rares_04cpl Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Depinde cine ti-a zis , nu cunosc modelul , dar povesti sunt multe .Invata sa le triezi , pentru siguranta ta la urmatorul schimb de ulei cheama un mecanic sa-ti verifice volanta , dupa vei avea nevoie de o noua garnitura de capac , mai ales ca motocicleta e veche ,P.S. ai postat gresit , cel mai bine era sa intrebi pe topicul proprietarilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 multumesc colegu,sant nou pe forum si mai gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Bean Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 cumpar pentru Kawasaki GPZ 500S model 90 urmatoarele componente: aripa fata,cadru de bord,carena frontala,far,parbriz,bord si pedala de frana. (anuntul NU este pentru mine,este pentru un prieten). 0752033489 Paul p.s. sper ca toate componentele enumerate mai sus sa fie in stare buna,fara fisuri,crapaturi si alte defecte ascunse. uitasem un sa mai adaug si bordul propriuzis cu ceasurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 cumpar pentru Kawasaki GPZ 500S model 90 urmatoarele componente: aripa fata,cadru de bord,carena frontala,far,parbriz,bord si pedala de frana. (anuntul NU este pentru mine,este pentru un prieten). 0752033489 Paul p.s. sper ca toate componentele enumerate mai sus sa fie in stare buna,fara fisuri,crapaturi si alte defecte ascunse. uitasem un sa mai adaug si bordul propriuzis cu ceasurile Salut. Cu pedala de frana il pot ajuta eu. Nu prea cred sa gasesti carene de 25 de ani in stare impecabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 salut Vreau sa cumpar un motor de kawasaki gpz 500s din 2003 are cineva asa ceva?sau toata motocicleta( avariata sau seinmatriculata) la un pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 salut Vreau sa cumpar un motor de kawasaki gpz 500s din 2003 are cineva asa ceva?sau toata motocicleta( avariata sau seinmatriculata) la un pret rezonabil. Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 buna seara ,la motocicleta mea se aude lantul de la electromotor cel care efectueaza pornirea,are un tacanit specific mai ales cand e in relanti,la alte motoare kavasaki gpz 500 e tot asa va rog lamuriti- ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 buna seara ,la motocicleta mea se aude lantul de la electromotor cel care efectueaza pornirea,are un tacanit specific mai ales cand e in relanti,la alte motoare kavasaki gpz 500 e tot asa va rog lamuriti- ma e lantul de distributie.Schimba intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 itinzatorul e acolo pe linga filtru de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) itinzatorul e acolo pe linga filtru de ulei? nu.e pe cilindru daca bine tin minte. aici: Editat Februarie 24, 2014 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 da. daca as gasi unul din 2003 ar fi extrordinar;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult? va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 pe vremuri am mers 195 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morphyus Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Am prins 1.6 si mai avea putina viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult? va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult 190 km/h cu vantul in spate ). Depinde de starea ei, Ele cam pe la 160-170 se duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 190 km/h cu vantul in spate ). Depinde de starea ei, Ele cam pe la 160-170 se duc. deci fara vrajeala.Am mers prin 2008 cu gpz 500 1994 195 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 se zice ca volanta de pe moto kavasaki gpz 500 din anul 1990 se desprinde magnetii de pe ea ,chiar daca e asa sa inteleg ca toate motocicletele din anul respectiv mai devreme sau mai tarziu va avea acelasi destin sau boala din fabrica,mentionez ca am cumparat un kavasaki care merge impecabil dar ma tem de aceast problema Motoarele fabricate pana in 1994 nu au oala de protectie a magnetilor deci se fisureaza desprind etc am avut stricat demarorul la 58000 km si am observat ca am un magnet fisurat asa ca am schimbat tot motorul ca m-a costat mai putin ca un rotor Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 daca e cineva pe forum din brasov si are gpz sa dea un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Am un manual de service Gpz 500 modelul pana in `93 inclusiv, scos la imprimanta. Daca e cineva din Bucuresti interesat, il poate avea la un pret modic. Mai am si ceva piese de care as vrea sa scap, la preturi mici: sa retapitata, 2 scarite, radiator, un set de roti, roata fata este varianta cu doua discuri, etrier dreapta, contact si incuietori cu buson, cadru cu acte de Romania, inmatriculata pe Bucuresti, fara fiscal, ITP expirat, codita spate, stop spate, 2 juguri superiorioare, surubul de prindere al jugului superior in furca, semighidoane, bobine, 2 rezervoare cu tot cu robinet, aparatoare lant, 2 bascule spate, pedala schimbator viteze, manerul spate de langa sa, vas de expansiune, axe cu came, instalatia electrica doar partea de fire, ansamblul de prindere a amortizorului de spate, discuri fata care sunt inca montate pe roata, cuplaj roata spate, saboti frana spate, pedala de frana, comenzile electrice de pe semighidoane, cutie filtru de aer, etc... Mai am disponibile pentru GPZ 600R perechea de sei, roata spate completa (janta, cu cauciuc 150/80/16, ax si cuplaj, disc frana, etrier, pompa frana, pedala frana si scarita dreapta), bascula spate cu tot cu amortizor si sistemul de prindere, janta fata de pe care am luat un disc si mai are unul... Detalii pentru piese si preturi prin PM sau la nr de telefon 0734.317.928. Editat Martie 26, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Oglinzi GPZ ( macar cea di partea stanga)1994 daca are cineva rog PM Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 salut,am un prieten care vrea sa cumpere un gpz 500s din 2002,omu e incepator nu are inca nici permis,o sa ma duc cu el sa ne uitam la motocicleta,la ce ar trebuii sa acord atentie cand o sa inspectez motocicleta ? de km nu se pune problema ca aia se dau usor inapoi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Pai, in primul rand sa nu bata motorul, sa nu-i dea cu ulei pe la garnitura de la capacul la tacheti, sa intre in viteze bine si sa iasa usor la Neutral, sa nu patineze ambreiajul, sa nu traga intr-o parte daca tii semighidonul usor doar cu o mana (nu incerca fara maini daca nu cunosti mobra), sa nu curga ulei pe la semeringurile la furca, motorul sa il probati rece, nu pornit inainte. Seriile la cadru si motor sa fie identice cu cele din acte, sa aibe fiscalul la zi. Restul, cum se cauta mai nou motorete de 15-20 de ani care sa nu aiba carene revopsite sau lipite e can-can... Editat Aprilie 11, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mono77 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita lantul de distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.