Ferodaktyl Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Care-s dimensiunile la baterie ,daca le stiti careva pe de rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Acum intrebare generala: Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva? Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara? 4.7 l/100km cu pasager si bagaje, 5 l/100km in oras, la ambele cu incalzirea motorului la fiecare pornire (chiar daca este a 10-a din zi) pana ajunge acul la apa pe "verde". P.S. Eu tin robinetul permanent pe rezerva, nici nu l-am miscat de cand l-am luat... Editat Septembrie 10, 2007 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 In curand v`a trebui sa schimb cauciucul pe spate avetzi iedee sau daca stitzi careva daca a pus cineva caucic spate de 140(am inteles ca merge) oare are mobra un alt comportament,cum sta pe curbe e bine ce fac nu e bine ....daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ii multumesc din suflet si raman dator si cu o bere PS: ulei la catzi km schimbazti eu am bagat in al meu ulei sintetic mai gros 15w50 au zis ca e recomandat pt forja ...nu ca ar fi avzut mobra mea forja prea mare dar mi`a mai placut sa schim rareori pe rosu ! cam la cat sa schimb ulei ?avand in vedre ca cica e de calitate ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Bun atunci faptul ca am scos cam 6,3 -6,5 in oras oare ce sa fie? (deh, am mers si cu pasager cateva zeci de km sanatosi, am si tras de ea un pic, am fatzait-o numai prin oras. hmmm, am o scuza oarecum pentru consumul ala ) Si ca tot veni vorba de evenimente mai deosebite, iete ca mi se rupse si cablul de ambreiaj. Norocul meu CHIOR? Mi s-a rupt cand ma intorceam spre casa si am mers cu a doua frumos pana ce a trebuit sa franez si o murit motoru. Eram la 100 m de casa si vreo 300 m de garaj. Am impins-o asadar pana acolo Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17. ok ms dar banuiesc ca ai mers o perioada si cu cuciucul de 120 pe spate ...Intrebare: simiti vreo diferenta intre asta de 120 si 130 care l`ai pus acum??? se comporta altfel,e ceva care nu te nemultumeste ,sta mai bine pe curbe,trage altfel motorul....??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el. Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 (editat) Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el. Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici. Ok ma dar o intrunire intre GePeZisti cand faceam si noi la Arc (mai multi asa ) sa vb si noi de cheti tresti ,bem un stics ,mancam o cola... dastea asa....Ce zicetzi miercurea asta?...poate cu ocazia asta facem si cunostintza astia dupa forum Editat Septembrie 13, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscionut Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 salutare. caut comanda stinga cu totulde gpz 500s model 95 e al meu unde sa mai cautsi pe cine sa maiintreb ca inebunesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Sal'tare,am o problema cu GPZ-u meu...imi trebuie garnitura de chiuloasa(motoru e din 2000)....ma poate ajuta si pe mine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Ia cititi aici o discutie interesanta despre ce ulei de motor se baga in GPZ http://www.ex-500.com/index.php/topic,290.0.html Acestea ziind fise, ce ulei aveti in GPZ-urile voastre? Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Agip 10W40 sintetic. Mi se pare ok, nu stiu ce sa zic... Il am de vreo 7-800 km, asa ca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lady_crazy Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 salut baieti! sunt si eu o gpz-ista am si eu de 2 luni un kawa gpz de 500 din 92 detalii tehnice nu pot sa va dau sau un consum.... dar sunt multumita de el iulia ma numesc si poate o sa vin si eu pe la arc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Bun venit printre GPZisti On topic now: Fratilor, mi-a murit kilometraju A patit careva deja asta, sau sunt eu primul cu cablul de km cedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Mi`am vandut gpz`u unui preten tot incepator pot spune ca am avut norok si el la fel tot odata asa ca fratzi gepeziti se pare ca am sa scriu pt ultima oara la acest topic o sa imi fie dor de voi dar tot o sa ne mai vedem pe forum sau daca nu pe stradaaa Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Many Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun Salutare! As avea eu nevoie de parbrizul ala de GPZ. Lasa te rog un numar de telefon sau da-mi un PM! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phantomas Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 salut baieti! sunt si eu o gpz-ista am si eu de 2 luni un kawa gpz de 500 din 92 detalii tehnice nu pot sa va dau sau un consum.... dar sunt multumita de el iulia ma numesc si poate o sa vin si eu pe la arc.... Buna, sunt Gabi si am si eu un GPZ din 92 pe care mi-am facut ucenicia, si pe care as vrea sa-l schimb. Cat ai dat tu pe motor? As vrea sa stiu cat pot sa cer pe el. Asfalt uscat si poate ne vedem la arc sau la intruniri. --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 16:04 -------------Salut, As vrea si eu sa stiu unde gasesc pt un GPZ 500S din '92 un releu de incarcare si maneta de frana (care e stramba); nu tin neaparat sa fie noi. Daca ma puteti ajuta, va raman dator pana ne vom vedea la o intrunire. Merci, G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Cum va spuneam a trebuit sa ma despart de GePeZache meu si mi`a ramas parbrizul original nu tocmai in stare perfecta si ma refer optik ....nu ar trebui decat un finisaj pe el si de ce nu o noua vopsea am sa pun si poze ...doritaorii ma pot contacta pe pm sau de ce nu pe mess... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com --- Mesaj completat în 05 Nov 2007 05:48 -------------Pt.cine cauta cauciucuti pt.Kawa.noi cu dimensiunile:130/70/17 M/C ..62H.......110/70/17 M/C 54 H Marca Pirelli Super Demon la pretul de 100 E.Amanunte la adresa de meil ...matelopop@yahoo.com s-au la telefon 0726712763. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 (editat) Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com <small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 05:48 -------------</small><br/>Pt.cine cauta cauciucuti pt.Kawa.noi cu dimensiunile:130/70/17 M/C ..62H.......110/70/17 M/C 54 H Marca Pirelli Super Demon la pretul de 100 E.Amanunte la adresa de meil ...matelopop@yahoo.com s-au la telefon 0726712763. Hai sa incerc sa ma lamuresc: "cand pornesti" inseamna ce? pornirea motorului la rece, sau plecarea de pe loc? In primul caz, nici nu accelera pana nu impingi de tot socul, dupa 1-2 minute. In al doilea caz, adica in timp ce rulezi, incearca s-o "porti" mult peste 3000 de ture, pentru ca sub 3000 da, smunceste lantul. Iar treapta de viteza, in ce treapta de viteza mergi? Ca nu cred ca intr-a doua la 3000 de ture depasesti viteza legala... Becul de la ulei... Ca sa stea aprins, trebuie sa tii cheia in contact, si contactul pus. E normal sa se aprinda asa, impreuna cu neutralul. Daca s-a aprins in mers, e nasol. Dar cum adica "nu s-a stins nici dupa 2 ore de cand era motorul oprit"? Ai tinut contactul pus 2 ore??! Si... de ce ai la profil Honda cb500? Ai dat deja GPZ-ul? Bafta si asfalt uscat! Editat Noiembrie 5, 2007 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 pentru ca honda cb era in plan...era ca si a mea...dar asa a fost sa fie...amales kawa gpz sper sa nu regret.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 pentru ca honda cb era in plan...era ca si a mea...dar asa a fost sa fie...amales kawa gpz sper sa nu regret.... N-o sa regreti, e un motor care are grija de tine daca si tu ai grija de el... Incearca sa dai mai multe detalii, nu prea sunt lamurit cu problemele alea de zici ca le ai. An fabricatie? O poza-doua ai? Hai, baga aici, nu te sfii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha woman Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 SALVE... AM SI EU UN GPZ MITITEL DIN 93. Din iunie de cand l-am cumaprat, nu m-am mai dezlipit de el, asa ca am facut aproape 8000 km. Acum am o problema. Cineva mi-a daramat motorul, sambata, de pe cric si mi-a rupt maneta frana.... Unde gasec alta? Trebuie sa fie musai de GPZ sau orice alta maneta de frana se potriveste? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 motorul e in tara de doar o saptamana.a fost adus din italia.sant al doile-a proprietar.primul a cumparat motorul de la reprezentanta kawasaki nou.gpz-ul e din 1994,si are 46000km. --- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:49 ------------- motorul e in tara de doar o saptamana.a fost adus din italia.sant al doile-a proprietar.primul a cumparat motorul de la reprezentanta kawasaki nou.gpz-ul e din 1994,si are 46000km. nu am facut inca poze cu ea de cand e in tara.am doar foto de pe moto.it.in scurt timp o sa pun alte poze recente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.