Sari la conținut

Releu Regulator Home Made


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru T2 semnalul este aplicat intre baza şi emitor, datorită valorii mari a curentului de intrare care este curentul de emitor, amplificarea în curent este apropriată de unitate..montajul functioneaza, depinde de valoare rezistorului din poarta, schema trebuie putin aranjata...este simpla si are un consum redus de putere, de asemenea pierderi si incalziri mici. Cred ca impreuna o putem modela si recalcula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e nu functioneaza. Doar daca poti cumva amorsa tiristorii cu plus pe grila fata de catod. Dar catozii sunt pe faze, adica pe tensiuni flotante fata de masa. Ar trebui optocuploare, se complica lucrurile.

 

Mai mult, tiristorii trebuie stinsi cand tensiunea pe baterie atinge 14V, (e redresor comandat in semipunte) schema asta e pe invers :) adica ar vrea sa amorseze tiristorii la 14V.

 

Circuitele de stingere sunt ceva mai complicate si au nevoie de tiristori auxiliari sau circuite rezonante L-C.

Cu transformatoare de separatie se rezolva sau ca sa nu mai fie trei se pot muta tiristorii sus si atunci avand catodul comun ajunge un singur trafo. sau un invertor care sa furnizeze o tensiune suplimaentara care sa se poata ridica peste 14v si sa amorseze tiristorii.

» Post actualizat in 24 Oct 2014 22:16

Pentru T2 semnalul este aplicat intre baza şi emitor, datorită valorii mari a curentului de intrare care este curentul de emitor, amplificarea în curent este apropriată de unitate..montajul functioneaza, depinde de valoare rezistorului din poarta, schema trebuie putin aranjata...este simpla si are un consum redus de putere, de asemenea pierderi si incalziri mici. Cred ca impreuna o putem modela si recalcula.

Nu ai cum in forma asta, curentul de amorsare trebuie sa se inchida prin poarta-catod cand tiristorul nu conduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu transformatoare de separatie se rezolva sau ca sa nu mai fie trei se pot muta tiristorii sus si atunci avand catodul comun ajunge un singur trafo. sau un invertor care sa furnizeze o tensiune suplimaentara care sa se poata ridica peste 14v si sa amorseze tiristorii.

» Post actualizat in 24 Oct 2014 22:16

Nu ai cum in forma asta, curentul de amorsare trebuie sa se inchida prin poarta-catod cand tiristorul nu conduce.

O sec..este o schema de comutatie, pe semiperioade negative Th nu va conduce, conduc diodele,,,ca sa conduca am nevoie de U direct si un curent in grila pozitiv

» Post actualizat in 24 Oct 2014 22:26

Prea complicat. Tensiunile vor fi de sute de Volt in gol intre comutatii. Frecventa alternatorului variabila cu turatia motorului...

 

Schema a doua pare functionala cu R3-R8 100 Ohm. Desi tot sunt dezavantajele regulatorului shunt (puteri disipate mari). De acord pentru ca sunt ff multe elemente consumatoare, aplica redresare pe punte de diode si rectificare pe Th, complicat daca ai un Th in scurt se risca disipare in stator, se poate scurtcircuita usor statorul

» Post actualizat in 24 Oct 2014 22:28

Acum un an am avut la un gsx f 750 la un amic, incalzire excesiva pe RRT...am rezolvat simplu cu un cooler de PC..merge si acum ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sec..este o schema de comutatie, pe semiperioade negative Th nu va conduce, conduc diodele,,,ca sa conduca am nevoie de U direct si un curent in grila pozitiv

Da cred ca e bine totusi functioneaza pentr ca ai catodul oricum sub masa, da, da sigur merge si merge si fara separatia de care am spus cu cele trei rezistente.

Ai crescut in ochii mei, e o comanda mai ciudata dar daca te gandesti relativ , merge.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sec..este o schema de comutatie, pe semiperioade negative Th nu va conduce, conduc diodele,,,ca sa conduca am nevoie de U direct si un curent in grila pozitiv

» Post actualizat in 24 Oct 2014 22:26

 

» Post actualizat in 24 Oct 2014 22:28

Acum un an am avut la un gsx f 750 la un amic, incalzire excesiva pe RRT...am rezolvat simplu cu un cooler de PC..merge si acum ok! Montat pe RRT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa-i faci? Asa-i cu marfa asiatica (orez = zero) :crack:

 

Mai cate un ventilator suplimentar, mai cate un regulator generator de fum...

Acum toti producatorii au trecut pe mosfet-uri si este ok, poti sa adaptezi la multe motoare, sunt seturi de conectori si mufe care fac jonctiunea intre ce ai pe motor si RRT ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acesta este avantajul superior, nu se incalzesc excesiv, si de aici durata de functionare si siguranta..dar in fine mai pot fi scapari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La urma urmelor asta se poate face si la mecanica de motor. Pui transmisia pe maximum si doar slabesti frana dupa cum ai nevoie :) Orez!

Se pare ca nu-ti plac japanii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum toti producatorii au trecut pe mosfet-uri si este ok, poti sa adaptezi la multe motoare, sunt seturi de conectori si mufe care fac jonctiunea intre ce ai pe motor si RRT ..

Daca ai un link cu conectori electrici, te rog posteaza-i, daca nu ai nimic impotriva, aici sau pe privat,

 

Intrebare pt cei ce experimenteaza releu home made: cam care-i costul total, piese, timp? Un releu OEM second, pe mosfet-uri este undeva la maxim 70euro.Se incalzesc mult mai putin decit cele cu tiristori, practic sint aproape 100% indestructibile, doar daca nu se verifica din cind in cind mufele conectoare care se pot oxida. Astea pe mosfet-uri echipeaza ultimele modele moto, Yamaha, Kawa, Bmw, or mai fi si altele dar nu am cautat.

» Post actualizat in 26 Oct 2014 08:38

MOSFET SHUNT REGULATORS

 

Best widely available MOSFET Shunt R/R on the market today is the Shindengen FH012AA* used on the late (06+) Yamaha FJR, 07+ Yamaha R1 among others

What makes it better is that is a MOSFET controlled device rather than the crude SCR shunt type that is on most bikes until recently and also is a 50A rated device.

MUCH better voltage regulation and runs cooler too due to more efficient devices and control circuitry.

* Recently superseded by FH020

 

The SCR shunt type consumes more energy in the Regulator itself than the bike is using and dumps a ton of current into the heatsink (feel yours & just see how hot those things run!!!! - don't touch it - you'll burn yourself - seriously!) The problem is exacerbated because their efficiency goes even lower when they get HOT so it's a vicious circle. Heat is the number 1 killer of these devices.

Incidentally its a misconception that shunt type work harder with increased load i.e. higher-wattage lights, heated vests etc - actually, the higher the load on the output, the less work the shunt regulator does in dumping that excess energy and will actually run cooler!!

 

The FET has extremely low resistance in conducting state and this results in a lower dissipated power from the device while conducting load current, as opposed to the SCR which shunts the maximum current across a significant volt drop, resulting in a higher dissipated power - and resulting temperature, much more so than the FET device.

» Post actualizat in 26 Oct 2014 08:42

http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/104504-charging-system-diagnostics-rectifier-regulator-upgrade.html

» Post actualizat in 26 Oct 2014 08:50

http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/R-R_Connectors/r-r_connectors.html

» Post actualizat in 26 Oct 2014 08:58

http://www.cycleterminal.com/furukawa-qlw-250.html

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sa inteleg ca tu ai RRT cu MOSFET si doresti sa-l adaptezi la circuitul motocicletei/standart? Practic ai nevoie de conectorii de bransare ?! Eu stiu ca atunci cand comanzi RRT iti livreaza si conectorii, asa am comandat pe ebay pentru un bmw, a venit in pachet si cu conectori, am facut adaptarea pe circuitul primar. Am ceva aici:http://www.ebay.com/bhp/mosfet-regulator si aci, dar mai dificil/US? http://roadstercycle.com/. D.p.v al conexiunilor se realizeaza bine, lipituri sa fie ok ( conductoare la capete imbracate in aliaj de lipire) si conductoare pe sectiuni admisibile si schimbate total daca identifici crapaturi/fisuri sau izolatie casanta. In link-ul cu tau cu triumph ai si conectoare aftermarket...chiar este foarte bun !

 

 

post-74268-0-71325900-1414315642_thumb.gif

post-74268-0-92465000-1414315650_thumb.jpg

post-74268-0-78546000-1414315659_thumb.jpg

post-74268-0-95004200-1414315668_thumb.jpg

post-74268-0-43056600-1414315678_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am regulatoarele de tensiune, am mai montat 2 direct cu papuci electrici solizi, merg si dupa 2 ani. Pt cei ce vor sa fie treaba cit mai 100% profesionala, cautam o sursa ieftina de mufe Furukawa.


» Post actualizat in 26 Oct 2014 09:53

Releele le-am luat mult mai ieftin decit ce vind baietii ca fiind kituri. Mufele vad ca se vind la 1$ bucata daca iei 500mufe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am regulatoarele de tensiune, am mai montat 2 direct cu papuci electrici solizi, merg si dupa 2 ani. De acord, daca ai contacte bune pentru a elimina incalzirile..sunt in regula, partea inestetica nu o comentam. Pt cei ce vor sa fie treaba cit mai 100% profesionala, cautam o sursa ieftina de mufe Furukawa.

» Post actualizat in 26 Oct 2014 09:53

Releele le-am luat mult mai ieftin decit ce vind baietii ca fiind kituri. Stiu ca sunt in jur de 110-140 euro, depinde de tip..! Mufele vad ca se vind la 1$ bucata daca iei 500mufe. Si daca doresti una...cat sa fie? si 3$ nu ar fi mult, dar te rupe shipping-ul !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva aici http://motorelectricalcomponents.com/products/connectors-for-shindengen, dar te arunca pe ebay si vad 22$ un set http://www.ebay.com/itm/like/380707363904?item=380707363904&lgeo=1&vectorid=229466, plus shipping 7..in final 30 $ ..deci 100 lei un set de conectori..


» Post actualizat in 26 Oct 2014 10:26

Am gasit ceva aici http://motorelectricalcomponents.com/products/connectors-for-shindengen, dar te arunca pe ebay si vad 22$ un set http://www.ebay.com/itm/like/380707363904?item=380707363904&lgeo=1&vectorid=229466, plus shipping 7..in final 30 $ ..deci 100 lei un set de conectori..

 

yagi, cred ca aici ai gasit http://motoelectrixcom.myshopify.com/ , conectori 17 $, si tot aici ai diferite RRT cu mosfet..115$, 124$...in jur de 500 lei cu shipping

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot usa- 1508 Broadway, Fashion District, NY 10018,USA , au si adresa de email, cred ai putea sa-i intrebi in legatura cu o comanda, sa zicem de 10 buc..daca tot faci o plata


» Post actualizat in 26 Oct 2014 10:52

De asemenea mai ai avantajul ca-l poti monta intr-un loc cu ventilatie mai buna, daca initial RRT s-a incalzit excesiv , mosfet-urile se incalzesc mai putin decat SCR-urile, dar este bine o pozitie ventilata.

post-74268-0-85499800-1414320706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg aproape reci, comparativ cu cele cu tiristori. E complet pe dos logica ca sa mai dai banii acum pe un regulator cu tiristori, chinezariile ieftine costa cit unul original second cu mosfeturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au mai multe avantaje care decurg din constructie si functionare:timpi mici de comutaţie, comanda in tensiune, temperatura de lucru pana la 200 grd. C. La tiristoare trecerea din stare de conductie in stare de blocarea nu se face instantaneu, este necesar un timp de revenire, si mai au un dezavantaj ca se pot amorsa la temperaturi inalte.... Th si mosfet folosesc acelasi principiu de suntare la masa, problema este comutatia si aici tranzistoarele mosfet fac treaba mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...