Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa vin ele din fabrica limitate?

Cred ca dDepinde de tara unde a fost vandut cand era noua. Unele tari au (avut) o legislatie care limita putere la motociclete, uneori in functie de varsta / experienta pilotului.

Pe wikipedia scrie despre GPZ900r asa:

 

115 bhp (86 kW) @ 9500 rpm (1986 GPz900R)

108 bhp (81 kW) @ 9500 rpm (1990 European models)

89 bhp (66 kW) @9000 rpm (Japan domestic) @ 9500 rpm (1986 GPz900R)

 

Si al meu din Germania a venit cu 100bhp in brief.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa fac comanda de bujii si filtru de aer.

 

Bujiile le-am gasit. Sunt NGK DR9EIX .

Acesta este filtrul de aer?

http://www.bikebitzuk.co.uk/kawasaki-gpz-5...8708-p-367.html

 

Vreau sa il comand si nu stiu daca este ok. Mai trebuie dat vreun cod inafara de ex500 sau este ok pentru toate modelele din 1987 - 2008 ?

Daca nu este acesta atunci poate sa imi zica si mie cineva modelul? Sa stiu ce comand. Vreau ceva sa faca pereche cu bujiile :wacko: Adica sa se simta.

 

Multumesc frumos.

Editat de cezarzanf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci C0zmin,dar daca dau carburile jos si scot cele 2 saibe de pe galerii de care spui,mai trebuie sincronizate carburatoarele?Merci inca odata si Asfalt Uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci C0zmin,dar daca dau carburile jos si scot cele 2 saibe de pe galerii de care spui,mai trebuie sincronizate carburatoarele?Merci inca odata si Asfalt Uscat tuturor!

 

 

teoretic nu.... nu are nici o treaba una cu cealalalta dar sigur nu sunt sincronizate :wacko:.

Eu mi le-am sincronizat singur cu un aparat "home made". Era un topic in rubrica service cum sa-ti faci aparat de sincronizat.

 

ps: sincronizarea consta in reglarea clapetelor de la carburatoare astfel incat sa fie presiune egala in ambele. Daca vrei mai multe detalii vorbim pe mess (c0zmin1@yahoo.com).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa fac comanda de bujii si filtru de aer.

 

Bujiile le-am gasit. Sunt NGK DR9EIX .

Acesta este filtrul de aer?

http://www.bikebitzuk.co.uk/kawasaki-gpz-5...8708-p-367.html

 

Vreau sa il comand si nu stiu daca este ok. Mai trebuie dat vreun cod inafara de ex500 sau este ok pentru toate modelele din 1987 - 2008 ?

Daca nu este acesta atunci poate sa imi zica si mie cineva modelul? Sa stiu ce comand. Vreau ceva sa faca pereche cu bujiile :wacko: Adica sa se simta.

 

Multumesc frumos.

 

Dupa cum arata filtrul pare ca s-ar potrivii.

Cadrele de la motoarele voastre sunt negre pentru ca asa au venit sau le-ati vopsit? Al meu este culoare gri .

A incercat cineva cu gume mai late? (macar pe spate)

 

@cozmin -descrie te rog pe scurt instrumentul de sincronizat , poate ai si poze . Am tot citit despre concepte, dar nu am vazut unul care sa si mearga.

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata filtrul pare ca s-ar potrivii.

Cadrele de la motoarele voastre sunt negre pentru ca asa au venit sau le-ati vopsit? Al meu este culoare gri .

A incercat cineva cu gume mai late? (macar pe spate)

 

@cozmin -descrie te rog pe scurt instrumentul de sincronizat , poate ai si poze . Am tot citit despre concepte, dar nu am vazut unul care sa si mearga.

 

 

un furtun transparent, cotit la 360 grade umplut cu ulei atf. Poze reale nu am, dar fac o schitza

post-7769-1268388946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva cu gume mai late? (macar pe spate)

 

sunt si eu curios.

 

gentile sunt mai late pe modelul 94-09. conform wiki:

wheel, front: cast, 2.15 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3 x 17 in (1994-2009)

wheel rear: cast, 2.5 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3.5 x 17 in (1994-2009)

tire, front: 100/90-16 in 54H Bridgestone Excedra G533 (1987–1993), 110/70-17 tubeless (1994-2009)

tire, rear: 120/90-16 in 83H Bridgestone Excedra (1987–1993), 130/70-17 tubeless (1994-2009)

 

pe modelul 94-09 am auzit de 150 si chiar 160.

pe modelul 87-93 - 150. aici e mai problematic.

 

Nu stiu cat e de sanatos. Probabil trebuie bricolat unpic ca sa incapa(eventual renuntat la aparatoarea lantului), si probabil talonul(parca asa ii spune, chestia asta: 150/80-16) redus de la 90 la 80 ca sa nu te insele prea tare la vitezometru/odometru(desi am impresia ca se masoara la roata din fata). Se poate calcula dupa formula dar cel mai bine masori pentru ca iesi mai sigur.

 

Acum, datele de mai sus sunt pentru modelul american. (EX500, Ninja500r). Am masurat geanta spate pe al meu (GPZ '92) si e considerabil mai lata decat ce am gasit trecut pe wiki. Undeva pe la 3 inch(adica intre cat zice wiki ca ar trebui sa fie-2.5 si dimensiunea data tot de wiki pentru modelul post '93-3.5).(1 inch = 2.54 centimetri); Nu stiu ce sa cred pentru ca printre micile diferente existente intre cele doua modele, de asta nu am auzit. Poate habar nu am eu cum se masoara.

 

Un lucru pot sa-ti spun sigur. Eu am 130/90-16 pe spate. Si dupa ochi ar mai incape linistit pana sa atinga bascula sau altceva(aparatoare pentru lant nu am). 150 zic eu. (150/90-16 nu stiu daca este, dar se gaseste 150/80-16.) Asa cum spuneam am auzit de 150/80-16 pe un EX '90 parca. Daca intr-adevar GPZ-ul are gentile unpic mai late, cu atat mai mult ar trebui sa incapa si pe GPZ.

 

De inghesuit probabil ca poti oricum sa inghesui 150 daca insisti. Daca insa e prea tensionat cauciucul se va deforma si ingusta/inalta astfel incat o sa sezi cu doi centimetri mai sus si o sa ai impresia ca mergi nu pe cauciucuri ci pe doua lame subtiri,ca de ferestrau circular. Va scrie 150 pe cauciuc, dar daca pui sublerul pe el poate ajungi sa vezi ca are defapt 140, sta prea strans si s-a ascutit pe mijloc incat aproape a facut varf. (se va si uza repede).

 

Pe fata 110 ar trebui sa intre usor cred; probabil si 120. Nu mai stiu sigur, dar parca asa tin minte.

 

Presupunand ca faci toate astea vei vrea apoi sa iti ridici putin si pozitia (cu coada cu tot). Altfel va semana putin cu un buldozer la manevrabilitate, comparativ cu orice 600-4 in linie. Pe siteul "ex-500" cauta "fog bones" si cu putina rabdare ai sa gasesti poze cu before/after. Am inteles ca se potrivesc piesele si de pe sv650 direct. Ma rog. Poate nu sunt la fel de bune ca si "fog bones". Sau poate stii pe cineva care iti poate face asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu curios.

 

gentile sunt mai late pe modelul 94-09. conform wiki:

wheel, front: cast, 2.15 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3 x 17 in (1994-2009)

wheel rear: cast, 2.5 in x 16 in tubeless (1987–1993), 3.5 x 17 in (1994-2009)

tire, front: 100/90-16 in 54H Bridgestone Excedra G533 (1987–1993), 110/70-17 tubeless (1994-2009)

tire, rear: 120/90-16 in 83H Bridgestone Excedra (1987–1993), 130/70-17 tubeless (1994-2009)

 

pe modelul 94-09 am auzit de 150 si chiar 160.

pe modelul 87-93 - 150. aici e mai problematic.

 

Nu stiu cat e de sanatos. Probabil trebuie bricolat unpic ca sa incapa(eventual renuntat la aparatoarea lantului), si probabil talonul(parca asa ii spune, chestia asta: 150/80-16) redus de la 90 la 80 ca sa nu te insele prea tare la vitezometru/odometru(desi am impresia ca se masoara la roata din fata). Se poate calcula dupa formula dar cel mai bine masori pentru ca iesi mai sigur.

 

Acum, datele de mai sus sunt pentru modelul american. (EX500, Ninja500r). Am masurat geanta spate pe al meu (GPZ '92) si e considerabil mai lata decat ce am gasit trecut pe wiki. Undeva pe la 3 inch(adica intre cat zice wiki ca ar trebui sa fie-2.5 si dimensiunea data tot de wiki pentru modelul post '93-3.5).(1 inch = 2.54 centimetri); Nu stiu ce sa cred pentru ca printre micile diferente existente intre cele doua modele, de asta nu am auzit. Poate habar nu am eu cum se masoara.

 

Un lucru pot sa-ti spun sigur. Eu am 130/90-16 pe spate. Si dupa ochi ar mai incape linistit pana sa atinga bascula sau altceva(aparatoare pentru lant nu am). 150 zic eu. (150/90-16 nu stiu daca este, dar se gaseste 150/80-16.) Asa cum spuneam am auzit de 150/80-16 pe un EX '90 parca. Daca intr-adevar GPZ-ul are gentile unpic mai late, cu atat mai mult ar trebui sa incapa si pe GPZ.

 

De inghesuit probabil ca poti oricum sa inghesui 150 daca insisti. Daca insa e prea tensionat cauciucul se va deforma si ingusta/inalta astfel incat o sa sezi cu doi centimetri mai sus si o sa ai impresia ca mergi nu pe cauciucuri ci pe doua lame subtiri,ca de ferestrau circular. Va scrie 150 pe cauciuc, dar daca pui sublerul pe el poate ajungi sa vezi ca are defapt 140, sta prea strans si s-a ascutit pe mijloc incat aproape a facut varf. (se va si uza repede).

 

Pe fata 110 ar trebui sa intre usor cred; probabil si 120. Nu mai stiu sigur, dar parca asa tin minte.

 

Presupunand ca faci toate astea vei vrea apoi sa iti ridici putin si pozitia (cu coada cu tot). Altfel va semana putin cu un buldozer la manevrabilitate, comparativ cu orice 600-4 in linie. Pe siteul "ex-500" cauta "fog bones" si cu putina rabdare ai sa gasesti poze cu before/after. Am inteles ca se potrivesc piesele si de pe sv650 direct. Ma rog. Poate nu sunt la fel de bune ca si "fog bones". Sau poate stii pe cineva care iti poate face asa ceva.

 

 

Nu vreau sa fac mari modificari (dog-bones,etc) , ma gandeam doar la un 110 pe fata si 140 pe spate.

 

Am reglat si nivelul de benzina si am sincronizat carburile cu dispozitivul "special"cu furtune+ulei :bounce: . Totusi ceva nu e in regula, raspunde cu intarziere cand accelerez la blana. De ex...sunt undeva pe la 3000 rpm in viteza I si dau blana , urca greu pana la 4000 rpm (sta cam 2 sec) si apoi de la 4000 izbucneste puterea. Ce am facut pana acum :

 

1.filtru aer nou

2.curatat carburi

3.reglat nivel benzina

4.sincronizat carb

5.bujii noi

 

Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom?

Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual)

 

Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.filtru aer nou

2.curatat carburi

3.reglat nivel benzina

4.sincronizat carb

5.bujii noi

 

Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom?

Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual)

 

Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere.

 

filtrul cum l-ai montat pana la urma? l-ai mai uns(imbibat) cu ceva sau l-ai lasat asa?

Chestia cu intarziatul ma enerveaza si pe mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu o singura data acum ceva vreme sa accelerez si sa nu raspunda din prima. Nu stiu daca era de la bujii, dar dupa ce le-am schimbat totul e ok. Nu am mai avut nicio pb cu ea.

 

Trebuie sa mai precizez ca la ralanti sau cand accelerez in gol merge foarte frumos si rotund. Numai in sarcina am problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

 

Daca la tine era de la bujii, eu tocmai am luat bujii noi (o saptamana au) . O sa le desfac sa ma uit la ele, poate am nimerit una defecta din fabrica :bounce:(((.

 

Merci.

 

Cat va reglati distanta la electrozi ? In carte scrie ca la benzina cu plumb 0,7 si la fara plumb 1mm. Benzina cu plumb nu prea cred ca mai exista.

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la tine era de la bujii, eu tocmai am luat bujii noi (o saptamana au) . O sa le desfac sa ma uit la ele, poate am nimerit una defecta din fabrica :bounce:(((.

 

Merci.

 

Cat va reglati distanta la electrozi ? In carte scrie ca la benzina cu plumb 0,7 si la fara plumb 1mm. Benzina cu plumb nu prea cred ca mai exista.

 

 

eu cu a mea sub 5000 rpm nu pot sa merg... iar dupa 7000 se comporta ca un 4 linie :P

 

o problema aveam cand trageam tare de gaz... pe la 10500 dadea innapoi. Totusi cred ca problema mea era de la volanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin adica cum?

 

@vinkator vezi sa nu ai pb cu fisele. La mine trage puternic de la 7000-8000 in sus. Sau puternic pentru noi. Incepatorii. :bounce:

 

Cand am pus bujiile noi nu am stat sa reglez distanta. Le-am pus si asta a fost tot. Astept sa vad cum se comporta cu cele pe iridium si cu filtrul de aer nou.

Dar mai am o luna de asteptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin adica cum?

 

@vinkator vezi sa nu ai pb cu fisele. La mine trage puternic de la 7000-8000 in sus. Sau puternic pentru noi. Incepatorii. :bounce:

 

Cand am pus bujiile noi nu am stat sa reglez distanta. Le-am pus si asta a fost tot. Astept sa vad cum se comporta cu cele pe iridium si cu filtrul de aer nou.

Dar mai am o luna de asteptat.

 

 

La fise nu m-am gandit , si e posibil ca in sarcina cand trece mai mult curent prin ele sa dea la masa.

Eu nici nu am mers cu alt GPZ , poate asa e felul lui sub 4000 sa nu prea traga. Dar ma gandeam ca puterea ar trebui sa fie dezvoltata liniar cat de cat.

Plus ca nu da in gat (adica daca tin gazul la 5000, merge constant fara intreruperi).

 

Legat de bujii ele vin reglate la 1mm pentru benzina fara plumb.Teoretic nu ar mai trebui reglate daca sunt noi.

 

Exista vreo intalnire saptamanala de GZP-isti pt Buc? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.filtru aer nou

2.curatat carburi

3.reglat nivel benzina

4.sincronizat carb

5.bujii noi

 

Ma gandesc ca la avans nu am cum sa umblu, ar mai putea fi amestecul? sau cu ce sa leg acest simptom?

Cine a mai reglat nivelul de benzina ? Eu am pus un furtunas transparent si benzina s-a ridicat pana in dreptul unde se imbina carburatorul (cel putin asa reiese din manual)

 

Si inca ceva, cand accelerez in gol, nu revine turatie repede la ralanti ci are o intarziere.

 

 

filtrul cum l-ai montat pana la urma? l-ai mai uns(imbibat) cu ceva sau l-ai lasat asa?

Chestia cu intarziatul ma enerveaza si pe mine!

 

L-am uns/imbibat cu ulei de motor (nu cu SAE30 ci cu SAE 10W40).

 

Acum ca a dat si vremea buna, o sa mai trag ceva ture sa ma obisnuiesc cu mobra. Pacat ca nu am inmatriculat-o inca si trebuie sa dau cercuri in jurul casei :bounce:((.

 

Si inca ceva. Am remarcat ca nu se incalzeste repede(un lucru bun de altfel). Am vrut sa o ambalez pe loc sa creasca temp in roshu sa vad daca pleaca ventilatorul. Da de unde..ca nu vrea neam sa treaca acul ceasului de temp de juma'. Nici nu am insistat mult ca a ieshit un vecin ca suna la politie daca nu opresc utilajul :P))). Aveti idee daca are cumva o termo-valva intre circuitul intern de racire si radiator ?? sau e pe direct?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...