Sari la conținut

Simeringuri Furca - Mentenanta, Prevenire, Inlocuire


Postări Recomandate

daca strangi cu 45-50 in loc de 20-25, atunci cand dai cu ea de pamant tevile nu se vor rasuci in jug, in schimb se vor frange ca scobitorile

Tot se indoaie cand dai cu ea de pamant cum zici tu ... cu ghidonul bracat maxim tija de pe partea pe care e bracat ghidonul nu are unde sa se duca, decat sa se indoaie ... asta nu inseamna neapart ca nu se cere utilizarea dinamometricii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 197
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tot se indoaie cand dai cu ea de pamant cum zici tu ... cu ghidonul bracat maxim tija de pe partea pe care e bracat ghidonul nu are unde sa se duca, decat sa se indoaie ... asta nu inseamna neapart ca nu se cere utilizarea dinamometricii.

endurake la aterizare ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ma bag si eu, timid, in seama si va rog sa-mi spuneti daca stiti poate de unde sa-mi iau simeringuri pentru furca la o Aprilia pegaso 50 GT. Nu gasesc pe nicaieri probabil pentru ca e foarte veche.. e din 1993. Multumesc

Editat de Dragonn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare.

Am cumparat de curand motorul, si am parerea ca furca este ff slaba.

Am sunat vechiul proprietar si mi-a zis ca in primavara a schimbat semeringurile si uleiul, dar mai trebuie completat cu ulei.

Precizez ca nu am scapari de ulei,dar nici nu am mers cu ea.

Ce trebuie sa fac....sau daca este cineva care mi le poate repara,in zona Alexandria

Multumesc..

» Post actualizat in 03 Dec 2014 15:45

Motocicleta este honda cbr600f3...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vine asta "mai trebuie completat cu ulei" in furca? :crack:

Pai in furca se afla ulei de o anumita vascozitate, pentru anumite valve, o anumita cantitate si la un anumit nivel fata de capatul tubului.

Ce inseamna "furca ff slaba"? Amortizare precara, arcuri moi sau ambele?

 

In prima faza, poti incerca sa reglezi (amortizarea) dampingul. Daca nu esti multumit, ii schimbi uleiul cu vascozitatea specificata in manual, iar daca tot nu e bine, pui un ulei mai gros. In acelasi timp verifici si arcurile, le mai poti pretensiona. Nu stiu daca furca ta are reglaj de "preload", dar daca nu are, exista solutii (distantiere in capul arcului).

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles

Nu ma pricep prea bine. Acum am cumparat motocicleta si cand am probat.o am vazut ca amortizoarele fata sunt moi(slabe).

Proprietarul a zis ca are nevoie de ulei in furca,a schimbat semeringurile si a pus ulei dar nu la nivel. Caut pe cineva care sa pricepe sa imi spuna daca amortizoarele sunt slaba si daca trebuie refacute.

Multumesc

» Post actualizat in 04 Dec 2014 06:10

Scuzati greselile de ortografie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca a fost refacuta furca cu simeringuri noi si ulei,atunci trebuie doar completat uleiul sau la nevoie schimbat cu unul cu vascozitate mai mare.

Sau inlocuirea arcurilor,cum a mentionat cineva mai sus,dar deja se altereaza bugetul pentru un f3...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles

Nu ma pricep prea bine. Acum am cumparat motocicleta si cand am probat.o am vazut ca amortizoarele fata sunt moi(slabe).

Proprietarul a zis ca are nevoie de ulei in furca,a schimbat semeringurile si a pus ulei dar nu la nivel. Caut pe cineva care sa pricepe sa imi spuna daca amortizoarele sunt slaba si daca trebuie refacute.

Multumesc

» Post actualizat in 04 Dec 2014 06:10

Scuzati greselile de ortografie...

uleiul se vinde in sticle de 1 litru si este posibil sa fi pus cate 500 ml/cm3 , chiar daca manualul mobrei spune mai mult de 500 , adica cineva s-a calicit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc

Am gasit pe cineva in Alexandria care se pricepe la motoare,am vorbt si se ocupa si cu refacutul de amortizoare. A ramas ca in primavara sa ii duc motorul.

Nu se observa sa curga vreun amortizor, si cred ca semeringurile au fost schimbate,dar vorba ta,poate nu a fost completat cu suficient ulei.

Am descarcat manualul ptru cbr f3, si din cate am inteles de acolo intra 460gr/amortizor,sper sa fi inteles bine eu!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am si eu o intrebare, vreau sa-mi schimb singur uleiul in furca la un hornet 600, an 2006,se poate sami spuna cineva cat lei intra intr-un telescop? asta dupa ce se demonteaza spalat, schimbat semeringuri.merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am decat un manual descarcat de pe net,explica ceva acolo dar coduri de semeringuri nu am vazut, o sa trebuiasca sa merg pe mana la cei de la piese moto ce semeringuri o sa-mi dea, astea dupa datele din talon, maine o sa masor grosimea la telescoape ca sa fiu sigur de semeringuri,am vazut pe net ca difera grosimea tuburilor la telescop. Va multumes oricum pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un TDM 900 aveti careva un video sau un manual exact ce trebuie de facut sau se aplica cam aceleasi proceduri , as da si 100 euro la o revizie completa la telescoape doar ca un service bun cu oameni pe masura ar fi la sute de km de mine si ma gandesc ca daca am scule necesare sa le pot face eu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesti furca din jugul superior. slabesti capacelele din capul amortizoarelor. Mobra o tii suspendata pe un cric crocodil sau cric central daca ai montat. Scoti etrierele, axul si roata. Slabesti si jugul inferior si scoti jambele. Scoti capacelele si arcul + saibe distantiere si golesti de ulei jamba. Grija la capacel sa nu iti sara in cap (pe bune!). Acum, unii zic ca inainte sa scoti arcul, poti incerca sa scoti surubul din capatul inferior. Ai nevoie de un imbus lung de ... nu mai stiu ce marime. E posibil sa iti iasa e posibil sa nu. Daca nu iese, scoti arcul si blochezi cumva surubul din interior. Era niste tije care faceau treaba asta. Eu unul am pistol de impact :) Scoti si surubelul ala si dupa tragi cu forta de partea cromata si de pahar ca sa le desparti. O sa iti iasa cu tot cu semering si cuzineti superiori. Speli bine. Dupa o iei invers. Bagi piciorul cromat, bagi cuzinetii superiori si cu o scula ii bagi la loc. Scula profi e pe louis. Eu de fiecare data m-am descurcat cu o chestie home-made din 2 bucati de teava pvc, pe diametru, prinse cu 2 coliere. La fel bagi si semeringurile. Prin bataie cu scula respectiva. Eu aveam o saiba astfel incat nu bateam in cuzineti direct, si nici in semering sa il stric. Bagi surubul de jos, strangi cum l-ai slabit (sau sa nu te mai chinui, iei un imbus pe marime si te duci la vulcanizare ca au aia pistol). Treapta 2 e de ajuns. Bagi ulei, bagi arc, bagi distantiere ce mai sunt. Capacel. montezi la loc si te bucuri. Durata vreo 2-3 ore in regim hobby.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banzay

Super omule multumesc mult , am niste dubii si musai sa le desfac sa vad cei acolo

In rest sti ce ai facut nu ?

cum ne intalnim e bai mare :)))))

 

Multumesc !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti si surubelul ala si dupa tragi cu forta de partea cromata si de pahar ca sa le desparti. O sa iti iasa cu tot cu semering si cuzineti superiori.

Inainte de a trage ai uitat sa-i spui de siguranta, e asezata in interior imediat dupa semeringul de praf, asta ca sa nu traga cu toata forta si sa nu iasa, ca nu le poate desparti, paharul de tubul cromat....

Scuze ca m-am bagat, dar am crezut ca e necesara precizarea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesti furca din jugul superior. slabesti capacelele din capul amortizoarelor. Mobra o tii suspendata pe un cric crocodil sau cric central daca ai montat. Scoti etrierele, axul si roata. Slabesti si jugul inferior si scoti jambele. Scoti capacelele si arcul + saibe distantiere si golesti de ulei jamba. Grija la capacel sa nu iti sara in cap (pe bune!). Acum, unii zic ca inainte sa scoti arcul, poti incerca sa scoti surubul din capatul inferior. Ai nevoie de un imbus lung de ... nu mai stiu ce marime. E posibil sa iti iasa e posibil sa nu. Daca nu iese, scoti arcul si blochezi cumva surubul din interior. Era niste tije care faceau treaba asta. Eu unul am pistol de impact :) Scoti si surubelul ala si dupa tragi cu forta de partea cromata si de pahar ca sa le desparti. O sa iti iasa cu tot cu semering si cuzineti superiori. Speli bine. Dupa o iei invers. Bagi piciorul cromat, bagi cuzinetii superiori si cu o scula ii bagi la loc. Scula profi e pe louis. Eu de fiecare data m-am descurcat cu o chestie home-made din 2 bucati de teava pvc, pe diametru, prinse cu 2 coliere. La fel bagi si semeringurile. Prin bataie cu scula respectiva. Eu aveam o saiba astfel incat nu bateam in cuzineti direct, si nici in semering sa il stric. Bagi surubul de jos, strangi cum l-ai slabit (sau sa nu te mai chinui, iei un imbus pe marime si te duci la vulcanizare ca au aia pistol). Treapta 2 e de ajuns. Bagi ulei, bagi arc, bagi distantiere ce mai sunt. Capacel. montezi la loc si te bucuri. Durata vreo 2-3 ore in regim hobby.

 

ordinea operatiilor ai incurcat-o rau de tot si foarte important, oricat de lene ti-ar fi nu folosesti pistolul de impact la strangerea suruburilor, sub nici o forma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...