Mr.Wattmaster Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Salve si bun venit. Pentru un cablu de kilometraj vezi poate ai noroc si gasesti second-hand la PowerMotors.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 salutare! de la ce se poate ineca motorul cand tragi socul la pornire? cand l-am luat mi s-a spus ca se uda foarte tare bujiile.. il pornesc cu socul la jumatate, apoi, dupa ce porneste il tin din acceleratie la o turatie constanta sa nu se opreasca.. voi aveti problema asta? si daca nu, aveti idee de la ce poate fi? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Nu. N-am patit. Normal ar fi sa tragi socul, il pornesti si supraveghezi din ureche (si turometru) motorul . Pe masura ce se incalzeste uleiul si ajunge la vascozitatea optima, creste si turatia si mereu mai scad un pic din soc ca sa o tin la o turatie peste relanti de bun simt. Dar sa nu tragi de gaz in timp ce o pornesti ca o ineci garantat. O solutie ar fi sa schimbi bujiile sa vezi daca mai face asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 daca vrei sa verifici bujiile, curata bine prima data peretii locasului lor ca astea au de obicei jeg cimentat acolo ce poate pica in cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 daca vrei sa verifici bujiile, curata bine prima data peretii locasului lor ca astea au de obicei jeg cimentat acolo ce poate pica in cilindru. da, stiu, am observat ca exista mizerie langa bujii. @mr.watt: cum trag socul, se opreste motorul... il pornesc cu socul la jumatate, apoi il reduc si o tin din acceleratie turata undeva pe la 1500. daca trag socul moare motorul. si mi0a zis cel de la care l-am luat ca se ineaca. bujiile sunt ok. le-a sablat exact cand am fost sa-l vad pentru ca erau... umede:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Stai ca nu inteleg. Pui contact, apesi botonu' rosu-foc , tragi socul la max si cand apesi sa porneasca, ea porneste si apoi imediat se ineaca? Detaliaza un pic ce faci la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Stai ca nu inteleg. Pui contact, apesi botonu' rosu-foc , tragi socul la max si cand apesi sa porneasca, ea porneste si apoi imediat se ineaca? Detaliaza un pic ce faci la pornire. exact. daca trag socul la maxim, porneste, dar se ineaca. inca nu am inecat-o pentru ca mi-a spus ca asta se intampla. o pornesc cu socul la jumatate o tin putin asa, apoi reduc socul si o tin din acceleratie. am incercat de cateva ori dupa ce a pornit sa-l trag la maxim sa vad ce se intampla. moare motorul. probabil ca asa se si ineaca. nu porneste din cauza ca are socul tras si, nepornind, benzina nearsa uda bujiile. ma gandeam ca poate e vreun reglaj din carburator? inca o data: trag soc la jumate, pun contact, demaror, porneste motorul si apoi o tin din acceleratie undeva deasupra 1500 de rotatii. mie nu prea-mi place ideea/solutia.. ca stiu ca nu e bine sa accelerezi pana nu s-a incalzit motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Imi aduc aminte de la fostul meu GPZ (DIN 2002) si eu cam aveam aceias problema nu stiu de ce se ineca foarte des cu soc fara soc nu stiu de la ce dar cred ca schimbam un set de bujii cam la o luna ,imi aduc aminte unele erau pur si simplu negre altele doar umede ...normal nu mai stateam pe ganduri si le schimbam pe am2 cu altele noi cu celelate nu ma mai oboseam sa le curatz. Imi aduc aminte intr`o zi pornesc motorul cu scocul tras.. merge ce merge creste in ture si ma gandesc sa reduc din soc sa scad in ture trag foarte usor de soc in jos si instant moare si nici chip sa mai porneasca ...eram obisnuit deja am zis ok e clar s`a inecat desfac ce e de desafacut schimb bujiile ca deja tineam rezerve sub sha si porneste sfert dar problema asta imi tot aparea ....uniii(mesaeriasi ) spuneau ca de la forja si nu era cazul meu pt ca motorul ala foarte rar intalnea forja Dupa ce l`am vandut am intels de la noul proprietar ca a trebuuit facuta o regalre/curatare/sincronizare a carburatoarelor ca asta ar fi fost principalul motiv al inecarii,spune el ca la un cilindru ar fi venit mai multa benzina ...acum stiu si eu poate asa o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 mersi mult. da, de la carburatie ar trebui sa fie.. eram curios daca este specifica aceasta problema gpz-ului. mersi mult de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 O sursa pentru cauciucuri: 100/80-16, 120/80-16 unde gasesc ? Metzeler are Lasertec: Front 110/70 - 17 M/C 54H TL LASERTEC, Rear 130/70 - 17 M/C 62H TL LASERTEC Michelin are Macadam: Front: 110/90 - 16 59 V TL/TT, Rear 130/90 - 16 67 V TL/TT Kenda are: 130/90H-16 dar nu are nimic pe fata sub 130 pe 16 Alte alternative, idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Am gasit ceva la Avon Tyres (stiu, suna comic ) . Am citit iar unii le recomanda pentru GPZ. http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/?pa...wspecs&id=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 La noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 La noi trebui sa dai cu tunu pt astea. Stiu, am 130 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 (editat) voi pe unde va sincronizati carburatoarele gpz-urilor voastre? puteti sa-mi recomandati un loc de incredere? multzam! Editat Aprilie 14, 2008 de maa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 voi pe unde va sincronizati carburatoarele gpz-urilor voastre? puteti sa-mi recomandati un loc de incredere? multzam! Iti recomand United Motors parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Iti recomand United Motors parerea mea mersi mult. by the way, are cineva manualul pentru gpz, modelele dinainte de 94? al meu e din 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 (editat) mersi mult. by the way, are cineva manualul pentru gpz, modelele dinainte de 94? al meu e din 92. Din fercire tot eu am sa iti raspund deci daca cautzi mai multe pagini in spate pe acest topic o sa gasesti ceva cu TANGA MOTORS...ceva de genul...dupa cate mi se pare mie este exact manual care iti trebuie tie Editat Aprilie 14, 2008 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 voi pe unde va sincronizati carburatoarele gpz-urilor voastre? puteti sa-mi recomandati un loc de incredere? multzam! 072MOTOARE --- Mesaj completat în 16 Apr 2008 01:49 ------------- mersi mult. by the way, are cineva manualul pentru gpz, modelele dinainte de 94? al meu e din 92. Manual EX500 GPZ500S 1987-1993 PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 072MOTOARE <small>--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 01:49 -------------</small><br/> Manual EX500 GPZ500S 1987-1993 PDF multumesc mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 salutare, poate sa imi spuna cineva daca e normal sa vibreze fata la franare foarte puternica. am simtit weekendul acesta pe serpentine in timp ce trageam foarte tare de ea. cauciucurile sunt bune, frana are forta buna, placute bune, atat ca vibreaza fata. sper sa nu fie de la discuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Vibratii la franare = discuri ovalizate, de obicei. Daca ai tras vreo frana brusca (rezultat: discuri incinse) si au fost racite brusc (cauza: ai trecut printr-o balta, a ajuns apa pe discuri), de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Ce implica ovalizarea discurilor? E periculos? Poate duce la alte complicatii? Eventual cum imi dau seama daca is ovale ca la ochiul liber nu cred sa se vada. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscionut Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 salutare!posesor de gpz din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 salutare!posesor de gpz din bucuresti bai Jhon cam tarziu ai venit frate pe topic asta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 caut urgent lant pentru kawasaki gpz 500s,modelul de dupa 1994.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.