Sari la conținut

Cel mai fiabil motor


koffa
 Share

Postări Recomandate

Care credeti ca este cel mai fiabil si mai nedatator de batai de cap motor dintre comuniste fara a lua in calcul capacitate ,performante sau aspect .Ce ati alege daca vati dori un motor cu care sa circuli mult si bine fara a fi nevoit sa tot surubaresti la el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai si care mai e placerea daca nu surubaresti la el??? :huh: ............ma gandesc ca aici e tot farmecul

Daca vrei poti surubari si pe Hayabusa dar ideea este sa nu fie asta singura activitate legata de motor ,mai trebuie sa te si dai cu el ca altfel se vindea doar blocul motor si o lada de scule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine, Jawa350, modelu' facut la cehi, nu ala de la rushi. Io am avut una shi am fost foarte multzumit de ea. Pe langa asta, multzi mi-or zis shi de MZ ETZ 250. Kiar o tzara mai fiabil decat Jawa350, doar ca ceva mai slabutz ca putere.

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 250 si 251 e diferenta de design la rezervor (251 are rezervorul mai curbat si rotunjit), la 251 roata spate e mai mica (pe 16), la 250 e pe 18', iar cadrul de la 251 e mai scurt ca la 250 cu vre-o cativa cm. Practic 251 e un face-lift la 250. Ochelarii de la bord au alta pozitie, cablul de la turometru e mai scurt. Saua la 251 e un pic mai scurta si mai aspectuasa. In rest ca si performante nu difera cine stie ce...

 

Si io cred ca ETZ-ul e cel mai fiabil. Sub toate aspectele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei poti surubari si pe Hayabusa dar ideea este sa nu fie asta singura activitate legata de motor ,mai trebuie sa te si dai cu el ca altfel se vindea doar blocul motor si o lada de scule

man, imi pare rau ca motoarele nu se vand in kituri, sa ti le montezi singur, imi pare rau ca kawasaki nu este rusesc(trebuie sa recunoastem ca motoarele comuniste sunt cele mai aerisite motoare,....sunt facute sa fie desfacute) :huh: :laugh:

 

ps. abia astept sa vina iarna sa-mi fac kawasaki-ul bucati si sa-l montez la loc :laugh:

 

ps2. la motorul meu nici macar nu am vazut bujiile, nici nu se pune problema de scos.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 250 si 251 e diferenta de design la rezervor (251 are rezervorul mai curbat si rotunjit), la 251 roata spate e mai mica (pe 16), la 250 e pe 18', iar cadrul de la 251 e mai scurt ca la 250 cu vre-o cativa cm. Practic 251 e un face-lift la 250. Ochelarii de la bord au alta pozitie, cablul de la turometru e mai scurt. Saua la 251 e un pic mai scurta si mai aspectuasa. In rest ca si performante nu difera cine stie ce...

 

Si io cred ca ETZ-ul e cel mai fiabil. Sub toate aspectele.

Sindura dif. la motor e aprinderea, 251 are aprindere electronica. Se poate adapta usor si pe 250. Diferenta de cadru - 5 cm in favoarea lui 250, care e si mai robust, cadrul 251 e mai slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

1) MZ ETZ 250/251

2) MZ ES 175/250 f ingrijit

3) Minsk si Voshod

4) IJ Planeta 5

5) IJ Festival pe 12V

6) JAWA 350 TS

7) IMZ Ural

8) IMZ M72

9) IJ Jupiter

10) Nipru MT11 ( in starea ei normala)

cred ca le-am nimerit :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Problema e la cutie viteza a 2-a schimbi cutia , e ieftina! :huh:

Eu nu am patit, sunt angrenajele din fonta si rezista mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

1) MZ ETZ 250/251

2) MZ ES 175/250 f ingrijit

3) Minsk si Voshod

4) IJ Planeta 5

5) IJ Festival pe 12V

6) JAWA 350 TS

7) IMZ Ural

8) IMZ M72

9) IJ Jupiter

10) Nipru MT11 ( in starea ei normala)

cred ca le-am nimerit :huh:

Bine ca ai pus vechiturile de ES-uri pe al doilea loc si uiti ca exista Nipre conduse si reparate de meseriasi (vezi Orestte de exemplu) care pisha pe orice!!!

Cu ETZ sunt de acord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu te-ai abtinut si ai venit si aici cu datu cu gura... :huh:

Am 2 prieteni care nu repara, nu intretin, nu ung, nu schimba uleiul de cutie la ES-uri...Si merg si sunt silentioase, sigure...

Tu crezi ca daca Orestte n-ar fi bibilit piesa cu piesa Nipra iesea ceva fiabil?

Eu vorbeam de motocicletele originale, ca asa sunt convins ca exista si Jupiteruri care sunt mai sanatoase decat MZ-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

80.000 km la un IJ Planeta 5, fara reparatii in afara unui schimb de segmenti vi se pare OK ?

Sau 25.000 km la Nipru cind inca n-au disparut urmele de honuire de pe cilindri, iar presiunea sta permanent intre 4-5 atm. ?

Cam astea ar fi cele mai fiabile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dom le problema e si cum le ingrijesti eu cu jawa sunt f multumit mai ales de cand m am prins cum se regleaza toate pe la ea daca ii pui motorului piese bune si le reglezi sa mearga bine normal ca te tine . oricum fiecare motocicleta are particularitatile ei. parerea mea e ca fiabilitatea se pastreaza prin reglaje corecte si la timp

Editat de calu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor fiabil,bun,nu ar trebuii reglat asa de des...dneprul meu are 7000km si nu am umblat inca la nimic,nimic nu a trebuit reglat de cand l-am luat..e bine atata tot ca mi-sa stricat pe la 4000 alternatoru

Editat de UncleFester
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi-mic

Este senzational ce spui tu... :huh:

Povesteste-ne secretul la IJ: in ce conditii ai mers(oras, in afara), ulei, benzina, reglaje, viteza de croaziera, pinion, cate persoane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Planeta am luat-o nou nouta de la rusi, in '92.

Rodaj ca la carte, adica solo si cu ulei de calitate, cu capastru (limitator pe acceleratie). Maxim 80-90 km/h.

Parerea mea e ca rodajul a contat cel mai mult...

In plus...pinion de 19, viteza de croaziera 90-100, ulei doar de calitate (pe atunci era Arol 2T unguresc sau mai bun - Mobil 2T, Parnas 2T, Shell 2T). Niciodata nu am bagat ulei de motor, doar special 2T.

Procent de ulei: 20g/litru de benzina, maxim 25g. Orice cantitate in plus strica (calamina etc).

In rest...drumuri lungi. Am facut tara, Transfagarasanul (aici trebuie spus ca pe la 2500m altitudine abia mai tragea in viteza I din cauza aerului rarefiat).

Alte reglaje...acul de dozaj pe la mijloc, aprindere electronica (de Dacie, conectata la platina - niciodata nu reglam avansul ca nu se uza platina).

Eu l-am vindut la 35.000 km. De atunci a mai avut 2 proprietari care au tras de el ca de sclav, dar degeaba...nu se strica. L-au segmentat ca le dadusem eu o pereche de segmenti ca piese de schimb (printre altele, ca eu strinsesem o gramada de piese, pe care nu le-am folosit).

Cam asta e...

Stau la dispozitie cu sfaturi...ca experienta am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...