Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salve si bun venit.

 

Pentru un cablu de kilometraj vezi poate ai noroc si gasesti second-hand la PowerMotors.ro :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

de la ce se poate ineca motorul cand tragi socul la pornire? cand l-am luat mi s-a spus ca se uda foarte tare bujiile.. il pornesc cu socul la jumatate, apoi, dupa ce porneste il tin din acceleratie la o turatie constanta sa nu se opreasca.. voi aveti problema asta? si daca nu, aveti idee de la ce poate fi? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. N-am patit.

Normal ar fi sa tragi socul, il pornesti si supraveghezi din ureche (si turometru) motorul . Pe masura ce se incalzeste uleiul si ajunge la vascozitatea optima, creste si turatia si mereu mai scad un pic din soc ca sa o tin la o turatie peste relanti de bun simt.

 

Dar sa nu tragi de gaz in timp ce o pornesti ca o ineci garantat.

 

O solutie ar fi sa schimbi bujiile sa vezi daca mai face asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa verifici bujiile, curata bine prima data peretii locasului lor ca astea au de obicei jeg cimentat acolo ce poate pica in cilindru.

da, stiu, am observat ca exista mizerie langa bujii.

@mr.watt: cum trag socul, se opreste motorul... il pornesc cu socul la jumatate, apoi il reduc si o tin din acceleratie turata undeva pe la 1500. daca trag socul moare motorul. si mi0a zis cel de la care l-am luat ca se ineaca. bujiile sunt ok. le-a sablat exact cand am fost sa-l vad pentru ca erau... umede:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca nu inteleg.

 

Pui contact, apesi botonu' rosu-foc :(, tragi socul la max si cand apesi sa porneasca, ea porneste si apoi imediat se ineaca?

 

Detaliaza un pic ce faci la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca nu inteleg.

 

Pui contact, apesi botonu' rosu-foc :(, tragi socul la max si cand apesi sa porneasca, ea porneste si apoi imediat se ineaca?

 

Detaliaza un pic ce faci la pornire.

 

exact. daca trag socul la maxim, porneste, dar se ineaca. inca nu am inecat-o pentru ca mi-a spus ca asta se intampla. o pornesc cu socul la jumatate o tin putin asa, apoi reduc socul si o tin din acceleratie. am incercat de cateva ori dupa ce a pornit sa-l trag la maxim sa vad ce se intampla. moare motorul. probabil ca asa se si ineaca. nu porneste din cauza ca are socul tras si, nepornind, benzina nearsa uda bujiile. ma gandeam ca poate e vreun reglaj din carburator? inca o data: trag soc la jumate, pun contact, demaror, porneste motorul si apoi o tin din acceleratie undeva deasupra 1500 de rotatii. mie nu prea-mi place ideea/solutia.. ca stiu ca nu e bine sa accelerezi pana nu s-a incalzit motorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte de la fostul meu GPZ (DIN 2002) si eu cam aveam aceias problema nu stiu de ce se ineca foarte des cu soc fara soc nu stiu de la ce dar cred ca schimbam un set de bujii cam la o luna ,imi aduc aminte unele erau pur si simplu negre altele doar umede ...normal nu mai stateam pe ganduri si le schimbam pe am2 cu altele noi cu celelate nu ma mai oboseam sa le curatz. Imi aduc aminte intr`o zi pornesc motorul cu scocul tras.. merge ce merge creste in ture si ma gandesc sa reduc din soc sa scad in ture trag foarte usor de soc in jos si instant moare si nici chip sa mai porneasca ...eram obisnuit deja am zis ok e clar s`a inecat desfac ce e de desafacut schimb bujiile ca deja tineam rezerve sub sha :cheers: si porneste sfert dar problema asta imi tot aparea ....uniii(mesaeriasi :hug: ) spuneau ca de la forja :hug: si nu era cazul meu pt ca motorul ala foarte rar intalnea forja :( Dupa ce l`am vandut am intels de la noul proprietar ca a trebuuit facuta o regalre/curatare/sincronizare a carburatoarelor ca asta ar fi fost principalul motiv al inecarii,spune el ca la un cilindru ar fi venit mai multa benzina ...acum stiu si eu poate asa o fi :P :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sursa pentru cauciucuri: 100/80-16, 120/80-16 unde gasesc ?

 

Metzeler are Lasertec: Front 110/70 - 17 M/C 54H TL LASERTEC, Rear 130/70 - 17 M/C 62H TL LASERTEC

 

Michelin are Macadam: Front: 110/90 - 16 59 V TL/TT, Rear 130/90 - 16 67 V TL/TT

 

Kenda are: 130/90H-16 dar nu are nimic pe fata sub 130 pe 16 :angryfire:

 

Alte alternative, idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva la Avon Tyres (stiu, suna comic :angryfire:) . Am citit iar unii le recomanda pentru GPZ.

 

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/?pa...wspecs&id=6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire:

 

La noi trebui sa dai cu tunu pt astea. Stiu, am 130 pe spate :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult. by the way, are cineva manualul pentru gpz, modelele dinainte de 94? al meu e din 92.

Din fercire tot eu am sa iti raspund :finger: deci daca cautzi mai multe pagini in spate pe acest topic o sa gasesti ceva cu TANGA MOTORS...ceva de genul...dupa cate mi se pare mie este exact manual care iti trebuie tie :bigstar:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi pe unde va sincronizati carburatoarele gpz-urilor voastre? puteti sa-mi recomandati un loc de incredere? multzam!

 

072MOTOARE

 

--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 01:49 -------------

mersi mult. by the way, are cineva manualul pentru gpz, modelele dinainte de 94? al meu e din 92.

 

Manual EX500 GPZ500S 1987-1993 PDF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, poate sa imi spuna cineva daca e normal sa vibreze fata la franare foarte puternica.

am simtit weekendul acesta pe serpentine in timp ce trageam foarte tare de ea. cauciucurile sunt bune,

frana are forta buna, placute bune, atat ca vibreaza fata. sper sa nu fie de la discuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratii la franare = discuri ovalizate, de obicei. Daca ai tras vreo frana brusca (rezultat: discuri incinse) si au fost racite brusc (cauza: ai trecut printr-o balta, a ajuns apa pe discuri), de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...