vinkator Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 sper sa nu fie prea tarziu dar doar acum am vazut post-ul... asa a fost si a mea cand a venit dai carburatoarele jos si ai acolo 2 limitatoare pe galerii(2 saibe ce limiteaza admisia). Le scoti pe alea, montezi carburile la loc si vei observa o diferenta mare.... foarte mare Asa vin ele din fabrica limitate? Ma gandesc ca poate si a mea e limitata, am dat carb-urile jos dar nu m-am uitat pe galerie in mod special sa observ cele 2 saibe. "saibe"-le astea cum arata? sunt mari in diametru cat galeria si pe mijloc e o deschidere ceva mai mica decat diametrul mare al galeriei??? Legat de bujii, daca sunt 16 lire care vin vreo 85 de lei cu tot cu TVA plus transport,etc ajung pe la 100 lei 2 buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucimoto Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Va salut pe toti gepezisti, sunt nou pe forum am GPZ 500S an96 si va spun ca sunt un fericit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Va salut pe toti gepezisti, sunt nou pe forum am GPZ 500S an96 si va spun ca sunt un fericit . Salutare si tie....pune o poza sa-l vedem cat de mandru e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Sa il stapanesti sanatos. Ai facut o alegere super. Ca tot nu am pus niciodata poze cu motorul meu. Mesaj completat Si inca 2 poze. Sper sa nu se supere nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Asa vin ele din fabrica limitate? Cred ca dDepinde de tara unde a fost vandut cand era noua. Unele tari au (avut) o legislatie care limita putere la motociclete, uneori in functie de varsta / experienta pilotului. Pe wikipedia scrie despre GPZ900r asa: 115 bhp (86 kW) @ 9500 rpm (1986 GPz900R) 108 bhp (81 kW) @ 9500 rpm (1990 European models) 89 bhp (66 kW) @9000 rpm (Japan domestic) @ 9500 rpm (1986 GPz900R) Si al meu din Germania a venit cu 100bhp in brief. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) Vreau sa fac comanda de bujii si filtru de aer. Bujiile le-am gasit. Sunt NGK DR9EIX . Acesta este filtrul de aer? http://www.bikebitzuk.co.uk/kawasaki-gpz-5...8708-p-367.html Vreau sa il comand si nu stiu daca este ok. Mai trebuie dat vreun cod inafara de ex500 sau este ok pentru toate modelele din 1987 - 2008 ? Daca nu este acesta atunci poate sa imi zica si mie cineva modelul? Sa stiu ce comand. Vreau ceva sa faca pereche cu bujiile Adica sa se simta. Multumesc frumos. Editat Martie 11, 2010 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzepy77 Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Merci C0zmin,dar daca dau carburile jos si scot cele 2 saibe de pe galerii de care spui,mai trebuie sincronizate carburatoarele?Merci inca odata si Asfalt Uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Merci C0zmin,dar daca dau carburile jos si scot cele 2 saibe de pe galerii de care spui,mai trebuie sincronizate carburatoarele?Merci inca odata si Asfalt Uscat tuturor! teoretic nu.... nu are nici o treaba una cu cealalalta dar sigur nu sunt sincronizate . Eu mi le-am sincronizat singur cu un aparat "home made". Era un topic in rubrica service cum sa-ti faci aparat de sincronizat. ps: sincronizarea consta in reglarea clapetelor de la carburatoare astfel incat sa fie presiune egala in ambele. Daca vrei mai multe detalii vorbim pe mess (c0zmin1@yahoo.com). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) Vreau sa fac comanda de bujii si filtru de aer. Bujiile le-am gasit. Sunt NGK DR9EIX . Acesta este filtrul de aer? http://www.bikebitzuk.co.uk/kawasaki-gpz-5...8708-p-367.html Vreau sa il comand si nu stiu daca este ok. Mai trebuie dat vreun cod inafara de ex500 sau este ok pentru toate modelele din 1987 - 2008 ? Daca nu este acesta atunci poate sa imi zica si mie cineva modelul? Sa stiu ce comand. Vreau ceva sa faca pereche cu bujiile Adica sa se simta. Multumesc frumos. Dupa cum arata filtrul pare ca s-ar potrivii. Cadrele de la motoarele voastre sunt negre pentru ca asa au venit sau le-ati vopsit? Al meu este culoare gri . A incercat cineva cu gume mai late? (macar pe spate) @cozmin -descrie te rog pe scurt instrumentul de sincronizat , poate ai si poze . Am tot citit despre concepte, dar nu am vazut unul care sa si mearga. Editat Martie 12, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Dupa cum arata filtrul pare ca s-ar potrivii.Cadrele de la motoarele voastre sunt negre pentru ca asa au venit sau le-ati vopsit? Al meu este culoare gri . A incercat cineva cu gume mai late? (macar pe spate) @cozmin -descrie te rog pe scurt instrumentul de sincronizat , poate ai si poze . Am tot citit despre concepte, dar nu am vazut unul care sa si mearga. un furtun transparent, cotit la 360 grade umplut cu ulei atf. Poze reale nu am, dar fac o schitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 A incercat cineva cu gume mai late? (macar pe spate) sunt si eu curios. gentile sunt mai late pe modelul 94-09. conform wiki: wheel, front: cast, 2.15 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3 x 17 in (1994-2009) wheel rear: cast, 2.5 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3.5 x 17 in (1994-2009) tire, front: 100/90-16 in 54H Bridgestone Excedra G533 (1987–1993), 110/70-17 tubeless (1994-2009) tire, rear: 120/90-16 in 83H Bridgestone Excedra (1987–1993), 130/70-17 tubeless (1994-2009) pe modelul 94-09 am auzit de 150 si chiar 160. pe modelul 87-93 - 150. aici e mai problematic. Nu stiu cat e de sanatos. Probabil trebuie bricolat unpic ca sa incapa(eventual renuntat la aparatoarea lantului), si probabil talonul(parca asa ii spune, chestia asta: 150/80-16) redus de la 90 la 80 ca sa nu te insele prea tare la vitezometru/odometru(desi am impresia ca se masoara la roata din fata). Se poate calcula dupa formula dar cel mai bine masori pentru ca iesi mai sigur. Acum, datele de mai sus sunt pentru modelul american. (EX500, Ninja500r). Am masurat geanta spate pe al meu (GPZ '92) si e considerabil mai lata decat ce am gasit trecut pe wiki. Undeva pe la 3 inch(adica intre cat zice wiki ca ar trebui sa fie-2.5 si dimensiunea data tot de wiki pentru modelul post '93-3.5).(1 inch = 2.54 centimetri); Nu stiu ce sa cred pentru ca printre micile diferente existente intre cele doua modele, de asta nu am auzit. Poate habar nu am eu cum se masoara. Un lucru pot sa-ti spun sigur. Eu am 130/90-16 pe spate. Si dupa ochi ar mai incape linistit pana sa atinga bascula sau altceva(aparatoare pentru lant nu am). 150 zic eu. (150/90-16 nu stiu daca este, dar se gaseste 150/80-16.) Asa cum spuneam am auzit de 150/80-16 pe un EX '90 parca. Daca intr-adevar GPZ-ul are gentile unpic mai late, cu atat mai mult ar trebui sa incapa si pe GPZ. De inghesuit probabil ca poti oricum sa inghesui 150 daca insisti. Daca insa e prea tensionat cauciucul se va deforma si ingusta/inalta astfel incat o sa sezi cu doi centimetri mai sus si o sa ai impresia ca mergi nu pe cauciucuri ci pe doua lame subtiri,ca de ferestrau circular. Va scrie 150 pe cauciuc, dar daca pui sublerul pe el poate ajungi sa vezi ca are defapt 140, sta prea strans si s-a ascutit pe mijloc incat aproape a facut varf. (se va si uza repede). Pe fata 110 ar trebui sa intre usor cred; probabil si 120. Nu mai stiu sigur, dar parca asa tin minte. Presupunand ca faci toate astea vei vrea apoi sa iti ridici putin si pozitia (cu coada cu tot). Altfel va semana putin cu un buldozer la manevrabilitate, comparativ cu orice 600-4 in linie. Pe siteul "ex-500" cauta "fog bones" si cu putina rabdare ai sa gasesti poze cu before/after. Am inteles ca se potrivesc piesele si de pe sv650 direct. Ma rog. Poate nu sunt la fel de bune ca si "fog bones". Sau poate stii pe cineva care iti poate face asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 o volanta unde gasesc si eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 cauciucuri gpz - fata 110-70-17 / spate 130-80-17 = 770 ron cu tot cu montaj (pirelli deamon sport) da-mi pm daca esti interesat si te trimit unde trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 o volanta unde gasesc si eu ? se numeste volant ...parca era unul pe bikeshop! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 sunt si eu curios. gentile sunt mai late pe modelul 94-09. conform wiki: wheel, front: cast, 2.15 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3 x 17 in (1994-2009) wheel rear: cast, 2.5 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3.5 x 17 in (1994-2009) tire, front: 100/90-16 in 54H Bridgestone Excedra G533 (1987–1993), 110/70-17 tubeless (1994-2009) tire, rear: 120/90-16 in 83H Bridgestone Excedra (1987–1993), 130/70-17 tubeless (1994-2009) pe modelul 94-09 am auzit de 150 si chiar 160. pe modelul 87-93 - 150. aici e mai problematic. Nu stiu cat e de sanatos. Probabil trebuie bricolat unpic ca sa incapa(eventual renuntat la aparatoarea lantului), si probabil talonul(parca asa ii spune, chestia asta: 150/80-16) redus de la 90 la 80 ca sa nu te insele prea tare la vitezometru/odometru(desi am impresia ca se masoara la roata din fata). Se poate calcula dupa formula dar cel mai bine masori pentru ca iesi mai sigur. Acum, datele de mai sus sunt pentru modelul american. (EX500, Ninja500r). Am masurat geanta spate pe al meu (GPZ '92) si e considerabil mai lata decat ce am gasit trecut pe wiki. Undeva pe la 3 inch(adica intre cat zice wiki ca ar trebui sa fie-2.5 si dimensiunea data tot de wiki pentru modelul post '93-3.5).(1 inch = 2.54 centimetri); Nu stiu ce sa cred pentru ca printre micile diferente existente intre cele doua modele, de asta nu am auzit. Poate habar nu am eu cum se masoara. Un lucru pot sa-ti spun sigur. Eu am 130/90-16 pe spate. Si dupa ochi ar mai incape linistit pana sa atinga bascula sau altceva(aparatoare pentru lant nu am). 150 zic eu. (150/90-16 nu stiu daca este, dar se gaseste 150/80-16.) Asa cum spuneam am auzit de 150/80-16 pe un EX '90 parca. Daca intr-adevar GPZ-ul are gentile unpic mai late, cu atat mai mult ar trebui sa incapa si pe GPZ. De inghesuit probabil ca poti oricum sa inghesui 150 daca insisti. Daca insa e prea tensionat cauciucul se va deforma si ingusta/inalta astfel incat o sa sezi cu doi centimetri mai sus si o sa ai impresia ca mergi nu pe cauciucuri ci pe doua lame subtiri,ca de ferestrau circular. Va scrie 150 pe cauciuc, dar daca pui sublerul pe el poate ajungi sa vezi ca are defapt 140, sta prea strans si s-a ascutit pe mijloc incat aproape a facut varf. (se va si uza repede). Pe fata 110 ar trebui sa intre usor cred; probabil si 120. Nu mai stiu sigur, dar parca asa tin minte. Presupunand ca faci toate astea vei vrea apoi sa iti ridici putin si pozitia (cu coada cu tot). Altfel va semana putin cu un buldozer la manevrabilitate, comparativ cu orice 600-4 in linie. Pe siteul "ex-500" cauta "fog bones" si cu putina rabdare ai sa gasesti poze cu before/after. Am inteles ca se potrivesc piesele si de pe sv650 direct. Ma rog. Poate nu sunt la fel de bune ca si "fog bones". Sau poate stii pe cineva care iti poate face asa ceva. Nu vreau sa fac mari modificari (dog-bones,etc) , ma gandeam doar la un 110 pe fata si 140 pe spate. Am reglat si nivelul de benzina si am sincronizat carburile cu dispozitivul "special"cu furtune+ulei . Totusi ceva nu e in regula, raspunde cu intarziere cand accelerez la blana. De ex...sunt undeva pe la 3000 rpm in viteza I si dau blana , urca greu pana la 4000 rpm (sta cam 2 sec) si apoi de la 4000 izbucneste puterea. Ce am facut pana acum : 1.filtru aer nou 2.curatat carburi 3.reglat nivel benzina 4.sincronizat carb 5.bujii noi Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom? Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual) Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 1.filtru aer nou 2.curatat carburi 3.reglat nivel benzina 4.sincronizat carb 5.bujii noi Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom? Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual) Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere. filtrul cum l-ai montat pana la urma? l-ai mai uns(imbibat) cu ceva sau l-ai lasat asa? Chestia cu intarziatul ma enerveaza si pe mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Am patit si eu o singura data acum ceva vreme sa accelerez si sa nu raspunda din prima. Nu stiu daca era de la bujii, dar dupa ce le-am schimbat totul e ok. Nu am mai avut nicio pb cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Am patit si eu o singura data acum ceva vreme sa accelerez si sa nu raspunda din prima. Nu stiu daca era de la bujii, dar dupa ce le-am schimbat totul e ok. Nu am mai avut nicio pb cu ea. Trebuie sa mai precizez ca la ralanti sau cand accelerez in gol merge foarte frumos si rotund. Numai in sarcina am problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Exact. Daca la tine era de la bujii, eu tocmai am luat bujii noi (o saptamana au) . O sa le desfac sa ma uit la ele, poate am nimerit una defecta din fabrica (((. Merci. Cat va reglati distanta la electrozi ? In carte scrie ca la benzina cu plumb 0,7 si la fara plumb 1mm. Benzina cu plumb nu prea cred ca mai exista. Editat Martie 15, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucimoto Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Sa il stapanesti sanatos. Ai facut o alegere super. Ca tot nu am pus niciodata poze cu motorul meu. Mesaj completat Si inca 2 poze. Sper sa nu se supere nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Daca la tine era de la bujii, eu tocmai am luat bujii noi (o saptamana au) . O sa le desfac sa ma uit la ele, poate am nimerit una defecta din fabrica (((. Merci. Cat va reglati distanta la electrozi ? In carte scrie ca la benzina cu plumb 0,7 si la fara plumb 1mm. Benzina cu plumb nu prea cred ca mai exista. eu cu a mea sub 5000 rpm nu pot sa merg... iar dupa 7000 se comporta ca un 4 linie o problema aveam cand trageam tare de gaz... pe la 10500 dadea innapoi. Totusi cred ca problema mea era de la volanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 @cosmin adica cum? @vinkator vezi sa nu ai pb cu fisele. La mine trage puternic de la 7000-8000 in sus. Sau puternic pentru noi. Incepatorii. Cand am pus bujiile noi nu am stat sa reglez distanta. Le-am pus si asta a fost tot. Astept sa vad cum se comporta cu cele pe iridium si cu filtrul de aer nou. Dar mai am o luna de asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @cosmin adica cum? @vinkator vezi sa nu ai pb cu fisele. La mine trage puternic de la 7000-8000 in sus. Sau puternic pentru noi. Incepatorii. Cand am pus bujiile noi nu am stat sa reglez distanta. Le-am pus si asta a fost tot. Astept sa vad cum se comporta cu cele pe iridium si cu filtrul de aer nou. Dar mai am o luna de asteptat. La fise nu m-am gandit , si e posibil ca in sarcina cand trece mai mult curent prin ele sa dea la masa. Eu nici nu am mers cu alt GPZ , poate asa e felul lui sub 4000 sa nu prea traga. Dar ma gandeam ca puterea ar trebui sa fie dezvoltata liniar cat de cat. Plus ca nu da in gat (adica daca tin gazul la 5000, merge constant fara intreruperi). Legat de bujii ele vin reglate la 1mm pentru benzina fara plumb.Teoretic nu ar mai trebui reglate daca sunt noi. Exista vreo intalnire saptamanala de GZP-isti pt Buc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Sa stii ca GPZ-ul nu trage liniar. De aceea are explozie de putere dupa 7000-8000rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.