Sari la conținut

Zona Bucurestii Noi, Chitila, Pajura, Damaroaia, Jiului, Straulesti


emi2009
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sar'na! As veni cu mare placere joi, insa nu cred ca reusesc sa ajung, asta pentru ca am demontat o cam toata, pentru schimb ulei(rulat cred 30000 Km), filtru aer( care arata ca scos din soba), filtru ulei, si tot ce cuprinde un schimb de consumabile + carene de vopsit si colantare.Norocul meu ca n am iesit decat de cateva ori cu ea. Asta pentru ca cineva binevoitor mi a oferit o motocicleta care " avea nevoie decat de schimbat placute pe spate si un amarat de senzor de viteza care e 60 de lei, in toamna facuse el toate schimburile /( motociclist de 17 ani, cu experienta avand in dotare 3 vitezane, la care nu te asteptai sa arda un amarat de incepator care n are habar de mecanica. Dar un sut in fund e un pas inainte si asa am ajuns sa o cunosc pe toata in detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca are 3 le-o fi incurcat si a schimbat la una dintre ele de 2 ori si la alta deloc... Arsul e sport national, dar n-ar strica sa ni-l prezinti si noua pe individ, cu poze fata + profil eventual :pow:

Asta pentru ca cineva binevoitor mi a oferit o motocicleta care " avea nevoie decat de schimbat placute pe spate si un amarat de senzor de viteza care e 60 de lei, in toamna facuse el toate schimburile /( motociclist de 17 ani, cu experienta avand in dotare 3 vitezane, la care nu te asteptai sa arda un amarat de incepator care n are habar de mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ar merita. Dar n am s o fac. Omul inca facea invitatii la plimbari ulterioare. Spre nenorocul meu, cunostintele mele nu mi impartasesc vreuna pasiunea si entuziasmat sa vorbesc- povestesc, ma lovesc de replica' sa trecem la altceva'asa ca n am avut cu cine sa ma sfatuiesc, sau sa mi spuna cineva unde se afla filtrul de aer si altele. Dar nevoia m.a invatat si am depasit cu un varf de unghie nivelul 0 barat. Si imi place la nebunie sa sterg eu fiecare bucatica si sa verific lucrurile pe care le am invatat cat de cat. Fireste, o sa mai apelez la sfaturile si ajutorul vostru, iar daca eu pot ajuta cu ceva ce mi sta in putinta sunt aici deocamdata, pana ne vom cunoaste. Stima! si zi buna va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor la mesterit. E placut sa mesteresti, asta daca nu dai de belele care trebuie reparate :-)

Apropo, cum ai dedus ca uleiul era acelasi de 30.000 km ..

Dincolo de faptul ca probabil in 30k il consuma pe tot, doar o analiza vizuala nu stiu daca este suficient de precisa.

 

Totusi, in viata trebuie mereu sa gandim ca exista , in fiecare domeniu, oameni mai specializati, si sa apelam la ei cand "bagam mana in buzunar" vorba prompteritzelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur, era o apreciere cu tenta exagerata.cert e ca fusese rulat ,dupa mine asa de cel putin 3 ori fata de recomandari. pe filtrul de aer scrie ceva de genul 08/ 04, habar n am daca e ca la gume data fabricatiei dar dupa cum arata nu m.ar mira daca ma raportez la consumul exagerat de genul acum intra pe rosu, bag de la Coralilor gaz de 50 lei, ma duc pana la Buftea, inapoi pe Sisesti, ies maine iar si pe drumul de intoarcere se aprinde becul.Asa cum mentionam nu sunt tocmai un mare priceput. Am luat o din aproape in aproape cu manualul descarcat de pe net/video, forumuri si altele. Nu m am bagat decat la lucruri pe care le am considerat abordabile. De exemplu n am ajuns, iar cand voi ajunge voi apela la cei calificati pentru schimbat placute/aerisire si schimb lichid de frana- schimb mansoane/manete scurte.imi place 'aventura'dar nu mi pun viata in pericol:) viata romanului de rand:pasiune mare si niciodata buget pe masura:) sa mi fie iertat daca propozitiile prea lungi plictisesc, dar asa cum mentionam anterior,in viata de zi cu zi sunt un lup singuratic raportat la ce inseamna motociclicsm. Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu consumul treaba e dubioasă rău... Cu cât mergi mai subturat, consumă mai mult. Am verificat treaba asta pe pielea mea. La mers 3-4000 de ture consumă mult mai mult ca la 6-7000. Motoarele de mobre sunt motoare de turaţie mare şi se comportă cu totul altfel decât alea de maşină. Nu zic că n-o avea motorul bube, mai ales că GSXR-urile sunt forjate bine în general, dar dacă ai scos un consum de 8% în oraş pe un GSXR mai vechi mergând potolit, nu e chiar exagerat. Da' chiar, din ce an e fierul?


» Post actualizat in 17 May 2016 19:43

Eu cu Hornetul scoteam 8 la inceput, acum scot cam 6,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2002, cam la fel procedez si eu cu cele 6-7000 de ture:D. asta raportat la gandirea clasica de posesor de masina diesel( nu merg subturat)- desi n au treaba una cu alta dar mie cel putin lucrurile care mi intra in reflex, am senzatia ca se aplica in mod general si peste tot si clar nu era cazul la mine sa o tin peste 10 000( apropo de mersul potolit) :D. regret ca nu mi dau seama cum se atasaza poze, as fi expus acel filtru de aer . seara buna! :peace:


» Post actualizat in 17 May 2016 20:29

Editat de stef11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diseară la 20:00, adunarea La Jar, se discuta plecarea la Manesti, se verifica stocul de aripioare + bere, dar mai ales se va decide cat de mari sa își lase pletele Ionu. Sunteți așteptați cu sau fără roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Revin si eu cu o intrebare pe care am mai adresat o , dar o ramific putin. Dupa munca de schimburi, vopsit, colantat,am ramas in ultima mea problema care se numeste senzorul de viteza. Cum mentionam, in bordul meu apare 0 . Am dat jos senzorul (cablul) cineva mi l a pus pe un aparat de masurare si pare a fi mort. Mi a aratat ca surubelnita scoate mai mult decat el( nu stiu cata relevanta are sau daca e corecta procedura.habar n am de electrica). Am inteles ca mai exista posibilitatea deteriorarii senzorului de pe pinion.aveti idee in ce proportie riscul de deteriorare este mai mare la unul sau la altul dintre acei senzori sau daca mai poate exista si alta cauza? Stima si zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...