Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Depinde cine ti-a zis , nu cunosc modelul , dar povesti sunt multe .Invata sa le triezi , pentru siguranta ta la urmatorul schimb de ulei cheama un mecanic sa-ti verifice volanta , dupa vei avea nevoie de o noua garnitura de capac , mai ales ca motocicleta e veche ,P.S. ai postat gresit , cel mai bine era sa intrebi pe topicul proprietarilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cumpar pentru Kawasaki GPZ 500S model 90 urmatoarele componente: aripa fata,cadru de bord,carena frontala,far,parbriz,bord si pedala de frana. (anuntul NU este pentru mine,este pentru un prieten). 0752033489 Paul

 

p.s. sper ca toate componentele enumerate mai sus sa fie in stare buna,fara fisuri,crapaturi si alte defecte ascunse.



uitasem un sa mai adaug si bordul propriuzis cu ceasurile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar pentru Kawasaki GPZ 500S model 90 urmatoarele componente: aripa fata,cadru de bord,carena frontala,far,parbriz,bord si pedala de frana. (anuntul NU este pentru mine,este pentru un prieten). 0752033489 Paul

 

p.s. sper ca toate componentele enumerate mai sus sa fie in stare buna,fara fisuri,crapaturi si alte defecte ascunse.

 

uitasem un sa mai adaug si bordul propriuzis cu ceasurile :)

Salut.

Cu pedala de frana il pot ajuta eu.

Nu prea cred sa gasesti carene de 25 de ani in stare impecabila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

Vreau sa cumpar un motor de kawasaki gpz 500s din 2003 are cineva asa ceva?sau toata motocicleta( avariata sau seinmatriculata) la un pret rezonabil.

Adica iti trebuie un motor fabricat dupa 1994 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara ,la motocicleta mea se aude lantul de la electromotor cel care efectueaza pornirea,are un tacanit specific mai ales cand e in relanti,la alte motoare kavasaki gpz 500 e tot asa va rog lamuriti- ma

 

e lantul de distributie.Schimba intinzatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult?

va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult?

va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult

 

190 km/h cu vantul in spate :)). Depinde de starea ei, Ele cam pe la 160-170 se duc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se zice ca volanta de pe moto kavasaki gpz 500 din anul 1990 se desprinde magnetii de pe ea ,chiar daca e asa sa inteleg ca toate motocicletele din anul respectiv mai devreme sau mai tarziu va avea acelasi destin sau boala din fabrica,mentionez ca am cumparat un kavasaki care merge impecabil dar ma tem de aceast problema

 

Motoarele fabricate pana in 1994 nu au oala de protectie a magnetilor deci se fisureaza desprind etc am avut stricat demarorul la 58000 km si am observat ca am un magnet fisurat asa ca am schimbat tot motorul ca m-a costat mai putin ca un rotor

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am un manual de service Gpz 500 modelul pana in `93 inclusiv, scos la imprimanta.

Daca e cineva din Bucuresti interesat, il poate avea la un pret modic.

Mai am si ceva piese de care as vrea sa scap, la preturi mici:

sa retapitata,

2 scarite,

radiator,

un set de roti, roata fata este varianta cu doua discuri,

etrier dreapta,

contact si incuietori cu buson,

cadru cu acte de Romania, inmatriculata pe Bucuresti, fara fiscal, ITP expirat,

codita spate,

stop spate,

2 juguri superiorioare,

surubul de prindere al jugului superior in furca,

semighidoane,

bobine,

2 rezervoare cu tot cu robinet,

aparatoare lant,

2 bascule spate,

pedala schimbator viteze,

manerul spate de langa sa,

vas de expansiune,

axe cu came,

instalatia electrica doar partea de fire,

ansamblul de prindere a amortizorului de spate,

discuri fata care sunt inca montate pe roata,

cuplaj roata spate,

saboti frana spate,

pedala de frana,

comenzile electrice de pe semighidoane,

cutie filtru de aer,

etc...

 

Mai am disponibile pentru GPZ 600R perechea de sei, roata spate completa (janta, cu cauciuc 150/80/16, ax si cuplaj, disc frana, etrier, pompa frana, pedala frana si scarita dreapta), bascula spate cu tot cu amortizor si sistemul de prindere, janta fata de pe care am luat un disc si mai are unul...

Detalii pentru piese si preturi prin PM sau la nr de telefon 0734.317.928.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,am un prieten care vrea sa cumpere un gpz 500s din 2002,omu e incepator nu are inca nici permis,o sa ma duc cu el sa ne uitam la motocicleta,la ce ar trebuii sa acord atentie cand o sa inspectez motocicleta ? de km nu se pune problema ca aia se dau usor inapoi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in primul rand sa nu bata motorul, sa nu-i dea cu ulei pe la garnitura de la capacul la tacheti, sa intre in viteze bine si sa iasa usor la Neutral, sa nu patineze ambreiajul, sa nu traga intr-o parte daca tii semighidonul usor doar cu o mana (nu incerca fara maini daca nu cunosti mobra), sa nu curga ulei pe la semeringurile la furca, motorul sa il probati rece, nu pornit inainte.

Seriile la cadru si motor sa fie identice cu cele din acte, sa aibe fiscalul la zi.

Restul, cum se cauta mai nou motorete de 15-20 de ani care sa nu aiba carene revopsite sau lipite e can-can...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

 

lantul de distributie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...