Sari la conținut

Iete ca-si lua si olteanca motocicleta


janel
 Share

Postări Recomandate

@phoenix harley: nu stiu de care fata din craiova e vorba, dar nu e singura. Eu stiu doua  :moto:

Eu stiu mai multe...oricum daca asta te-ar putea supara nu ma refeream la Ana ci la Oana. O sa iti explic eu odata si-o data ce si cum... :ok:

 

Numa' bine! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 418
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De joi noapea cand mi s-a ''stricat'' in fata la Guvern, nu am avut timp s-o duc pe pisi a mea la mecanic. Ieri am incercat s-o pornesc, dar pisicuta a refuzat, a zis ca nu-i plac amatorii, s-o duc la un specialist :ok:

 

Azi am avut parte de prima mea cazatura cu motorul, care normal ca nu era pisicuta! :makeout: (stiu ca nu se incadreaza la acest topic)

 

La aerodromul Clinceni un tip cu un Bandit de 600 a insistat sa ma dau cu motorul lui. Initial am refuzat, pt ca nu mai am prea mare tragere de inima sa ma dau pe motoarele altora, dar cum tentatia era prea mare, nu m-am putut abtine de la o tura prin iarba.

 

Plec, rulez pe un drum forestier cu ceva hartoape si iarba, bag si a doua, vad in fata noroi, zic sa franez si trag levierul franei de mana (mare greseala, pt ca viteza era mica). A fost nevoie doar sa pisc frana si spatele a si fugit spre stanga. Pun piciorul drept jos, motocicleta se invarte la 180 de grade, nu reusesc s-o tin in echilibru si cad cu ea pe dreapta, pe iarba.

 

Imi trag piciorul de sub ea si o ridic, nu reusesc s-o tin si cade pe stanga. Eu dupa ea, crezand pana-n ultimul moment ca pot sa evit a doua cazatura. Gresit! Fac un plonjon de toata frumusetea peste Bandit...

 

Tipul - de un calm inexplicabil. Nu inteleg cum de nu s-a enervat.

 

Daune: nici una! I-a sarit lantul, dar s-a remediat repede.

Eu nu am patit nimic, nici zgarieturi, nici vanatai.

 

Cu fac, cum nu fac, ca tre' eu sa o dau in bara din cand in cand! :moto:

 

Sper sa fiu mai atenta si sa nu mai fac greseli, pana acum am avut noroc ca nu a fost mai grav, dar...

 

Va urez sa aveti bulan exagerat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand felicitari pentru animal ca n-am apucat sa-ti zic (abia azi am vazut net in ultima saptamana)

 

Misto faza ... chiar imi pare rau ca n-am ajuns azi pe-acolo sa te vad ...

Atentie la iarba + noroi (ieri era sa pun si eu acelasi bandit pe jos pe acelasi camp) :ok:

 

 

 

P.S. - Bobi e calm de felul lui

P.P.S. - Lantul era slab si de-aia a sarit :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi ziceti cand mai mergeti la Clinceni sa ne dam pe campuri cu stradalele noastre :makeout:

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi trag piciorul de sub ea si o ridic, nu reusesc s-o tin si cade pe stanga. Eu dupa ea, crezand pana-n ultimul moment ca pot sa evit a doua cazatura. Gresit! Fac un plonjon de toata frumusetea peste Bandit...

 

:moto: :blbl: :ok:

 

 

Cea mai tare faza!!!! . Super beton!

 

Imi cer scuze ca rad, dar nu pot sa nu imi imaginez toata povestea. Bafta in continuare, esti nebuna femeie !!! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Thomas: eu cum imi fac reglajele necesare la motor, o sa-mi bag pisicuta pe aratura. O sa mai vorbim. DKZ-ul cred ca asteapta sa-si ia KTM :makeout:

 

@Pavel: Nu esti singurul care a ras de figura asta, sa-i fi vazut pe colegii mei :moto:

Nebuna?!? Mi s-a mai spus, da' eu nu recunosc nimic... :ok:

 

@Aleko: Activitatea de zbor de pe Clinceni e ''deranjata'' mai mereu de motoristi: acum cateva zile am vazut pe aerodrom un V-Max, un GPZ 1100, o chestie care aducea a Dragstar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incercat o data sa merg cu un Dnepr cu al unui prieten, si cum sunt mic de inaltime (1,70) mi-a fost cam greu sa stau pe el, greutatea destul de mare...stiti cum e.....in final am cazut in partea stanga si m-am proptit in motor ca sa nu atinga pamantul (am crezut ca fac hernie), acceleratia era la maxim (dar ambreiajul tras) si a venit proprietarul fuga si m-a salvat....de atunci nu m-am mai urcat pe un Dnepr. :makeout: :ok: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, prin bunavointa lui Bogdan (Bogdan Eu), motocicleta mea a pornit :ok:

 

Azi dimineata am zis: ce-n pana mea, da-o in colo de sesiune, si ce daca maine am examen, pisicuta mea zace si eu nu fac nimic?!?

Asa ca am dat fuga la Tunaru sa cumpar un filtru de aer si platini. Filtru am luat, platini, care erau imperios necesare, am uitat complet sa cumpar. Mi-am adus aminte acasa.

 

Am schimbat filtrul, am verificat fisele si bujiile care pareau OK, dar nu pornea!!!

Deci la aprindere am probleme! Desfac capacul de la aprindere, si pe ala mic de la avans - ce este acolo MA DEPASESTE. Dau totusi avansul centrifugal jos si vad ca se misca din toate incheieturile, un arc mai puternic, unul mai slab... clar nu-i bine.

Unde-s platinile? Cum desfac chestiile astea? Mai bine sun un prieten!!! (dau un sms, ca nu prea mai am credit)

 

Continuarea o banuiti: a venit Bogdan, a scos bagheta magica, a zis ''Hocus pocus preparatus!'' si motorul a pornit! :makeout:

 

Sfatul medicului: - platini, condensator, avans - toate TREBUIE schimbate;

- neaparat reglat amestecul de aer cu carburant;

- cablurile de ambreiaj, acceleratie, frana reinoite sau cel putin unse;

- motorul spalat pt a se observa pe unde picura ulei;

- releul de lumini schimbat;

- si alte cateva chestii legate de niste simeringuri parca :moto:

 

Cam atat deocamdata, in seara asta merg in Etrusco cu pisicuta (sper sa mearga franele sa nu intru efectiv in Etrusco cu pisicuta B) )

 

Pt Bogdan: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam atat deocamdata, in seara asta merg in Etrusco cu pisicuta (sper sa mearga franele sa nu intru efectiv in Etrusco cu pisicuta :moto: )

 

Pt Bogdan: :ok:

AI grja cand opresti _|_ pe bordura. Si mai ales atentie sa nu opresti langa vro dacie! :makeout: Mai ales daca e de la ML.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul medicului: - CABLURILE DE AMBREIAJ, ACCELERATIE, FRANA REINOITE SAU CEL PUTIN UNSE;

                       

                       

 

Dupa Etrusco am plecat cu Calu la un ride prin oras. Dupa ceva timp, cand am hotarat sa ne intoarcem in E, la Iancului, imi intra foarte greu in viteza (deabia am reusit sa plec de la semafor)... si in a doua...pauza, nu vrea si pace!

Trag pe dreapta, il chem pe Dan (Calu) si zic:''La naiba, cutia asta de viteza imi face probleme!''

D:''Nu mai spune! I uita-te aici!''

Cablul de acceleratie era rupt chiar de langa levierul ambreiajului (frecarea a fost mare, mai ales ca era neuns de mult timp) :moto:.

Mester mare Dan asta, imediat l-a rezolvat! :baldy:

 

Azi, un domn foarte dragut care are atelier/magazin de biciclete la Dorobanti langa Petrom (la care m-a dus Dan) mi-a facut cadou un cablu nou de ambreiaj (pe care Dan l-a si instalat, l-a gresat), cateva coliere din plastic si niste chestii mici metalice ''Las' ca-i bine sa le ai la tine, cine stie cand iti trebuie''.

 

Roata spate nu poate fi centrata, adica spitele sunt ruginite, chestia aia pe care e pus cauciucul (am un lapsus, cum naiba se cheama?B) ) e lovita in mai multe locuri, e si ovala :blbl: .... Concluzie: mai bine cumpar o janta noua, decat sa renovez vechitura actuala!

 

Cand sa bag motorul in curtea in care-l tin, am atins cu capacul de la chiuloasa bara unei Dacii vechi :ok: si proprietarul era in zona. Sa ma fi vazut: ''Iertati-ma... stiti... si eu la inceput... namila asta (iarta-ma pisicuto!)... nu s-a mai intamplat pana acum... nu se va mai repeta...'' Omul m-a iertat, da' Rip, cainele care pazeste curtea, cainele cu care ma credeam prietena, nu m-a iertat: m-a muscat de mana! :baldy:

 

Pt Dan si Amedeo (domnu' cu biclele): :scratch:

Pt Rip: :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu cu biclele de langa benzinaria Dorobanti?! E vorba cumva despre Bebe?! :makeout: (asa-l cheama din cate stiu) De-acolo mi-a luat eu maneta + cablu de frana pt bicla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda deci:

-nu stiu de ce ai schimbat filtrul. Filtrul se ia ,se curatza cu motorinica, apoi cu benzinica si se da cu ulei. Pacat de bani aruncati

-platini, condensatoare, fise ,bujii si Aprindere Electronica, e vreo 350 000 si scapi de grija condensatorului, a platinilor impuscate, motorul iti merge mai uniform, fara rateuri si incarca mai bine

-nu umbla cu cablu de bicla la ambreiaj :moto: :ok: ,esti praf?

vezi ca la Tunaru e 100 000. Il iei acasa, il atarni de ceva si bagi pe la un capat ulei de care ai, ars...Apoi la montare folosesti cu incredere vaselina.

La fel sa faci cu cablurile de acceleratie: desfaci capacelul de la prinderea de ghidon si bagi acolo vaselina cat incape. O sa iti mearga mult mai bine si nu o sa se mai rupa cand ti-e lumea mai draga.

Sunt niste mici ritualuri de intretinere care maresc placerea condusului.

I-ai schimbat uleiurile din motor, cutie, grup? Daca nu :makeout:

20W-50 in motor (ELF in Carfur la 104 000 litru)

80W90 in cutie

80W90 si/sau T140 in grup

 

Vezi ce grija iti port? Daca vorbesc in plus sa-mi zici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva, roata

Rabinu este mester rotar, adica spiteaza ,indreapta roti de orice. Nu conteaza ca sunt ruginite, totul se indreapta. Daca vrei mai multe informatii spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Navarro: da, e vorba de Bebe;

 

@IraSciBil: esti haios coane, sa-l iau ca pe un compliment? :makeout:

 

@Aleko: - am schimbat filtrul pt ca era intr-o stare avansata de ebrietate, pardon, uzura (a fost plouat de n ori, pt ca n-am capac la filtrul de aer plus ca era plin de tencuiala -a fost priponit motorul langa balconul lui Vlad- si alte alea, chiar daca l-am mai scuturat/suflat eu);

-in leg cu aprinderea, lucrez la asta (in sensul ca intentionez sa cumpar cam tot ce-ai zis);

-la cum arata cablul ala de ambreiaj, sigur vei cadea pe spate de invidie ca nu ai si tu :ok: . Serios vorbind, cablul ala e cat se poate de rezistent, o sa-l vezi;

-o sa schimb si uleiul la motor, cutie si grup;

-da-mi informatii despre Rabinu.

 

CUM AS PUTEA SA NU APRECIEZ SFATURILE TALE SI ALE ORICUI?

MA BUCUR CA-MI PORTI DE GRIJA SI NU-TI FACE PROBLEME, NU AM CONSIDERAT NICIODATA CA VORBESTI IN PLUS.

 

TE BAGI LA UN RIDE IN SEARA ASTA?

Editat de janel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag

zi-mi sa iau o lanterna si multe baterii, un scaun in atash si niste conserve?

Ca scule oricum imi iau cat mai multe

Un prieten bun d-al meu Bogdan aka Lupu si-a pus cablu de ambreiaj de Dacia...

Rabinu: (fisha tehnica) 38 de ani, Ij P5,Ij Enduro, Nipru, Ural,Vespa, Honda (or mai fi), repara foarte bine rotile

Are acasa un banc artizanal de reparat ,spitzat si te rezolva bine si ieftin aprox 200 pe roata,spitze schimbate, indreptare...

Are mare experienta in reparat boxere, si apelez la el cand vine vorba de Ural.

Sfaturi, reparat, gratare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, dupa cum spuneam aici, am iesit cu baietii la o plimbare. Dupa momentul dureros dar si hilar al fripturii, am plecat la drum: am oprit la Petrom sa bagam benzinica (dupa cum spune un prieten al nostru, stiti voi cine), am ajuns la Zoo, baietii au mesterit la farul lui Cosmin, Aleko a avut deosebita placere, privilegiul chiar :laugh: de a se da cu pisicuta: ''Merge bine motorul asta, imi place!'', leii rageau in surdina ca cine suntem noi de indraznim sa tulburam somnul?!?

 

Duminica - o zi fara motor: am lucrat (stiu, nu-i deloc crestin) :) . Mai prindeam si eu franturi din Moto GP din cand in cand ca sa nu zic ca am fost de tot rupta de fenomen.

 

Luni, cam pe la 12 si ceva, cu toate ca am vazut norii StratoCumulus ce impodobeau cerul, am zis ca nu pot sa nu ies cu pisicuta la o plimbare. N-am apucat bine sa plec, ca s-a si starnit ploaia (eu nu am nici acum costum de ploaie :blbl: ). ''Sa ma intorc? Nuu, ce naiba? Ma face pe mine o ploaie? Inainte cu tupeu!''

Am ajuns in Basarab, pe langa N. Titulescu, la Tibi, sa intreb cand imi poate face si mie un cric. Ajung la garaj, n-am de ce sa priponesc mobra, toarna cu galeata, baietii in garaj, eu afara pe motor. Dau un claxon sa vina cineva sa ma ajute, dau si pe al doilea, deabia la al treilea a venit un tip dragut si m-a ajutat sa-l ridic pe cric. Stabilim sa vin intr-o zi mai uscata sa-mi ia masuri, scuzati, sa-i ia pisicutei masuri pt un picior nou.

Chiar daca apa imi ajunsese la piele, nu ma saturasem de plimbat. Urmatoarea oprire: magazinul de suruburi si rulmenti de pe Mosilor (imi trebuiau mie niste piulite, saibi si suruburi). ''Hai sa evit niste semafoare! zic, ca nu-i chiar asa de bine sa te ploua cand astepti verdele, mai bine sa ma ploua in viteza.''

Eu, marea cunoscatoare a Bucurestiului, intru pe niste stradute, ma invart, fac stanga, apoi dreapta, trec pe interzis, dinou stanga, dinou dreapta, putin mai in fata, depaseste-l pe asta, treci repede cu atentie pana nu se pune rosu si... SURPRIZA! M-am ratacit pe strazile alea mici, vechi si cu gropi. Am pierdut asa mai mult timp decat daca mergeam pe drumul clasic B-dul Dacia - Calea Mosilor. Mai bine stateam la semafoare decat sa invat scurtaturi pe ploaie :o

Ajung intr-un tarziu la magazinul de rulmenti, dau sa parchez pisicuta rezemata de un gardut, dar zic sa chem un bodyguard care nu avea ce face de la o pizzerie: ala - natura moarta! Parca se uita prin mine, se face ca nu ma vede. N-am ce face, asta e! si proptesc gardul de capacul de la chiuloasa, sau parca invers, nu mai stiu :laugh: .

Cu miscari de robot date de bugii suprasaturati de apa, intru in magazin, aia se uitau la mine ca la o curca plouata (oare de ce? :P ), unul face misto ca am venit cu casca dar fara motor, altul ii atrage atentia ca sunt si cu motor, scot din trusa de scule surubele model, astia se mira ca am o trusa de scule, platesc, plec, pornesc mobra la sfert de pedala (cat m-am rugat sa porneasca din prima, fiind ploaie, stiam ca poate avea probleme cu aprinderea), folosesc drumul cel mai scurt (adica cel pe care-l stiam cel mai bine :wave: ), ajung acasa...

 

Pe seara, chef de plimbare. Imi dau intalnire cu Vamos si Aleko la Arc. La 21, vine Aleko pe Ural-ul lui NaeL, cu NaeL pe locul din spate, costumat ca pentru un ride, binenteles ca nu (venea de la serviciu, deci in camasa). Dupa cativa metri, la Piata Presei Libere, bateria Ural-ului a murit. Ploaia s-a pus (normal, nu?), sa scoatem bateria de la Ural (de fapt, baietii s-au patimit, eu am mers la niste taximetristi dupa o cheie de 13). Fratilor, nu exista nimic mai tampit ca acesta cutie care tine captiva bateria! Am mers sa luam niste fire de la un prieten al lui Aleko. Am mers cu pisicuta, eu pe locul din spate, adica pe lipsa locului din spate, direct pe aripa ( :drink: , fundul meu... gropile din zona). Ca a si zis Aleko: ''E timpul sa te inveti si tu sa conduci cu pasager!'' ''Da, sigur, da' nu pe ploaie''

 

Intr-un tarziu, au dat baietii jos bateria, au incarcat-o putin de la pisicuta (darnica pisicuta), am strans sculele, am plecat spre casa. In drum, pisicuta mergea cand intr-un cilindru, cand in doi, cand in trei, pardon, n-are trei. l-am dus pe NaeL acasa si cand sa pornim Nepra, cam pauza :o . Pesemne oamenii au dreptate: Nipru si ploaia nu prea se inteleg. Asa ca decat sa calam motorul mergand pana-n Berceni intr-un cilindru (asa a zis Aleko), mai bine pisicuta s-a cazat la Aleko iar subsemnata a ajuns acasa pe 4 roti (Solenza , sub bagheta lui Aleko), cam pe la 2 am.

 

Vai de mine cat am scris... va rog sa ma scuzati, da', sa stiti, nu am scris nici pe departe toate fazele care ar fi meritat scrise, pt ca am zis sa mai triez...

 

PS: pt ploaie, eu cred ca-s de vina: de cate ori ies, norii se rup :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e cand iti conduci pisicuta aia , dar dupa aia ai de scris destule. Fiecare iesire e sursa unor intamplari mai mult sau mai putin hazlii :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thomas, sa-ti spun cum e: nimic nu ma face mai fericita ca o tura cu motorul. Este minunat, si nu cred ca mai e nevoie sa spun asta, in special unor motociclisti.

 

Spun chiar ca a achizitiona aceasta motocicleta este cea mai buna decizie pe care am luat-o in viata mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...