Sari la conținut

Carburatorul Ma Omoara, Ajutooooor


Postări Recomandate

Motorul mergea, asta primavara cand l-am luat. Avea totusi ceva, il turai dar cand dadeai drumul la acceteratie, nu se decelera, continua la fel inca vreo 5-6 sec, treaba nasoala daca voiam sa opresc. M-am apucat sa demontez carburatorul, sa-l curat. Nu am experienta inca la mecanica moto, dar pe la masini mi-am bagat nasul de multe ori in ultimii 12 ani, si in general nu am stricat (sau nu prea mult :D ), dar stiu ca nu e chiar acelasi lucru.

 

Carburatorul e luna, sau asa pare, nu era murdar sau oxidat nici inainte, de fapt, i-am schimbat galeria de admisie, aia din plastic in forma de Y care era jalnica, parea fisurata, si o-ringurile aferente (le-am asteptat 6 luni sa vina de la yamaha, asaa ca anul trecut nu am apucat sa o plimb deloc).

I-am schimbat membrana de cauciuc - cred ca membrana de spritz ii spune, - ca era cam uzata si parea chiar putin fisurata.

 

Si totusi se incapataneaza sa imi faca urmatoarea figura (pe care nu o facea inainte sa umblu la el): dupa ce destul de greu porneste, chiar cu socul tras la maxim, nu sta in turatie, moare singura, sau se accelereaza f mult singura, dupa vreo 10 secunde maxim iar moare. daca accelerez se gatuie imediat.

 

Dati-mi o idee, ce ar putea fi, sau o idee unde sa ma duc cu motorul.

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul mergea, asta primavara cand l-am luat. Avea totusi ceva, il turai dar cand dadeai drumul la acceteratie, nu se decelera, continua la fel inca vreo 5-6 sec, treaba nasoala daca voiam sa opresc. M-am apucat sa demontez carburatorul, sa-l curat. Nu am experienta inca la mecanica moto, dar pe la masini mi-am bagat nasul de multe ori in ultimii 12 ani, si in general nu am stricat (sau nu prea mult :D ), dar stiu ca nu e chiar acelasi lucru.

 

Carburatorul e luna, sau asa pare, nu era murdar sau oxidat nici inainte, de fapt, i-am schimbat galeria de admisie, aia din plastic in forma de Y care era jalnica, parea fisurata, si o-ringurile aferente (le-am asteptat 6 luni sa vina de la yamaha, asaa ca anul trecut nu am apucat sa o plimb deloc).

I-am schimbat membrana de cauciuc - cred ca membrana de spritz ii spune, - ca era cam uzata si parea chiar putin fisurata.

 

Si totusi se incapataneaza sa imi faca urmatoarea figura (pe care nu o facea inainte sa umblu la el): dupa ce destul de greu porneste, chiar cu socul tras la maxim, nu sta in turatie, moare singura, sau se accelereaza f mult singura, dupa vreo 10 secunde maxim iar moare. daca accelerez se gatuie imediat.

 

Dati-mi o idee, ce ar putea fi, sau o idee unde sa ma duc cu motorul.

 

Aer fals!

 

Ce moto zici ca e?

L.E. am vazut...virago de 125 . La service cu ea , daca nu ai pe cineva care se pricepe cat de cat.

Editat de ITS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aer fals era inainte sa umblii la el.

Acum ai prea multa benzina si prea putin aer. De exemplu la mine, cand are socul tras, daca o accelerez, da sa moara. Daca ai mentinut reglajele care le avea inainte sa o desfaci, nu e bine ca mai mult ca sigur cel care a avut-o a umblat la ele ca sa compensese surplusul de aer fals pe care il tragea, marind cantitatea de benzina admisa.

Incearca sa ii mai micsorezi reglajul de benzina. Un carburator cu un reglaj cu prea mult aer isi revine greu in relanti dupa ce a fost turat, iar inversul, cu prea multa benzina, da sa moara cand ii dai gaz.

Sa ne mai spui ce ai mai rezolvat.

Bafta.

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aer fals era inainte sa umblii la el.

Acum ai prea multa benzina si prea putin aer. De exemplu la mine, cand are socul tras, daca o accelerez, da sa moara. Daca ai mentinut reglajele care le avea inainte sa o desfaci, nu e bine ca mai mult ca sigur cel care a avut-o a umblat la ele ca sa compensese surplusul de aer fals pe care il tragea, marind cantitatea de benzina admisa.

Incearca sa ii mai micsorezi reglajul de benzina. Un carburator cu un reglaj cu prea mult aer isi revine greu in relanti dupa ce a fost turat, iar inversul, cu prea multa benzina, da sa moara cand ii dai gaz.

Sa ne mai spui ce ai mai rezolvat.

Bafta.

 

Posibil sa ai dreptate dar "nu sta in turatie, moare singura, sau se accelereaza f mult singura" mie tot imi pare a fi aer fals. :D

Chiar daca amestecul e prea bogat in benzina , atunci cand motorul e rece conteaza mai putin . Ar fi o idee sa incerce sa-l porneasca fara soc, daca e prea multa benzina ar trebui sa porneasca si asa.

Editat de ITS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa ai dreptate dar "nu sta in turatie, moare singura, sau se accelereaza f mult singura" mie tot imi pare a fi aer fals. :D

 

Ramane de vazut. De el depinde sa ne mai dea detalii.

Sa incerce sa o porneasca fara shoc, dar cu acceleratia la maxim, ca sa aiba maximul de aer in carburator.

Daca a montat totul cum trebiue in carburator ar trebui sa ii porneasca mai degraba decat cu shocul (si asta ar insemna ca are amestec prea bogat in benzina).

Apoi treaba cu relantiul este chestiune de reglaj si ureche. Totul este sa avem detalii ca sa ii punem un diagnostic mai clar. :D

Asteptam detalii de la posesor.

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramane de vazut. De el depinde sa ne mai dea detalii.

Sa incerce sa o porneasca fara shoc, dar cu acceleratia la maxim, ca sa aiba maximul de aer in carburator.

Daca a montat totul cum trebiue in carburator ar trebui sa ii porneasca mai degraba decat cu shocul (si asta ar insemna ca are amestec prea bogat in benzina).

Apoi treaba cu relantiul este chestiune de reglaj si ureche. Totul este sa avem detalii ca sa ii punem un diagnostic mai clar. :D

Asteptam detalii de la posesor.

 

 

nu porneste fara soc nici s-o pici cu ceara

 

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Mar 2008 12:44 -------------</small><br/>

o aranjez eu ,trebuie doar sa o aduci la mine si se rezolva

 

Marius 0723211823

 

in ce zona esti de gasit, ca nu stiu in momentul asta nici cu ce s-o aduc. eu sunt in vatra luminoasa.

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul mergea, asta primavara cand l-am luat. Avea totusi ceva, il turai dar cand dadeai drumul la acceteratie, nu se decelera, continua la fel inca vreo 5-6 sec, treaba nasoala daca voiam sa opresc. M-am apucat sa demontez carburatorul, sa-l curat. Nu am experienta inca la mecanica moto, dar pe la masini mi-am bagat nasul de multe ori in ultimii 12 ani, si in general nu am stricat (sau nu prea mult :D ), dar stiu ca nu e chiar acelasi lucru.

 

Carburatorul e luna, sau asa pare, nu era murdar sau oxidat nici inainte, de fapt, i-am schimbat galeria de admisie, aia din plastic in forma de Y care era jalnica, parea fisurata, si o-ringurile aferente (le-am asteptat 6 luni sa vina de la yamaha, asaa ca anul trecut nu am apucat sa o plimb deloc).

I-am schimbat membrana de cauciuc - cred ca membrana de spritz ii spune, - ca era cam uzata si parea chiar putin fisurata.

 

Si totusi se incapataneaza sa imi faca urmatoarea figura (pe care nu o facea inainte sa umblu la el): dupa ce destul de greu porneste, chiar cu socul tras la maxim, nu sta in turatie, moare singura, sau se accelereaza f mult singura, dupa vreo 10 secunde maxim iar moare. daca accelerez se gatuie imediat.

 

Dati-mi o idee, ce ar putea fi, sau o idee unde sa ma duc cu motorul.

 

 

Inainte de orice ar fi mai mult decat binevenit daca ai face rost de manualul de service unde vei gasi reglajele de referinta ale carburatorului: nivel, cuie, suruburi pilot...etc. Daca continui sa le faci "dupa ureche" si rezultatele vor fi similare.

 

Apoi poti incerca ajustari fine, progresiv, pana la setarea "ideala".

 

Daca nu sunt alte probleme, dupa ce vei citi materialul de mai jos este imposibil sa mai ai nevoie de ajutorul altcuiva...

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23499

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23592

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de orice ar fi mai mult decat binevenit daca ai face rost de manualul de service unde vei gasi reglajele de referinta ale carburatorului: nivel, cuie, suruburi pilot...etc. Daca continui sa le faci "dupa ureche" si rezultatele vor fi similare.

 

Apoi poti incerca ajustari fine, progresiv, pana la setarea "ideala".

 

Daca nu sunt alte probleme, dupa ce vei citi materialul de mai jos este imposibil sa mai ai nevoie de ajutorul altcuiva...

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23499

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=23592

 

Succes!

 

 

am cautat manualul de service peste tot, dar nu l-am gasit. am gasit doar de xv250. daca cineva il are pe cel de xv125 poate imi da si mie un mesaj.

articolele sunt foarte interesante, si intr-adevar, utile. o sa ma duc chiar acum sa incerc sa verific reglajul de aer, desi putin mai devreme nu aveam curaj, dar acum am inteles mare parte din principiul de functionare la carburatorul meu. singura chestie ciudata, cel putin pentru mine, este ca are camera de nivel la 45grade.

multumesc de sfat, daca reusesc iti dau un mesaj. si multe beri la vara in vama :D

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat manualul de service peste tot, dar nu l-am gasit. am gasit doar de xv250. daca cineva il are pe cel de xv125 poate imi da si mie un mesaj.

articolele sunt foarte interesante, si intr-adevar, utile. o sa ma duc chiar acum sa incerc sa verific reglajul de aer, desi putin mai devreme nu aveam curaj, dar acum am inteles mare parte din principiul de functionare la carburatorul meu. singura chestie ciudata, cel putin pentru mine, este ca are camera de nivel la 45grade.

multumesc de sfat, daca reusesc iti dau un mesaj. si multe beri la vara in vama :D

 

 

Daca faci rost de manualul de service este imposibil sa nu reusesti sa pui la punct carburatia, din pacate aici nu te pot ajuta.

 

Oricum, din cele descrise probabil ca nu doar suruburile "pilot" (amestec benzina la relanti si ture mici) sunt date peste cap ci si nivelul benzinei in camera de nivel.

 

Repet, incearca sa afli valorile de referinta ale reglajelor carburatorului si abia apoi "joaca'te" !

 

Succes!

 

P.S. Astept mesaj nu DACA reusesti ci CAND reusesti... berile in vama "e inclusi"!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce m-am jucat putin cu surubelnitza in surubul de reglaj aer, in sensul ca l-am strans destul de mult, cateva ture bune, acum porneste si sta ceva mai mult la ralanti, tot cu socul tras, si pot s-o si accelerez daca o iau incet, in sensul ca trebuie sa accelerez in mod repetat cativa mm, apoi putin mai mult, si tot asa.

am reusit chiar sa bag socul si sa o accelerez, tot in felul asta. daca o las singura pana la urma moare motorul se opreste destul de brusc. are tot timpul variatii de turatie, fara sa o ating, se accelereaza, scade, iar se tureaza, iar scade, tot asa, destul de mult cred ca variatia e de peste 1000rpm, nu-mi dau seama exact ca nu am turometru. bujiile sunt noi, bateria la fel. am scos o bujie si este neagra, deci e clar ca am un amestec prea bogat, dar desi si asta e o problema, nu cred ca asta este principala cauza.

 

poate are cineva motor identic, sau unul de 250...

as fi foarte curios daca ii pun un carb de pe un motor care functioneaza ok, daca face la fel, macar sa reduc pusibilele defecte la carburator, sa elimin aprinderea, pt. ca bobinele nu le-am schimbat, si sunt pacatoase rau :D

si sa vad si cum se comporta un carb de 250 pe un 125, pentru cazul in care ar trebui sa-l schimb cu totul pe al meu, ca de 125 nu se prea gasesc

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,reglajul la aer din fabrica este la 2,75 ture,daca ai schimbat membrana de vacuum,cu siguranta ai umblat si la reglajul de la cui,incearca sa bagi siguranta de la cui in cel de-al 2-lea canal de catre varf,daca nu functioneaza nici asa incearca si pe celelalte canale progresiv.Incearca sa duci motorul la temperatura de functionare fara sa il turezi la rece ca sa i-ti dai seama cum functioneaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,reglajul la aer din fabrica este la 2,75 ture,daca ai schimbat membrana de vacuum,cu siguranta ai umblat si la reglajul de la cui,incearca sa bagi siguranta de la cui in cel de-al 2-lea canal de catre varf,daca nu functioneaza nici asa incearca si pe celelalte canale progresiv.Incearca sa duci motorul la temperatura de functionare fara sa il turezi la rece ca sa i-ti dai seama cum functioneaza

 

 

mda, problema e ca am schimbat si cuiul, ca si locasul de bronz din corpul carburatorului unde intra. iar noul ac nu are decat un canal unde se baga siguranta. cel vechi avea intr-adevar 3.

nu stiu ce sa zic de piesele astea pe care le-am schimbat, sunt luate codurile de la yamaha - adica de al un dealer din bucuresti - si comandate din state. sunt exact ce le-am cerut, verificate coduri din nou, dar au cam fost probleme cu ele: acul fara reglaje intermediare, cilindrul de care e prinsa membrana si culiseaza in corpul carbratorului era mai mare cu 2mm in diametru, a trebuit alezat corpul carburatorului, noroc ca in zona aia nu avea nici o gaura, stutz, ceva, ca nu aveam ce-i face.

cred ca o sa-i pun acul vechi, sa vad ce se intampla.

 

chiar acum am gasit pe net modelul carburatorului, MIKUNI BDS26/1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

facem altfel:

 

ma suni si stabilim o vizita la domiciliu ,curatam carbul , verificam reglajele existente ,pornim si facem reglajul amestecului cu colortune . si nu vei mai scoate bujiile afumate

 

toata treaba asta te costa 150 de lei

 

parerea mea este ca daca te apuci singur trebuie sa ai grija la setarile pe care le faci carbului

 

numai bine

0723211823 marius

 

sa nu te astepti sa fie prea usor, s-au mai uitat unii si altii pe la el, si cand il desfaceam pe la biker's, si au r

 

sa nu te astepti sa fie prea usor, s-au mai uitat unii si altii pe la el, si cand il desfaceam pe la biker's, si au ramas cam mirati de ce am pe motor de 125. in sensul ca nu prea vazusera asa ceva. are si 3 fire electrice, desi socul e manual. dar poate ca sunt eu prea fatalist, si de fapt daca te pricepi il faci orice-ar fi :D

am trecut si modelul carburatorului intr-un mesaqj anterior, poate te ajuta.

 

iar problema nu sunt bujiile afumate, ci ca nu merge, are variatii mari de turatie, da rateuri in toba, e cam pilaf adica.

 

sunt de acord cu suma, dar asta daca si reusesti sa-i dai de cap. daca nu, cum facem? te-ncumeti sa pierzi ceva timp? niste beri dau eu oricum, dar nu-i totuna.

 

nu mai bine imi vinzi un carburator (daca ai) ? :D

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok....daca tu spui ca are altceva ...cel mai bine suna ma si discutam la telefon . ideea este sa gasim defectul. eu ti am facut un pret pt. cazul in care este carburatia . daca mai are si altceva ramane de vazut

0723211823 marius

 

bafta

 

nu spun ca are altceva, este carburatorul 99%, motorul mergea inainte sa-mi bag eu mana sa-l curat. nu mergea el chiar ca la carte, ca de aia l-am demontat, dar nu facea figurile astea.

doar ca nu vreau sa mai dau bani decat daca obtin si rezultate, ca pana acum am platit si nu am vazut nimic. pe de alta parte sunt convins ca si tu ai suficiet de lucru sau ca mai bine stai la o terasa cu o bere in fata decat sa surubaresti cateva ore pe mai nimic, pentru ca am vazut cazuri in care chiar nu se mai putea face nimic. daca ai drum prin zona intr-o zi, nu am nimic impotriva sa ii dam o cheie si sa-ti dai seama in cateva minute daca ai putea face ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte ciudat carburatorul ala :D . Eu cred totusi doar in proportie de 75% ca e de vina carbul. Ar putea sa fie foarte bine aprinderea sau o supapa dusa sau altceva :blbl: . Cine crede ca se duce si invarte un surub de reglaj sau gaseste o defectiune relativ evidenta se insala. Am desfacut/montat cateva motoare la viata mea dar toata partea de alimentare (pompa de benzina, carburator) la motorul asta a fost o premiera pt mine.

@star defender - daca avem timp mai facem o incercare in weekend. :crack: , mi-au mai venit cateva idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi este prea bogat amestecul.

Monteaza piesele vechi in carb, dar cu membrana noua. Verifica nivelurile inca o data. Da-i mai mult aer pe pozitia de 0. verifica clapetele(a) de chocke sa nu stea prea inchise. Verifica toate piesele in miscare sa lucreze usor si pe toata cursa.

Scanteie ai pe ambii cilindrii?? Bateria e buna (adica are capacitate suficienta ca sa mai dea si scanteie suficienta)?

 

Si da, problema este bujia afumata, si rateul in esapament

 

Bujiile afumate:

- amestec prea bogat

- scanteie ineficienta

 

Rateuri in esapament:

- amestec prea bogat

- aprinredea/bujia/fisa face feste

 

Greu de crezut sa fie distributie sarita sau supape (dar treaba cu supapele nu e exclusa). Deja asta este prea departe. Trebuie sa le elimini pe cele mai de sus si dupa aia mai cauti in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi este prea bogat amestecul.

Monteaza piesele vechi in carb, dar cu membrana noua. Verifica nivelurile inca o data. Da-i mai mult aer pe pozitia de 0. verifica clapetele(a) de chocke sa nu stea prea inchise. Verifica toate piesele in miscare sa lucreze usor si pe toata cursa.

Scanteie ai pe ambii cilindrii?? Bateria e buna (adica are capacitate suficienta ca sa mai dea si scanteie suficienta)?

 

Si da, problema este bujia afumata, si rateul in esapament

 

Bujiile afumate:

- amestec prea bogat

- scanteie ineficienta

 

Rateuri in esapament:

- amestec prea bogat

- aprinredea/bujia/fisa face feste

 

Greu de crezut sa fie distributie sarita sau supape (dar treaba cu supapele nu e exclusa). Deja asta este prea departe. Trebuie sa le elimini pe cele mai de sus si dupa aia mai cauti in alta parte.

 

Am montat deja de ieri vechiul cui, bateria este noua, am luat-o de o saptamana si tine la greu, am dat douazeci de chei pana a luat-o, dureaza mult pana ii vine benzina sa porneasca dupa ce umblu la el. Si a pornit pana la urma. Nu s-a schimbat nimic, este acelasi lucru, nu se tureaza, benzina mult, etc.

Nu-mi dau seama totusi ce s-a putut intampla, in afara de a fi montat eu ceva gresit in carburator cand l-am curatat, desi l-am mai desfacut de doua ori sa verific, si e greu sa potrivesti o piesa in alta parte si sa mai se inchida, dar altfel nu-mi explic ce s-a intamplat. supapa nu prea avea cum s-o ia razna, motorul nu a mai circulat de cand am umblat la el prima oara, si atunci mergea acceptabil, scanteie are pe ambii cilindrii. amestecul este bogat, dar daca umblu la el moare sau nu mai porneste deloc, deci ceva nu functioneaza bine. rateuri in toba a dat o data sau de doua ori cand era turata mult, deci nu ar fi totusi chiar problema cea mare. ar trebui sa am un carburator functional martor si sa-l desfac pe asta din mou sa sa-l verific dupa ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-i si un test de compresie ca sa mai poti elmina niste posibile cauze.

Pe langa carburatie ar mai putea fi si o problema de aprindere. Am inteles ca ar avea ceva fir la carb? Incearca sa-ti dai seama ce rol au acele fire, ce "citesc" ele si unde transmit informatia .De obicei firele care ajung pe la carb au ori rol de a comanda socul (se pare ca nu e cazul tau) ori transmit ceva informatii catre cdi cu rolul de a modifica avansul la aprindere.

 

PS M-am mai documentat un pic si am vazut ca ai un carburator dotat cu TPS(http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor), daca asta nu functioneaza cum trebuie e posibil sa trimita informatii gresite la cdi care modifica avansul aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage aer fals pe undeva sau trebuie reglata carburatia. in caz ca nu te descurci , ai doua numere de tel. mai jos.

asfalt uscat.

4pistons

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 23:07 -------------

Fa-i si un test de compresie ca sa mai poti elmina niste posibile cauze.

Pe langa carburatie ar mai putea fi si o problema de aprindere. Am inteles ca ar avea ceva fir la carb? Incearca sa-ti dai seama ce rol au acele fire, ce "citesc" ele si unde transmit informatia .De obicei firele care ajung pe la carb au ori rol de a comanda socul (se pare ca nu e cazul tau) ori transmit ceva informatii catre cdi cu rolul de a modifica avansul la aprindere.

 

PS M-am mai documentat un pic si am vazut ca ai un carburator dotat cu TPS(http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor), daca asta nu functioneaza cum trebuie e posibil sa trimita informatii gresite la cdi care modifica avansul aiurea

 

 

nu are CDI , are TCI (scuze,dar e bine de stiut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Rateuri in esapament:

- amestec prea bogat

 

 

Cred ca am mai discutat odata aceasta problema, rateurile in esapament nu sunt cauzate de amestecul prea bogat ci dimpotriva - prea sarac!

 

@star defender

Imi cer scuze, n'am inteles exact, carburatorul nu este cel original, cu care a fost conceputa motocicleta?

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Viraga mea tot de 125 sunt 2 fire care intra la carburator si sunt de la "carburetor heater" cred ca au rolul de a incalzi benzina care intra la galerie.Am inteles ca ai schimbat si galeria de admisie,mai verifica o data sa vezi daca nu cumva s-a deplasat de pe canal la montaj vreunul din cele 2 oringuri de etansare pe admisia de la cilindrii si sa primeasca aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-i si un test de compresie ca sa mai poti elmina niste posibile cauze.

Pe langa carburatie ar mai putea fi si o problema de aprindere. Am inteles ca ar avea ceva fir la carb? Incearca sa-ti dai seama ce rol au acele fire, ce "citesc" ele si unde transmit informatia .De obicei firele care ajung pe la carb au ori rol de a comanda socul (se pare ca nu e cazul tau) ori transmit ceva informatii catre cdi cu rolul de a modifica avansul la aprindere.

 

PS M-am mai documentat un pic si am vazut ca ai un carburator dotat cu TPS(http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor), daca asta nu functioneaza cum trebuie e posibil sa trimita informatii gresite la cdi care modifica avansul aiurea

 

nu i-am luat compresia cu un aparat, nu am avut unul, dar o sa fac rost de unul sa o verific. pe mine ma bulverseaza total si ma face sa ma gandesc doar la carburator faptul ca pana sa umblu la el a mers.

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 13:53 -------------</small><br/>

Cred ca am mai discutat odata aceasta problema, rateurile in esapament nu sunt cauzate de amestecul prea bogat ci dimpotriva - prea sarac!

 

@star defender

Imi cer scuze, n'am inteles exact, carburatorul nu este cel original, cu care a fost conceputa motocicleta?

 

Succes!

 

ba da, e carburatorul ei.

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 14:06 -------------</small><br/>

La Viraga mea tot de 125 sunt 2 fire care intra la carburator si sunt de la "carburetor heater" cred ca au rolul de a incalzi benzina care intra la galerie.Am inteles ca ai schimbat si galeria de admisie,mai verifica o data sa vezi daca nu cumva s-a deplasat de pe canal la montaj vreunul din cele 2 oringuri de etansare pe admisia de la cilindrii si sa primeasca aer fals.

 

nu s-au deplasat, ca le-am pus si pe alea tot noi saptamana trecuta, si le-am aranjat bine cand am pus carburatorul si am avut grija sa stea pe canale inainte sa ma apuc sa o strang.

 

o sa o duc saptamana viitoare intr-un service, gata, nu mai are rost sa ma chinui singur si sa va chinui si pe voi cu topicul asta :P , problema se pare ca este totusi ceva mai greu de rezolvat doar dupa simptome, pe care poate nici nu le descriu eu bine, iar cineva care se pricepe si pune mana pe fier sa-i gaseasca imediat buba.

 

oricum, va multumesc la toti pentru sprijin. :blbl:

daca aveti nevoie de manuale pentru moto da-ti-mi mesaj, am downloadat mai mult de 20Gb de manuale pentru ce nu-ti trece prin cap, pe care le-am gasit incercand fara succes sa-l gasesc pe cel de la mototul meu.

 

i-am dat un mesaj sa-i cer ajutor si lui baiazid, despre care nu stiam ca este plecat din tara, si au mai sarit sa ma ajute si niste colegi motociclisti de la nevasta-mea de la servici, si toti mi l-au recomandat pe Bogdan Padure, l-am sunat si luni o sa ma duc cu moto la el. sper sa reuseasca sa-i dea de cap :D .

 

sper sa nu te superi mao pentru ca desi te-ai oferit, am ales sa apelez la altcineva, dar tipul are referinte foarte bune de la toti pe care i-am intrebat si care au avut de-a face cu el si chiar si pe forumul asta este laudat de multi, asa ca am zis sa fac o ultima incercare :lol: - inainte de a-mi cumpare un alt carburator. :crack:

 

oricum raman dator de bere, putin probabil sa nu ne intalnim vreodata :D

 

:haha:

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, s-a rezolvat, trebuie schimbat carburatorul, in asta s-a rupt varful surubului de reglaj de la aer, si a ramas blocat in canalul respectiv. :crack:

 

in momentul asta motorul totusi merge :crack: , destul de prost, se mai opreste cateodata la relanti, dar in rest merge, se accelereaza, m-am plimbat vreo 3 ore ieri cu el.

 

adaug la parerile pana acum bune despre Bogdan Padure si pe a mea, daca mergeam de la inceput la el, inceputul fiind vara trecuta, economiseam si destul de multi bani si ma si plimbam cu motorul, in loc sa il umple de miros de pipi de pisica motanii locali care si-au facut cuib pe el :crack:

 

in afara de asta a fost si foarte rezonabil la pret.

 

e adevarat ca are foarte mult de lucru, a durat o saptamana de cand l-am sunat prima oara si pana m-ai spus sa-l aduc. dar lucreaza repede, l-am adus luni, miercuri seara cand l-am sunat era deja gata. l-am luat abia ieri ca nu am avut eu timp.

 

:crack: :rusinica:

Editat de star defender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...