Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

cum pot sa-mi dau seama daca motorul este uzat?motorul este din 89.cutia de viteze am inteles ca este sensibila la modelul acesta din 89 ...in viteza a doua sare pe neutru.multumesc.

 

poti sa iti dai seama daca are compresie buna! ce trebuie sa faci este sa o duci in treapta a treia...sau a patra(...in orice treapte defapt ) la o turatie mare , dupa care dai drumu la gaz si ar trebui sa aiba o frana buna de motor, tipic motocicletelor!

Mesaj completat

E boala relativ intalnita cu saritul din viteza.

Poti sa ai ghinion, poti sa nu ai.

A mea avea peste 70000 de km si cutia nu facea figuri. In schimb aveam probleme cu electromotorul (starterul) si am avut clasica problema cu magnetii sariti si facuti praf de pe volanta (ansamblu generator de curent pt reincarcarea bateriei)

 

 

 

Sa-ti traiasca, mestere! Cum de ai ajuns la GPZ? Te vedeam cautand CB500. Be welcomed ;) Vreo nelamurire la ea, let me know.

 

 

cum reactiona starterul la tine? as putea si eu sa am aceeasi problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite asa facea

 

O rezolvam cumva, cu ea in viteza 1, o impingeam cu ambreiajul apasat apoi dadeam drumul la jumate sau chia brusc la tot ambreiajul (ca si cum as opri-o din frana de motor). Astfel invarteam volanta care printr-un lantz e conectata la electromotor (starter) si miscam prin urmare si electromotorul. Asa il scoteam din pozitia din care nu mai vroia sa invarta. Am facut asta de mi s-a acrit.

Si in final asa am reusit sa o pornesc si impinsa ;)

Da, bateria era buna si incarcata, nu avea nici o vina. Si toate contactele fusesera verificate si date cu spray special pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se duc carbunii din interiorul lui si trebuie inlocuiti (daca nu vrei sa inlocuiesti tot starterul)

 

De rezolvat nu s-a mai rezolvat, ca mi-au furat-o asa, cu el problematic rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se duc carbunii din interiorul lui si trebuie inlocuiti (daca nu vrei sa inlocuiesti tot starterul)

 

De rezolvat nu s-a mai rezolvat, ca mi-au furat-o asa, cu el problematic rau.

Domnu watt ce mai faceti .....

 

Ps prin febrarie - martie probabil se incepe dezmembrarea sau refacerea mobrei

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce filtre de aer folositi la GPZ? ce marca ? eu as vrea un kn dar este foarte scump...si nush daca se merita macar!

Mesaj completat

mia caut si un releu daca stie cineva de unde pot lua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si un GPz, de 900, si imi da multe rateuri la relanti. In afara de probleme cu amestecul, ce mai poate fie?

Am descoperit ca trage aer fals pe la burdufe intre carburatoare si chiulasa. Chiar daca coliere sunt stranse la max. Am cam rezolvat asta, a ramas numai 1 cilindru care mai are un rateu cand in cand in admisie, dar am impresie ca asa face numai cand e motor cald. Poate se fie de la un joc necorespunzator la o supapa?

Mesaj completat

voi ce filtre de aer folositi la GPZ? ce marca ? eu as vrea un kn dar este foarte scump...si nush daca se merita macar!

Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac)

 

ms de informatie... oricum am vreo trei variante de preturi la filtre : 60(K&N) euro, 15(nu_stiu_name) euro sau 17(champion) euro.... deci champion este singura solutie pana acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai desfacut sa-l cureti? Da-l si cu aer comprimat si spala-l si cu apa sub dush (presiune). O sa iasa jeg destul din el. E din burete nu e de hartie, rezista bine la curatat, am facut asta deja.

Fa asa, apoi vezi cum merge motorul, poate asa scapi de cumpararea unuia nou pt sezonul urmator.

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac)

 

ms de informatie... oricum am vreo trei variante de preturi la filtre : 60(K&N) euro, 15(nu_stiu_name) euro sau 17(champion) euro.... deci champion este singura solutie pana acum!

 

http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-GPZ500-EX50...=item3a4771dc67

 

nu mi se pare deloc scump, sincer, ai doar grija sa nu cumperi filtrul sport sport. modelul asta pe care l-am aratat aici e drop in, are aceleasi dimensiuni ca si originalul, permite doar o miscare a aerului mai libera. asa ceva comand si eu pt primavara.

 

watt are mare dreptate in schimb, curata bine filtrul original si te vor surprinde diferentele de performanta a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-GPZ500-EX50...=item3a4771dc67

 

nu mi se pare deloc scump, sincer, ai doar grija sa nu cumperi filtrul sport sport. modelul asta pe care l-am aratat aici e drop in, are aceleasi dimensiuni ca si originalul, permite doar o miscare a aerului mai libera. asa ceva comand si eu pt primavara.

 

watt are mare dreptate in schimb, curata bine filtrul original si te vor surprinde diferentele de performanta a motorului.

 

oricum pana in primavara nu vreau sa iau filtru...dar cele pe care le-am enumerat eu sunt exact pt modelul GPZ 500... de pe louis. probabil pana atunci o sa il curat pe cel original....desi intr-o zona mica i-a sarit puful!!sau ce o fi materialul ala!

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .

Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .

Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ?

 

 

Ca posesor de motocicleta si in speta de GPZ, parerea mea este ca orice scurgere/pierdere de lichide(de orice fel) din motor nu este normala.

 

Din pacate nu te pot ajuta, fiind in necunostinta de cauza, las pe cei care se pricep sa-ti raspunda. Poate ar fi bine sa pui intrebarea si pe subforumul "Service"

 

Toate cele bune! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .

Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ?

pentru aprofundarea problemei ar fi utila o poza cu"gaurica" nu de alta dar sa nu apara confuzii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-53474-1259768558_thumb.jpg

 

gaura aia este a curata zona bujiei inainte de schimbare! se sufla aer pe acolo si se indeparteaza tot prafu si alte vietati(eu am gasit o urechelnitza) pt a nu cadea in camera de ardere! deci tie cred ca iti curge lichid pe bujie si se scurge pe gaura aia...deci nu ai probleme la motor ci la sistemul de racire!

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger: A mai intampinat careva aceasta problema , din ce cauza sa curga antigel pe acea gaura.

Si inca o problema care ar mai fi (incerc sa cred ca este din cauza mea de icepator) atunci cand incerc sa opresc nu prea intra intr-o viteza inferioara , sa le urc merge usor dar cind incerc sa incetinesc intra foarte greu intr-o viteza mai mica , asa o fi la gpz sau soferul este de vina :)

 

Bafta :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger: A mai intampinat careva aceasta problema , din ce cauza sa curga antigel pe acea gaura.

Si inca o problema care ar mai fi (incerc sa cred ca este din cauza mea de icepator) atunci cand incerc sa opresc nu prea intra intr-o viteza inferioara , sa le urc merge usor dar cind incerc sa incetinesc intra foarte greu intr-o viteza mai mica , asa o fi la gpz sau soferul este de vina :)

 

Bafta :kali:

 

 

probabil este problema de incepator...la mine merge destul de usor! descrie modul in care schimbi viteza, in ce circumstante? ce turatie are motorul cand vrei sa schimbi in treapta inferioare s. a. m. d.! ca sa imi pot da seama care poate fi greseala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigel

Mesaj completat

viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Stefan s-ar putea sa ai dreptate ,miine chiar o sa ma uit pe la bujie sunt curios pe unde ar putea picura antigel

Mesaj completat

viteza o schimb pe la 4000 - 5000 dar cind reduc viteza nu se mai aude ,,cloncul,, acela specific schimbatului vitezei parca as da in gol

 

nici eu nu imi dau seama cum poate ajunge antigelul pe acolo, dar avand in vedere ca vasul de exansiune este destu de sus, cred ca se poate prelinge pe undeva destul de usor!

 

cat despre schimbatul vitezei nu imi dau seama ce se poate intampla, oricum eu exclud varianta ca ai avea cutia defecta! cu timpul vei capata experienta si totul o sa mearga perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gaura aia este a curata zona bujiei inainte de schimbare! se sufla aer pe acolo si se indeparteaza tot prafu si alte vietati(eu am gasit o urechelnitza) pt a nu cadea in camera de ardere! deci tie cred ca iti curge lichid pe bujie si se scurge pe gaura aia...deci nu ai probleme la motor ci la sistemul de racire!

 

Eu am gasit pana si o piulitza acolo in zona bujiei :)

 

Legat de cutia de viteza, la retrogradare in inferioara, nu simteam la fel de bine ca la urcat treptele, acel clank.

Mai experimenteaza si tatoneaza ca doar asa iti dai seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...