Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine are suport pentru genti laterale + top - case la gpz 500s mai nou de 94 si e din zona bucuresti sau brasov, sa dea un pm , as vrea sa ne intalnim sa iau si eu modelul sa imi fac unul

10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primiti membrii noi?

EX-4 din 95 (se incadreaza in GPZ, din cate stiu), achizitionat acu 3 saptamani.

Si revin cu o intrebare: cauciucuri?

Ca sa raspund celui care intreba prin februarie de cauciuc pe acest forum, nu-i mai stiu numele, eu am facut rost de cauciuc spate, 130/70/17 cu H de la depozituldeanvelope.ro, mi-l aduc la sfarsitul lunii, 185 ron. Si e Continental.

Dar la cauciucul fata am probleme, ca 110/70/17 54h e cam greu de gasit la preturi modice, numai suparari la 4-5 milioane. Stie cineva ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primiti membrii noi?

EX-4 din 95 (se incadreaza in GPZ, din cate stiu), achizitionat acu 3 saptamani.

Si revin cu o intrebare: cauciucuri?

Ca sa raspund celui care intreba prin februarie de cauciuc pe acest forum, nu-i mai stiu numele, eu am facut rost de cauciuc spate, 130/70/17 cu H de la depozituldeanvelope.ro, mi-l aduc la sfarsitul lunii, 185 ron. Si e Continental.

Dar la cauciucul fata am probleme, ca 110/70/17 54h e cam greu de gasit la preturi modice, numai suparari la 4-5 milioane. Stie cineva ceva?

 

eu mi-am comandat la tipul din cluj, 1 pereche metzeler lassertec H ( 130/70/17 - 110/70/17 ) si m-a ajuns 5 mil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet?

 

ms

 

ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98

ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet?

 

ms

 

ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98

ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil)

 

eu mi-am luat kit de lant de la louis/regina dar nu l-am montat inca, in principiu eu m-am uitat dupa cele 3 dimensiuni si pe site la kawasaki pt modelul meu si se pupa cu ce scriu ei acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet?

 

ms

Codul de produs este de la kit-ul de lant REGINA. Dupa cum vezi si din poza de pe site, are pinioanele incluse (lant + pinion fata si spate).

Incearca sa folosesti Google Language Tools pentru a traduce site-ul din germana in engleza (daca te ajuta). Uite un link catre site-ul tradus:

www.louis.de - tradus de google

 

ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98

ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil)

Parca am vazut pe undeva manualul pentru modelul "post 93". Daca il gasesc o sa postez un link aici.

 

MANUAL KAWASAKI GPZ 500 S (EX500) - 1987-1993 (ENGLISH)

Kawasaki EX500 - GPZ500S 1987-1993 ServiceManual (EN).pdf

 

Am facut si OCR (recunoasterea textului din PDF) si am salvat un DOC, dar nu am apucat sa il redactez. Dupa ce arunc o privire prin documentul obtinut o sa postez un link.

NOTA: Documentul este util atunci cand vrei sa cauti dupa un anumit cuvant cheie (clutch sau brake pad, de exemplu).

 

Asfalt uscat. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mc

am incercat si cu Language Tools, dar pb e ca acolo spune ceva de "chain lock". despre asta nu prea stiu....trebuie sa cumpar si asa ceva?

sunt incepator...nu aruncati cu pietre :baldy: ( iar asta nu e IJ)

 

mc pt link...cred ca nu e mare diferenta fata de "post 93", nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca probabil se refera la modul de inchidere al lantului, asta de l-am comandat eu de la regina e intr-o bucata si ca sa il montezi ai 2 posibilitati :

1- desfaci bascula si bagi lantul asa cum e el

2 - faci rost sau mergi la un service care are scula de nituit si il desfaci si apoi dupa ce l-ai pus pe motocicleta il nituiesti la loc ( eu nu stiu cat de sigura e varianta asta cu nituit-ul , eu unul nu l-as desface )

unele lanturi vin direct desfacute si intr-o punga au nitul si zala ca sa il unesti, dar din cate am inteles eu la moto de viteza/touring lantul vine intr-o bucata iar la alea enduro/cross vine desfacut

 

mie mi-a raspuns Smokey si cristi-mic pe forum : aici /index.php?...amp;hl=gpz+500s

 

m-am uitat intr-un weekend asa ca idee insa nu am avut toate cheile la indemana, acum mi-am facut rost de chei si cat de curand o sa fac operatia

 

la service m-am interesat si dureaza cam 2h ( asa zic ei ) * pretul pe ora ( aprox 35-40 ron )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost de filtru de ulei (CHAMPION F302) si ulei MOTUL 15W-50. Initial (conform specificatiilor din manual) am vrut sa-mi iau 10W-40, dar conform recomandarilor vanzatorului si a unui mecanic, m-am decis la 15W-50. Sper sa nu fi gresit ca am ales acest tip de ulei. Voi ce ziceti?

 

Asfalt uscat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal banuiesc ca dintre atatia GePeZisti:D ma poate ajuta se pe mine cineva...am un wakasaki gpz 500 s din 2002 ,vreo 29 de mii de km zilele trecute am avut sa zic asa o mica mare problema:( mi s`a oprit motorul in mers...:peace: prima impresie am zis ca nu mai am gaz si tre sa trec pe rezervor dar nu a fost deloc asa ....totul era ok in rzervor am dat sa pornesc si constat ca nu o mai lua ,ba mai rau facea urat ca si cum ar merge intr`un piston dar de pornit neam,nimic....ce ma gadesc eu hai sa o bag in viteza 1 si sa incerc sa o pornesc impinsa(va dati seama ca nu am reusit ) am dat din nou la automat si spre surprinderea mea a pornit dar se auzea o bataie,o mare vibratie sa zic asa in partea stanga a motorului si anume in dereptul capacului..am zis ce naiba sa fac sunt la 30 de km de casa ce sa fac nu am pe cine sa chem :D si sa plec asa...zic eu ca dupa cativa km ce am mers in viteza a 4 a cu vreo 60 de km/h si`a dat dreumul sa zic asa nu se mai auzea aceea bataie dar totutsi simt ca ceva nu e in ordine si parca mai imi vibreaza ceva cum nu trebuie... :cheers:

Ma poate ajuta cineva cu un sfat,cu vreo ideee daca ati sti ce are? daca as putea sa ii fac eu ceva?sau daca vi s`a intamplat si voua, sau sa o duc direct la doctor :moto: aaaa si mai vreau sa mentionez ca debia am schimbat uleiul...(banuieesc ca nu din cauza asta e problema) pt ca figura asta a mai facut`o odata inainte !!

Va multumesc si sper sa ma ajutati ! :bounce:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate nu ma ajuta si pe mine nimeni :bounce:...dintre totzi GePeZisti chiar numai intra unu pe net :peace:

Fratilorrrrrrrrrr NEED HELPPPPPPPPPPPPP :cheers: :D

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

smok3 sry dar nu ma pricep

 

cum am avut zilele astea libere am zis sa ma ocup si eu de gpz-ica mai ales ca imi venisera si filtru de aer si bujiile, iar kitul de lant il aveam de ceva timp :cheers:

asa ca sambata cu trusa de scule si cu tatal meu langa mine am inceput sa o desfac, la inceput pentru ai schimba filtru de aer :

- am dat jos saua, si carenele laterale, apoi am desfacut cele 2 capace de plastic din lateral care sunt chiar in partea din fata a carenelor laterale, acolo inautru se vede filtru de aer, dar nu se poate scoate asa, sau cel putin eu nu mi-am dat seama cum, pt a-l schimba am urmarit traseul si am dat jos asa : rezervro, suportul de care se prinde rezervorul si apoi capacul de la cutia filtrului, apoi am scos usor filtru, am sters pe acolo si am pus filtru nou, am pus toate la loc si totul bine

- pt lant, am urmat instructiunile dintr-un alt topic , date de smokey in /index.php?...imbare+kit+lant

dar dupa ce am desfacut bascula n-am reusit sa scot lantul, si singura solutie care am vazut a fost sa desfac prinderile de la telescop si de la bascula de sub motocicleta, apoi am scos bascula cu totul , am scos lantul vechi, l-am pus pe cel nou si am pus strans telescopul si bascula si totul pare sa fie in regula

 

pt bascula si telescop va trebuie chei tubulare de 17, ideal ar fi 2, si cred ar fi bine sa aveti si un spray care ajuta la desfacerea suruburilor (nus cum se numeste , dar sigur exista ceva )

 

va salut, asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sa nu-ti fi cazut un magnet de pe alternator.

 

Da multumesc mult dar se pare ca nu e asta ...trebuie sa schimb lantul la demaror si acel capac care il tine....stie cineva de unde pot comanda piese pt gpz, cum sunt la preturi in cat timp vine si chestti dastea :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit mi-am schimbat filtrul de ulei si uleiul. Dupa cum ziceam mai sus, am pus MOTUL 15W50. Am luat 4 litri si am turnat 3 litri si "un pic".

Am reusit sa-mi montez si suportul pentru bagaje (multumesc mao-san & company :crack: ). Acum sunt pregatit pentru plimbari.

A aparut cu aceasta ocazie o alta problema: semnalele din spate fiind destul de mici (nu sunt din alea mari-patratzoase) nu se mai vad. Vreau sa incerc sa le prind direct de suportul pentru bagaje sau sa-mi cumpar alt set de semnale (din alea mai mari).

Vreau, in continuare, sa-mi iau anvelopa fata.

 

Sa vedem cum reusesc sa le pun cap la cap. :ok:

 

Da multumesc mult dar se pare ca nu e asta ...trebuie sa schimb lantul la demaror si acel capac care il tine....stie cineva de unde pot comanda piese pt gpz, cum sunt la preturi in cat timp vine si chestti dastea :crack:

In functie de cat greu se gaseste piesa poate sa dureze mai mult sau mai putin. Piesele "normale" (bujii, semnale, filtre aer/ulei, etc.) le poti comanda la oamenii care aduc din afara sau de pe la magazinele locale. Piesele mai "specifice" (cum este cazul acelui capac despre care spui) s-ar putea sa necesite o comanda speciala la unii comercianti locali (intreaba pe la magazine) sau de pe internet, pe la magazinele online.

 

Later edit: Am gasit un site unde puteti vedea codurile pentru piesele originale instalate pe motociclete. Acesta este link-ul pentru motocicletele Kawasaki. Selectati anul de fabricatie si apoi modelul.

Coduri pentru piesele originale KAWASAKI

 

Asfalt uscat! :cheers:

Editat de declspec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult ....acum am fost la cineva si mi`a zis ca durata pieselor care ma intereseaza este de aproximativ 2 saptamani :crack:(:crack:(:blink:( Domane inebunesc 2 saprtamnaii fara mobra :ok:

asfalt uscat si tie ! :ok: ca mie degeaba :cheers: auzi din gresala nu ma potzi trimite la vre`un mecanicos bun...si care sa nu te omoare la bani asa cu preturi ma studentesti :lol:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cam peste 2 saptamani o sa fiu fericitul posesor al unui Kawasaki GPZ 500S post '94 :cheers: si voiam sa va cer ajutorul pentru gasirea unui manual de reparatii/intretinere, asa ca sa fiu pregatit... :crack: Ma poate ajuta cineva??? :ok:

 

Va multumesc anticipat, si asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...