Sari la conținut

Vreau Sa-mi Cumpar Ducati 750s


Bears
 Share

Postări Recomandate

Sunt incepator si as vrea ca acest model sa fie prima mea motocicleta. I-as ruga pe cei care au avut sau au acest model sa-mi spuna cateva impresii(fiabilitate,manevrabilitate...) sau chiar si cei care doresc sa le vanda pt ca m-ar scuti de un drum in Italia ;).

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator si as vrea ca acest model sa fie prima mea motocicleta. I-as ruga pe cei care au avut sau au acest model sa-mi spuna cateva impresii(fiabilitate,manevrabilitate...) sau chiar si cei care doresc sa le vanda pt ca m-ar scuti de un drum in Italia ;).

Merci mult

 

 

bft la achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

750s-ul e urat, mai ales fara pinten. Ia-ti mai bine un 748 din 2000 - 2002, care e un obiect de arta.

Oricum amandoua sunt proaste pentru incepatori, asa ca alege macar un "rau" cu personalitate.

 

Ca manevrabilitate orice Ducati are mai multa decat o sa folosesti tu cativa ani de acum inainte.

Consumabile gasesti la aceeasi producatori ca la orice motor sport.

Piesele originale gasesti la dealer si sunt scumpe, dar macar ai certitudinea ca vin si se potrivesc.

Fiabilitatea tine foarte mult de cum a fost intretinuta, deci ia pe cineva priceput cu tine cand o cumperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa-ti zic cum sta treaba...e un DUCATI, deci nu te-as sfatui sa o iei decit cu cineva care se pricepe f bine. E destul de fiabila dupa parerea mea DOAR DACA a fost intretinuta corect. Oricum primul lucru pe care il faci ...ii schimbi curelele de distributie , imi dai mesaj pe pm si te trimit eu la cineva. In rest are cuplu si ciclistica f bune, si e destul de calma ptr un incepator. Si cu adsusul din Italia...poti sa iei una f buna sau o gioarsa, ti-am zis depinde cu cine te duci sa o iei. Pot de asemenea sa-ti recomand pe cineva care mi-a adus mie un MONSTER impecabil:). Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa-ti zic cum sta treaba...e un DUCATI, deci nu te-as sfatui sa o iei decit cu cineva care se pricepe f bine. E destul de fiabila dupa parerea mea DOAR DACA a fost intretinuta corect. Oricum primul lucru pe care il faci ...ii schimbi curelele de distributie , imi dai mesaj pe pm si te trimit eu la cineva. In rest are cuplu si ciclistica f bune, si e destul de calma ptr un incepator. Si cu adsusul din Italia...poti sa iei una f buna sau o gioarsa, ti-am zis depinde cu cine te duci sa o iei. Pot de asemenea sa-ti recomand pe cineva care mi-a adus mie un MONSTER impecabil:). Bafta

 

 

Ca la toate motoarele de altfel... :( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut man...eu chiar am un 750 S (cu pinten)carenat tot,kit lant nou,filtru+ulei schimbate,portocaliu sidefat....si eu mi l-am luat ca incepator.....frate cred ca tine si de gusturirile fiecarui om

 

--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 19:44 -------------
scuzati gramatica dar imi da fimiu peste taste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu un 750 ss din 2001. iti pot spune doar ca iarta multe din greselile pe care le-ai putea face . are o ciclistica extraordinara pe langa alte motociclete si un cuplu demential + un sunet aparte :ok: . eroii din spatele monitorului sa se abtina de la comentarii :(

pt inceput e ok :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt inceput mai bine iei un SV650S care e mult mai ieftin, eventual mai nou,mai ieftin de intretinut..

 

Si dupa ce te inveti cu el poti spera la un Ducati, eventual 748/749 sau ce-o sa te tina punga..

 

De la scooter de 50 poti trece si la Fireblade, stii morala clasica, tine de TINE...dar totusi...

 

750 mi se pare o combinatie cam proasta (personal).

 

Acuma nu te supara, daca tot vorbesti numai din citite macar documenteaza-te temeinic. Ducati 750 S are doar 61 de CP ceea ce pt. un incepator e foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e intretinuta, motocicleta duce foarte mult. Nu e brutala, dar merge mai tare decat ai crede, la puterea respectiva. Sta pe viraje superb, franele-s super. E incomoda si rigida, nu foarte practica. Poti sa incepi linistit pe asa ceva, daca vrei sport. Daca ai o defectiune ceva mai serioasa, probabil o sa te coste. Aspectul e discutabil in functie de gusturi, mie unuia mi se pare superba.

Bafta si tine-ne la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea stiu de ce s-a pus in discutie modul in care arata motocicleta...tine de gusturi...mie unuia imi place foarte mult,desi am recunoscut sunt alte modele care arata ceva mai bine.imi doresc modelul 750ss pt ca are 67HP pt ca are cuplu si este potrivita unui incepator caruia ii plac motocicletele sport. sper intr-o luna sa imi iau una si sa va spun primele impresii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea stiu de ce s-a pus in discutie modul in care arata motocicleta...tine de gusturi...mie unuia imi place foarte mult,desi am recunoscut sunt alte modele care arata ceva mai bine.imi doresc modelul 750ss pt ca are 67HP pt ca are cuplu si este potrivita unui incepator caruia ii plac motocicletele sport. sper intr-o luna sa imi iau una si sa va spun primele impresii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte modele mai ieftine in ce sens???????daca te refereai la piese...da...au acelas pret.....spre ex:kit lant 120 euroi/la fel ca ptr kawa,suzuki.....nu vad unde este mai scumpa....a sunt si anumiti samsari(ca sa nu le spun altfel)ce vor sa-si ia vila in pipera peste noapte....da si sunt multi...unii pe care ii auzi:pai daca ti-ai luat ducati!!! f..k off man i-am spus acelui reprezentant...si cu asta inchei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu motivatiile lui si daca omu e hotarat pe 750s foarte bine, si daca nu pune botu la diverse sfaturi - de doua ori bravo lui, pentru ca pana la urma trebuie sa ii placa lui nu altcuiva, si sa ii confere incredere.

Daca ai incredere (cu masura) in tine si in motor mergi bine pe orice decat intepenit si speriat pe cel mai potolit motor.

 

Insider exista un univers de motoare pe care poti incepe in afara de cele trei recomandate pe forum respectiv SV650 GPZ500 si CB500. Daca ai fi vorbit macar din experienta intelegeam sa recomanzi SV-ul dar asa postezi ca sa postezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disputele astea nu au nici un rost. Omul a zis ca vrea 750 ss. Il sfatuim in legatura cu 750 ss si Ducati in general. SV650 este intr-adevar mai ieftin de cumparat si de intretinut, si ceva mai friendly din punctul de vedere al caracterului. Dar nu are ciclistica, suspensiile si franele lui 750 SS. Ca bani, eu am dat la ST4 cam 800 RON pe kit de lant, 250 RON pe doua curele de distributie, cam 160 RON pe filtrele de ulei (ca-s doua) si vreo 1200 RON pe ambreiaj complet. Preturile nu sunt mici deloc, dar sunt la dealer oficial Ducati. Sunt sigur ca daca mergi cu o Honda la service oficial Honda, preturile nu sunt cu mult diferite. 750 SS nu este deloc greu de stapanit, dar trebuie sa te impaci cu pozitia supersportiva, suspensiile tari si motorul care nu prea agreeaza turatiile foarte mici (sub 2.000-2.500 rpm). In plus, in timp ce la o Honda poti sa sari peste revizii si verificari periodice fara consecinte majore, la Ducati nu prea poti. Cunosc pe cineva care nu a schimbat curelele de distributie la timp la un 748, a plecat pe circuit cu el si si-a spart motorul (condoleante, Sinnere, si pe aceasta cale :burnout: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vrajeala asta clasica "daca ai incredere in tine si in motor mergi bine pe orice" sa o cânți la alta masa.

 

Cei care au motor de multa vreme si multa experienta stiu mai bine...

 

Moldovene vorbeste civilizat ca nu scriu aici ca sa fiu latrat de orice zerou. Am destui ani pe motor, kilometrii si ore de circuit ca sa-mi dau seama cu maxima precizie cine cunoaste si cine debiteaza.

Omu a intrebat de fiabilitate si costuri si i s-a raspuns la obiect in primele posturi. Ai fost primul care a scris offtopic din dorinta de a-ti etala skillul tau de netorist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

750S (sau SS, nu stiu, cu carena intreaga oricum) a fost prima motocicleta pe care m-am urcat (inca nu aveam carnet). Am mers (prin parcari), nu m-a trantit, dar dupa ce mi-am luat motor (F4i) nu m-am mai urcat pe ea. Poate si pentru ca eu am picioarele mai scurte si la 750S saua e mai inalta. Mie cbr-ul mi se pare mai prietenos (motorul amicului e un pic setat mai sport, whatever).

 

Daca te intereseaza, cred ca il baga la vanzare. Da-mi un PM si te pun in legatura cu el daca vrei. Nu pot spune decat ca arata super si ca mai are niste chestii in plus, lant Reggina si tobe carbon parca.

 

Din partea mea 750S poate fi considerata una dintre cele mai bune motociclete sport pentru un incepator care stie la ce se baga, dar nu cred ca e buna pt pitici.

Editat de GXG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic

@insider: Fara nici cea mai mica tenta de rautate ci doar din pura curiozitate intreb de ce nu ai mai facut scoala moto? Se vede clar ca esti pasionat si stiu ca de vreo 2 ani tot spuneai ca vrei sa o faci. Eu zic sa "go for it" ca mai tarziu o sa regreti.

 

Ca altii mai sus, am ajuns sa ma satur de motocicletele stereotip pt. incepatori. Sincer asa am ajuns sa urasc Suzuki Gs 500 care este o motocicleta excelenta de altfel dar mult prea comuna si aici mai pot adauga in lista multe altele.

 

Ontopic

Sincer as merge pe mana acestui Ducati 750S chiar si numai pt. faptul ca e diferit si nu sunt prea multe la fel. Traind timpuri in care a avea o masina diferita de Dacia era ceva iesit din comun, sunt saturat pana peste cap de stereotipuri si clisee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am vorbit foarte civilizat
Mi-ai zis sa cant la alta masa fara sa te jignesc cu absolut nimic. Acum trebuie sa accepti raspunsuri pe acelasi ton.

 

Iar daca incepi cu apelative gen "moldovene" iti spun sincer ca esti un ratat
Daca pentru tine "moldovene" e o insulta fi sanatos. Imi place ca nu te-a deranjat "zerou" dar te-a deranjat "moldovene".

 

Se pare ca toate orele alea pe circuit sau miile de kilometri nu te-au invatat sa fii om si sa scapi de aerul asta de superioritate.
Parerea ta despre mine nu ma interesea. Am o viata reala de trait cat timp te lupti tu cu id-ul dani31 de pe motociclism.ro.

 

 

P.S. Experienta mea de incepator este foarte relevanta, insa bineinteles ca nu o sa iti explic de ce pentru ca nu te priveste. Oricum sfaturile s-au dat iar omul va alege ce-i convine, si ceva ma face sa cred ca nu o sa-si ia SV.

Editat de dani31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moldovene vorbeste civilizat ca nu scriu aici ca sa fiu latrat de orice zerou. Am destui ani pe motor, kilometrii si ore de circuit ca sa-mi dau seama cu maxima precizie cine cunoaste si cine debiteaza.

Omu a intrebat de fiabilitate si costuri si i s-a raspuns la obiect in primele posturi. Ai fost primul care a scris offtopic din dorinta de a-ti etala skillul tau de netorist.

 

Daca pentru tine "moldovene" e o insulta fi sanatos. Imi place ca nu te-a deranjat "zerou" dar te-a deranjat "moldovene".

 

 

Te cred pe cuvant cand spui ca esti un motociclist cu experienta dar sa stii ca la faza cu moldovene ai fost lipsit de cel mai mic gram de bun simt. Tot ce faci e sa alimentezi nervii unora si cu timpul iar ne luam la cearta. Acuma fa-ma si pe mine sa cred ca "moldovene" o forma de salut sau de respect...

 

@insider...fii putin mai calm man! Vad ca pe oriunde te bagi iese cearta. 750-ul despre care se discuta merge pentru un incepator. Daca omul si-l doreste, ii place si crede ca are talentul necesar de sa-l sfatuim sa isi ia "altceva". Daca esti asa de ingrijorat de sigurantra lui de ce nu iti concentrezi eforturile in a-l sfatui cum sa conduca cat mai bine pe al sau viitor Ducati. Odata ce Ducatiul i-a atins o coarda sensibila omului nu-l mai poti reorienta asa de usor. Eu sincer sustin hotararea cu care unii sunt determinati sa inceapa pe un motor mai puternic...iar faza cu "daca ai incredere in tine poti incepe pe orice motor" nu e chiar asa de poveste precum o faci. Again...fii mai calm! Si de mine te-ai legat mai demult ca nu as sti eu sa simt diferenta intre un V2 si un 4L asa de "in detaliu"...daca iti mai aduci aminte discutam eu despre RSV si ai fost singurul care te-ai bagat cu astfel de remarci. Esti rautacios la fazele astea si de aia lumea se leaga de tine asa de usor. Hai noroc si sa ne vedem cu bine pe drum :angryfire: !

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea incidentelor unui incepator se datoreaza reactiilor generate de instinctul de conservare si frica: infigerea in frane, brate incordate pana la intepenire pe ghidon, inchiderea gazului in curbe etc.

Aceste se elimina prin:

1. cunoasterea si anticiparea comportamentului motocicletei in diverse situatii si

2. incredere in sine

Mai conteaza performanta suspensiilor, franelor si pneurilor, ca si o greutate redusa motorului, care permit motocicletei sa "absoarba" abuzurile fara sa tranteasca userul.

 

Adica nici o legatura cu puterea motocicletei. Puterea motocicletei are legatura doar cu cat de idiot este incepatorul. Adaptarea vitezei la conditiile de trafic tine de altceva decat de experienta. Unul care crapa la o saptamana dupa ce si-a luat R1 crapa pentru ca e idiot nu pentru ca e incepator.

 

Asa ca trebuie sa precizam foarte clar: vorbim de motoare pentru incepatori sau motoare pentru idioti?

Daca tu crezi ca omul este idiot recomanda-i intradevar un 125cc sau un gpz defect. Altfel poate la fel de bine sa inceapa pe un 600rr 2008 daca isi permite, care e unul din cele mai usoare si manevrabile motoare.

 

Poti incepe cu ZX10 la 15 ani pe amckart in deplina siguranta si la 18 ani iesi pe strada cu lectia stiuta, poti incepe cu cross pe munte si in doi ani esti campion la wheelie si stoppie pe orice motor, poti incepe in 1000 de feluri. Trebuie sa fi tare plictisit sa iti iei SV pe bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

fratilor intrebare...cat consuma un 750ss? nu de alta dar am auzit de niste cifre enorme pt un motor...12-13% in oras :angryfire:

Editat de Bears
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sunt zvonuri false acelea cu consumul exagerat.

Sv 650 este o optima motocicleta ptr a invata, ptr oras, mult mai prietenoasa decat un ducati, dar gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bears lasa-ne frate cu parelile tale.Habar nu ai . Ducatiu 750 consuma foarte putin ,la drum lung iti ia 4 daca e reglat cum trebuie. Cat pentru un incepator e formidabil ,datorita manevrabilitatii, nu are explorie de putere , nu treb sa mergi turat, amortizoare, frana ,etc si nu in ultimul rand sunetul .Cine vrea sa-si ia ,nu va mai luati dupa cioflingari din astia care nu stiu nimic sau nu s-au urcat niciodata pe un ducati,vorbiti cu posesorii de ducati.Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...