Sari la conținut

Honda Cbr 954rr Fireblare 2003


alexutzzz
 Share

Postări Recomandate

Fireblade 954 la varsta lui :) hot sexy bike...hmm. Sigur nu e.

Cu riscul de a ma repeta, vorbiti in necunostinta de cauza pt ca nu-l cunoasteti pe Alexutzz.

Daca toti ne-am comporta in trafic asa cum o face Alexutzz, sigur nu am mai avea atatia morti si raniti in randul nostru.

Este adevarat ca sunt multi pustani de bani gata care isi iau motoare de fite ca sa agate gagicile pe Magheru, dar nu este cazul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu riscul de a ma repeta, vorbiti in necunostinta de cauza pt ca nu-l cunoasteti pe Alexutzz.

Daca toti ne-am comporta in trafic asa cum o face Alexutzz, sigur nu am mai avea atatia morti si raniti in randul nostru.

Este adevarat ca sunt multi pustani de bani gata care isi iau motoare de fite ca sa agate gagicile pe Magheru, dar nu este cazul lui.

sau ies cu motoarele doar cand au bani de benzen si atunci ies pana la arc si inapoi acasa.... si se cred motoristi.... sa fim seriosi.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa lume vorbeste prostii p forumul asta + ca e plin d ofticati p care ii dor ochii cand vad c motor au altii

 

Am un prieten apropiat care a inceput p un 954 si nici o problema so far

Oricum decat sa iti iei un motor mai mic d care sa t saturi dupa cateva luni , mai bine un motor care te multumeste.

 

Bine ca i-ai schimbat parbrizul ptr ca ala stock e cam nasol

 

Have fun cu rr-ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa lume vorbeste prostii p forumul asta + ca e plin d ofticati p care ii dor ochii cand vad c motor au altii

 

Am un prieten apropiat care a inceput p un 954 si nici o problema so far

Oricum decat sa iti iei un motor mai mic d care sa t saturi dupa cateva luni , mai bine un motor care te multumeste.

 

Bine ca i-ai schimbat parbrizul ptr ca ala stock e cam nasol

Have fun cu rr-ul !

 

de acord, am un cacao de gs500 si dupa aprox 2-3 saptamani m-am cam saturat de puterea lui.asta nu inseamna ca nu m-a ajutat mult si ca m-a iertat, dar probabil daca as fi avut pe el tehnologia de pe un rr nu as fi intampinat problemele respective (franat la limita,derapat roata,etc,toate finalizate cu succes :) ).ce vreau sa spun e ca daca ai cat de cat capul pe umeri poti stapani in conditii normale orice motor.m-am cam saturat de ingerasii de pe forum, daca e sa fi carne de tun e suficient sa fie altul de vina....fiecare cu soarta lui.

 

 

ps. ia permisul ala mai repede :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand conteaza experienta.

Conteaza foarte mult experienta , dar conteaza si cat de prudent conduc.

Oricat de experimentat sunt , pot conduce un minsk ca un nebun cu 100km/h printre masini si sa sfarsesc sub camion , sau pot conduce un motor de 1000cc prudent, calculat, fara sa ma risc inutil...

Cu riscul de a ma repeta , daca ai oarecare experienta pe motor si mergi prudent , poti conduce linistit orice motor( indiferent de capacitatea motorului )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine ai grija de tine decat sa iti pui problema asta in legatura cu alex. e un om responsabil

Si tu esti un exemplu,ai avut rs 125 si ti'ai luat dupa busa,r6 si gsxr 750...toate o data si esti intreg:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

io zic sa investesti in: un set de carene de fibra, niste buloane mai lungi, o aparatoare capac stator si de ce nu, si capacul de pe dreapta din carbon. asta macar in sezonul asta....

 

pt ca dak e sa le iei, primele cazaturi or sa fie la viteza mica (sper sa nu fie nici alea...). sa o tzii in frau, nu sari calul pese 8000rpm, nici dak vezi drum super liber si super drept. si o vei avea mult si bine asa intacta. nu uita ca e totusi 954, ai grija in depasiri, nu baga mana-n gaz f tare, gandeste-te k esti cu masina si ia-tzi precautziile de rigoare. exploziile de viteza te pot lua pe neasteptate si te potzi panica, sper sa nu.

 

 

f frumoasa, bafta si ai grija de ea, dar mai intai de tine

 

sper sa se mai faca o intrunire a fireblade-istilor si sa tzi-o vedem pe-acolo, tot asa manda si imaculata cum e acuma, inainte de permis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niste buloane motrax care sunt destul de lungi,din cate se pare la o cazatura protejeaza destul de bine,la protectii din carbon pentru capacele motorului m-am gandit dar deocamdata nu mai sunt $$$ pentru motor.Cat despre cazaturile la viteza mica nu cred ca o sa am parte de asa ceva:P si cu turatiile o iau usor pana o invat bine bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niste buloane motrax care sunt destul de lungi,din cate se pare la o cazatura protejeaza destul de bine,la protectii din carbon pentru capacele motorului m-am gandit dar deocamdata nu mai sunt $$$ pentru motor.Cat despre cazaturile la viteza mica nu cred ca o sa am parte de asa ceva:P si cu turatiile o iau usor pana o invat bine bine

deci urmeaza 2 ani de exercitiu :kali:

 

alexutzzz are cele mai lungi buloane care le`am vazut eu pe o motoreta .... eu cred ca sunt destul de lungi

ma vici , ori esti fanu` lui ori il pupi in curr ... alege tu varianta :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
alexutzzz are cele mai lungi buloane care le`am vazut eu pe o motoreta .... eu cred ca sunt destul de lungi

 

si ce crezi ca s-ar intampla daca ar fi sa cada la o viteza cam de 50-60 km/h ?? o sa-i rupa cadru daca are buloanele mari !

costa cam 140 E setul de capace de carbon pentru motor, alea sunt bune + un set de buloane cat se poate de scurte pentru carene, ATAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...