knightrider Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 knightrider ... pentru ca nu vrem sa traim in mizerie ... trebuie facute si mici amenajari, neavand cine le facem noi ... pe noi nu ne deranjeaza sa muncim pentru noi, cine e deranjat nici nu prea face mare branza in general in aviatie asa ca nu e nici o pierdere daca se lasa ... skywalker ... da un telefon la aeroclubul romaniei - 3123619 sau fa o vizita pina la sediu (Bd. Lascar Catargiu, nr.54) si afla cat sunt cursurile, iti trebuie minim 45 de ture in dubla pentru simpla comanda si minim 10 ore pentru brevet (asta la planor) ... la motor e un pic mai complicat adica iti trebuie 45 de ore care sunt cam scumpe. Varianta ocolitoare e sa iti iei brevetul de planor si sa dai examen in iarna urmatoare pentru motor (nu mai conteaza varsta si nu de bati pe aceleasi locuri cu cei care dau admitere atunci, iti trebuie doar minim 7.50 la examen) ... 224223[/snapback] dkz- Sincer sa fiu mi s-a facut scirba de Aeroclub , si stii de ce? Pentru ca atunci cind faceam cursurile la aeronautica, de fapt chiar la primul curs s-a facut un fel de "prezenta"- adica copii/pilele celor care erau instructori / profesori, sa vada oamenii daca odraslele sunt acolo. De fapt chestia este si una psihologica, pentru ca daca te uitai in amfiteatru la citi eram-aprox 100-150 persoane, si daca te gindesti ca efectiv sunt doar 10 locuri la zbor, era clar cine va fi "nominalizat". Pe de alta parte cind m-am dus la profesorul de navigatie nici nu s-a sinchisit sa imi explice ca sa si inteleg , iar eu tot mai stiam cite ceva spre deosebire de pustii de gimnaziu. La Clinceni, spune-mi te rog chiar asa sa fie?Autointretinea aerodromului? Dar cind erai pus sa sapi ca salahorul la sant si apoi la vizita medicala care culmea era chiar dupa efort, medicul te gasea cu frecventa cardiaca crescuta si...ghici? NU MAI ZBURAI!, mai trecea o saptamina, mai apareau si coond. meteo nefavorabile, mai se pleca in concediu, mai se defecta vreun zlin si uite asa trecea sezonul si te pomeneai fara ore de zbor. Si apoi te gindesti cum sa-ti iei brevetul DACA NU ESTI ODRASLA CUIVA SAU PILA CUIVA.! Nu stiu daca si atunci cind dai banu e la fel , pentru ca asta ar fi chiar bataie de joc, sa sap santuri iar instructorii sa sparga seminte. Spune-mi te rog daca stii cite ore de zbor se fac la o scoala din Australia sau in Spania sau oriunde stii tu, si cam cum se desfasoara cursurile acolo. Imi pare rau ca a trebuit sa fiu asa de sincer dar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 knightrider ... pentru ca nu vrem sa traim in mizerie ... trebuie facute si mici amenajari, neavand cine le facem noi ... pe noi nu ne deranjeaza sa muncim pentru noi, cine e deranjat nici nu prea face mare branza in general in aviatie asa ca nu e nici o pierdere daca se lasa ... skywalker ... da un telefon la aeroclubul romaniei - 3123619 sau fa o vizita pina la sediu (Bd. Lascar Catargiu, nr.54) si afla cat sunt cursurile, iti trebuie minim 45 de ture in dubla pentru simpla comanda si minim 10 ore pentru brevet (asta la planor) ... la motor e un pic mai complicat adica iti trebuie 45 de ore care sunt cam scumpe. Varianta ocolitoare e sa iti iei brevetul de planor si sa dai examen in iarna urmatoare pentru motor (nu mai conteaza varsta si nu de bati pe aceleasi locuri cu cei care dau admitere atunci, iti trebuie doar minim 7.50 la examen) ... 224223[/snapback] DKZ, ma starneshti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 (editat) DKZ, ma starneshti ...  224731[/snapback] Degeaba te starneste sa ai doar fantezii. La probele fizice... (Edit: am uitat ca nu sunt obligatorii la zbor cu motor ) nu stiu cum ai sa treci datorita piciorului. Singura belea e ca medicul ortoped nu iti pune stampila cu INAPT. Ai grija oricum... Editat August 16, 2005 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 U don't know me... oricum, apreciez ca esti dagutz si ma avertizezi, ca sa nu cad prea de sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 Intrebare - tot pt dkz... daca ma apuc de asta din nou, de planorism mai exact, in cele 45 de zboruri le pot include si pe cele care le am deja ? ca n-as mai avea multe deloc....si cu putina vointa s-ar putea realiza....Asta m-ar interesa mult. 224539[/snapback] pai problema se pune ca ai intrerupere, starturile pentru brevetare se pun, dar experienta ta personala trebuie evaluata de instructorul tau, daca mergi vei iesi in simpla, daca nu....nu ... deci cele 45 sunt minima admisa legal pentru simpla comanda, si cred ca dupa atatia ani de intrerupere nu o sa ai tu tupeul sa iesi in simpla mai repede ... cunosc problemele din anii precedenti, extra de pe Clinceni a luat foc din cauza unui mecanic ... il stiam si pe Pal destul de bine, la Craiova cand a dat Trocan Wilga peste cap ... samd ... dar asta e, toti am stat pe bara din motivele sus-mentionate dkz- Sincer sa fiu mi s-a facut scirba de Aeroclub , si stii de ce? Pentru ca atunci cind faceam cursurile la aeronautica, de fapt chiar la primul curs s-a facut un fel de "prezenta"- adica copii/pilele celor care erau instructori / profesori, sa vada oamenii daca odraslele sunt acolo. De fapt chestia este si una psihologica, pentru ca daca te uitai in amfiteatru la citi eram-aprox 100-150 persoane, si daca te gindesti ca efectiv sunt doar 10 locuri la zbor, era clar cine va fi "nominalizat". Pe de alta parte cind m-am dus la profesorul de navigatie nici nu s-a sinchisit sa imi explice ca sa si inteleg , iar eu tot mai stiam cite ceva spre deosebire de pustii de gimnaziu. La Clinceni, spune-mi te rog chiar asa sa fie?Autointretinea aerodromului? Dar cind erai pus sa sapi ca salahorul la sant si apoi la vizita medicala care culmea era chiar dupa efort, medicul te gasea cu frecventa cardiaca crescuta si...ghici? NU MAI ZBURAI!, mai trecea o saptamina, mai apareau si coond. meteo nefavorabile, mai se pleca in concediu, mai se defecta vreun zlin si uite asa trecea sezonul si te pomeneai fara ore de zbor. Si apoi te gindesti cum sa-ti iei brevetul DACA NU ESTI ODRASLA CUIVA SAU PILA CUIVA.! Nu stiu daca si atunci cind dai banu e la fel , pentru ca asta ar fi chiar bataie de joc, sa sap santuri iar instructorii sa sparga seminte. Spune-mi te rog daca stii cite ore de zbor se fac la o scoala din Australia sau in Spania sau oriunde stii tu, si cam cum se desfasoara cursurile acolo. Imi pare rau ca a trebuit sa fiu asa de sincer dar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume! 224615[/snapback] Cand am venit prima oara pe Clinceni nu cunosteam pe NIMENI, absolut pe nimeni ... nu am rude in aviatie, nu aveam pe vremea aia nici prieteni in domeniu ... asta e si diferenta, si eu am avut an cu 8 ore de zbor cu motor total (mai compensam pe la planor unde nu era problema de benzina) ... dar daca vrei neaparat sa faci ceva te duci anul urmator si tragi tare sa recuperezi ... daca te lasi dupa niste mici sicane si serie de intamplari nefericite nu vei putea face aviatie nicaieri in lume (nu e vorba doar de Aeroclub sau de Romania aici ...) probleme meteo sau opriri de la zbor temporare se intampla oriunde Oriunde vrei tu in lume orele necesare sunt la fel pentru o licenta, daca dotarea tehnica e mai buna e alta problema, nu poti sa ceri unui aerodrom cu 2 avioane sa faca aceeasi performanta cu un aerodrom cu 20 de avioane, nu ? (sa nu mai vorbim de piese de schimb sau de birocratia de aici) nu compara scoala GRATIS de aici (asa cum e ea, buna/proasta) cu o scoala din alta tara pe care dai MULTI BANI ... nici macar cea pe bani (SSAvC) -- stiai ca o licenta care aici se ia cu 7000 de euro (PPL/A) in Italia de exemplu e 12.000 euro ?? sau ca ora de teorie care e 4.5 euro afara e intre 9 si 12 ? morala e, vrei sa faci cu adevarat poti, nu vrei ... te lasi si arunci noroi ... nu-i frumos, chiar deloc ... P.S. - Te rog mai reflecteaza in loc sa pui un nou post maine cu mai mult noroi sau venin, oare am dreptate cumva ? P.P.S. - Nu am nimic cu tine, sunt mai acid din fire si m-am saturat de problema cu drobul de sare "daca la anu zbor la fel de putin ..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 mi-amintesc cu placere (sau cu tristete) de anii in care opririle de la zbor de numeau RESTRICTII. De cele mai multe ori din cauza zborurilor cu elicopterul ale lui Ceausescu, chit ca erau in cealalta parte a tarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Inca mai am in planuri sa-mi cumpar un Ultralight pt care nu iti trebuie niciun fel de carnet sa zbori in afara localitatilor. Acum problema este un loc de parcare si prea multe proiecte incepute. Fratele mai mic a avut ambitie si si-a luat carnet de pilot amator si intr-un weekend am inchiriat un Piper si l-am condus si eu deasupra oceanului. Este o senzatie teribila de libertate tridimensionala sa zbori. Mai rau ca pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 yup, chiar este o mare placere ... de-aia suferim si induram destule, chiar merita ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 yup, chiar este o mare placere ... de-aia suferim si induram destule, chiar merita ... 225718[/snapback] Hmmmm, atunci ma consider norocos ca nu sufer. Fratele asambleaza F22 pt si eu investigez failures. Un privilegiu sa ne jucam cu asa jucari dar de multe ori uitam sa apreciem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 nu se compara cu zborul oricum ... din tot ce se cheama aviatie singura parte care mi se pare divina e pilotajul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 nu se compara cu zborul oricum ... din tot ce se cheama aviatie singura parte care mi se pare divina e pilotajul ... 225865[/snapback] Sa stii ca nu toti vad astfel lucrurile... De ex am vazut pe B1 un documentar ( de vreo 2-3 ori,dar n-am putut sa-l inregistrez niciodata ca nu era anuntat) despre Radu Manicatide...Daca-l ascultai, vedeai ce insemna pt el sa vada ( mai exact sa fii vazut..) avioanele create de el in aer. Povestea cu mare drag cum a gandit fiecare amanunt, cum le incerca, cum a ajuns sa testeze hidroavionul IAR818 intr-o remorca de tractor, plina cu apa, izolata cu o folie... Era tare mandru de tot ceea ce a facut, si a facut multe pt aviatia romana...Si dobitocii de acum isi bat joc..au taiat 823-uri ca-s vechi,in timp ce zboara si in america si am auzit ca si in ungaria... Pt unii, a crea ceva care va ramane mereu scris undeva e .."divin".. Eu personal, ce as mai trece la "divin" e saltul cu parasuta,mai exact caderea in gol pana la deschidere...din pacate nu am incercat,dar imi doresc enorm...am zburat parapanta, dar aia e frectie la picior de lemn....e ca berea fara alcool, sa nu dau alta comparatie care sa fie taiata de filtre pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 823-urile aeroclubului sunt acum in reparatii capitale, ai sa le vezi din nou zburand Intr-adevar si munca de creeatie e o chestie unica, dar din pacate doar foaaarte putini din noi au sansa asta, pe vremuri au avut cativa, in ultima vreme insa nu mai e chiar asa, computerul a luat locul omului si la asta (in special la avioanele mai mari) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 (editat) Ai enorm de multa dreptate... Dar pe langa locul luat de computere, care nu e o chestie rea, mai e si (cel putin la noi) disparitia totala a proiectelor...pardon ,aproape totala.... au facut tartareatza aia la aerostar,IAR-46 si....cam atat..... Dar sper sa vina vremuri mai bune pt aviatia romana, sa apara iar oamenii aia care lucreaza 24/7 doar sa vada cum prinde forma un proiect gandit ad-hoc, nu copiat. Si pt vremurile astea care astept sa vina am pus acasa diploma de "Ing.Diplomat in Constructii Aerospatiale" la pastrare si ma rog sa am ce face cu ea vreodata.... PS: Vestea cu 823-urile ma bucura mult...am zburat cu alea de cand avem 3 ani pana inainte de revolutie...alte vremuri la IAR.... unde se repara, la Romaero ? uite ce fac altii cu 823: http://sbeaver.tzo.com/bucker/iar823.htm http://www.shadetreeusa.com/IAR.htm chiar si ungurii... http://hampage.hu/repules/repulok.html#IAR823 Editat August 20, 2005 de skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 stiu, am vazut 823 zburand anul trecut la unguri si la slovaci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 25, 2005 Share Postat August 25, 2005 Daca vreti neaparat sa invatati sa sariti, aveti mai jos un fragment din discutiile mele cu cei dela Strejnic legate de o pregatire si un team-building la o firma. Primele preturi sunt pentru cei deja cu brevet. Restul e logic Un salt individual cu echipament de protectie si de la o altitudine de 4000 m costa 15 euro,daca doriti si inchirirerea unei parasute costul este de 20 euro! Cursurile costa intre 300 si 1000 euro in functie de tipul de curs,iar avionul se ridica de la sol cu un minim de 4 parasutisti! In plus oferim si salturi tandem pentru incepatori,si care nu necesita o pregatire indelungata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maimutzica Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Dragii mei, revenind la Ingeras trebuie sa va tin la curent cu ce s-a mai intamplat. Pe 16aug a terminat cursul de teorie cu cel mai mare procentaj din grupa 94% si pe 27 august a terminat cursul, iar la partea computerizata a terminat cu 100%. Si chiar daca ai ratat intrunirea de la Brasov, sa stii ca m-am gandit la tine iar cand am citit msj sambata seara m-am bucurat enorm. Eu ii multumesc in primul rand ptr ca am crezut si cred in el foarte mult si nu numai ca nu ma dezamageste dar tine stacheta foarte sus. Si desi foarte tanar, este un exemplu demn de urmat. El modest de felul lui nu a mentionat si rezultatele. Sorry ingerasule dar te-am dat in vileag. Sa reusesti sa impresionezi un instructor al companiei Lufthansa care aproape o viata a predat si a instruit e ceva. Felicitari colega si multa bafta! P.S. Promit ca imi fac timp sa ne vedem. Sunt tare, tare mandra de tine. Alice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 Bravo lui ! daca merge bine treaba acolo, cred ca ii calc si eu pe urme....ca in rest aviatia romana e un mare...semn de intrebare ! Bravo lui si celor care l-au sustinut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 felicitari ingerasule, tine-ne si pe noi la curent cu progresul carierei tale in aviatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sheriff Postat August 30, 2005 Share Postat August 30, 2005 Scuze k ma bag putin in discutie (sunt nou pe forum). Am vazut ca exista lume interesata de partea de "Air Traffic Control"; exista o simulare distribuita gratuit de catre http://www.xavius.com/ si trebuie sa spun ca e destul de realista. Bineinteles puteti incerca si varianta Pro, dar aia e pe $ . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Septembrie 1, 2005 Autor Share Postat Septembrie 1, 2005 Sunt mai tot timpul pe la munca si nu am apucat acum sa mai intru pe net sa mai scriu ce am facut si nici sa tin legatura cu nimeni pe net. Mai nou nici maimutica nu stie,am fost selectat sa iau parte la cursul KLM si voi face parte din echipa care se ocupa de zborurile KLM la OTP pe un sistem al lor numit CODECO.In primul curs am facut AxsControl ( asta daca intereseaza pe cineva) care e sistemul folosit de SWISS si in care se face insa si check-in pt majoritatea companiilor ce opereaza la OTP. Cred ca daca iti place ce faci nimic in domeniul ala nu e greu. Vineri de la ora 0300 e prima mea tura ca agent . Oricum sper sa evoluez in timp si sa imi vad visele implinite si sa ajung sa pot sa ii ajut si eu pe altii sa ajunga la visele lor, oricare ar fi . Multumesc de incurajari si sper sa nu dezamagesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Felicitari pt pasi plini de succes facuti in directia dorita si tu esti exemplu pt toti cei care nu isi incearca visurile. In weekend am lansat o noua racheta personala (hobby) dar pe asta am montat un aparat de fotografiat. De abia astept sa vad pozele si poate le pun si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Abia astept sa vad pozele din racheta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maimutzica Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 Bravo coane bine ai venit in clasa muncitoare! KLM e preferata mea dar soarta a vrut sa fie Air France la mine. Si ca sa vezi chestie comuna, Ai France a cumparat KLM asa ca se poate spune, join the club! CODECO nu e mare branza, si intr-adevar daca iti place ce faci nimic nu ti se pare greu. Doar interesant si provocator. Ma bucur si sa stii ca e un mare pas inainte, al naibii de rapid. Cum spuneam feeling-ul meu nu m-a inselat in ceea ce te priveste. Vedea-te-ar mama staff KLM cat mai curand! Iti tin pumnii si bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat Septembrie 2, 2005 Share Postat Septembrie 2, 2005 multa bafta ingerash si sa ne vedem cu bine pe la OTP sau de ce nu, prin alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.