa :bow: In consecinta: sa-l stapanesti sanatos in continuare! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca te-ai hotarat sa nu-l mai vinzi? ;) M-as bucura sa fie asa :bow: In consecinta: sa-l stapanesti sanatos in continuare! :D

 

 

Salut,

 

imi pare rau sa te dezamagesc dar pe la anul pe vremea asta as vrea sa am alta motocicleta.Nu am nimic impotriva Baby-ului dar stii senzatia aia care te indeamna sa iei ceva mai mare si mai tzeapan...

Doua motociclete nu-mi permit sa tin, asa ca nu voi avea de ales :D

Pana una alta ma dau mare cu ce am, si as vrea totusi sa-i cunosc si pe ceilalti posesori de NX 250...

PS:Mai mult de atata ma tenteaza sa dezertez de la Honda si sa trec la firma aia...cum ii zice... :alcy:

Black Magic Woman...?...sau Big Mexican Woman...

 

 

Merci de urari la fel si tie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...