sharky_the1 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) platina o legi la 1a[este 1a si 1b pentru motoarele de 350 in doi cilindri,care au doua platini];la fel si condensatorul;de aici tragi un fir pana la borna 1[sau -]a bobinei de inductie;de la borna 51 legi un fir pana la borna minus a BATERIEI [bateria se leaga la Jawa cu plusul la masa,atentie!] de la borna minus a bateriei tragi un fir pana la un intrerupator[si unul de veioza e bun]cu doua pozitii[oprit-pornit];de la intrerupator tragi un fir la borna 15[sau +]a bobinei de inductie;acum daca intrerupatorul e inchis[adica pornit sau ON]cand dai la pedala cu bujia scoasa trebuie sa faca scantei albastre intre electrozi[pui bujia cu partea metalica pe chiulasa]. am incercat sa fac o schema din cele spuse de tine schema_aprindere.doc sa imi spui daca e corecta dar nu ai spus ce leg la 61 si este corect sa leg de la minusl bateriei prin contact la plusul bobidei de inductie? Editat Februarie 23, 2009 de sharky_the1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 am incercat sa fac o schema din cele spuse de tine schema_aprindere.doc sa imi spui daca e corectadar nu ai spus ce leg la 61 si este corect sa leg de la minusl bateriei prin contact la plusul bobidei de inductie? da,schema este corecta.la 61 legi fir doar daca vrei sa pui bec de control[sa iti arate cand incarca dinamul].acest bec[de 6v2w]se leaga intre acest fir de la 61 si contact.nu are nimic daca alimentezi bobina de inductie cu minus de la baterie pe borna sa de plus.de ce baterie dispui?e pe 6v?daca e pe 12v cumva iti sugerez sa nu o legi in paralel cu dinamul[deci nu mai legi firul ala de la 51 la borna minus a bateriei]pentru ca s-ar putea sa arzi rotorul.oricum dinamul incarca bateria doar atunci cand tensiunea sa este mai mare decat a bateriei;deci daca bateria e de 12v si dinamul de 6 e logic ca nu o sa iti incarce bateria[bine cu un releu reglat pentru 12v o sa incarce,dar la o turatie mai mare oricum]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 da,schema este corecta.la 61 legi fir doar daca vrei sa pui bec de control[sa iti arate cand incarca dinamul].acest bec[de 6v2w]se leaga intre acest fir de la 61 si contact.nu are nimic daca alimentezi bobina de inductie cu minus de la baterie pe borna sa de plus.de ce baterie dispui?e pe 6v?daca e pe 12v cumva iti sugerez sa nu o legi in paralel cu dinamul[deci nu mai legi firul ala de la 51 la borna minus a bateriei]pentru ca s-ar putea sa arzi rotorul.oricum dinamul incarca bateria doar atunci cand tensiunea sa este mai mare decat a bateriei;deci daca bateria e de 12v si dinamul de 6 e logic ca nu o sa iti incarce bateria[bine cu un releu reglat pentru 12v o sa incarce,dar la o turatie mai mare oricum]. bateria e de 6 v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 cum trebuie montat mansonul (sau cum ii spune) de acceleratie pun cateva poze cu ce am eu trebuie pun vre-un arc inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 cum trebuie montat mansonul (sau cum ii spune) de acceleratie pun cateva poze cu ce am eu trebuie pun vre-un arc inauntru e acceleratie rapida.acel ghidaj[santulet]pentru cablu vine in interiorul piesei aceleia in forma de disc si goala pe dinauntru.manerul are doi umeri dupa care se agata capatul cablului de acceleratie.in interiorul ghidajului[acel disc]trebuie sa fie doi opritori intre care culiseaza acel umar cu capatul cablului.unul este ca sa nu iasa cablul de pe ghidaj,iar celalalt este un limitator de cursa ca sa nu smulgi cablul din carburator.mie mi se pare ca manerul argintiu/gri se potriveste cu acel disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Va rog spuneti-mi unde vine piesa cu nr.14,eventual puneti o fotografie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Va rog spuneti-mi unde vine piesa cu nr.14,eventual puneti o fotografie. sal.e un fel de raft[policioara]ce vine prins in spatele rezervorului intre cele doua cutii[cea de acumulator si cea de scule].este ascunsa vederii de carenele de sub sa.creeaza un loc de depozitare sub sa asigurat cu cheie[pentru ca in mod normal saua se asigura cu un butuc cu yala]pentru manusi,acte etc.estetic nu are nici un rol pentru ca nu e vizibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 sal.e un fel de raft[policioara]ce vine prins in spatele rezervorului intre cele doua cutii[cea de acumulator si cea de scule].este ascunsa vederii de carenele de sub sa.creeaza un loc de depozitare sub sa asigurat cu cheie[pentru ca in mod normal saua se asigura cu un butuc cu yala]pentru manusi,acte etc.estetic nu are nici un rol pentru ca nu e vizibila. Multumesc! Eu am gasit-o intr-o cutie si nu ii gaseam locul in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Are cineva de vanzare racordul dintre carburator si cutia filtrului de aer pentru acest model de CZ? Am un prieten care vrea sa-si puna la punct motocicleta si nu gaseste piesa asta. Daca aveti, astept un mesaj pe PM, fiindca aici ma uit mai rar. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Are cineva de vanzare racordul dintre carburator si cutia filtrului de aer pentru acest model de CZ? Am un prieten care vrea sa-si puna la punct motocicleta si nu gaseste piesa asta. Daca aveti, astept un mesaj pe PM, fiindca aici ma uit mai rar. Multumesc! eu am facut racordul ala dintr-un burduf de planetara de Dacia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 e acceleratie rapida.acel ghidaj[santulet]pentru cablu vine in interiorul piesei aceleia in forma de disc si goala pe dinauntru.manerul are doi umeri dupa care se agata capatul cablului de acceleratie.in interiorul ghidajului[acel disc]trebuie sa fie doi opritori intre care culiseaza acel umar cu capatul cablului.unul este ca sa nu iasa cablul de pe ghidaj,iar celalalt este un limitator de cursa ca sa nu smulgi cablul din carburator.mie mi se pare ca manerul argintiu/gri se potriveste cu acel disc. in interiorul ghidajului nu exista nici un opritor si cablul daca il montel in carburator nu ajunge sa fac nici un sfert de tura in ghidaj si vad eu la capatul din ghinat este pus o piulita de spita banuiesc ca acesta a fost scurtat nu are decat doua gauri e bine introdus cablul? trebuie sa tai din mason pt a avea o cursa mai lunga ? ce trebuie facut? pentru jean taxi in special si pentru celilati care vor sa vada un cz 175 ce scoate flacari intrati aici multumesc kyvacka pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 in interiorul ghidajului nu exista nici un opritor si cablul daca il montel in carburator nu ajunge sa fac nici un sfert de tura in ghidaj si vad eu la capatul din ghinat este pus o piulita de spita banuiesc ca acesta a fost scurtat nu are decat doua gauri e bine introdus cablul? trebuie sa tai din mason pt a avea o cursa mai lunga ? ce trebuie facut? pentru jean taxi in special si pentru celilati care vor sa vada un cz 175 ce scoate flacari intrati aici multumesc kyvacka pt sfaturi Sa stii si tu ca la motoarele astea racirea se face doar in mers. Daca vrei sa apuci sa te si plimbi cu ea nu o mai ambala asa pe loc.Sper sa nu te ofenseze interventia mea, dar noi incercam sa readucem la viata niste fiare, nu sa le distrugem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 ma bucur sa vad ca ai pornit in sfarsit motorul,dar pune-i totusi o toba ca altfel suna ca o drujba.sunetul e destul de bun si dupa culoarea gazelor de evacuare carburatia e aproape buna.daca ii mai pui si roti poate te si dai cu el.si vezi ce faci cu pedala.arcul ei[spirala aia de sub capac]e prea slab si de aceea agata semiluna pe coroana ambreiajului si iti arunca asa pedala in pozitia de pornire.si cu acceleratia decat sa te complici cu improvizatii mai bine cumpara una noua si completa si schimba si cablul.asa totul o sa fie mult mai sigur. daca vrei sa treci motorul pe magnetou iti recomand o aprindere de Minsk:e pe 12v,aprinderea e electronica,nu necesita baterie,e fiabila etc. cand te hotarasti ce vrei sa faci spune-mi si iti trimit desen cu flansa necesara adaptarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Pentru TheIceman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 ce tip de minsk trebuie sa fie (toate sunt la fel ca si dimensiune?) din ce an?, ce model?, ca sa se potrivesca magnetoul ShereKhan nu ma ofenseaza interventia ta chiar ma bucur ca ma temperezi caci si eu vreu sa o readuc la viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 ce tip de minsk trebuie sa fie (toate sunt la fel ca si dimensiune?) din ce an?, ce model?, ca sa se potrivesca magnetoulShereKhan nu ma ofenseaza interventia ta chiar ma bucur ca ma temperezi caci si eu vreu sa o readuc la viata Minsk MMVZ 3112.e modelul cel mai raspandit,cu 4 trepte si motor 2t de 125 cm3.magnetoul e oricum la fel la toate,in afara de modelul in 4 timpi care oricum e foarte rar.pe CZ nu merge oricum fara flansa adaptoare,care trebuie sa fie neaparat facuta pe strung.eu am desenul necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Minsk MMVZ 3112.e modelul cel mai raspandit,cu 4 trepte si motor 2t de 125 cm3.magnetoul e oricum la fel la toate,in afara de modelul in 4 timpi care oricum e foarte rar.pe CZ nu merge oricum fara flansa adaptoare,care trebuie sa fie neaparat facuta pe strung.eu am desenul necesar. multumesc posteaza desenul sau trimite-l in e-mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Am gasit o schita a instalatiei electrice cu plusul la masa.Am inteles ca se poate sa fie si cu minusul la masa.Cum stiu care este solutia la a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Am gasit o schita a instalatiei electrice cu plusul la masa.Am inteles ca se poate sa fie si cu minusul la masa.Cum stiu care este solutia la a mea? + pe sasiu?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Cumpar cadru CZ250/400 Cross. Editat Martie 11, 2009 de sconx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Gata,am gasit pe dinam.Plusul la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veli_cu Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 salutare sunt nou pe acest forum (in sensul ca mi-am facut cont)dar il citesc de mult as avea si eu o rugaminte de la voi am citit toate paginile topicului si m-ar interesa si pe mine un releu de incarcare de 6v pentru o jawa model 355 an 1960 dar am motor de 175 pe ea poate pun si poze poze cu frumoasa mea vreau sa o inscriu din nou afost inscrisa dar a radiat-o fostul propietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veli_cu Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 nu stiu sa atasez pozele cred ca trebuie se le fac mai mici ca depasesc 1 mb dar o sa revin va multumesc si cred ca nu vam deranjat cu postarea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Am gasit o schita a instalatiei electrice cu plusul la masa.Am inteles ca se poate sa fie si cu minusul la masa.Cum stiu care este solutia la a mea? Normal este cu minusul la masa dar fiecare fabria face cum vrea se poate si cu plusul la masa fara probleme. Numai bine salutare sunt nou pe acest forum (in sensul ca mi-am facut cont)dar il citesc de mult as avea si eu o rugaminte de la voi am citit toate paginile topicului si m-ar interesa si pe mine un releu de incarcare de 6v pentru o jawa model 355 an 1960 dar am motor de 175 pe ea poate pun si pozeMa uit maine cred ca am un releu de 6V de Jawa pun poze daca gasesc. Numai bine poze cu frumoasa mea vreau sa o inscriu din nou afost inscrisa dar a radiat-o fostul propietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 am salvat o jawa de 250cmc de presa remat-ului,a ramas doar cadru si motoru din ea,restu e varza,am recuperat si actele la timp dar un,,,binevoitor,, a smuls placuta de pe cadru iar eu as vrea sa o inmatriculez,are cineva o placuta de jawa ,250,1962 si nu are nevoie de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.