Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

Pana la urma unde si cand?

Ca sa mi fac si eu cartile ca fac niste calcule cu -25% si cam ustura si mi trebuie timp suficient!

Mesaj completat

Din punctul meu de vedere nu trebuie neaparat sa facem turul lumii sa ne intalnim, dar nici la o cafea cu toate ,,lakitzele,, in dorobanti!

Suna in ton cu vremurile o intalnire nationala in afara tarii...

pai asa cum ai vazut mai sus

eu am pus o propunere si cativa au aderat

altii au avut o idee " locala".

eu pe "23" inchid "actiunea"

de ne adunam, oki , nu , iarasi ok

stii vorba aia , " vorba lunga..saracia omului"

respecte

 

Mesaj completat

pai asa cum ai vazut mai sus

eu am pus o propunere si cativa au aderat

altii au avut o idee " locala".

eu pe "23" inchid "actiunea"

de ne adunam, oki , nu , iarasi ok

stii vorba aia , " vorba lunga..saracia omului"

respecte

uite, am deschis un topic pentru a nu-l mai omori pe asta

 

/index.php?showtopic=566114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare a m o problema cu motoreta mea an treapta a 5 nu mai trage cum trebuie si nu depaseste 7500 de rotatii cu aceleratia la mazim

 

filtru aer curatat

 

Ce fel de varadero ii injectie sau carburator?

In a 4-a de ex depaseste 7500 rpm si trage bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare petnru cei care au testat,desi netul e plin de review-uri

 

deunazi asa cum sunt plin de "reusite" am realizat ca nu am caucioace

si in final am ajuns la -Tyre Continental ContiTrailAttack

 

eu fiind fan Michelin iar pe net astea sunt cotate mai sus in review-uri- care a fost experienta voastra cu ele ? cum vi s au parut?

rog pareri de la cei care le-au avut / le au si nu trimiteri la linkuri pe net.

multam si sa ne vedem la intalnire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare petnru cei care au testat,desi netul e plin de review-uri

 

deunazi asa cum sunt plin de "reusite" am realizat ca nu am caucioace

si in final am ajuns la -Tyre Continental ContiTrailAttack

 

eu fiind fan Michelin iar pe net astea sunt cotate mai sus in review-uri- care a fost experienta voastra cu ele ? cum vi s au parut?

rog pareri de la cei care le-au avut / le au si nu trimiteri la linkuri pe net.

multam si sa ne vedem la intalnire

Sal..foarte bune gume in orice conditii de drum(le-am avut pe GS1200) si cred ca pe Varadero are merge !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal..foarte bune gume in orice conditii de drum(le-am avut pe GS1200) si cred ca pe Varadero are merge !!!

 

sarut mana mare sef,

pai merg, de ce sa nu ? doar sunt mobre din acceasi familie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.Sunt nou aici intre "varaderisti".Ma bucur ca v-am gasit.

O sa va arat cam cum era cand am cumparat si cum a iesit Varadero de la vopsit (E facut de mine de la A la Z).

Asfalt uscat.

post-5204-1283971278_thumb.jpg

post-5204-1283971472_thumb.jpg

post-5204-1283971761_thumb.jpg

post-5204-1283971940_thumb.jpg

Editat de ADMIN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.Sunt nou aici intre "varaderisti".Ma bucur ca v-am gasit.

O sa va arat cam cum era cand am cumparat si cum a iesit Varadero de la vopsit (E facut de mine de la A la Z).

 

Asfalt uscat.

Bine ai venit!

Arata bestial! Parca e noua (aproape).

Daca tot e gata de drum motoreta ta, hai si tu la intalnirea Varaderistilor .

Uite aici toate detaliile:

/index.php?showtopic=566114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare tuturor.Sunt nou aici intre "varaderisti".Ma bucur ca v-am gasit.

O sa va arat cam cum era cand am cumparat si cum a iesit Varadero de la vopsit (E facut de mine de la A la Z).

Asfalt uscat.

Salut! arata frumos,asfalt uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Vreau si eu sa-mi schimb cauciucurile, dar n-am reusit sa gasesc decat o singura persoana care vinde ce ma intereseaza pe mine. Mai stiti pe cineva care vinde Continental Trail Atack, Metzeler Tourance, Michelin Anakee sau Bridgestone Trailwings ? Pe spate sunt hotarat sa pun Continental TA, dar pt fata inca nu-s hotarat. Cica TA-urile n-ar fi cea mai buna optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. 2002/2003 - sau vandut in paralel din ambele variante deci este posibil sa gasesti pe injectie din 2002 si carburatie 2003.

2. Poti merge 150-160 lejer. 150 km/h - aprox 5100 rmp (rosu de la 8500; asta in conditiile in care nu urci ceva deal sau nu ai vant puternic din fata)

3. Al meu (2001 carburator) intre 6 si 6.5 consum mixt (mixt in sensul cum te plimbi prin Romania, vrei nu vrei mai treci prin ceva oras/sat). Consumul depinde ff mult de cum bagi mana in gaz. Am reusit si 7.5 la mers sportiv (schimbat tot in 7000) :D . O autonomie ce imi iasa constant in regim de plimbare (nevasta si bagaje) este de 320km(+/- 5km) pana se aprinde becul de benzina. Cel mai mult am mers 400km dupa care am bagat 24.8L in rezervor de 25L.

4. Consumabile: filtru ulei - in jur de 30Roni; fitru aer 160Ron filtru Hiflo normal; kit de lant - in jur de 150E (nu am schibat, dar cam atata era pe louis DID X-ring).

5. Probleme ce am avut eu in 15.000km: rulmenti jug - 150Roni rulmenti+garnituri (asa l-am cumparat); termostat dus - 20Roni(inlocuit cu termostat de tico; originalul Honda era vreo 300 Roni). In rest am schimbat doar consumabile(ulei;filtre;lichid de frana). In rest nu ma lasat in drum pana acuma si sper sa nici nu o faca :P

6.Probleme cunoscute: eu de relee nu am auzit nimic pana acuma, doar ceva contact de la regulator care se mai oxideaza in timp si trebe curata ca altfel se incalzeste, se topeste si face scurt. O probleme cunoscuta cu modelele pe carburator este pompa de benzina care in jur de 50.000km se duce(sunt multe alternative aftermarket, fiind aceiasi pompa ca si la AfricaTwin). O alta "problema" cunoscuta este trepidatii in ghidon cu cauciucurile Metzler Tourance.

 

In rest... apa, paie si bataie... trage de rupe... sunet de V-twin mare... duce bagaje si pasager ca un bivol negru fara sa comenteze nimic... iar daca ai curaj si fizic mai faci si un soft enduro :laugh:

 

PS: Resurse de informatii:

Varadero International Forum

Varadero UK Forum

 

Astea sunt in engleza, daca te descurci cu franceza sau germana sunt niste forumuri bine puse la punct si in aceste limbi. Gasesti link-urile pe oricare din site-urile de mai sus la sectiunile de linkuri utile.

 

Numai Bine,

Dan.

 

Mesaj completat

Taoate datele transmise sunt foarte pertinente .Nici eu nu depasesc 6,5 l (XL 1000 an 2000 carburatie)in conditii decente de circulatie in care indiferent unde merg in tara ajung inaintea oricarei masini (distante peste 200Km) , ir pe curbe gen Transfagarasan ,Dealul Negru-Valcea , Rucar Bran las toate vitezanele in urma sau mergem in ritm sustinut la egal.

 

Adaug :-frane sistem dual minunate (fata are sistem antiblocare la actionare bruatala etrierul se deplaseaza si actioneaza un cilindru care repartizeaza procentaj mare rotii din spate)

-stabilitate de exceptie pe curbe

-ciclistica de neegalat .

 

Toate astea te aduc in siguranta acasa de fiecare data .

Aropos : am facut tratament la cutie si motor cu Metabond particule ceramice . In benzina aproape la fiecare plin (eu incarcnumai la plin pentru a urmari consumul si nivelul carburantului ) introduc 5% Metabomd megalene . Am oferit multor prieteni aceste produse la pret de importator cu 20-25% mai ieftine decat in comert.

 

Se pare ca am termostatul blocat pe deschis si vreau sa- i nlocuiesc. Cine ma invata cum ajung ami usor la el ?

 

Cu stima

nicon-0722552725

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am termostatul blocat pe deschis si vreau sa- i nlocuiesc. Cine ma invata cum ajung ami usor la el ?

 

Termostatul este in partea stanga cum stai pe motor. Dai jos rezervorul si carena stanga (sau doar o desfaci din toate suruburile). Se vede o cutie de forma cilindrica cu 2 sau 3 furtune groase. Are un capac in care intra un furtun gros ce vine de la radiator. Dai jos furtunul, dupa care ai aces la 2 sau 3 suruburi ce inchid capacul. Desfaci capacul and voila... termostatul.

 

Trebuie golita instalatia de racire in prealabil. In partea dreapta sub vasul de expansiune, orientat catre fata, este surubul de drenaj antigel. Desfaci surubul de drenaj scurgi umpic dupa care desfaci si busonul de la radiator sa curga tot.

 

Dupa care desfaci furtunul de la vasul de expansiune din partea de jos a vasului. Daca esti exigent poti sa dai jos vasul si sa il speli sub jet de apa, o sa vezi adunate in el sedimente.

 

Dupa ce ai schimbat termostatul si inchizi tot, umpli radiatorul pana aproape de gura de umplere si vasul de expansiune la nivel(50-50 apa distilata/antigel fara nitrati/silicati - eu am folosit HEPU G13 de VW,Audi, etc.). Dai o cheie, lasi motorul sa mearga 4-5 min acelerezi de 2 ori, desfaci busonul de la radiator si mai completezi daca este cazul. In care zice 3.2L o sa iti intre vreo 3L de antigel.

 

Numai Bine,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul este in partea stanga cum stai pe motor. Dai jos rezervorul si carena stanga (sau doar o desfaci din toate suruburile). Se vede o cutie de forma cilindrica cu 2 sau 3 furtune groase. Are un capac in care intra un furtun gros ce vine de la radiator. Dai jos furtunul, dupa care ai aces la 2 sau 3 suruburi ce inchid capacul. Desfaci capacul and voila... termostatul.

 

Trebuie golita instalatia de racire in prealabil. In partea dreapta sub vasul de expansiune, orientat catre fata, este surubul de drenaj antigel. Desfaci surubul de drenaj scurgi umpic dupa care desfaci si busonul de la radiator sa curga tot.

 

Dupa care desfaci furtunul de la vasul de expansiune din partea de jos a vasului. Daca esti exigent poti sa dai jos vasul si sa il speli sub jet de apa, o sa vezi adunate in el sedimente.

 

Dupa ce ai schimbat termostatul si inchizi tot, umpli radiatorul pana aproape de gura de umplere si vasul de expansiune la nivel(50-50 apa distilata/antigel fara nitrati/silicati - eu am folosit HEPU G13 de VW,Audi, etc.). Dai o cheie, lasi motorul sa mearga 4-5 min acelerezi de 2 ori, desfaci busonul de la radiator si mai completezi daca este cazul. In care zice 3.2L o sa iti intre vreo 3L de antigel.

 

Numai Bine,

Dan.

 

Multumesc foarte mult . Informatiile imi sunt de mare folos.

La Rasnov nu am intalnit Varaderisti .

Pentru cei ce iubest natura ( si desigur sunt toti aceeia care merg pe 2 roti) va propun sa ne inscriem in voluntariatul Greenpeace .

Va transmit niste adrese din care puteti viziona lucruri foarte importante . Doresc sa infiintam un club in acest sens ; al motociclistilor.

 

http://dl.transfer.ro/transfer_ro-29sep-79b673ed24fee.zip

 

 

cu stima ,

nicon-0722552725

post-48189-1286026664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajung inaintea oricarei masini (distante peste 200Km) , ir pe curbe gen Transfagarasan ,Dealul Negru-Valcea , Rucar Bran las toate vitezanele in urma sau mergem in ritm sustinut la egal.

 

-ciclistica de neegalat .

 

Toate astea te aduc in siguranta acasa de fiecare data .

Nu vreau sa fiu carcotas, dar e putin exagerat...........

Nu stiu pe ce motoare ai mai mers, dar daca apare vreunu cum am vazut eu pe Posada, care se credea pe circuit si avea genunchiul pe jos iar capul (casca) era sub oglinda mea de la masina.............nu ai cum sa il lasi in urma sau sa mergi in ritmul asta cu Varadero.

 

Ciclistica este foarte buna dar nu poti spune ca este de neegalat. Eu am mers si cu BMW R1200GS si pot spune ca are o ciclistica mai reusita decat la Varadero. Probabil ca este ajutat (BMW-ul) si de centrul de greutate mult mai jos decat la Honda.

 

Iar, ca sa ajungi acasa in siguranta...................tine de mai multi factori. Sistemul de franare, ciclistica, gabaritul, etc pot sa te scoata din anumite situatii putin mai delicate, dar daca mergi cu 200 sau iti apare un TIR sau un dubist pe contrasens intr-un viraj, nu cred ca mai conteaza ce frane ai sau daca ciclistica e de mare spectacol.

Sa nu ma intelegi gresit. Si mie imi place Varadero, merge bine, si mi-a iertat cateva greseli de "pilotaj".

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu carcotas, dar e putin exagerat...........

Nu stiu pe ce motoare ai mai mers, dar daca apare vreunu cum am vazut eu pe Posada, care se credea pe circuit si avea genunchiul pe jos iar capul (casca) era sub oglinda mea de la masina.............nu ai cum sa il lasi in urma sau sa mergi in ritmul asta cu Varadero.

 

Ciclistica este foarte buna dar nu poti spune ca este de neegalat. Eu am mers si cu BMW R1200GS si pot spune ca are o ciclistica mai reusita decat la Varadero. Probabil ca este ajutat (BMW-ul) si de centrul de greutate mult mai jos decat la Honda.

 

Iar, ca sa ajungi acasa in siguranta...................tine de mai multi factori. Sistemul de franare, ciclistica, gabaritul, etc pot sa te scoata din anumite situatii putin mai delicate, dar daca mergi cu 200 sau iti apare un TIR sau un dubist pe contrasens intr-un viraj, nu cred ca mai conteaza ce frane ai sau daca ciclistica e de mare spectacol.

Sa nu ma intelegi gresit. Si mie imi place Varadero, merge bine, si mi-a iertat cateva greseli de "pilotaj".

Bafta si asfalt uscat!

 

Foarte bune adnotarile .

Raman la concluzia ca Varadero este unica in ceea ce este . De fapt nu descinde din Africa Twin este o alta conceptie , s-a pus accent pe alte caracteristici decat cele ale Afrca Twin preponderent turing.

Revin si completez ca este o motocicleta de exceptie .

 

Acum multi ani (personal am avut carnet de motoreta la 18 ani ;moto (A) la 20 de ani ; B la 22 ani ; C,E ....

Pe atunci adica cu 35 de ani in urma toate examenele luate (sala, poligon , oras ) culminau cu inmanarea permisului respectiv in sala de cinema unde se proiectau cate 2 ore de imagini si filme cu accidente , sfaturi etc.

Spre ex :

-circulatia pe autostada sa se faca pe banda 1 pentru a evita ( a observa) un berbec sau un conducator auto care a suferit un atac de cord din sens opus care patrunde pe contrasens .

-Conduita prevetiva care de fapt este cu mult mai completa decat conducerea preventiva si incepe de seara dinainte de culcare , continuand cu acele operatii de verificare tehnicaa vehicolului , a bagajelor , a starii fizice si psihice a conducatorului de vehicul etc.

-Inainte de a inmana permisele proaspetilor promovati , se inmanau si permisele suspendate celor care incalcasera regulile de circulatie (se punea accent mare pe alcool).

 

Astea de atunci ca bagaje de cunostinta dar , impreuna cu un motor Varadero si un calaret tabacit in arsita soarelui , a vantului , a ploilor si chiar a fulgilor de nea ,se va descurca cat de cat bine in acest vacarm al circulatiei moderne.

 

Apropos;

Am ramas stupefiat cand trecand pe la biroul de eliberare permise Arges , am constatat 75% femei si 25 % baieti .Trebuie avut in vedere acest fapt in sensul ca sa aveti mare grija.

 

Salutari la toti motociclistii si nu numai

nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

In urma unei intalniri nefericite cu un caine maidanez (nefericitita mai ales pt el), am ajuns sa am si eu nevoie de cateva piese pt Varadero-ul meu din 99. In primul rand caut o maneta de ambreiaj. Aveti careva sau stiti vreun magazin de unde as putea comanda ? Unde ma duceam eu de obicei nu au pt Varadero.

Mai vreau si un parbriz. Daca tot e nevoie sa-l schimb, ma gandeam ca poate iau ceva mai bun. Aveti careva Vario-screen ? Cum e comparativ cu cel original ? Ce alte variante mai sunt ? Si, binenteles, de pe unde le pot lua (pe ala original sau alte variante) ? Maneta de ambreiaj si parbrizul sunt ceva mai urgente, ca sa pot sa merg si eu cu motorul.

 

In rest, ma mai intereseaza:

-o protectie de vant de ghidon pe partea stanga. Tot asa, daca stiti vreun model mai bun decat alea originale, astept idei si sugestii de pe unde le pot comanda.

-semnalizare stanga fata, inclusiv aripioara aia de deasupra

-semnalizare spate stanga. Ce alte semnalizari v-ati mai pus la Varadero? Chiar ma bate gandul sa le schimb complet, si asa nu-mi placeau alea vechi.

-scut de plastic sau de metal. Daca tot am reusit sa-l rup pe asta, ma gandeam sa-mi fac de metal. Aveti careva, stiti pe unde se poate face ?

-nelegat de cazatura, tre sa-mi iau si placute de frana. Ce firma folositi ? Ultimele placute luate pt CBF sunt jalnice, tre sa-mi amintesc neaparat ce firma sunt, sa nu-mi iau din alea si la Varadero.

 

Mersi de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta de ambreiaj de pe louis(kronau),parbriz MRA de la Romi (+4) 0723.564.065 | (+4) 0744.131.876 Romimoto,dar vario screen-ul e cam scumpicel 608 ron,iar vario-touring 486.50 si din cate vad sunt la oferta

Placutele de frana sa fie sinterizate

Restul cauta pe bikeshop daca dezmembreaza careva,daca nu ebay

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...