Sari la conținut

Sfaturi Pentru Vopsit


Postări Recomandate

Lac de lemn cobinat cu vopsea, cum era aia "Daca nu ai doua maini stangi" ... macar de te informai bine inainte sa te bagi la treaba asta, e scris si pe topic aici ordinea si ce implica fiecare proces, plus e plin netul. La urma urmei e timpul tau si banii tai, oricum e la mintea cocosului ca spritzchitul ala se smirgheluieste ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 375
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

n am mai umblat cu spritchit pana acum , si la ochi mi-a parut ok . Mai ales ca il diluasem mai mult decat trebuia deja . Si ma cam si grabeam ca azi trebuia sa fie gata , nu am avut rabdare sa se usuce de tot spritchitul . Cand am dat prima vospea , parea ok chiar ..insa cand a inceput sa se usuce si am dat si a 2a mana , au inceput sa se vada asperitatile

 

nu ma prind unde ar trebui sa se incadreze replica ta , poate doar la 'atacuri'

oricum , decat sa ma incurc si cu un vopsitor , care sa fie mecanic ca tine , mai bine o vopseam cu var lavabil si trafalet , sa sa iti raspund in acelasi ton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, las-o sa se usuce bine si dupa aia ia-o la smirghel fin. P800 si P2000 ca sa-ti iasa fin, fin.

Nu poti sa o finisezi cum trebuie daca vopseaua e inca cruda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duza de 1.5 merge... eu am vopsit cu 1.5 si a iesit ca in poze (nu mai stiu exact ce duze se foloseau la vopsitul profi sau pt. lac etc). Dar acum, dupa lipsa de activitate, nu stiu daca mai iese la fel de bine... Iei la smirghel de 6-800 smecheria, dupa finiseaza cu 1000-1200 frumos, mai da o mana, da cu lac (2 straturi) ia cu smirghel de 1500 si la final mai da o mana de lac, un smirghel de 2000 si un polish peste o saptamana. Iese oglinda. (cel putin asta a fost miscarea eficienta pt. mine cand scoteam coaja de portocala; ca mai scoteam oglinda si din pistol...dar la cat de rar vopseam, poate era noroc). Mult conteaza cum amesteci vopseaua, cu cat vopsesti mai mult, cu atat inveti sa faci la ochi toata treaba si se aseaza mai frumos cand o dai. Asta gri de exemplu e o vopsea epoxi pt pardoseli, dar care se prinde f bine si chiar daca am diluat-o destul de mult, nu s-a scurs (luciul e dat din mana, nu am mai smirgheluit). E drept ca a ajutat si caldura de afara (vara trecuta, mijlocul zilei).

 

PS: Mai asteapta pana vine caldura un pic ca sa poti lucra repede, sa se usuce repede vopseaua sa poti smirghelui. La smirgheluit, muuulta apa!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n am mai umblat cu spritchit pana acum , si la ochi mi-a parut ok . Mai ales ca il diluasem mai mult decat trebuia deja . Si ma cam si grabeam ca azi trebuia sa fie gata , nu am avut rabdare sa se usuce de tot spritchitul . Cand am dat prima vospea , parea ok chiar ..insa cand a inceput sa se usuce si am dat si a 2a mana , au inceput sa se vada asperitatile

 

nu ma prind unde ar trebui sa se incadreze replica ta , poate doar la 'atacuri'

oricum , decat sa ma incurc si cu un vopsitor , care sa fie mecanic ca tine , mai bine o vopseam cu var lavabil si trafalet , sa sa iti raspund in acelasi ton.

Conteza daca ai umblat sau nu, tocmai ca nu ai umblat ar fi fost indicat sa te fi interesat din prima, in fine, banii tai, timpul tau ... tu ai 2 maini drepte, poti face orice, doar capul nu te prea duce. Cu mersul la vopsitor, la tine toti cer prea mult si isi bat joc si, oricum probabil te-ai fi dus cu lac de gard ca la final sa dai vina pe om ca ti-a iesit aiurea, asa prin faptul ca nu te-ai dus la vreun vopsitor, defapt i-ai facut omului un serviciu ... cat despre "mecanic ca mine" vad ca uiti mereu, intentionat sau nu, discutia care am avut-o inainte de a ma apuca de motor, discutie din care tu ai tras concluzia ca 180 de lei pentru o garnitura de chiuloasa e prea mult.

 

Revin cu o intrebare care ti-am mai pus-o o data si nu am primit raspuns, cate scule ti-ai luat de cand ai renuntat la serviciile asazisilor mecanici, mai nou vad si vopsitori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' pe tine te duce capu , nu gluma , d-aia esti mecanic da' nu iti merge motoreta cum trebuie :))))

 

 

 

Garnitura de chiuloasa din cate imi amintesc era cam 280 lei , cea la 100 si ceva de lei era cea de guma, de la culbutori care ai rupt-o tu . Era veche intradevar , da' eu am reusit s-o scot fara s-o rup totusi . Eu , prost si neindemanatic.

Si chiar si aproape 200 lei imi pare mult pt o garnitura de chiuloasa pt un 4 in linie vechi , care odata desfacut o sa manance o gramada de bani pt a fi reablitat . Va depasi cu muuuuult pretul unui motor SH in stare decenta .

 

Am sters semnatura sa nu te mai simti atacat , si sa ma lasi cu prostiile tale in pace , pentru ca cum tu ai dreptul la o parere despre mine , am si eu dreptul la o parere despre tine.

Scule nu cred ca am cumparat , singurul lucru de care as avea nevoie ar fi insa un sincronizator . Doar d-astea de masurat , pentru a reface jocul la supape , ca , dupa cum stii , am dus-o cu cilindru 2 nefunctional , si am luat-o cu alt cilindru nefunctional + bonusurile care n-are rost sa le amintesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnule, motoretu tau era impecabil din toate punctele de vedere(fara scursuri de ulei pe motor, carene zgariate, fileti stricati si tobe/galerii sparte ... toate le-am facut eu), doar cilindrul 2 era nefunctional, si eu mi-am batut joc el, de tine si increderea ta, fii serios macar ... Lasand la o parte pretul in sine al garniturii, discutia dinainte a fost despre ce e indicat sa faci si ce costuri implica si ce se poate face fara a da chiuloasa jos cu precizarea ca nu iti poate garanta nimeni cat o sa tina(totusi m-as fi uitai ulterior iar, daca nu vorbeai aiurea), raspunsul tau fiind ceva de genu "Daca ma tine sezonul asta e bine, oi vedea eu ce ii fac in iarna, poate ii schimb motorul". Oricum eu nu-s convins nici acum ca motorul ala nu mai merge sau nu a mai mers din cauza a ce am facut eu, in afara de cuvantul tau in care nu am incredere deloc nu exista nici o dovada ferma in privinta asta.

 

Ce ma deranjeaza cel mai mult e tam tamul pe care l-ai facut la final, de la commentul lasat pe fb cand ai luat motorul pana la discutiile de pe forum, parca as fi fost/as fi cel mai mare tepar din romania, fiind bagat in aceeasi oala de catre tine. Pe un ton de "usa de biserica" sustineai tu sus si tare treaba cu mainile tale stangi, ori tu, initial cand am desfacut motorul de fata cu tine te uitai ca curca in lemne, dupa ce ti-am explicat care ce face si unde-s pastilele, ce e de facut dupa ce am masurat jocul la supape deja erai zmeu pe forum dupaia, faceai tu, dregeai tu ... tu nu esti in stare sa vezi de unde e sarit un furtun sau sa citesti un manual si sa interpretezi traseul furtunelor, nu mai zic de a te interesa ce implica o vopsire inainte de a te apuca de treaba. Despre banii platiti, crede-ma ca nu m-am bucurat la 300 de lei ai tai, mai ales in conditiile in care banii pentru rectificarea pastilelor, motorina pentru drumuri, etc au iesit din buzunarul meu, totusi nici inapoi nu ti i-am dat si nici nu o sa tii dau ca nu-s atat de prost pe cat ai vrea tu si consider ca munca depusa de mine merita platita.

 

Observ ca toate ti se par scumpe si ca nu se merita, o fi veche da nu se repara cu cuie si surcele si nici pe gratis, iar un motor sh ... e o loterie. Daca am avea mai multi ca tine nu ar mai exista motoare mai vechi de 10 ani, ca vorba aia nu se mai merita sa le repari. Oricum, tu esti pe drumul cel bun, la mai multe topicuri legate de furtune sarite si intrebari despre lac pentru lemn si vopsitorie


Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai o problema grava , si e undeva intre gat si par

 

Cum ma uitam ca curca in lemne la un capac de culbutori dat jos , cand chiar iti spusesem ca m-am uitat si eu pe acolo inainte ? De fapt , chiar am si scris mai sus ca eu am scos garnitura aia fara sa o rup , deci clar mai m-am uitat acolo

 

Si treaba cu 'mi-ai explicat cum e cu pastilele ' a fost ceva gen - " Eu : astea cum is , cu cat is mai mici cu atat e jocul mai mare ? Tu : da" , discutie care a fost mai mult de dragul a vorbi ceva , ca mie imi place sa vorbesc cu oamenii ...

 

nu iti voi mai raspunde la absolut nici un mesaj de acum inainte , pentru ca nu mi le va mai afisa forumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai o problema grava , si e undeva intre gat si par

 

Cum ma uitam ca curca in lemne la un capac de culbutori dat jos , cand chiar iti spusesem ca m-am uitat si eu pe acolo inainte ? De fapt , chiar am si scris mai sus ca eu am scos garnitura aia fara sa o rup , deci clar mai m-am uitat acolo

 

Si treaba cu 'mi-ai explicat cum e cu pastilele ' a fost ceva gen - " Eu : astea cum is , cu cat is mai mici cu atat e jocul mai mare ? Tu : da" , discutie care a fost mai mult de dragul a vorbi ceva , ca mie imi place sa vorbesc cu oamenii ...

 

nu iti voi mai raspunde la absolut nici un mesaj de acum inainte , pentru ca nu mi le va mai afisa forumul

Problema cu tine, da, am. A ajuns sa ma deranjeze numai vederea postarilor tale, esti cel mai ipocrit om pe care l-am intalnit si zic asta cunoscandu-te. Continui cu fatarnicia asta, ca tu stii, ca tu poti, ca tu faci. Revin, tu nu esti in stare sa faci chestii simple pentru care gasesti documentatie la tot pasul ... De ce ai fost la Taz sa se uite la motorul tau, apoi dupa ce ti-a zis ca nu se baga decat daca ii desface chiuloasa ai venit la mine. De ce l-ai lasat la mine daca stiai tu care e treaba? ti-a fost jena sa te sucesti si sa imi zici ca vrei sa iti iei motorul acasa dupa ce ti-am explicat care e problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Am si eu o intrebare pentru cei ce lucreaza in domeniu sau au ceva experienta in ale vopsitului. De ceva timp ma bate un gind sa-mi vopsesc rotile. E vb de un vulcan 500 din '97, cu rotile pe spite. la roata din fata, spitele arata groaznic la la cea din spate.... in fine ideea e ca jantele si spitele ffind din aluminu, nu stiu cu ce sa le vopsesc si care ar fi procedura. Are cineva o idee de cum as putea face operatiunea asta "in baatatura" adica la spray si daca ar tine?

 

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am vopsit la pensula... vopseaua e vopsea obisnuita, la cutie, ce mi-a picat in mana... cu o seara inainte de vopsire curatasem spitele si le dadusem cu Feruginol si tot apareau mici pete rosiatice de rugina, asa ca m-am enervat si am facut ce se vede in poze. Au trecut deja aproape 3 saptamani (timp in care am si luat vreo 2 gropi mai maricele) si vopseaua rezista.

Spitele le-am curatat cu folie de aluminiu, ies bine, dar rugina apare din nou. Degresate cu alcool tehnic si luate la pensula cu rabdare. Pe unde am dat cu vopsea pe langa, am sters cu o carpa cu diluant si cu betisoare de urechi, cat inca nu era uscata complet vopseaua. Au mai ramas ceva urme, dar nu am mai avut timp de asta.

Daca dai jos rotile de pe mobra, e si mai usor... mie mi-a fost lene si le-am facut pe pozitie. A iesit acceptabil, mici defecte dar nu se vad de la 1-2m distanta :)

post-69984-0-51796900-1400751024_thumb.jpg

post-69984-0-97731000-1400751025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare la cei care se pricep.

 

De vreo saptamana ma chinui cu vopsirea unei capote de masina. Am dat vopseaua, e un negru metalizat, totul OK.

 

Am dat 2 straturi de lac - a iesit ca dracu. Am polishat apoi cu un aparat de polishare si cu o substanta de la CARPLAN - color restorer... parca a mai prins luciu.

 

Ieri am dat al doilea strat de lac - oricum as da se gazeaza, pe final raman cu suprafete gazate si suprafete lucioase, ce naiba sa ii fac sa iasa uniform luciul?

 

Folosesc un lac la spray, e destul de ieftin.

 

Ieri dupa ce am dat aproape 2 straturi, dupa uscare am inceput sa polishez in ultima instanta cu CIF (detergent de vase abraziv) - cu smirghel de 1000 (mai fin nu am gasit), si dupa polishat cu masina aia de polishare cam de 3 ori cu CIF si apa - parca parca a inceput sa arate cat de cat omeneste.. Insa e departe de cum as vrea eu sa arate.

 

Ce naiba sa ii fac, sa mai dau un strat de lac? Cu se substanta sa polishez apoi? Pot sa dau si cu flexul, nu e problema..

 

Multumesc.

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de dat cu flexu, ca nu iti trebuie turatie. Lacul trebuie sa fie uscat bine, chiar daca e dat la spray e bine sa il lasi macar 24 de ore sa se usuce bine, pe langa asta vopseaua si lacul la spray nu e chiar the best pentru ce vrei tu ca rezultat final. Stratul nu e foarte gros si nu prea ai ce sa polisezi, in plus chiar si uscat nu este foarte dur.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, cred ca in final o sa o duc la un vopsitor sa-i dea doar lacul peste ce e acum, sau cum crede el.
Cu spray-ul nu am nici un succes, zona unde dau iese lucioasa si cea imediat adiacenta iese gazata, pot repeta procesul asta de n ori, probabil pana ingros capoat cu n x 0.1mm . :D

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spray-ul de lac e pacatos... asa am patit si eu cu Duplicolor, iesea gazat si fara luciu, indiferent cate maini dadeam... si nu avea consistenta. Am cumparat o alta marca (nu mai stiu numele, ceva polonez/unguresc), a iesit sticla. Doar ca nu rezista la solventi, benzina il ataca.

Verifica mai intai pe tuburile de spray ce fel de vopsea e, sa fie compatibil lacul dat de vopsitor.

Sau, poate gasesti un spray cu lac mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la asta ma gandeam, e posibil sa fie lacul nasol, spray-ul vechi. Adevarul e ca am cumparat spray-urile dintr-un supermarket gen "baumarkt" la reducere, erau de 500ml si pretul cam 1,5eur.

Marca e ceva nemtesc, dar cred ca-s vechi.. pe el scrie doar "clear coat without color".

 

Nu dau peste lacul original, e capota de la masina mea la care am efectuat o reparatie de mantuiala, fiind botita in urma unui accident. O pot schimba oricand cu una SH de aceeasi culoare, dar pana una alta ma joc cu asta si nici nu ma dau banii afara din casa. Am matuit complet vechea vopsea pana aproape de primerul original, indoiturile reparate cu kit, am dat peste un negru metalizat care a iesit nesperat de bine.. dar apoi cu lacul am stricat tot. Unde nu se gazeaza curge, si tot asa.

 

O sa incerc cu alt tip de spray lac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is de parere ca vopsirea e un lucru care trebuie lasat pt. cineva cu experienta, cere multa rabdare, tehnica, trebuie sa stii ingredientele corecte etc. Nu stiu cit economisesti, iar sa zici ca vopsesti ca hobby...

 

Si la asta ma gandeam, e posibil sa fie lacul nasol, spray-ul vechi.

Pai exact asta e ideea, ala cu experienta stie ce vopsea/lac sa cumpere. Risti sa strici si in final tot trebuie sa dai banul la vopsire profi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am vopsit la pensula... vopseaua e vopsea obisnuita, la cutie, ce mi-a picat in mana... cu o seara inainte de vopsire curatasem spitele si le dadusem cu Feruginol si tot apareau mici pete rosiatice de rugina, asa ca m-am enervat si am facut ce se vede in poze. Au trecut deja aproape 3 saptamani (timp in care am si luat vreo 2 gropi mai maricele) si vopseaua rezista.

Spitele le-am curatat cu folie de aluminiu, ies bine, dar rugina apare din nou. Degresate cu alcool tehnic si luate la pensula cu rabdare. Pe unde am dat cu vopsea pe langa, am sters cu o carpa cu diluant si cu betisoare de urechi, cat inca nu era uscata complet vopseaua. Au mai ramas ceva urme, dar nu am mai avut timp de asta.

Daca dai jos rotile de pe mobra, e si mai usor... mie mi-a fost lene si le-am facut pe pozitie. A iesit acceptabil, mici defecte dar nu se vad de la 1-2m distanta :)

Munca de chinez ce ai facut tu acolo dar in poze arata bine. Nici mie nu-mi trebe super perfect dar sa tina. Asta ma intereseaza. Si vreau sa dau si jantele nu numai spitele, de asta ma gindeam la un spray. Dar oare tine???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is de parere ca vopsirea e un lucru care trebuie lasat pt. cineva cu experienta, cere multa rabdare, tehnica, trebuie sa stii ingredientele corecte etc. Nu stiu cit economisesti, iar sa zici ca vopsesti ca hobby...

 

Pai exact asta e ideea, ala cu experienta stie ce vopsea/lac sa cumpere. Risti sa strici si in final tot trebuie sa dai banul la vopsire profi.

 

Am vorbit cu un vopsitor, o sa ma duc in 2 sapt sa vada aratarea si sa-l rog sa-i dea un lac profesional.

 

Mie imi place sa fac eu ce pot face, iar in cazul asta chiar ca e hobby, masina oricum arata ca dupa razboi. :D

Daca vreau "profi" cumpar o capota vopsita de fabrica la aceeasi culoare si am rezolvat problema. Masina e argintiu metalizat, o culoare comuna, deja am gasit capota SH la culoare, dar nu am chef sa dau momentan bani pe ea.

 

Aici vopsitul e foarte scump... cu banii dati de exemplu pe o capota noua pe care trebuie sa o vopsesti la vopsitor... cumperi doua originale SH in stare perfecta.

 

De ex o capota noua e cam 60eur iar vopsitul m-ar costa 200. Cu 100 iau una SH gata vopsita.

La asta a mea cu chitul meu si sprayurile si ce-am mai facut la ea, daca am cheltuit 15...

 

Asta-i marea realizare de pana acum:

 

WP_20140522_002.jpg

 

WP_20140522_004.jpg?

 

P.s. - masina a fost accidentata frontal dreapta, am schimbat usa, aripa, far, parbriz. De capota si bumper nu am mai avut bani asa ca i-am dat o varuiala, oricum voiam sa arate custom... argintie e cam plictisitoare.

 

WP_20140425_002.jpg

 

@gn77b, am facut-o Conchita Wurst, i-am pus barba. :lol:

 

10277910_520688738054072_329950838656583

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai pe nimeni cu un compresor si pistol? (chiar si din ala de 24 litri si cel mai ieftin pistol; treaba din poza e facuta cu compresor de 50L si pistol de vreo 45 de lei, dupa ce anterior am stricat vreo 2 ceva mai scumpe) Ar iesi mult mai ok decat cu spray, iar vopsea+lac cateva sute de grame iesi la pret tot pe acolo. Dai capota jos, iei niste folie faci un fel de incinta si rezolvi destul de usor. Tipul asta a facut accident. I-au dat vreo 23 de milioane. Cu 6 milioane a luat bara, vreo 80 lei maxim i-am vopsit-o si lacuit-o eu + o aripa (doar materialele, fara manopera ca imi e prieten) si a iesit pe profit :crack: O misca scursura in dreapta ca trebuie si lumina unde lucrezi, in rest a iesit oglinda atat bara cat si aripa...

 

PS: pana sa fac legatura voiam sa zic ca si BB are una exact la fel si lovita tot in fata :alcy:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, colegu meu, BB :lol:

 

Am un prieten cu compresor si am si unde vopsi in interior, in garaj. Insa la garajul ala nu am curent electric, am un generator de 800W cu motor in 2T. Nu stiu daca duce compresorul, doar sa-l aduc incarcat de acasa si sa nu consum tot aerul pe vopsit.

 

Azi am cautat in Bauhaus lac la cutie... am gasit de tot neamul, mai putin pt metal..

Nu exista si pulverizatoare electrice? Parca vazusem candva, insa nu stiu cat de utile sunt, daca fac treaba ca cele cu aer comprimat.



p.s. - capota si bumperul le-am vopsit-o scoase de pe masina... capota se scoate foarte usor, pot face asta singur - montat/demoontat. Nici nu e foarte grea.

 

bumperul e cel din poza cu accidentul, din plasticul contorsionat am reusit sa obtin forma initiala - cu rabdare, cu pistol cu aer cald. Si o lipitura de 20 cm sub far, tot cu aer cald + material plastic pe interior.

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cautat in Bauhaus lac la cutie... am gasit de tot neamul, mai putin pt metal..

Nu exista si pulverizatoare electrice? Parca vazusem candva, insa nu stiu cat de utile sunt, daca fac treaba ca cele cu aer comprimat.

Am avut si un pistol electric, ieftin ce e drept, vopsea relativ decent, dar nu cred ca face treaba buna la asa ceva. Iar ceva serios (am vazut un bosch, era pur si simplu bestial) costa cat un compresor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, mi-ai dat o idee cu compresorul. :) Sa vad de unde fac rost si de pistol. Si sa vad cum il conving pe respectivul sa mi-l imprumute.

Si lac la litru de unde iau? Are o specificatie anume, trebuie sa fie special pt auto? In Bauhaus am gasit acrilic universal, lucios sau semilucios. E bun ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Isi cauta un prieten pulverizator electric pt. varuit. Si-a luat o ieftineala si spunea ca nu poti sa faci nimic cu el, dadea cica in toate partile.

Pt. unele treburi merg si sculele ieftine (la scule de mina se aplica, as zice eu), dar nu cred ca e valabil la orice.

 

LE: da' acolo chiar nu se poate face nimic "la baieti"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...