ViorelX Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Despre carburatorul K68 s-a discutat destul de mult. Pe mine ma bate gandul sa procur un astfel de carburator ca sa-l probez. M-am documentat cat am putut si am aflat ca pt IJ-ul meu cu motor de planeta merge carburator K68i. Pana acum l-am vazut doar in poze. Vad ca drept soc are o maneta neagra de plastic. Nu are pt asta comanda prin cablu cu maneta la ghidon? Nu mi-ar conveni sa nu fie asa. Deocamdata am un vechi carburator K36, cu socul la ghidon. Merge bine, n-am de ce ma plange si in mod obisnuit motocicleta consuma cam 2.7 l/100km. Se mai intampla uneori sa porneasca greu, cu toate ca am aprindere buna. O fi din cauza avansului necorespunzator, sau a uzurii pistonului, sau poate din cauza carburatorului, care nu merge bine in orice regim? Nu stiu. Totusi, chiar daca uneori porneste greu, pana la urma merge bine. Eu ma gandesc sa incerc si alt carburator. Cred ca un carburator modern, bine reglat trebuie sa asigure amestec optim intr-o plaja larga de regimuri de functionare, nu? Sau voi constata ca noul carburator nu va fi cu nimic mai bun decat vechiul K36? Sau sa ma gandesc ca nu-mi strica sa procur carburator nou, fiindca cel actual tot se va uza pana la urma? Cum procur unul? Are cineva de vanzare? Sau daca se poate, m-ar interesa un carburator vacuumatic japonez potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Despre carburatorul K68 s-a discutat destul de mult. Pe mine ma bate gandul sa procur un astfel de carburator ca sa-l probez. M-am documentat cat am putut si am aflat ca pt IJ-ul meu cu motor de planeta merge carburator K68i. Pana acum l-am vazut doar in poze. Vad ca drept soc are o maneta neagra de plastic. Nu are pt asta comanda prin cablu cu maneta la ghidon? Nu mi-ar conveni sa nu fie asa. Deocamdata am un vechi carburator K36, cu socul la ghidon. Merge bine, n-am de ce ma plange si in mod obisnuit motocicleta consuma cam 2.7 l/100km. Se mai intampla uneori sa porneasca greu, cu toate ca am aprindere buna. O fi din cauza avansului necorespunzator, sau a uzurii pistonului, sau poate din cauza carburatorului, care nu merge bine in orice regim? Nu stiu. Totusi, chiar daca uneori porneste greu, pana la urma merge bine. Eu ma gandesc sa incerc si alt carburator. Cred ca un carburator modern, bine reglat trebuie sa asigure amestec optim intr-o plaja larga de regimuri de functionare, nu? Sau voi constata ca noul carburator nu va fi cu nimic mai bun decat vechiul K36? Sau sa ma gandesc ca nu-mi strica sa procur carburator nou, fiindca cel actual tot se va uza pana la urma? Cum procur unul? Are cineva de vanzare? Sau daca se poate, m-ar interesa un carburator vacuumatic japonez potrivit. Daca intr-adevar consuma 2,7L % trebuie sa fii multumit.Enorm de multumit. O Planeta3 care sa consume atat cred ca e un vis.......Eu nu l-as schimba daca motorul trage bine si consuma doar atat. De cumparat poti sa intrebi pe cineva cu care am colaborat si eu si am fost f multumit. Id-ul lui de mess e : danytunky Iti da el mai multe detalii si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Despre carburatorul K68 s-a discutat destul de mult. Pe mine ma bate gandul sa procur un astfel de carburator ca sa-l probez. M-am documentat cat am putut si am aflat ca pt IJ-ul meu cu motor de planeta merge carburator K68i. Pana acum l-am vazut doar in poze. Vad ca drept soc are o maneta neagra de plastic. Nu are pt asta comanda prin cablu cu maneta la ghidon? Nu mi-ar conveni sa nu fie asa. Deocamdata am un vechi carburator K36, cu socul la ghidon. Merge bine, n-am de ce ma plange si in mod obisnuit motocicleta consuma cam 2.7 l/100km. Se mai intampla uneori sa porneasca greu, cu toate ca am aprindere buna. O fi din cauza avansului necorespunzator, sau a uzurii pistonului, sau poate din cauza carburatorului, care nu merge bine in orice regim? Nu stiu. Totusi, chiar daca uneori porneste greu, pana la urma merge bine. Eu ma gandesc sa incerc si alt carburator. Cred ca un carburator modern, bine reglat trebuie sa asigure amestec optim intr-o plaja larga de regimuri de functionare, nu? Sau voi constata ca noul carburator nu va fi cu nimic mai bun decat vechiul K36? Sau sa ma gandesc ca nu-mi strica sa procur carburator nou, fiindca cel actual tot se va uza pana la urma? Cum procur unul? Are cineva de vanzare? Sau daca se poate, m-ar interesa un carburator vacuumatic japonez potrivit. Acel frumos vis sa nu se transforme in cosmar ( imi coansuma Mobra la 50cc 3l/100Km si un motor de 350(250) numai 2,7 . La 2T benzina putina ulei putin banuiesc ca are putere scazuta si se incalzeste ca dracu. Am vazut ambielaj de Jupiter varza la 3000km din cauza consumului exagerat de mic daca fabricanul a trecut cam 6.8 l cred sa reduci sub jumatate nu-i OK. --- Mesaj completat în 29 Mar 2008 22:26 ------------- Despre carburatorul K68 s-a discutat destul de mult. Pe mine ma bate gandul sa procur un astfel de carburator ca sa-l probez. M-am documentat cat am putut si am aflat ca pt IJ-ul meu cu motor de planeta merge carburator K68i. Pana acum l-am vazut doar in poze. Vad ca drept soc are o maneta neagra de plastic. Nu are pt asta comanda prin cablu cu maneta la ghidon? Nu mi-ar conveni sa nu fie asa. Deocamdata am un vechi carburator K36, cu socul la ghidon. Merge bine, n-am de ce ma plange si in mod obisnuit motocicleta consuma cam 2.7 l/100km. Se mai intampla uneori sa porneasca greu, cu toate ca am aprindere buna. O fi din cauza avansului necorespunzator, sau a uzurii pistonului, sau poate din cauza carburatorului, care nu merge bine in orice regim? Nu stiu. Totusi, chiar daca uneori porneste greu, pana la urma merge bine. Eu ma gandesc sa incerc si alt carburator. Cred ca un carburator modern, bine reglat trebuie sa asigure amestec optim intr-o plaja larga de regimuri de functionare, nu? Sau voi constata ca noul carburator nu va fi cu nimic mai bun decat vechiul K36? Sau sa ma gandesc ca nu-mi strica sa procur carburator nou, fiindca cel actual tot se va uza pana la urma? Cum procur unul? Are cineva de vanzare? Sau daca se poate, m-ar interesa un carburator vacuumatic japonez potrivit. Acel frumos vis sa nu se transforme in cosmar ( imi coansuma Mobra la 50cc 3l/100Km si un motor de 350(250) numai 2,7 . La 2T benzina putina ulei putin banuiesc ca are putere scazuta si se incalzeste ca dracu. Am vazut ambielaj de Jupiter varza la 3000km din cauza consumului exagerat de mic daca fabricanul a trecut cam 6.8 l cred sa reduci sub jumatate nu-i OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Am mai discutat si cu alte ocazii despre consumul meu incredibil de mic. Unii cred ca mint, altii la fel m-au avertizat ca nu-i bine sa merg cu amestec prea sarac. Asa-i, nu zic nu. Dar se pare ca totusi nu merg cu amestec exagerat de sarac. Si nu mi se strica motorul. Merge, slava Domnului. Depinde si cum conduci. Acum eu ma gandesc sa probez carburator K68 sau japonez ca sa vad daca merita. Oricum, pana la urma poate voi fi nevoit sa-l inlocuiesc pe vechul K36. Mai intai vreau sa stiu daca la carburatorul K68 se poate actiona socul prin maneta de la ghidon, sau e doar asa cu butonul acela negru incorporat, cum l-am vazut in poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Incerc a nu stiu cata oara sa pun si nu reusesc..si netul merge de parca inoata si forumul da din vasle.. Gasesti aici exact ce model e bun pentru ij-ul tau,dupa cum o sa observi fiecare motocicleta are un anumit tip de k68. --- Mesaj completat în 29 Mar 2008 22:45 -------------Incerc a nu stiu cata oara sa pun si nu reusesc..si netul merge de parca inoata si forumul da din vasle.. Gasesti aici exact ce model e bun pentru ij-ul tau,dupa cum o sa observi fiecare motocicleta are un anumit tip de k68. --- Mesaj completat în 29 Mar 2008 22:49 -------------Incerc a nu stiu cata oara sa pun si nu reusesc..si netul merge de parca inoata si forumul da din vasle.. Gasesti aici exact ce model e bun pentru ij-ul tau,dupa cum o sa observi fiecare motocicleta are un anumit tip de k68. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Incerc a nu stiu cata oara sa pun si nu reusesc..si netul merge de parca inoata si forumul da din vasle.. Gasesti aici exact ce model e bun pentru ij-ul tau,dupa cum o sa observi fiecare motocicleta are un anumit tip de k68. Da, am gasit si eu pe undeva, nu mai stiu unde o clasificare a carburatoarelor K68 pt diferite modele de motociclete si am aflat ca pt motorul de planeta trebuie k68i, sau K68И cu i chirilic. La mine si carburatorul original e K36И. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Despre carburatorul K68 s-a discutat destul de mult. Pe mine ma bate gandul sa procur un astfel de carburator ca sa-l probez. M-am documentat cat am putut si am aflat ca pt IJ-ul meu cu motor de planeta merge carburator K68i. Pana acum l-am vazut doar in poze. Vad ca drept soc are o maneta neagra de plastic. Nu are pt asta comanda prin cablu cu maneta la ghidon? Nu mi-ar conveni sa nu fie asa. Deocamdata am un vechi carburator K36, cu socul la ghidon. Merge bine, n-am de ce ma plange si in mod obisnuit motocicleta consuma cam 2.7 l/100km. Se mai intampla uneori sa porneasca greu, cu toate ca am aprindere buna. O fi din cauza avansului necorespunzator, sau a uzurii pistonului, sau poate din cauza carburatorului, care nu merge bine in orice regim? Nu stiu. Totusi, chiar daca uneori porneste greu, pana la urma merge bine. Eu ma gandesc sa incerc si alt carburator. Cred ca un carburator modern, bine reglat trebuie sa asigure amestec optim intr-o plaja larga de regimuri de functionare, nu? Sau voi constata ca noul carburator nu va fi cu nimic mai bun decat vechiul K36? Sau sa ma gandesc ca nu-mi strica sa procur carburator nou, fiindca cel actual tot se va uza pana la urma? Cum procur unul? Are cineva de vanzare? Sau daca se poate, m-ar interesa un carburator vacuumatic japonez potrivit. Cam asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Cam asa ceva? Da, cam asa am mai vazut si in alte poze. Dar trebuie sa fie K68И ca sa fie potrivit pt motorul de planeta. Si e bine ca are capac de metal si nu de plastic, ca din cate am auzit, asta e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Da, cam asa am mai vazut si in alte poze. Dar trebuie sa fie K68И ca sa fie potrivit pt motorul de planeta. Si e bine ca are capac de metal si nu de plastic, ca din cate am auzit, asta e mai bun. Eu am Simson nu-l folosesc daca ai nevoie spune Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Martie 29, 2008 Autor Share Postat Martie 29, 2008 Eu am Simson nu-l folosesc daca ai nevoie spune Numai bine E chiar K68И ? Cu cat il dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Incerc a nu stiu cata oara sa pun si nu reusesc..si netul merge de parca inoata si forumul da din vasle.. Gasesti aici exact ce model e bun pentru ij-ul tau,dupa cum o sa observi fiecare motocicleta are un anumit tip de k68. --- Mesaj completat în 30 Mar 2008 00:16 -------------Incerc sa pun acum un manual cu K68 dar nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Am si eu un K65C de dat. Eu cand l-am luat, am cerut k65 de IZH si asta l-am primit. L-am folosit cam 500km pe Simson. Pretul e 70 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Incerc a nu stiu cata oara sa pun si nu reusesc..si netul merge de parca inoata si forumul da din vasle.. Gasesti aici exact ce model e bun pentru ij-ul tau,dupa cum o sa observi fiecare motocicleta are un anumit tip de k68. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 K68 ...nu asa se face ...se merge pe hulitul ProBike si se pune acolo , documentatie , foto si alte cele... Aici se pun omagii, multumiri si mai stiti voi ce... A, si nu cumva sa se puna ceva impotriva super succesului smaeb, apoteoticului smaeb, si minunatilor sai prieteni si colaboratori...ca se cenzureaza...sec! PS caut si eu un K6U('Y 'rusesc) second , bun, si ieftin, sau macar corpul carburatorului...pentru ca ma chinui cu niste chestii para psihologice de o saptamana...o pereche de k68 noi , pentru nipru, luate de la 'reprezentantza' ...unul merge celalat rupe motorul si bujiile(si am schimbat toate matzele intre ele, dar rezultatul e acelasi, si carburatoarele intre ele,, si unde se duce ala bolund , acolo merge si nebunia...) ...mai avea mosu' de la 'reprezentantza' si vreo trei bobine duble , vezi , din care una are 5 ohmi, una vreo 6 si a treia 8, si cu nici una nu merge bine ciorsul(asta daca se poate porni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 E chiar K68И ? Cu cat il dai? 700000.Este bun putin folosit dar prea mare pt Simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 salut!uite ce e!!!daca ai consumul ala si motocicleta merge,de ce te mananca in fund sa schimbi carburatorul?!!lasa-l pe al tau sau pune-l bine totusi...cu unul nou k 68,vei consuma cel putin 4/100 si exista riscul sa-l cumperi rau de nou!!!cat priveste socul,da ,nu are comanda de pe ghidon...se ridica plasticele alea negre si apoi cand ai pornit-o,le impingi incet..sau mai greu,inapoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Martie 30, 2008 Autor Share Postat Martie 30, 2008 (editat) Va multumesc pt raspunsuri. Am luat si eu manualul postat de drobu pe pro-bike. Asa e, de cateva zile sunt niste defectiuni pe site-ul asta. Si eu m-am chinuit ieri-alaltaieri sa inserez o amarata de poza. Acum, cu cele 2 oferte sunt in dilema. Pt IJ Planeta stiu ca trebuie K68И. Asa scrie si in manualul pomenit mai sus. Dar K65C nu stiu pt ce IJ trebuie. Iar tu, mircea_simson nu mi-ai confirmat ca ai K68И. Din asta e? Apoi, chiar daca actualul carburator k36 se dovedeste a fi bun, ideea era sa-mi procur unul nou pt probe si ca sa fie de rezerva. Dar acum, nu stiu ce sa mai fac. Faptul ca 'modernele' K68 au socul incorporat si nu disponibil la maneta de la ghidon nu ma incanta. Poate reusesc sa-l adaptez. Nu stiu. Editat Martie 30, 2008 de ViorelX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 (editat) Am demontat si studiat k68-ul, socul este format dintr-un mecanism care deschide si inchide un circuit suplimentar calibrat, ce imbogateste amestecul. Nu poate fii dozat mai mult sau mai putin asa cum vad ca se scrie p'aici! Are doua pozitii: inchis si deschis limitate cu doua crestaturi pe axul tijei socului. Utilizarea lui este simpla: se deschide socul, se porneste motorul, iar dupa cca 30 secunde(functie de anotimp) se inchide socul iar daca simti ca motorul da sa moara il mai deschizi atat timp cat ai nevoie. REPET:mecanismul din care este format nu permite reglarea dozarii. Din pacate se nu pot posta foto pt a putea explica si documenta la obiect. Parerea mea este ca INTODEAUNA atunci cand un lucru functioneaza lasa-l asa, repara-le pe cele care nu merg. In cazul tau daca motorul are performante cu consum mic ar trebui sa fi multumit! Succes in continuare... Editat Martie 30, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Va multumesc pt raspunsuri. Am luat si eu manualul postat de drobu pe pro-bike. Asa e, de cateva zile sunt niste defectiuni pe site-ul asta. Si eu m-am chinuit ieri-alaltaieri sa inserez o amarata de poza. Acum, cu cele 2 oferte sunt in dilema. Pt IJ Planeta stiu ca trebuie K68И. Asa scrie si in manualul pomenit mai sus. Dar K65C nu stiu pt ce IJ trebuie. Iar tu, mircea_simson nu mi-ai confirmat ca ai K68И. Din asta e? Apoi, chiar daca actualul carburator k36 se dovedeste a fi bun, ideea era sa-mi procur unul nou pt probe si ca sa fie de rezerva. Dar acum, nu stiu ce sa mai fac. Faptul ca 'modernele' K68 au socul incorporat si nu disponibil la maneta de la ghidon nu ma incanta. Poate reusesc sa-l adaptez. Nu stiu. Mai pun o poza cu partea cealalta sunt singurele inscriptii de pe el . Are loc pentru soc pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 ...de regula , litera care specifica tipul este stantzata pe una din cele doua nervuri triunghiulare care merg spre admisie , respectiv evacuare.... <small>--- Mesaj completat în 30 Mar 2008 11:48 -------------</small><br/>...si se distinnge si aici ceva , dar in prima fotografie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Bine ca e imposibil ca Jupiterul sa-ti consume atat. Dar daca tie ti se pare ca ia putin si are performante atunci de ce l-ai schimba? K68 de Ij, cu soc la maneta este intreadevar un carburator foarte bun. Vb cu dany oldmoto sa-ti aduca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Va multumesc pt raspunsuri. Am luat si eu manualul postat de drobu pe pro-bike. Asa e, de cateva zile sunt niste defectiuni pe site-ul asta. Si eu m-am chinuit ieri-alaltaieri sa inserez o amarata de poza. Acum, cu cele 2 oferte sunt in dilema. Pt IJ Planeta stiu ca trebuie K68И. Asa scrie si in manualul pomenit mai sus. Dar K65C nu stiu pt ce IJ trebuie. Iar tu, mircea_simson nu mi-ai confirmat ca ai K68И. Din asta e? Apoi, chiar daca actualul carburator k36 se dovedeste a fi bun, ideea era sa-mi procur unul nou pt probe si ca sa fie de rezerva. Dar acum, nu stiu ce sa mai fac. Faptul ca 'modernele' K68 au socul incorporat si nu disponibil la maneta de la ghidon nu ma incanta. Poate reusesc sa-l adaptez. Nu stiu. M-am uitat Drobu are dreptate( multumesc)pe nervura scrie pe o parte 2 OTK si pe cealalta N intors si atat Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Tu te-ai uitat bine la poza aia? Nu a vazut cumva ca socul e de care ai tu nevoie, adica cu cablu la comanda de ghidon? Nu te mai chinui comanda un carburator de Ij si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 K68 ...nu asa se face ...se merge pe hulitul ProBike si se pune acolo , documentatie , foto si alte cele... Aici se pun omagii, multumiri si mai stiti voi ce... A, si nu cumva sa se puna ceva impotriva super succesului smaeb, apoteoticului smaeb, si minunatilor sai prieteni si colaboratori...ca se cenzureaza...sec! PS caut si eu un K6U('Y 'rusesc) second , bun, si ieftin, sau macar corpul carburatorului...pentru ca ma chinui cu niste chestii para psihologice de o saptamana...o pereche de k68 noi , pentru nipru, luate de la 'reprezentantza' ...unul merge celalat rupe motorul si bujiile(si am schimbat toate matzele intre ele, dar rezultatul e acelasi, si carburatoarele intre ele,, si unde se duce ala bolund , acolo merge si nebunia...) ...mai avea mosu' de la 'reprezentantza' si vreo trei bobine duble , vezi , din care una are 5 ohmi, una vreo 6 si a treia 8, si cu nici una nu merge bine ciorsul(asta daca se poate porni) TE-A "AJUNS SI PE TINE DROBULE? ma mir ca nu te-ai saturat de nipran... SI , DE CE DREAQU SA-L SCHIMBI DACA FUNCTIONEAZA CORECT , CONSUMA IN LIMITELE BUNULUI SIMT, SI MAI AI SI PERFORMANTE , cat de cat?! iti sugerez sa-ti mai iei o comunista , ca duci lipsa de surubareala BAFTA! K K K K K K K 68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 TE-A "AJUNS SI PE TINE DROBULE? ma mir ca nu te-ai saturat de nipran... SI , DE CE DREAQU SA-L SCHIMBI DACA FUNCTIONEAZA CORECT , CONSUMA IN LIMITELE BUNULUI SIMT, SI MAI AI SI PERFORMANTE , cat de cat?! iti sugerez sa-ti mai iei o comunista , ca duci lipsa de surubareala BAFTA! K K K K K K K 68 relax! ...mai 'ceteste' o data cu atentie...nu este al meu...este ruina altcuiva... Al meu merge de numa' rade! Cand vrei sa te dai pe un utilaj care chiar merge, pui de un drum in cluj si te plimb un pic.... --- Mesaj completat în 30 Mar 2008 22:38 -------------...si nu te 'dispersa'! Tu trebuie sa ramai concentrat asupra motorului de Jawa! Orice manevra sau reparatie cat de mica , in cazul lui ,presupune creparea in doua a motorului si deÂşertarea continutului in ceva troaca, adica inclusiv mațele din cutie...apoi reaÂşezarea corecta a a celor 49.000 de repere, etanÂşarea carterului si proba la rece si intuneric, daca se drucule sau nu...si daca nu , la loc comanda...ca dupa ce l-ai inchis nu ai de unde sa mai vezi daca vitezele angreneaza corect sau una dintre saibe ar fi trebuit sa fie mai subtire cu 0,5mm... Asa ca , incerca sa de desprinzi de problemele 'sovietice' pe care le-ai avut .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.