Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

@ thunderbyte: se vede ca e motor cu suflet. nu arata a zx10r 2008 dar se vede ca are stapan ce pune mana. tu ai schimbat fata? daca da se simte diferenta la tinuta de drum fata de furca veche? foarte ain motoru. imi place. tu o scoti la ture mai lungi? cum te descurci cu motorul asa dezbracat?

un mic 'hint' pt estetica: as zice ca ar arata super mobra cu faruri duble cum ai pe fighteru din avatar

 

oare motorul ala fuge mai bine ca astea de 500?

 

@ need for speed: nu vezi cat de putin se apreciaza motoarele in tara asta? vei avea noroc, poate sa auzi telefonul sunand pentru targuire daca ceri 2200. e pacat. unul nou valoreaza cam 5500 si al tau arata tzapan ca nou.

 

 

problema cu astea e ca au arhitectura cam invechita. is motoare fiabile si duma e ca in 20 de ani putine au fost schimbate la model arata ca is reusite. totusi. 20 de ani is 20 de ani si in lumea de azi fara tehnologie moderna pur si simplu nu esti 'cool'. very sad.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca cer 2200 si ma mai si targuiesc....mai bine il tin in curte degeaba!Totusi vreau sa se bucure si altul de ea asa cum m-am bucurat eu! Ce pot sa fac e poate sa mai scad din pret la fata locului,dar cand vezi numai pustani dastia care pentru ei banul nu mai are nicio valoare,care vorbsc de zeci de mii de euro de parca ar vorbi de cateva sute de mii(lei vechi),dar defapt ei n-au nici macar 20 de centi pe telefon sa-ti dea un apel sa te intrebe detaliile despre motor si iti scrie pe forum daca ai id de messenger,ma descurajez total. Tousi sper ca voi gasi un impatimit al acestui gen de motocicleta!

Bafta tuturor si asflat uscat :D ,desi cu vremea asta....nu prea cred....

Editat de need for speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)cand vezi numai pustani dastia care pentru ei banul nu mai are nicio valoare,care vorbsc de zeci de mii de euro de parca ar vorbi de cateva sute de mii(lei vechi),dar defapt ei n-au nici macar 20 de centi pe telefon sa-ti dea un apel sa te intrebe detaliile despre motor si iti scrie pe forum daca ai id de messenger,ma descurajez total.

 

:D Cunosc bine situatia! :hug:

 

Al naibii de frumos motorul! :kiss: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ thunderbyte: se vede ca e motor cu suflet. nu arata a zx10r 2008 dar se vede ca are stapan ce pune mana. tu ai schimbat fata? daca da se simte diferenta la tinuta de drum fata de furca veche? foarte ain motoru. imi place. tu o scoti la ture mai lungi? cum te descurci cu motorul asa dezbracat?

un mic 'hint' pt estetica: as zice ca ar arata super mobra cu faruri duble cum ai pe fighteru din avatar

 

oare motorul ala fuge mai bine ca astea de 500?

fatza e schimbata de mine, si motorul si toate ce is schimbate pe ea is facute de mine, da se simte diferenta, acum am roata de 17" pe fatza iar furca e mai scurta fatza de cea originala, deci zic eu ca se lipeste mai bine acum de asfalt, si in acelasi timpajuta la manevrabilitate :kiss: ... am si carena la ea dar arata urat tare asa cu ea pusa, si nu e tocmai aerodinamica tare cu carena post-18053-1202382709_thumb.jpg post-18053-1202382811_thumb.jpg deci parerea mea e ca mai bine o las asa, mai ales ca is adeptul streetfighterului :what: si incet incet vreau sa o transform, tocmai din cauza asta vopseaua e cam de rahat, dar usor usor o fac pe placul meu si la final o sa ii trag o vopsea :kiss: , si eu m-am gandit la varianta cu 2 faruri dar unul mai mic si altul mai mare, ceva gen ciclop ...

ieri dimineatza am plecat la bunici, 50 de km, pe o portiune de drum i-am dat 180 cu vant din fatza, mai mult nu a vrut, si eu normal ca eram lipit de rezervor ca altfel cred ca imi luam zborul ... azi la intoarcere ginion, desi ma asteptam sa bata vantul ca si ieri , culmea batea invers :kiss: asa ca tot 180 :eek:, deci ale voastre cat iau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu arata rau carenata... arata a motor din anii 80. e chestie subiectiva, daca iti plac clasicele iti place lookul acela dar tu esti adept streetfighter, si alea is faine. oricum, carena poate te ajuta cu vreo 5-10 kmh mai mult decat ai putut fara. schimbatul farului va garanta un look tare fresh si nu iti vei recunoaste motorul zic eu. deci cu prima ocazie go for it.

 

eu nu am tras mai mult de 170 pe a mea ca deh, eram incepator si miera prea draga viata. poate in noul sezon apuc mai mult. eu zic ca vreo 20 kmh mai scot din ea minim. astea trag pana la 200+- din cate am auzit. pt asta insa trebuie si drumuri drepte mai lungi din sud ca peste 160 vad ca e mai lenesa si vin curbele inainte sa pot. un prieten cu model pre 94 a zis ca a aratat ceasul peste 200 cu un pic cand a dat ture la mare. din pacate nu putem fi siguri din moment ce kilometrajele arata cu 15-20% mai mult decat realitatea. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu arata rau carenata... arata a motor din anii 80. e chestie subiectiva, daca iti plac clasicele iti place lookul acela dar tu esti adept streetfighter, si alea is faine. oricum, carena poate te ajuta cu vreo 5-10 kmh mai mult decat ai putut fara. schimbatul farului va garanta un look tare fresh si nu iti vei recunoaste motorul zic eu. deci cu prima ocazie go for it.

 

eu nu am tras mai mult de 170 pe a mea ca deh, eram incepator si miera prea draga viata. poate in noul sezon apuc mai mult. eu zic ca vreo 20 kmh mai scot din ea minim. astea trag pana la 200+- din cate am auzit. pt asta insa trebuie si drumuri drepte mai lungi din sud ca peste 160 vad ca e mai lenesa si vin curbele inainte sa pot. un prieten cu model pre 94 a zis ca a aratat ceasul peste 200 cu un pic cand a dat ture la mare. din pacate nu putem fi siguri din moment ce kilometrajele arata cu 15-20% mai mult decat realitatea. :kiss:

 

vezi tu nu conteaza, ca a mea desi are 550 de cmc are 50.00 HP (36.5 kW)) @ 10000 RPM iar a ta la 500 de cmc ai ei are 60.00 HP (43.8 kW)) @ 9800 RPM, nu tine numai de capacitace cilindrica ci si de puterea motorului, aerodinamicitatea motocicletei pe care e pus, greutate (aici is asemanatoare GPz 550 are 209 kg la plin iar GPZ 500S are 196 kg, oricum alea 13 kg fac o mica diferenta) si multe altele

 

oricum eu is super multumit de ea si daca nu stiai DA si eu is incepator, am permisul din sept 2007 si am deja facuti ceva km, nu pot zice ca is deja expert in a merge cu motorul dar zic eu ca stiu sa merg destul de bine ... tavaleli nu am luat decat una pe la 30-40 km/h pe zapada ca in pozele alea 2 din postul meu de mai sus ...

 

:what: :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e in tara de doar o saptamana.a fost adus din italia.sant al doile-a proprietar.primul a cumparat motorul de la reprezentanta kawasaki nou.gpz-ul e din 1994,si are 46000km.

<small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:49 -------------</small><br/>

nu am facut inca poze cu ea de cand e in tara.am doar foto de pe moto.it.in scurt timp o sa pun alte poze recente.

am facut in sfarsit poze cu motorul...de cand a ajuns in tara,de anul trecut din nov.motorul a facut ceva km.. :kiss:.chiar si acum circul cu el cand timpul imi permite.. am o intrebare pentru posesorii mai vechi de gpz-cat e consumul pe oras si in afara?la o viteza de 80-100km pe ora? :what:

post-21797-1202464551_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva varianta .pdf la manualul de reparatii la gpzuri? am avut mai demult o versiune in lb germana care e super si am printato dar imi lipsesc niste pagini. una dintre ele e cum trebuie intins lantul de distributie... destul de important.

 

daca ar putea da cineva un link tare recunoscator as fi :what: . nu gasesc mai nou niciunde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva varianta .pdf la manualul de reparatii la gpzuri? am avut mai demult o versiune in lb germana care e super si am printato dar imi lipsesc niste pagini. una dintre ele e cum trebuie intins lantul de distributie... destul de important.

 

daca ar putea da cineva un link tare recunoscator as fi :kiss: . nu gasesc mai nou niciunde

Am gasit multe manuale de 500S cand am cautat pentru mine dar nu mai stiu pe unde si cum ... oricum tre sa fie, mai cauta :lol:

 

--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 21:48 -------------
No ... nimeni nimic ... eu am mai iesit cu motorul :wink: vineri la galati, si la intoarcere am plecat pe ninsoare :) , totusi o experienta de neuitat ... si sambata tot la galati(se uscase drumul peste noapte) si m-a prins iar ninsoarea dar de data asta a fost doar o adiere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mersi thunderbyte pt linkul rusesc la manuale. interesenat este ca din versiunea germana a manualului lipsesc cateva pagini. eh asta e, rasfoiesc si vers engleza sa vad cum sta.

 

 

ce credeti de un proces de fender eliminiation la gpzuri? de aratat arata mult mai bine (poze aici). intrebarea este daca improsca mai mult noroi pe timp de ploaie de pe drumurile noastre ultra curate sau nu trebuie sa imi fac griji?

 

ce credeti despre gpzul asta?

. fata e exagerata dar undertail exhaustul imi place.

 

 

si aici vedeti ce face umilul nostru tourer cu un musclecar

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un Kawa EN500 A (Vulcan 500) din 93. vreau sa imi comand un set de garnituri de pe louis (produs 10042370). imi trebuie de acolo semeringurile de supapa. vrea cineva sa comandam impreuna (daca aveti nevoie de vreo alta garnitura din setul acela) sa iesim mai ieftin? daca imi comand semeringurile separat ma costa 44 euro.

ma puteti contacta pe messeger: wudoo6666 sau la 0744290028

ma grabesc putin cu comanda ca am inteles ca oamenii de la motolouis fac comenzi in fiecare miercuri

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi thunderbyte pt linkul rusesc la manuale. interesenat este ca din versiunea germana a manualului lipsesc cateva pagini. eh asta e, rasfoiesc si vers engleza sa vad cum sta.

ce credeti de un proces de fender eliminiation la gpzuri? de aratat arata mult mai bine (poze aici). intrebarea este daca improsca mai mult noroi pe timp de ploaie de pe drumurile noastre ultra curate sau nu trebuie sa imi fac griji?

 

ce credeti despre gpzul asta?

. fata e exagerata dar undertail exhaustul imi place.

si aici vedeti ce face umilul nostru tourer cu un musclecar

ce link frate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema....

la gpz-ul meu din 93' nu imi mai merge faza scurta..... becul este bun. Daca las pornita faza lunga si apas flashul *butonul deasupra semnalizariii merge, adica se aprinde si faza scurta..... dar altfel nu ..... vreo idee ceva va rog ? la un moment dat anul trecut am patit la fel dar dupa scurt timp si-a dat drumul.... (vreo 200 m) ... problema e ca am incercat sa verif mufe etc, dar degeaba...pls .... daca are cineva vreo idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Howdy, boys.

 

Musashi al meu a hotarat sa se descotoroseasca de releul de pornire pe motiv de defect :burnout: Aveti asa ceva de vanzare, sau stiti pe cineva care vinde? Mai vreau un geam de semnal (stanga fata).

 

Pentru cei ce vor manuale, am eu atat var. in engleza cat si cea in germana, pt modelul 87-93. La cel german imi lipsesc doua pagini, 41 si 47. La cel englez nu lipseste nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Howdy, boys.

 

Musashi al meu a hotarat sa se descotoroseasca de releul de pornire pe motiv de defect :wave: Aveti asa ceva de vanzare, sau stiti pe cineva care vinde? Mai vreau un geam de semnal (stanga fata).

 

Pentru cei ce vor manuale, am eu atat var. in engleza cat si cea in germana, pt modelul 87-93. La cel german imi lipsesc doua pagini, 41 si 47. La cel englez nu lipseste nimic.

Am eu releu de pornire de GPz dar pentru model mai vechiutz ... eventual fa o poza si daca e la fel ii al tau ...

nu vreau sa jupoi pe nimeni la pret :cheers:

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 -------------
Cumpar GPZ 500S pana in 1500-1700 euro astept oferte :cheers: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 23:37 -------------</small><br/>Cumpar GPZ 500S pana in 1500-1700 euro astept oferte :wave: ...

 

 

vrei sa le mai corcesti un pic? :cheers: hai hai s-auzim ce proiect ai mai nou? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL, kwakazaki, ai uitat un smiley mah :wave:

 

 

 

ah da am uitat :cheers: oricum, nu vi se par motoare docile cele enumerate de mine? le consider ca niste bizoni deaia de pe steppe, mari si docile lol, asta pana tragi de acceleratie :cheers: , oricum era gluma, nu vrea sa fiu responsabil pentru spitalizarea cuiva sau mai rau, pentru bagarea fricii de motoare in cineva

 

@thunderbyte: acum cateva pagini am vazut un exemplar rosu foarte fain de vanzare. ce e drept cerea mai mult decat 1700

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ofer orice geaca piele la alegere(vanzari echipamente...geci personalizate....motorman35...)pentru un kit transmisie la un gpz 500s din 1994..am cautat de mi-au sarit capacele aici,dar nu am gasit..sant pentru aproape toate motoarele,numai pentru gpz nu...poate stiti voi de unde pot lua.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut GPZ-isti! Incepand de ieri, am "iestit" din grupul vostru pana mai ieri al nostru! Am vandut GPZ-ul meu si cred ca voi trece la VFR-isti, de ceva mai mare! Vreau sa va spun ca GPZ-ul este o motocicleta foarte buna care te mai si iarta cand gresesti. Sper ca si urmatoarea care o voi achizitiona sa fie cel putin la fel de buna ca si GPZ-ul.

 

P.S. In urma vanzarii am ramas cu un kit de lant DID si un set de placute frana fata toate noi in cutie sigilate si le vand la pachet 199EUR. Sunt pentru GPZ500S 1992!

 

Sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...