Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

am inteles ideea :) multumesc pt raspunsuri, dopurile sunt solutia.

 

C3 este a treia casca de strada pe care o am, si nu e doar bullshit, este mai silentioasa, dar insuficient. Nu am cumparat-o pt reducerea zgomotului ci pt ca e singura casca flip-up cu ochelari interni prin care vad bine.

dopuri am si din spuma si din silicon, dar nu imi place sa le port, e chestie de confort, dupa cateva ore ma deranjeaza.

 

........

 

Trebuie sa imi pun inaltatoare de ghidon, probabil iau de la Louis, imi poate spune cineva cat pot inalta fara sa fie nevoie sa umblu la cabluri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

headscratch.gif sunt bagat in ceata cu parbrizele astea acum cand ma gandeam sa pun si eu unul sa nu ma mai sufle vantul chiar nu mai ce sa mai pun ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dopuri am si din spuma si din silicon, dar nu imi place sa le port, e chestie de confort, dupa cateva ore ma deranjeaza.

1) Dupa purtare, seara spala urechile cu betisoare imbibate in alcool boricat de la farmacie;

2) DUpa fiecare trasey spala dopurile de silicon cu apa si sapun;

3) Daca le poti purta cateva ore e ok, e normal sa devina inconfortabile dupa asemenea perioade, transpira urechea, etc. Pana si posteriorul te doare dupa cateva ore pe moto.

sa nu ma mai sufle vantul chiar nu mai ce sa mai pun ???

Ca sa nu mai falfai ca steagul pe motor e alta poveste, ori parbriz stock ridicat la maxim, ori Givi mai inalt recomandat de dragos1972. Dar sa nu fie curbat ca intra in oscilatii si e mai rau decat stock.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul pe carburatie givi cred ca face numai curbat

eu tot c3 am si la modelul anterior era galagie mare, acum e alta treaba nu mai simt nevoia de a folosi dopuri. cred ca parbrizul actual imi vine manusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Dupa purtare, seara spala urechile cu betisoare imbibate in alcool boricat de la farmacie;

2) DUpa fiecare trasey spala dopurile de silicon cu apa si sapun;

3) Daca le poti purta cateva ore e ok, e normal sa devina inconfortabile dupa asemenea perioade, transpira urechea, etc. Pana si posteriorul te doare dupa cateva ore pe moto.Ca sa nu mai falfai ca steagul pe motor e alta poveste, ori parbriz stock ridicat la maxim, ori Givi mai inalt recomandat de dragos1972. Dar sa nu fie curbat ca intra in oscilatii si e mai rau decat stock.

cu parbrizul standard ( actual model 2001) la inaltimea mea de 1,85 cm ma bate vantul in ,, frunte ,, am experimentat si am pus o tabla de aprox 5-6 cm peste si pare ca este mai ok , deci probabil il voi lua asta http://www.ebay.de/itm/Tourenscheibe-PB-Honda-XL1000-VARADERO-99-02-LG-/360614546521?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53f64d4c59 cat despre falfait ca steagul pe motor nu se pune problema nici daca iau jos parbrizul la cat de animal sunt la 125 kg tre sa fie uragan nu vant :crack:

 

PS la Cluj a iesit soarele am plecat la garaj sa pun rulmenti noi la jug si la roata spate la vacuta

@ dragos 1972 dau o bere mare cand ne vedem pentru ideeile tale acum m-ia venit si voltmetrul digital daca mai am timp il pun si ala azi :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il legi cat mai aproape de acumulator ca altfel indica mai putin cu pana la 0.8 volti. eu l-am legat sub sa la blocul suplimentar de sigurante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il legi cat mai aproape de acumulator ca altfel indica mai putin cu pana la 0.8 volti. eu l-am legat sub sa la blocul suplimentar de sigurante

si eu care m-am gandit sa il leg undeva dupa contact, inca nu am apucat sa il leg da voi analiza ce ai spus tu ,

PS am vrut sa schimb rulmentii la jug si am ajuns de am revizuit si furca, fata , ulei nou , am masurat arcurile ( am constata cu placere ca sunt progresive ), acuma este glont , maine montez roata fata sus acareturile , si ma apuc de spate :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il legi cat mai aproape de acumulator ca altfel indica mai putin cu pana la 0.8 volti. eu l-am legat sub sa la blocul suplimentar de sigurante

 

Dacă voltmetrul indică o tensiune corectă, nu va fi influenţat de acei 2 metri de cablu pe care i-ai pune de la borne până la bord, pentru a-l monta acolo.

Am păţit şi eu asta, să-mi afişeze o tensiune mai mică, dar cauza era următoarea : între un punct de masă luat aleator ( la acel moment ) de pe cadrul de bord şi şasiul motocicletei, exista o diferenţă de rezistenţă eletrică de ~300ohm ( sper să nu greşesc când spun asta, poate erau miliOhm, chiar nu-mi mai aduc aminte ). Cert este că dupa ce am luat ca punct de masă unul dintre şuruburile care prindeau cadrul de bord de şasiu am obţinut o afişare corectă a tensiunii.

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pe motocicleta unui prieten si nu a vrut sa intinda fire pana la acumulator. pe acumulator direct indica 14v, iar pe langa contact 13,4, cu acelas device



vlady- spor la treburi

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 300 Ohm nu-ti mai merge nimic :)

300 mOhm, da

E normal sa ai 0.3 Ohm la 2 metri de cablu plus conexiunile mai mult sau mai putin perfecte

La un curent de 1 A ai deja o cadere de tensiune de 0.3 V (U=I*R)

Cand pui contactul ai implicit consumatori deci si cadere de tensiune direct proportionala cu intensitatea curentului si cu rezistenta circuitului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 300 Ohm nu-ti mai merge nimic :)

300 mOhm, da

E normal sa ai 0.3 Ohm la 2 metri de cablu plus conexiunile mai mult sau mai putin perfecte

La un curent de 1 A ai deja o cadere de tensiune de 0.3 V (U=I*R)

Cand pui contactul ai implicit consumatori deci si cadere de tensiune direct proportionala cu intensitatea curentului si cu rezistenta circuitului

bun si atunci care ar fi modul ideal de a fi legat acest aparat ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat dupa baterie, in alta parte ai date eronate. 1.5-2 metri de fir nu conteaza

cel mai bine ar fi direct pe baterie dar ar functiona non stop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun si atunci care ar fi modul ideal de a fi legat acest aparat ??

Probabil direct pe baterie, cu releu la contact. Dar te complici prea mult... Vezi care e diferenta de voltaj intre direct si pe contact si cand te uiti la voltaj adaugi mintal diferenta aia si gata. :) Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spune adam, face prietenul caruia i-am montat voltmetrul pe un f4

eu daca am mai multi consumatori suplimentari am folosit releu cu cateva sigurante( a mai fost discutia)poza deviceului la postul 1070.

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat dupa baterie, in alta parte ai date eronate. 1.5-2 metri de fir nu conteaza

cel mai bine ar fi direct pe baterie dar ar functiona non stop

astai ca nu vreau sa merga non stop ........... pfui teoria sarmei devine deja :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde un baiat pe diverse forumuri, voltmetre care se baga in priza de bricheta, daca ai una montata ai rezolvat problema elegant ;)

da da am vazut , o vinde si pe translp.ro si este asta din link http://www.ebay.com/itm/12V-24V-LED-Display-Digital-Auto-Car-Volt-Meter-Monitor-Vehicle-Voltage-Gauge-/400422811327?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d3b0f36bf&vxp=mtr insa eu am cumprat incastrabila in bord

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben Dallas : am măsurat un cablu bun, de cupru, diametru 0.75mm, lungime 100metri şi avea o rezistenţă de 0.1Ohm, fără consumatori evident.

Iar I=1A pentru un voltmetru... Sensibilitatea unui voltmetru este exprimată în "ohm per volt", deci un voltmetru poate consuma 1mA dacă sensibilitatea lui este de 1000:1 ( ohm per volt ), iar la o rezistenţă de 300Ohm căderea de tensiune rezultă fix..0.3V. Nu am măsurat tensiunea atunci şi cu alţi consumatori, pe circuit era strict voltmetrul.

Acum următorul circuit : baterie -> siguranţă -> releu comandat prin contact -> distribuitor electric -> consumatori. Şi este afişată aceaşi tensiune ca şi la bornele bateriei, verificat cu un multimetru de încredere. Discutăm mai multe la Nădrag, dacă om avea timp/chef.

Cert este a se avea grijă unde se leagă la şasiu polaritatea negativă a unui circuit.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum următorul circuit : baterie -> siguranţă -> releu comandat prin contact -> distribuitor electric -> consumatori. Şi este afişată aceaşi tensiune ca şi la bornele bateriei, verificat cu un multimetru de încredere.

ma uit pe geam la birou si este ceata , sau poate doar asa vad eu ca este,eu oricum sunt bagat in ceata, curentul, electrica si electronica asta ma depasesc

 

:crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...