vlad58 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Ai pozitiva fata de masa recte de anod,?? ce este ??nu-ti functioneaza. Adica si fata de anod, scuza-mi expresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Pentru T2 semnalul este aplicat intre baza şi emitor, datorită valorii mari a curentului de intrare care este curentul de emitor, amplificarea în curent este apropriată de unitate..montajul functioneaza, depinde de valoare rezistorului din poarta, schema trebuie putin aranjata...este simpla si are un consum redus de putere, de asemenea pierderi si incalziri mici. Cred ca impreuna o putem modela si recalcula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Asa e nu functioneaza. Doar daca poti cumva amorsa tiristorii cu plus pe grila fata de catod. Dar catozii sunt pe faze, adica pe tensiuni flotante fata de masa. Ar trebui optocuploare, se complica lucrurile. Mai mult, tiristorii trebuie stinsi cand tensiunea pe baterie atinge 14V, (e redresor comandat in semipunte) schema asta e pe invers adica ar vrea sa amorseze tiristorii la 14V. Circuitele de stingere sunt ceva mai complicate si au nevoie de tiristori auxiliari sau circuite rezonante L-C. Cu transformatoare de separatie se rezolva sau ca sa nu mai fie trei se pot muta tiristorii sus si atunci avand catodul comun ajunge un singur trafo. sau un invertor care sa furnizeze o tensiune suplimaentara care sa se poata ridica peste 14v si sa amorseze tiristorii. » Post actualizat in 24 Oct 2014 22:16 Pentru T2 semnalul este aplicat intre baza şi emitor, datorită valorii mari a curentului de intrare care este curentul de emitor, amplificarea în curent este apropriată de unitate..montajul functioneaza, depinde de valoare rezistorului din poarta, schema trebuie putin aranjata...este simpla si are un consum redus de putere, de asemenea pierderi si incalziri mici. Cred ca impreuna o putem modela si recalcula. Nu ai cum in forma asta, curentul de amorsare trebuie sa se inchida prin poarta-catod cand tiristorul nu conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Cu transformatoare de separatie se rezolva sau ca sa nu mai fie trei se pot muta tiristorii sus si atunci avand catodul comun ajunge un singur trafo. sau un invertor care sa furnizeze o tensiune suplimaentara care sa se poata ridica peste 14v si sa amorseze tiristorii. » Post actualizat in 24 Oct 2014 22:16 Nu ai cum in forma asta, curentul de amorsare trebuie sa se inchida prin poarta-catod cand tiristorul nu conduce. O sec..este o schema de comutatie, pe semiperioade negative Th nu va conduce, conduc diodele,,,ca sa conduca am nevoie de U direct si un curent in grila pozitiv » Post actualizat in 24 Oct 2014 22:26 Prea complicat. Tensiunile vor fi de sute de Volt in gol intre comutatii. Frecventa alternatorului variabila cu turatia motorului... Schema a doua pare functionala cu R3-R8 100 Ohm. Desi tot sunt dezavantajele regulatorului shunt (puteri disipate mari). De acord pentru ca sunt ff multe elemente consumatoare, aplica redresare pe punte de diode si rectificare pe Th, complicat daca ai un Th in scurt se risca disipare in stator, se poate scurtcircuita usor statorul » Post actualizat in 24 Oct 2014 22:28 Acum un an am avut la un gsx f 750 la un amic, incalzire excesiva pe RRT...am rezolvat simplu cu un cooler de PC..merge si acum ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) O sec..este o schema de comutatie, pe semiperioade negative Th nu va conduce, conduc diodele,,,ca sa conduca am nevoie de U direct si un curent in grila pozitiv Da cred ca e bine totusi functioneaza pentr ca ai catodul oricum sub masa, da, da sigur merge si merge si fara separatia de care am spus cu cele trei rezistente. Ai crescut in ochii mei, e o comanda mai ciudata dar daca te gandesti relativ , merge. Editat Octombrie 24, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 O sec..este o schema de comutatie, pe semiperioade negative Th nu va conduce, conduc diodele,,,ca sa conduca am nevoie de U direct si un curent in grila pozitiv » Post actualizat in 24 Oct 2014 22:26 » Post actualizat in 24 Oct 2014 22:28 Acum un an am avut la un gsx f 750 la un amic, incalzire excesiva pe RRT...am rezolvat simplu cu un cooler de PC..merge si acum ok! Montat pe RRT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 La genul asta de regulator sunt, daca vrei sa nu se incalzeasca trebuie sa ai cati mai multi consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Ce sa-i faci? Asa-i cu marfa asiatica (orez = zero) Mai cate un ventilator suplimentar, mai cate un regulator generator de fum... Acum toti producatorii au trecut pe mosfet-uri si este ok, poti sa adaptezi la multe motoare, sunt seturi de conectori si mufe care fac jonctiunea intre ce ai pe motor si RRT .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Tot sunt sunt si alea numai ca la conductie mosfet-ul are cadere mai mica si nu degaja asa multa caldura, statorul tot nu e protejat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Acesta este avantajul superior, nu se incalzesc excesiv, si de aici durata de functionare si siguranta..dar in fine mai pot fi scapari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 La urma urmelor asta se poate face si la mecanica de motor. Pui transmisia pe maximum si doar slabesti frana dupa cum ai nevoie Orez! Se pare ca nu-ti plac japanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Acum toti producatorii au trecut pe mosfet-uri si este ok, poti sa adaptezi la multe motoare, sunt seturi de conectori si mufe care fac jonctiunea intre ce ai pe motor si RRT .. Daca ai un link cu conectori electrici, te rog posteaza-i, daca nu ai nimic impotriva, aici sau pe privat, Intrebare pt cei ce experimenteaza releu home made: cam care-i costul total, piese, timp? Un releu OEM second, pe mosfet-uri este undeva la maxim 70euro.Se incalzesc mult mai putin decit cele cu tiristori, practic sint aproape 100% indestructibile, doar daca nu se verifica din cind in cind mufele conectoare care se pot oxida. Astea pe mosfet-uri echipeaza ultimele modele moto, Yamaha, Kawa, Bmw, or mai fi si altele dar nu am cautat. » Post actualizat in 26 Oct 2014 08:38 MOSFET SHUNT REGULATORS Best widely available MOSFET Shunt R/R on the market today is the Shindengen FH012AA* used on the late (06+) Yamaha FJR, 07+ Yamaha R1 among others What makes it better is that is a MOSFET controlled device rather than the crude SCR shunt type that is on most bikes until recently and also is a 50A rated device. MUCH better voltage regulation and runs cooler too due to more efficient devices and control circuitry. * Recently superseded by FH020 The SCR shunt type consumes more energy in the Regulator itself than the bike is using and dumps a ton of current into the heatsink (feel yours & just see how hot those things run!!!! - don't touch it - you'll burn yourself - seriously!) The problem is exacerbated because their efficiency goes even lower when they get HOT so it's a vicious circle. Heat is the number 1 killer of these devices. Incidentally its a misconception that shunt type work harder with increased load i.e. higher-wattage lights, heated vests etc - actually, the higher the load on the output, the less work the shunt regulator does in dumping that excess energy and will actually run cooler!! The FET has extremely low resistance in conducting state and this results in a lower dissipated power from the device while conducting load current, as opposed to the SCR which shunts the maximum current across a significant volt drop, resulting in a higher dissipated power - and resulting temperature, much more so than the FET device. » Post actualizat in 26 Oct 2014 08:42 http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/104504-charging-system-diagnostics-rectifier-regulator-upgrade.html » Post actualizat in 26 Oct 2014 08:50 http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/R-R_Connectors/r-r_connectors.html » Post actualizat in 26 Oct 2014 08:58 http://www.cycleterminal.com/furukawa-qlw-250.html Editat Octombrie 26, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Salut, Sa inteleg ca tu ai RRT cu MOSFET si doresti sa-l adaptezi la circuitul motocicletei/standart? Practic ai nevoie de conectorii de bransare ?! Eu stiu ca atunci cand comanzi RRT iti livreaza si conectorii, asa am comandat pe ebay pentru un bmw, a venit in pachet si cu conectori, am facut adaptarea pe circuitul primar. Am ceva aici:http://www.ebay.com/bhp/mosfet-regulator si aci, dar mai dificil/US? http://roadstercycle.com/. D.p.v al conexiunilor se realizeaza bine, lipituri sa fie ok ( conductoare la capete imbracate in aliaj de lipire) si conductoare pe sectiuni admisibile si schimbate total daca identifici crapaturi/fisuri sau izolatie casanta. In link-ul cu tau cu triumph ai si conectoare aftermarket...chiar este foarte bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am regulatoarele de tensiune, am mai montat 2 direct cu papuci electrici solizi, merg si dupa 2 ani. Pt cei ce vor sa fie treaba cit mai 100% profesionala, cautam o sursa ieftina de mufe Furukawa. » Post actualizat in 26 Oct 2014 09:53Releele le-am luat mult mai ieftin decit ce vind baietii ca fiind kituri. Mufele vad ca se vind la 1$ bucata daca iei 500mufe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am regulatoarele de tensiune, am mai montat 2 direct cu papuci electrici solizi, merg si dupa 2 ani. De acord, daca ai contacte bune pentru a elimina incalzirile..sunt in regula, partea inestetica nu o comentam. Pt cei ce vor sa fie treaba cit mai 100% profesionala, cautam o sursa ieftina de mufe Furukawa. » Post actualizat in 26 Oct 2014 09:53 Releele le-am luat mult mai ieftin decit ce vind baietii ca fiind kituri. Stiu ca sunt in jur de 110-140 euro, depinde de tip..! Mufele vad ca se vind la 1$ bucata daca iei 500mufe. Si daca doresti una...cat sa fie? si 3$ nu ar fi mult, dar te rupe shipping-ul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Vad ca se vind cu 17$ plus shipping, din USA. Ceea ce dubleaza practic pretul la regulator cu mosfeturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Am gasit ceva aici http://motorelectricalcomponents.com/products/connectors-for-shindengen, dar te arunca pe ebay si vad 22$ un set http://www.ebay.com/itm/like/380707363904?item=380707363904&lgeo=1&vectorid=229466, plus shipping 7..in final 30 $ ..deci 100 lei un set de conectori.. » Post actualizat in 26 Oct 2014 10:26Am gasit ceva aici http://motorelectricalcomponents.com/products/connectors-for-shindengen, dar te arunca pe ebay si vad 22$ un set http://www.ebay.com/itm/like/380707363904?item=380707363904&lgeo=1&vectorid=229466, plus shipping 7..in final 30 $ ..deci 100 lei un set de conectori.. yagi, cred ca aici ai gasit http://motoelectrixcom.myshopify.com/ , conectori 17 $, si tot aici ai diferite RRT cu mosfet..115$, 124$...in jur de 500 lei cu shipping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 http://www.alibaba.com/product-detail/Japan-Furukawa-QLW-250-3-pin_60069944743.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 http://www.alibaba.com/product-detail/Japan-Furukawa-QLW-250-3-pin_60069944743.html Da, dar min 500 buc..mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 http://www.eleocean.com/productsview.asp?id=514 » Post actualizat in 26 Oct 2014 10:38http://www.eleocean.com/search.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Tot usa- 1508 Broadway, Fashion District, NY 10018,USA , au si adresa de email, cred ai putea sa-i intrebi in legatura cu o comanda, sa zicem de 10 buc..daca tot faci o plata » Post actualizat in 26 Oct 2014 10:52De asemenea mai ai avantajul ca-l poti monta intr-un loc cu ventilatie mai buna, daca initial RRT s-a incalzit excesiv , mosfet-urile se incalzesc mai putin decat SCR-urile, dar este bine o pozitie ventilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Merg aproape reci, comparativ cu cele cu tiristori. E complet pe dos logica ca sa mai dai banii acum pe un regulator cu tiristori, chinezariile ieftine costa cit unul original second cu mosfeturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Au mai multe avantaje care decurg din constructie si functionare:timpi mici de comutaţie, comanda in tensiune, temperatura de lucru pana la 200 grd. C. La tiristoare trecerea din stare de conductie in stare de blocarea nu se face instantaneu, este necesar un timp de revenire, si mai au un dezavantaj ca se pot amorsa la temperaturi inalte.... Th si mosfet folosesc acelasi principiu de suntare la masa, problema este comutatia si aici tranzistoarele mosfet fac treaba mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Un regulator in serie a facut cineva? Adica, nu tip shunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Regulatorul serie disipa mult prea multa caldura, nu e economic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.