traian70 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 buna seara ,la motocicleta mea se aude lantul de la electromotor cel care efectueaza pornirea,are un tacanit specific mai ales cand e in relanti,la alte motoare kavasaki gpz 500 e tot asa va rog lamuriti- ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 itinzatorul e acolo pe linga filtru de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 da. daca as gasi unul din 2003 ar fi extrordinar;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult? va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morphyus Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Am prins 1.6 si mai avea putina viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult? va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult 190 km/h cu vantul in spate ). Depinde de starea ei, Ele cam pe la 160-170 se duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 se zice ca volanta de pe moto kavasaki gpz 500 din anul 1990 se desprinde magnetii de pe ea ,chiar daca e asa sa inteleg ca toate motocicletele din anul respectiv mai devreme sau mai tarziu va avea acelasi destin sau boala din fabrica,mentionez ca am cumparat un kavasaki care merge impecabil dar ma tem de aceast problema Motoarele fabricate pana in 1994 nu au oala de protectie a magnetilor deci se fisureaza desprind etc am avut stricat demarorul la 58000 km si am observat ca am un magnet fisurat asa ca am schimbat tot motorul ca m-a costat mai putin ca un rotor Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 daca e cineva pe forum din brasov si are gpz sa dea un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Am un manual de service Gpz 500 modelul pana in `93 inclusiv, scos la imprimanta. Daca e cineva din Bucuresti interesat, il poate avea la un pret modic. Mai am si ceva piese de care as vrea sa scap, la preturi mici: sa retapitata, 2 scarite, radiator, un set de roti, roata fata este varianta cu doua discuri, etrier dreapta, contact si incuietori cu buson, cadru cu acte de Romania, inmatriculata pe Bucuresti, fara fiscal, ITP expirat, codita spate, stop spate, 2 juguri superiorioare, surubul de prindere al jugului superior in furca, semighidoane, bobine, 2 rezervoare cu tot cu robinet, aparatoare lant, 2 bascule spate, pedala schimbator viteze, manerul spate de langa sa, vas de expansiune, axe cu came, instalatia electrica doar partea de fire, ansamblul de prindere a amortizorului de spate, discuri fata care sunt inca montate pe roata, cuplaj roata spate, saboti frana spate, pedala de frana, comenzile electrice de pe semighidoane, cutie filtru de aer, etc... Mai am disponibile pentru GPZ 600R perechea de sei, roata spate completa (janta, cu cauciuc 150/80/16, ax si cuplaj, disc frana, etrier, pompa frana, pedala frana si scarita dreapta), bascula spate cu tot cu amortizor si sistemul de prindere, janta fata de pe care am luat un disc si mai are unul... Detalii pentru piese si preturi prin PM sau la nr de telefon 0734.317.928. Editat Martie 26, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Oglinzi GPZ ( macar cea di partea stanga)1994 daca are cineva rog PM Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 salut,am un prieten care vrea sa cumpere un gpz 500s din 2002,omu e incepator nu are inca nici permis,o sa ma duc cu el sa ne uitam la motocicleta,la ce ar trebuii sa acord atentie cand o sa inspectez motocicleta ? de km nu se pune problema ca aia se dau usor inapoi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Pai, in primul rand sa nu bata motorul, sa nu-i dea cu ulei pe la garnitura de la capacul la tacheti, sa intre in viteze bine si sa iasa usor la Neutral, sa nu patineze ambreiajul, sa nu traga intr-o parte daca tii semighidonul usor doar cu o mana (nu incerca fara maini daca nu cunosti mobra), sa nu curga ulei pe la semeringurile la furca, motorul sa il probati rece, nu pornit inainte. Seriile la cadru si motor sa fie identice cu cele din acte, sa aibe fiscalul la zi. Restul, cum se cauta mai nou motorete de 15-20 de ani care sa nu aiba carene revopsite sau lipite e can-can... Editat Aprilie 11, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mono77 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita De obicei, bataie ascutita inseamna bataie de biela, posibil cuzinet de palier cu uzura mai pronuntata. Mai poate fi din lantul primar de la vibrochen, e des intalnita la GPZ-uri, dar nu e un capat de lume asta. O intrebare am la tine: ce tip de ulei are si cand a fost inlocuit ultima data? Editat Aprilie 12, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Poate sa fie lant de distributie, lant de alternator. Au intinzatoare mai putin stralucite. Am avut si o bataie urata din cauza ca s-a desfacut surubul de la flansa de la alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Ieri am schimbat anvelopele cu unele noi ,comandate pe "pneuri moto" ,iar azi am facut o mica iesire si am ramas uimit .... Voblajul care il aveam,a disparut complet ...deci cauza era unul din cauciucuri ,nu rulmentii de la jug,asa cum credeam eu ! Am accesorizat-o putin,un voltmetru digital si priza 12 v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gte Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salutare, Sunt prins in punerea pe roti pentru un prieten a unu GPZ500 din 1991 care a fost un pic neglijat de proprietari anteriori. Motocicleta este complecta cu mici defecte optice dar a stat nepornit mai bine de 2-3 ani. Am reusit sa pornim motorul la prima incercare dar nu statea la relanti decat cu socul tars si se oprea la accelerare, problema rezolvata prin desfacera si curatarea carburatoarelor dar avem o problema cu nivelul benzinei in carburatoare. Plutitoare au fost verificate si setate la 17mm conform cartii de service iar cuiele pontou inchid la test de suflat aer prin admisia de benzina totusi carburatoarele se ineaca de benzina. A doua problema o avem cu pompa de apa, pierde lichid de racire in timpul functionarii. Am demontat pompa si se pare ca problema vine de la semeringul-garnitura mecanica de pe axul pompei de apa. Inlocuirea este relativ costisitoare si ma gandesc sa va intreb daca ati intimpinat problema si daca nu cumva ati reusit sa o rezolvati fara a inlocui garnitura mecanica. numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Un prieten cu un er5 a avut aceiasi problema cu alimentarea.De trei ori am curatat carburile si tot dadea benzina peste tot. In final am rezolvat problema curatind tot sistemul de alimentare. Separat carburatoarele ,curatat teava de alimentare comuna (am gasit pe ea bucati mari de depuneri gen parafina din motorina),schimbat toate furtunele de alimentare si ca ultima masura montarea unui filtru de benzina. Mentionez ca motoreta era trasa pe dreapta de vreo doi ani,exact ca in cazul vostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gte Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Un prieten cu un er5 a avut aceiasi problema cu alimentarea.De trei ori am curatat carburile si tot dadea benzina peste tot. In final am rezolvat problema curatind tot sistemul de alimentare. Separat carburatoarele ,curatat teava de alimentare comuna (am gasit pe ea bucati mari de depuneri gen parafina din motorina),schimbat toate furtunele de alimentare si ca ultima masura montarea unui filtru de benzina. Mentionez ca motoreta era trasa pe dreapta de vreo doi ani,exact ca in cazul vostru. merci. o sa tinem cont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 (editat) Ieri am schimbat anvelopele cu unele noi ,comandate pe "pneuri moto" ,iar azi am facut o mica iesire si am ramas uimit .... Voblajul care il aveam,a disparut complet ...deci cauza era unul din cauciucuri ,nu rulmentii de la jug,asa cum credeam eu ! Am accesorizat-o putin,un voltmetru digital si priza 12 v. Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii. Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica. Salutare, Sunt prins in punerea pe roti pentru un prieten a unu GPZ500 din 1991 care a fost un pic neglijat de proprietari anteriori. Motocicleta este complecta cu mici defecte optice dar a stat nepornit mai bine de 2-3 ani. Am reusit sa pornim motorul la prima incercare dar nu statea la relanti decat cu socul tars si se oprea la accelerare, problema rezolvata prin desfacera si curatarea carburatoarelor dar avem o problema cu nivelul benzinei in carburatoare. Plutitoare au fost verificate si setate la 17mm conform cartii de service iar cuiele pontou inchid la test de suflat aer prin admisia de benzina totusi carburatoarele se ineaca de benzina. A doua problema o avem cu pompa de apa, pierde lichid de racire in timpul functionarii. Am demontat pompa si se pare ca problema vine de la semeringul-garnitura mecanica de pe axul pompei de apa. Inlocuirea este relativ costisitoare si ma gandesc sa va intreb daca ati intimpinat problema si daca nu cumva ati reusit sa o rezolvati fara a inlocui garnitura mecanica. numa' bine. Salut. Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului. In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc. Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina. In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza. Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna. Editat Mai 2, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Asa este eugen ! Nu credeam ca niste gume noi pot schimba total mersul motocicletei ! Si eu as trece pe enduro,dar nu-mi vine sa-l dau pe nimica toata. Fiecare categorie are beneficiile ei ,iar cat priveste surubaritul...nevoia te invata! Vreau sa-i fac si carburatia,am comparat mersul unui kle (cu carburtia reglata),cu al meu...concluzia...trebuie sa ajung si eu la mecanic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gte Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii. Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica. Salut. Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului. In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc. Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina. In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza. Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna. salut, am facut testul cu un flacon PET in loc de rezervor si furtunul transparent de pe preaplinul carburatoarelor... cred ca am intampinat aceeasi problema de care amintea ciupi_34 si anume mizerie pe furtun... Am demontat din nou carburatoarele si am gasit in paharele din cnc un fel de material gelatinos. Deocamdata stam blocati de problema de la pompa de apa, care la fel a fost demontata in asteptarea rezolvarii problemei cu presetupa. Asa ca inca nu stiu cum se comporta carburatoarele, oricum vom pune si un filtru de benzina in sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Sper ca ai curatat bine si teava de alimentare comuna celor doua carburi. Pana nu am separat efectiv carburile unul de celalalt ,nu am putut rezolva problema. Acea gelatina tapeta peretele interior al conductei. Folosisem un tub intreg de decarburol si suflate cu aer. Cea mai eficienta metoda de curatire a fost cea mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Mai sunt posesori de GPZ-uri prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.