ThunderByte Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 daca strangi cu 45-50 in loc de 20-25, atunci cand dai cu ea de pamant tevile nu se vor rasuci in jug, in schimb se vor frange ca scobitorile Tot se indoaie cand dai cu ea de pamant cum zici tu ... cu ghidonul bracat maxim tija de pe partea pe care e bracat ghidonul nu are unde sa se duca, decat sa se indoaie ... asta nu inseamna neapart ca nu se cere utilizarea dinamometricii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Tot se indoaie cand dai cu ea de pamant cum zici tu ... cu ghidonul bracat maxim tija de pe partea pe care e bracat ghidonul nu are unde sa se duca, decat sa se indoaie ... asta nu inseamna neapart ca nu se cere utilizarea dinamometricii. endurake la aterizare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 (editat) Ma bag si eu, timid, in seama si va rog sa-mi spuneti daca stiti poate de unde sa-mi iau simeringuri pentru furca la o Aprilia pegaso 50 GT. Nu gasesc pe nicaieri probabil pentru ca e foarte veche.. e din 1993. Multumesc Editat August 28, 2014 de Dragonn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 cauta dupa dimensiuni, lasa modelul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) Multumesc, sar'na Editat August 29, 2014 de Dragonn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Salutare. Am cumparat de curand motorul, si am parerea ca furca este ff slaba. Am sunat vechiul proprietar si mi-a zis ca in primavara a schimbat semeringurile si uleiul, dar mai trebuie completat cu ulei. Precizez ca nu am scapari de ulei,dar nici nu am mers cu ea. Ce trebuie sa fac....sau daca este cineva care mi le poate repara,in zona Alexandria Multumesc.. » Post actualizat in 03 Dec 2014 15:45 Motocicleta este honda cbr600f3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 (editat) Cum vine asta "mai trebuie completat cu ulei" in furca? Pai in furca se afla ulei de o anumita vascozitate, pentru anumite valve, o anumita cantitate si la un anumit nivel fata de capatul tubului. Ce inseamna "furca ff slaba"? Amortizare precara, arcuri moi sau ambele? In prima faza, poti incerca sa reglezi (amortizarea) dampingul. Daca nu esti multumit, ii schimbi uleiul cu vascozitatea specificata in manual, iar daca tot nu e bine, pui un ulei mai gros. In acelasi timp verifici si arcurile, le mai poti pretensiona. Nu stiu daca furca ta are reglaj de "preload", dar daca nu are, exista solutii (distantiere in capul arcului). Editat Decembrie 3, 2014 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Am inteles Nu ma pricep prea bine. Acum am cumparat motocicleta si cand am probat.o am vazut ca amortizoarele fata sunt moi(slabe). Proprietarul a zis ca are nevoie de ulei in furca,a schimbat semeringurile si a pus ulei dar nu la nivel. Caut pe cineva care sa pricepe sa imi spuna daca amortizoarele sunt slaba si daca trebuie refacute. Multumesc » Post actualizat in 04 Dec 2014 06:10 Scuzati greselile de ortografie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Pai daca a fost refacuta furca cu simeringuri noi si ulei,atunci trebuie doar completat uleiul sau la nevoie schimbat cu unul cu vascozitate mai mare. Sau inlocuirea arcurilor,cum a mentionat cineva mai sus,dar deja se altereaza bugetul pentru un f3... Editat Decembrie 5, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Am inteles Nu ma pricep prea bine. Acum am cumparat motocicleta si cand am probat.o am vazut ca amortizoarele fata sunt moi(slabe). Proprietarul a zis ca are nevoie de ulei in furca,a schimbat semeringurile si a pus ulei dar nu la nivel. Caut pe cineva care sa pricepe sa imi spuna daca amortizoarele sunt slaba si daca trebuie refacute. Multumesc » Post actualizat in 04 Dec 2014 06:10 Scuzati greselile de ortografie... uleiul se vinde in sticle de 1 litru si este posibil sa fi pus cate 500 ml/cm3 , chiar daca manualul mobrei spune mai mult de 500 , adica cineva s-a calicit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Multumesc Am gasit pe cineva in Alexandria care se pricepe la motoare,am vorbt si se ocupa si cu refacutul de amortizoare. A ramas ca in primavara sa ii duc motorul. Nu se observa sa curga vreun amortizor, si cred ca semeringurile au fost schimbate,dar vorba ta,poate nu a fost completat cu suficient ulei. Am descarcat manualul ptru cbr f3, si din cate am inteles de acolo intra 460gr/amortizor,sper sa fi inteles bine eu!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 grame=cmc numai in cazul apei, deci se masoara in ml/cmc, volumul, nu greutatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Daaa corect....recunosc greseala ml vs gr.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 salutare.am si eu o intrebare, vreau sa-mi schimb singur uleiul in furca la un hornet 600, an 2006,se poate sami spuna cineva cat lei intra intr-un telescop? asta dupa ce se demonteaza spalat, schimbat semeringuri.merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 nu mai bine cauti un manual de service ? nu-i cea mai complicata furca din lume dar totusi poate inveti un lucru sau altul.. 486ml/ jamba, ulei 10W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 multumesc mult pt raspuns.asfalt uscat indiferent de anotimp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 sunt 3 : manualul utilizatorului, manual de service, catalog cu coduri si imagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 eu am decat un manual descarcat de pe net,explica ceva acolo dar coduri de semeringuri nu am vazut, o sa trebuiasca sa merg pe mana la cei de la piese moto ce semeringuri o sa-mi dea, astea dupa datele din talon, maine o sa masor grosimea la telescoape ca sa fiu sigur de semeringuri,am vazut pe net ca difera grosimea tuburilor la telescop. Va multumes oricum pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 La un TDM 900 aveti careva un video sau un manual exact ce trebuie de facut sau se aplica cam aceleasi proceduri , as da si 100 euro la o revizie completa la telescoape doar ca un service bun cu oameni pe masura ar fi la sute de km de mine si ma gandesc ca daca am scule necesare sa le pot face eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 (editat) Slabesti furca din jugul superior. slabesti capacelele din capul amortizoarelor. Mobra o tii suspendata pe un cric crocodil sau cric central daca ai montat. Scoti etrierele, axul si roata. Slabesti si jugul inferior si scoti jambele. Scoti capacelele si arcul + saibe distantiere si golesti de ulei jamba. Grija la capacel sa nu iti sara in cap (pe bune!). Acum, unii zic ca inainte sa scoti arcul, poti incerca sa scoti surubul din capatul inferior. Ai nevoie de un imbus lung de ... nu mai stiu ce marime. E posibil sa iti iasa e posibil sa nu. Daca nu iese, scoti arcul si blochezi cumva surubul din interior. Era niste tije care faceau treaba asta. Eu unul am pistol de impact Scoti si surubelul ala si dupa tragi cu forta de partea cromata si de pahar ca sa le desparti. O sa iti iasa cu tot cu semering si cuzineti superiori. Speli bine. Dupa o iei invers. Bagi piciorul cromat, bagi cuzinetii superiori si cu o scula ii bagi la loc. Scula profi e pe louis. Eu de fiecare data m-am descurcat cu o chestie home-made din 2 bucati de teava pvc, pe diametru, prinse cu 2 coliere. La fel bagi si semeringurile. Prin bataie cu scula respectiva. Eu aveam o saiba astfel incat nu bateam in cuzineti direct, si nici in semering sa il stric. Bagi surubul de jos, strangi cum l-ai slabit (sau sa nu te mai chinui, iei un imbus pe marime si te duci la vulcanizare ca au aia pistol). Treapta 2 e de ajuns. Bagi ulei, bagi arc, bagi distantiere ce mai sunt. Capacel. montezi la loc si te bucuri. Durata vreo 2-3 ore in regim hobby. Editat Decembrie 12, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 @Banzay Super omule multumesc mult , am niste dubii si musai sa le desfac sa vad cei acolo In rest sti ce ai facut nu ? cum ne intalnim e bai mare )))) Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Nu-i bai. Incerc sa gasesc si poze... dar cred ca a cam cedat HDD-ul... mai dureaza un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Scoti si surubelul ala si dupa tragi cu forta de partea cromata si de pahar ca sa le desparti. O sa iti iasa cu tot cu semering si cuzineti superiori. Inainte de a trage ai uitat sa-i spui de siguranta, e asezata in interior imediat dupa semeringul de praf, asta ca sa nu traga cu toata forta si sa nu iasa, ca nu le poate desparti, paharul de tubul cromat.... Scuze ca m-am bagat, dar am crezut ca e necesara precizarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Slabesti furca din jugul superior. slabesti capacelele din capul amortizoarelor. Mobra o tii suspendata pe un cric crocodil sau cric central daca ai montat. Scoti etrierele, axul si roata. Slabesti si jugul inferior si scoti jambele. Scoti capacelele si arcul + saibe distantiere si golesti de ulei jamba. Grija la capacel sa nu iti sara in cap (pe bune!). Acum, unii zic ca inainte sa scoti arcul, poti incerca sa scoti surubul din capatul inferior. Ai nevoie de un imbus lung de ... nu mai stiu ce marime. E posibil sa iti iasa e posibil sa nu. Daca nu iese, scoti arcul si blochezi cumva surubul din interior. Era niste tije care faceau treaba asta. Eu unul am pistol de impact Scoti si surubelul ala si dupa tragi cu forta de partea cromata si de pahar ca sa le desparti. O sa iti iasa cu tot cu semering si cuzineti superiori. Speli bine. Dupa o iei invers. Bagi piciorul cromat, bagi cuzinetii superiori si cu o scula ii bagi la loc. Scula profi e pe louis. Eu de fiecare data m-am descurcat cu o chestie home-made din 2 bucati de teava pvc, pe diametru, prinse cu 2 coliere. La fel bagi si semeringurile. Prin bataie cu scula respectiva. Eu aveam o saiba astfel incat nu bateam in cuzineti direct, si nici in semering sa il stric. Bagi surubul de jos, strangi cum l-ai slabit (sau sa nu te mai chinui, iei un imbus pe marime si te duci la vulcanizare ca au aia pistol). Treapta 2 e de ajuns. Bagi ulei, bagi arc, bagi distantiere ce mai sunt. Capacel. montezi la loc si te bucuri. Durata vreo 2-3 ore in regim hobby. ordinea operatiilor ai incurcat-o rau de tot si foarte important, oricat de lene ti-ar fi nu folosesti pistolul de impact la strangerea suruburilor, sub nici o forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Unul dintre cele mai bune tutoriale de pe internet cu privire la revizia furcii, aplicabil pentru majoritatea furcilor normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.