hannspree Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 dezmembrez zx10 2005 ,cadru(lovit) cu acte , set pornire (contact cheie buson ecu),ceas de bord discuri frana ,telescoape ,motor complet (23600km) + altele dezmembrez zx10 2005 ,cadru(lovit) cu acte , set pornire (contact cheie buson ecu),ceas de bord discuri frana ,telescoape ,motor complet (23600km) + altele toba stok 50 euro, sistemul complet franare cu placute f bune 100 euro...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 ma poate ajuta cineva cu un amortizor de ghidon pentru zx 12 r din 2002??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 dezmembrez zx10 2005 ,cadru(lovit) cu acte , set pornire (contact cheie buson ecu),ceas de bord discuri frana ,telescoape ,motor complet (23600km) + altele toba stok 50 euro, sistemul complet franare cu placute f bune 100 euro...... mai adaug kit lant pinioane 200lei, aripa fata 50 eur ,ceas de bord ,suport bord ,far ,bascula,amortizor spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Cea mai buna descriere a lui zx10r model 2005 am gasit-o pe motorcyclenews.com, in pagina de specificatii a modelului 2006-7 (culmea!). Citez....."Slightly more user friendly than the psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05 but the latest Kawasaki ZX-10R is still a pretty extreme, track focused missile." Repet, textul face vorbire de modelul 2006-7...au dreptate nemernicii aia, motocicleta asta e destul de animalica, poate sa raga tare de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 (editat) O intrebare la voi , poate stiti , mi`am cumparat de curand un amortizor de ghidon ohlins pentru zx10-r 2005 , el e compatibil pt modelul 06-07 , prinderile de pe cadru imi potrivesc dar sus unde se prinde de jug sau telescop nu are prindere de fabrica nefiind compatibil , intrebarea este daca il pot adapta cu o bucsa pe telescop in locul unde e normal sa fie .... sau care ar fi solutia optima si ce riscuri impica ? Atasez si un link ca sa arat exact modelul http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=360361181366 . Multumesc anticipat Editat Ianuarie 12, 2013 de a3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 In chestiunile ce tin de frane sau directie este in joc viata ta si nici o improvizatie nu este indicata...vorbeste cu un mecanic, dar eu zic ca te risti, orice ar zice mesterul nimeni nu a testat improvizatia aia la viteze mari. Sigur la viteza mica va fi ok, va merge, dar la 280/300 poti sti ce poate genera?? Vinde-l si ia unul compatibil...parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 A doua varianta e sa iau jugul care are prinderea aceea inclusa si atunci e la fix , cred ca aleg varianta asta , oricum nu am de gand sa fac improvizatii dupa capul meu , si daca o sa fie un adaptor nu am sa il fac eu de capul meu ci la un service specializat si sa`mi argumenteze cu ceva ca este sigur sistemul acela , un calcul de rezistenta macar . O sa fiu atent la decizia pe care o sa o iau si de indata ce gasesc o varianta am sa revin cu detalii , sau poze , poate mai sunt si altii interesati de subiect . am si gasit solutia americanii au intventat deja ceva special pt asta http://www.ebay.com/itm/Pro-tek-Aluminum-Motorcycle-54mm-Fork-Tube-Clamp-PRO-FTC-54mm-Fork-Tube-Clamp-/280792227078?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4160855d06&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Are cineva de vanzare ( la pret bun ) carene de pista , scarite , semighidoane , toba intermediara fara catalizator pt modelul 2008 ? Daca da , PM sau tel. 0740 231476 Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 vand bord zx10r 2005-2006 sau schimb cu bord de zx6r acelasi an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Vand scarite originale pentru Kawasaki ZX-10R. Se potrivesc pe modelele din anii 2004-2010 si unele modele ZX-6R sau 636. Stare impecabilaPret: 170 EUROContact: 0740661150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 Aici vad ca a ramas doar topic de vanzare, noutati ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grotesQue Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Hai sa nu fie doar de vanzare, sa fie si de schimburi. Asadar... am un set de carene de strada (negru lucios) pe care vreau sa il schimb cu carene de pista... e cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am si eu niste intrebari pentru posesorii de ZX10 - 2004/2005. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-zx10-r-din-2004-519303.html Am testat motoreta din anunt, mi-a placut asa ca prima impresie dar nu am avut unde sa deschid gazul ca lumea. Mi s-a parut ca tragea liniar pana in 7000 de ture, dupa care se cam blura orizontul si parca tragea prea frenetic, auziem eu ca e rau modelul asta dar parca m-a surprins un pic, nu sunt chiar incepator. Are cineva, mergeti cu ea si la circuit? Sta bine pe curbe? E prea greu dozabila puterea peste 7000?Are salturi imprevizibile de putere? Motoreta am inteles ca avea Exup-ul scos (asa zicea proprietarul, nici nu stiu daca are exup), are amortizor de ghindon. Pe review-urile de pe net zice ca are tendinte clare de voblaj, are cineva si cu amortizor de ghidon si fara? Ceva probleme la cutiile de viteze? Mie pe general mi-a placut foarte mult motocicleta, dar am condus si un Gixxer K7 in aceeasi zi si mi-a placut si liniaritatea gixxer-ului, parca pentru circuit ar fi mai buan o mobra mai liniara. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iunie 17, 2013 Autor Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Salutare, ZX10 2004-2005 este o motocicleta destul de brutala intr-adevar dar cu care o sa te obinuiesti repede, saltul dupa 7000 ture nu e ca si cum ar fi o carburatie infundata.. dupa ce te plimbi mai mult incepi sa te obisnuiesti cu senzatia si reactia ei. Referitor la exup, din cate tin minte are si exup iar standard nu vine cu amortizor de ghidon, deci acel amortizor de ghidon chiar este recomandat. Probleme la cutia de viteze eu personal n-am avut, mergea foarte bine cutia si motorul cand am vandut motocicleta (36000km - parca). Editat Iunie 17, 2013 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 are un factor ridicat de fun pt ca este foarte usoara si are putere cat ii trebuie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am probat si eu un zx10 anul trecut modelul asta, si explozia de putere este in 2 trepte odata pe la 7000 cat zici tu si pe la 10500 inca una. Tendinta de voblaj este foarte mare din pacate, dar cu un amortizor de ghidon se mai linisteste un pic. Ca ciclistica este foarte usoara intre picioare dar un pic mai inalta ca pozitie decat R1 din acelas an. Pe forumurile din afara baietii nu de cutie se plang ci de motor, care dupa 40k km incepe sa aibe probleme, franele sunt in regula undeva peste cele de Suzuki dar sub cele de R1 si 1000rr din aceeasi generatie. Sa nu mai zic de cele care au multi km in Ro unde mergi cu ea prin oras de fierbe toata si reglaje la supape sau altele nici nu exista. Una peste alta e o motoreta extrem de distractiva dar urata cu spume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, ZX10 2004-2005 este o motocicleta destul de brutala intr-adevar dar cu care o sa te obinuiesti repede, saltul dupa 7000 ture nu e ca si cum ar fi o carburatie infundata.. dupa ce te plimbi mai mult incepi sa te obisnuiesti cu senzatia si reactia ei. Referitor la exup, din cate tin minte are si exup iar standard nu vine cu amortizor de ghidon, deci acel amortizor de ghidon chiar este recomandat. Probleme la cutia de viteze eu personal n-am avut, mergea foarte bine cutia si motorul cand am vandut motocicleta (36000km - parca). Da, a ta stiu ca oricum statea mai mult pe roata din spate! Mi-a placut mult cum tragea, m-am dat jos cu un mare zambet pe fata, dar mi-e frica sa nu am probleme de fiabilitate cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am probat si eu un zx10 anul trecut modelul asta, si explozia de putere este in 2 trepte odata pe la 7000 cat zici tu si pe la 10500 inca una. Tendinta de voblaj este foarte mare din pacate, dar cu un amortizor de ghidon se mai linisteste un pic. Ca ciclistica este foarte usoara intre picioare dar un pic mai inalta ca pozitie decat R1 din acelas an. Pe forumurile din afara baietii nu de cutie se plang ci de motor, care dupa 40k km incepe sa aibe probleme, franele sunt in regula undeva peste cele de Suzuki dar sub cele de R1 si 1000rr din aceeasi generatie. Sa nu mai zic de cele care au multi km in Ro unde mergi cu ea prin oras de fierbe toata si reglaje la supape sau altele nici nu exista. Una peste alta e o motoreta extrem de distractiva dar urata cu spume. Franele la asta sunt slabe. In schimb motorul nu aveam zgomote suspecte, scurgeri,etc. Tragea fenomenal. P.S. Am mers si cu K5 un pic, imi place mult modelul, dar ce te faci ca zice peste tot ca se rupe cadrul!?! Pari a te fi documentat inainte de a-ti lua modelul asta, nu te-au speriat povestile cu ruptul cadrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) ce tampiti si astia care si-au cumparat k5-k6 ,mari tampiti !faza e alta, nu prea sunt la vanzare k5-k6 sa fie bune de cumparat ASTA E MAREA PROBLEMA NU CADRUL! daca-mi arati un k5-k6 bun de cumparat dau o lada de bere ,bun in adevaratul sens al cuvantului! nu o sa gasesti k5-k6 bun in mintile lui cum a iesit din fabrica fara 5000-5500E Editat Iunie 17, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) nu prea au ZX-urile probleme. Problema cu cutiile de viteza la Kawasaki a fost cu modelele 1995~1996 (ZX-9R B de exemplu), dar in afara de anii respectivi nu am mai auzit. Am avut ZZR din 1991 si nu am avut nici o problema pe parte mecanica cu el, iar la ZX-ul din prezent nici atat. P.S. A mai fost un recall pe la ZX-12 A, ceva legat de garnitura de etansare de la cablul de la magnetou, dar nici asta nu prea e ceva grav. Editat Iunie 17, 2013 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iunie 17, 2013 Autor Share Postat Iunie 17, 2013 636 din cate stiu avea probleme la cutie, franele pe zx10 sunt mizere.. eu am pus o radiala de pe triumph si se imbunatatise putin frana + furtunase + placute nissin. Din cate am inteles etrierii sunt problema la zx10, vezi forumurile de afara cu tutoriale. Cat timp a stat la mine, i-am schimbat pompa de apa (curgea presetupa dupa iarna) + un rulment de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 poti sa-i spui octavian cate zx10 cu probleme @ cadru ai vazut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 636 din cate stiu avea probleme la cutie, franele pe zx10 sunt mizere.. eu am pus o radiala de pe triumph si se imbunatatise putin frana + furtunase + placute nissin. Din cate am inteles etrierii sunt problema la zx10, vezi forumurile de afara cu tutoriale. Cat timp a stat la mine, i-am schimbat pompa de apa (curgea presetupa dupa iarna) + un rulment de ambreiaj Oricum, blestem la kawa franele astea. Si la ZX9 am avut probleme, speram urmatoarea motocicleta sa mi-o iau si cu frane nu numai cu motor puternic!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Franele la asta sunt slabe. In schimb motorul nu aveam zgomote suspecte, scurgeri,etc. Tragea fenomenal. P.S. Am mers si cu K5 un pic, imi place mult modelul, dar ce te faci ca zice peste tot ca se rupe cadrul!?! Pari a te fi documentat inainte de a-ti lua modelul asta, nu te-au speriat povestile cu ruptul cadrului? Ce sa zic...momentan nu s-a rupt nimic, sau cel putin nu vad eu, mi-am luat k5 ca mi-a placut demult, initial vruiam r1 07 dar am mai avut yamaha si am zis sa mai diversific un pic paleta. A era sa uit nici o motoreta nu se aude, sau mai bine zis rage, cum face suzuki si asta de fiecare data cand o pornesc imi pune un zambet pe fata. Franele nu sunt cele mai stralucite pe zx10r primul model dar o pompa radiala si niste placute mai moi se rezolva. Editat Iunie 17, 2013 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 eu va doresc macar un k5-k6 in viata de motociclist,unu cat mai apropiat de cum a iesit din fabrica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.