Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Exact.

 

Daca la tine era de la bujii, eu tocmai am luat bujii noi (o saptamana au) . O sa le desfac sa ma uit la ele, poate am nimerit una defecta din fabrica :bounce:(((.

 

Merci.

 

Cat va reglati distanta la electrozi ? In carte scrie ca la benzina cu plumb 0,7 si la fara plumb 1mm. Benzina cu plumb nu prea cred ca mai exista.

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca la tine era de la bujii, eu tocmai am luat bujii noi (o saptamana au) . O sa le desfac sa ma uit la ele, poate am nimerit una defecta din fabrica :bounce:(((.

 

Merci.

 

Cat va reglati distanta la electrozi ? In carte scrie ca la benzina cu plumb 0,7 si la fara plumb 1mm. Benzina cu plumb nu prea cred ca mai exista.

 

 

eu cu a mea sub 5000 rpm nu pot sa merg... iar dupa 7000 se comporta ca un 4 linie :P

 

o problema aveam cand trageam tare de gaz... pe la 10500 dadea innapoi. Totusi cred ca problema mea era de la volanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin adica cum?

 

@vinkator vezi sa nu ai pb cu fisele. La mine trage puternic de la 7000-8000 in sus. Sau puternic pentru noi. Incepatorii. :bounce:

 

Cand am pus bujiile noi nu am stat sa reglez distanta. Le-am pus si asta a fost tot. Astept sa vad cum se comporta cu cele pe iridium si cu filtrul de aer nou.

Dar mai am o luna de asteptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin adica cum?

 

@vinkator vezi sa nu ai pb cu fisele. La mine trage puternic de la 7000-8000 in sus. Sau puternic pentru noi. Incepatorii. :bounce:

 

Cand am pus bujiile noi nu am stat sa reglez distanta. Le-am pus si asta a fost tot. Astept sa vad cum se comporta cu cele pe iridium si cu filtrul de aer nou.

Dar mai am o luna de asteptat.

 

 

La fise nu m-am gandit , si e posibil ca in sarcina cand trece mai mult curent prin ele sa dea la masa.

Eu nici nu am mers cu alt GPZ , poate asa e felul lui sub 4000 sa nu prea traga. Dar ma gandeam ca puterea ar trebui sa fie dezvoltata liniar cat de cat.

Plus ca nu da in gat (adica daca tin gazul la 5000, merge constant fara intreruperi).

 

Legat de bujii ele vin reglate la 1mm pentru benzina fara plumb.Teoretic nu ar mai trebui reglate daca sunt noi.

 

Exista vreo intalnire saptamanala de GZP-isti pt Buc? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.filtru aer nou

2.curatat carburi

3.reglat nivel benzina

4.sincronizat carb

5.bujii noi

 

Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom?

Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual)

 

Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere.

 

 

filtrul cum l-ai montat pana la urma? l-ai mai uns(imbibat) cu ceva sau l-ai lasat asa?

Chestia cu intarziatul ma enerveaza si pe mine!

 

L-am uns/imbibat cu ulei de motor (nu cu SAE30 ci cu SAE 10W40).

 

Acum ca a dat si vremea buna, o sa mai trag ceva ture sa ma obisnuiesc cu mobra. Pacat ca nu am inmatriculat-o inca si trebuie sa dau cercuri in jurul casei :bounce:((.

 

Si inca ceva. Am remarcat ca nu se incalzeste repede(un lucru bun de altfel). Am vrut sa o ambalez pe loc sa creasca temp in roshu sa vad daca pleaca ventilatorul. Da de unde..ca nu vrea neam sa treaca acul ceasului de temp de juma'. Nici nu am insistat mult ca a ieshit un vecin ca suna la politie daca nu opresc utilajul :P))). Aveti idee daca are cumva o termo-valva intre circuitul intern de racire si radiator ?? sau e pe direct?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu faci schimb ?? :bounce:

:P)

mai bine nu, cand am plecat azi acasa mergea doar pe 3 cilindrii,s-a inecat cilindru 3. Daca tot m-am laudat asa patesc :)

Treb sa schimb burdufele la admisie ca sa pot sa fac si eu un reglaj mai potrivit la carburatoare.

Sensibili mai sunt, NGK-urile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am uns/imbibat cu ulei de motor (nu cu SAE30 ci cu SAE 10W40).

 

Acum ca a dat si vremea buna, o sa mai trag ceva ture sa ma obisnuiesc cu mobra. Pacat ca nu am inmatriculat-o inca si trebuie sa dau cercuri in jurul casei :bounce:((.

 

Si inca ceva. Am remarcat ca nu se incalzeste repede(un lucru bun de altfel). Am vrut sa o ambalez pe loc sa creasca temp in roshu sa vad daca pleaca ventilatorul. Da de unde..ca nu vrea neam sa treaca acul ceasului de temp de juma'. Nici nu am insistat mult ca a ieshit un vecin ca suna la politie daca nu opresc utilajul :P))). Aveti idee daca are cumva o termo-valva intre circuitul intern de racire si radiator ?? sau e pe direct?

 

 

pe la jumate incepe ventilatorul.... si acolo sta temperatura...

 

asta-vara la 40 grade in oras nu trecea de jumate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti baieti !!

 

Vreau sa va intreb si eu , ce presiune de aer trebuie sa fie in roata fata si in cea de pe spate.

mi se pare roata spate un pic moale.

 

BAFTA

 

In manual zice asa :

 

greutate pana in 97,5 Kg : fata=28 psi=196 kPa=1,9 atm / spate=32 psi=221 kPa=2,17 atm

greutate peste 97,5 Kg : fata=32 psi=221 kPa=2,17 atm / spate=36 psi=245 kPa=2,45 atm

 

Mesaj completat

:bounce:)

mai bine nu, cand am plecat azi acasa mergea doar pe 3 cilindrii,s-a inecat cilindru 3. Daca tot m-am laudat asa patesc :P

Treb sa schimb burdufele la admisie ca sa pot sa fac si eu un reglaj mai potrivit la carburatoare.

Sensibili mai sunt, NGK-urile astea.

 

Eu la burdufe am pus coliere metalice si le-am strans bine, nu cred sa mai patrunda aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vaca mea are motor de GPZ 500 si am un tacanit la rece, dureaza intre 3 si 10 min, depinde de temperatura ambianta; am fost la un service, a ascultat-o la cald si mi-a zis ca nu are nimic si ca nu e problema daca face asa la rece "pana isi trage ulei". Voi ce stiti de problema asta? Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vaca mea are motor de GPZ 500 si am un tacanit la rece, dureaza intre 3 si 10 min, depinde de temperatura ambianta; am fost la un service, a ascultat-o la cald si mi-a zis ca nu are nimic si ca nu e problema daca face asa la rece "pana isi trage ulei". Voi ce stiti de problema asta? Bafta

 

Si eu am un trancanit la rece , apoi la cald totul e ok.

 

Stiu ca sunetele din motor nu se asculta cu urechea libera, deoarece te poate duce in eroare directia din care vine sunetul(ecouri,reflexii de sunet) ci cu un fel de stetoscop special . In lipsa acestui stetoscop se poate improviza dintr-o coada de matura sau o bucata de furtun. Un cap se pune pe motor si celalalt la ureche (chiar nu glumesc ). Si in functie de ce auzi poti izola zona de unde vine sunetul dubios, si trebuie sa mai si stii daca sunetul respectiv e normal sau nu.

 

Sincer eu nu am incercat aceasta varianta,oricum daca aud nu stiu sa interpretez foarte bine . Plus de asta daca m-ar vedea cineva ar spune ca sunt nebun, consult motorul cu furtunul. :bounce:

 

Asa in general cand iti bate la rece, e din cauza uleiului(degradare ulei,tip gresit de ulei,pompa defecta) si ajunge mai greu pana se incalzeste la ambielaj,culbutori,ce mai unge el pe acolo. In unele cazuri poate uleiul e bun si chiar ai probleme cu ambielajul,bolturile de la piston,poate tachetii. Dar daca atunci cand se incalzeste nu mai bate atunci "merge" (zis asa in stil romanesc) .

Mesaj completat

Si la mine face asa uneori la rece. Dar apoi dispare zgomotul. Cred ca trebuie sa stai linistit. Asa mi-a zis si mie un mecanic.

Nu stiu daca poate sa fie de la distributie.

 

 

Ca sa vezi exact de unde vine sunetul, incearca metoda propusa de mine cu stetoscopul artizanal. (vezi sa nu te vada nimeni cand efectuezi operatia)

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am Motul 10w40 7000 sau 7100 nu stiu exact. Filtru KN sport. Dar sunt din toamna. Nu le-am schimbat ca nu am decat 2500km facuti cu ele. Am zis sa mai fac 1000 si apoi sa le schimb. Acum am cumparat Motul 10w50 5100 ester si filtru Mann. Am iesit mai ieftin cu vreao 70-80 lei. Si am inteles ca e mai recomandat sa pun ce am cumparat a doua oara.

 

Mesaj completat

Am zis sa nu schimb uleiul. Aveam facuti 2500km cu uleiul si filtrul nou inainte sa il bag la iernat. De cateva zile normal ca ies cu ea. Dar motorul se aude mai gros si uneori parca se aude un zgomot de fier pe fier cand accelerez mai tare. Lantului i-am aplicat un uns si atat. Trebuia sa ii schimb uleiul si sa ii spal lantul, apoi s il ung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva un GPZ 900 in stare buna si inmatriculat de vanzare?

Asta era de vanzare de ceva timp, nu stiu daca mai e actual: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=260838

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta era de vanzare de ceva timp, nu stiu daca mai e actual: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=260838

 

Din pacate pana m-am hotarat eu s-au vandut. :drink:

 

Oricum multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pana m-am hotarat eu s-au vandut. :drink:

 

Oricum multumesc !

O curiositate, ce iti a venit sa vinzi un transalp si sa-ti iei un GPZ900? Nu prea e o motocicleta cautata in Romania..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...