hondan Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Maine finalizez cutiile pt 3 motociclete inclusiv Vara. Sunt si eu nerabdator sa le vad gata. Nu am avut solicitari pt parbrize la Varadero. Se pot face, dar cum eu le fac personalizate, mai greu fara motor si calaret. intrebare de ..baraj.. oare nu faci si cric central...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Am sa-l studiez pe cel din atelier. Sunt la fel functie de anul de fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Am sa-l studiez pe cel din atelier. Sunt la fel functie de anul de fabricatie? DL. Bogdan cricul central este identic din 99-2013 parbrizele difera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 pe transalp.ro este un motorist ce face cricuri centrale pt transalp...lam intrebat daca face si pt varadero ,pret la transalp e de 120--150 lei si a zis ca la acelasi pret face si pt varadero dar pt o comanda mai mare adica macar 10 bucati...nu vreau sati stric piata bogdane... doar ziceam pur informativ. si daca crezi ca poate faci zine un pret aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 vorbesc de sw motech, cricurile sunt la fel, insa difera saibele distantier(in pachet sunt daca nu ma insel 3 saibe distantier-ele difera de la carburatie la injectie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) vorbesc de sw motech, cricurile sunt la fel, insa difera saibele distantier(in pachet sunt daca nu ma insel 3 saibe distantier-ele difera de la carburatie la injectie) eu m cumparat de ebay unul, in anunt zicea ca este model 2003 in sus, am montat cricul si nici nu ma asteptam sa il montez asa de repede si sa potriveasca, saibe distantiere nu am avut , cricul aeste OEM ce am avut erau pe aripioarele de prindre sudate din fabrica pe post de distantier ceva ca si niste bucse tevi dar caut un desen , cred ca il mai am de la schita de montaj eu am primit de la neamt toate piesele din poza( inafara de suruburi) din link inclusiv manerul acela de pe cadru lateral de ridicat motorul pe cricul central http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL1000V&Y=2000&L=HO-XL1000VY&O=MAIN%20STAND&F=HO-XL1000VY-JV&L2=HO-XL1000VY-JV ce a trebuit sa mai fac a fost doar sa vopsesc cricul era cam urat, dar nu a fost mare lucru Editat Martie 28, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 dupa frigul asta ti-a venit ideea? eu am luat din Cora unul care se lipsete cu banda dublu-adeziva. arata destul de bine, in forma de ceas. E drept ca in mers e cam greu de vazut temperatura exacta... A trecut si iarna cu el pe moto (afara) si n-a cazut. Din asta mi-am luat si eu la motorul vechi. Singura chestie la care sa fii atent e temperatura pe care o arata. Eu am luat la nimereala si arata cam cu 10 grade in plus. Cred ca cel mai bine e sa te uiti la temperaturile aratate de mai multe si sa iei unu care sa fie pe la medie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 S-a stins becul de ABS cand am pornit de pe loc, asa ca am cumparat-o in weekend o scot la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 bai, aia e a mea....sun la poilitie, huo hotii km .pret, etc bravo, faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 bravo, sa te tina o mie de ani fara reparatii! suna bine tobele alea , sa vezi ce fain face pe frana de motor la deal :D. cat ai dat pe ea? vine vremea sa schimb lantul, DID 525VX/E XL1000V BJ.99-(112/16/47) e 120 euro pe louis. or fi bune de ceva? asta de pe ea, tot DID dar nu stiu de care, era perfect cand am luat-o si dupa ~ 13.000 km trebuie schimbat. poate nu l-am bibilit ca un maniac dar sincer mi se pare cam slaba durata de viata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 costin, la multi kilometri fara evenimente cnairda, nu sti cati kilometri avea lantul cand ai cumparat motorul, eu zic ca nu e relevant. vezi acum cati km faci cu lant de nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 multumesc pt urari motorul e din 2005, are 53.000 km, si m-a costat 5200 EUR e adus din Italia, luata de la primul proprietar, gume si consumabile noi trebuie sa ii iau cric central, topcase, eventual parbriz si ungator de lant tobele suna bineee cu silencer montat, fara nu am incercat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 super, barvo l-ai luat scump, eu mai muilt de 1500 e nu dadeam pe el . m, ce, e bmw :? bravo man, sa te bucri de el si sa nu stai pe langa al meu ca daca se pottivesc cheile le confundam hai ca incet incet se miscat treaba si pe aci. cand il" uzi "? promit ca eu si dragos suntem prezenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 he he, mi-as fi luat bmw, dar nu mai aveam bani si de echipament bmw, si imi era rusine sa ies pe strada.... la prima intalnire, berea e din partea mea posibil sa le confundam, dar sa nu te sperii cand porneste (parca ai tobe stock pe a ta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 touche posibil sa le confundam, dar sa nu te sperii cand porneste (parca ai tobe stock pe a ta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 lasa ca vin si eu si atunci le deosebim clar, ca nu am silencere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 ... Ma scuzati de off topic! Domnu', vreau sa-ti trimit un PM dar cica nu poti primi mesage. Mai da si matale putin cu matura prin mesageria aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 vine vremea sa schimb lantul, DID 525VX/E XL1000V BJ.99-(112/16/47) e 120 euro pe louis. or fi bune de ceva? asta de pe ea, tot DID dar nu stiu de care, era perfect cand am luat-o si dupa ~ 13.000 km trebuie schimbat. poate nu l-am bibilit ca un maniac dar sincer mi se pare cam slaba durata de viata.... Vezi ca Louis (ca de obicei) te tapeste, iti vinde ceva "subdimensionat", mai ieftin si o sa te tina mult mai putin. Pe Varadero, 1000cc, se pune 530VX: http://www.didchain.com/streetChains.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 bravo, sa te tina o mie de ani fara reparatii! suna bine tobele alea , sa vezi ce fain face pe frana de motor la deal :D. cat ai dat pe ea? vine vremea sa schimb lantul, DID 525VX/E XL1000V BJ.99-(112/16/47) e 120 euro pe louis. or fi bune de ceva? asta de pe ea, tot DID dar nu stiu de care, era perfect cand am luat-o si dupa ~ 13.000 km trebuie schimbat. poate nu l-am bibilit ca un maniac dar sincer mi se pare cam slaba durata de viata.... http://www.ebay.de/itm/350365897753?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 pe varadero se pune 525 nu 530 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Salutare! Am si eu o intrebare la voi... pe Varadero e acelasi motor care-i si pe VTR1000 Firestorm, cu mici modificari (alte carburatoare, alta cutie, alta compresie). Legat de VTR, modelele de la inceput au probleme serioase cu intinzatoarele lantului de distributie, adica cedea cand ti-e lumea mai draga si rezulta o paguba de toate frumusetea. Pe unde am citit eu se pare ca cilindrul din fata e cel mai sensibil si ala cedeaza in cele mai multe cazuri. Acum vine intrebarea mea: pe Varadero, la modelele de la inceputuri, au fost asemenea probleme, a existat vreo campanie de service recall pe treaba asta? M-am uitat dupa oem parts si intinzatoarele de la distributie, desi arata la fel, nu au acelasi cod. Pe VTR am citit ca multi folosesc intinzatoare manuale, tocmai din cauza asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 pe varadero se pune 525 nu 530 Tocmai ti-am dat link la producator ca se pune 530. Tu bati campii de plictiseala sau cu un scop comercial? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 am facut azi prima tura, toate bune si frumoase sunt incantat de mobra dar.... nu incarca bateria nesimtita, asta am uitat sa verific inanite sa o cumpar imi baga cam 12.4 - 12.8 V si la Varadero sunt probleme cu releul de incarcare? sa se inteleaga ca am ramas fara baterie, si am pornit-o cu cabluri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 ai baut ceva? Tocmai ti-am dat link la producator ca se pune 530. Tu bati campii de plictiseala sau cu un scop comercial? la modelul pe injectie nu am auzit pe nimeni sa se planga de incarcare.sa nu fie acumulatorul, unde ai masurat incarcarea, direct pe acumulator-12,4-12,8 e f putin la mine e 14,0-14,2 fara consumatori majori am facut azi prima tura, toate bune si frumoase sunt incantat de mobra dar.... nu incarca bateria nesimtita, asta am uitat sa verific inanite sa o cumpar imi baga cam 12.4 - 12.8 V si la Varadero sunt probleme cu releul de incarcare? sa se inteleaga ca am ramas fara baterie, si am pornit-o cu cabluri... asta este din manualul de reparatie, nu dintr-un link oarecare apropos poate-ti completezi profilul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 da, direct pe baterie am masurat daca era bateria nu pornea inainte sa plec cu ea ma gandesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.