Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult?

va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti de curind am cumparat un kavasaki gpz 500 ,azi am iesit cu el am tras de el blana cum se spune, am prins 150 pe ora credeti ca poate mai mult?

va rog sa ma lamuriti pt mine e mult si asa ,dar ma gindesc sa nu aibe ceva la motor defect si sa nu poata mai mult

 

190 km/h cu vantul in spate :)). Depinde de starea ei, Ele cam pe la 160-170 se duc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se zice ca volanta de pe moto kavasaki gpz 500 din anul 1990 se desprinde magnetii de pe ea ,chiar daca e asa sa inteleg ca toate motocicletele din anul respectiv mai devreme sau mai tarziu va avea acelasi destin sau boala din fabrica,mentionez ca am cumparat un kavasaki care merge impecabil dar ma tem de aceast problema

 

Motoarele fabricate pana in 1994 nu au oala de protectie a magnetilor deci se fisureaza desprind etc am avut stricat demarorul la 58000 km si am observat ca am un magnet fisurat asa ca am schimbat tot motorul ca m-a costat mai putin ca un rotor

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am un manual de service Gpz 500 modelul pana in `93 inclusiv, scos la imprimanta.

Daca e cineva din Bucuresti interesat, il poate avea la un pret modic.

Mai am si ceva piese de care as vrea sa scap, la preturi mici:

sa retapitata,

2 scarite,

radiator,

un set de roti, roata fata este varianta cu doua discuri,

etrier dreapta,

contact si incuietori cu buson,

cadru cu acte de Romania, inmatriculata pe Bucuresti, fara fiscal, ITP expirat,

codita spate,

stop spate,

2 juguri superiorioare,

surubul de prindere al jugului superior in furca,

semighidoane,

bobine,

2 rezervoare cu tot cu robinet,

aparatoare lant,

2 bascule spate,

pedala schimbator viteze,

manerul spate de langa sa,

vas de expansiune,

axe cu came,

instalatia electrica doar partea de fire,

ansamblul de prindere a amortizorului de spate,

discuri fata care sunt inca montate pe roata,

cuplaj roata spate,

saboti frana spate,

pedala de frana,

comenzile electrice de pe semighidoane,

cutie filtru de aer,

etc...

 

Mai am disponibile pentru GPZ 600R perechea de sei, roata spate completa (janta, cu cauciuc 150/80/16, ax si cuplaj, disc frana, etrier, pompa frana, pedala frana si scarita dreapta), bascula spate cu tot cu amortizor si sistemul de prindere, janta fata de pe care am luat un disc si mai are unul...

Detalii pentru piese si preturi prin PM sau la nr de telefon 0734.317.928.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,am un prieten care vrea sa cumpere un gpz 500s din 2002,omu e incepator nu are inca nici permis,o sa ma duc cu el sa ne uitam la motocicleta,la ce ar trebuii sa acord atentie cand o sa inspectez motocicleta ? de km nu se pune problema ca aia se dau usor inapoi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in primul rand sa nu bata motorul, sa nu-i dea cu ulei pe la garnitura de la capacul la tacheti, sa intre in viteze bine si sa iasa usor la Neutral, sa nu patineze ambreiajul, sa nu traga intr-o parte daca tii semighidonul usor doar cu o mana (nu incerca fara maini daca nu cunosti mobra), sa nu curga ulei pe la semeringurile la furca, motorul sa il probati rece, nu pornit inainte.

Seriile la cadru si motor sa fie identice cu cele din acte, sa aibe fiscalul la zi.

Restul, cum se cauta mai nou motorete de 15-20 de ani care sa nu aiba carene revopsite sau lipite e can-can...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

De obicei, bataie ascutita inseamna bataie de biela, posibil cuzinet de palier cu uzura mai pronuntata. Mai poate fi din lantul primar de la vibrochen, e des intalnita la GPZ-uri, dar nu e un capat de lume asta.

O intrebare am la tine: ce tip de ulei are si cand a fost inlocuit ultima data?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie lant de distributie, lant de alternator. Au intinzatoare mai putin stralucite. Am avut si o bataie urata din cauza ca s-a desfacut surubul de la flansa de la alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat anvelopele cu unele noi ,comandate pe "pneuri moto" ,iar azi am facut o mica iesire si am ramas uimit .... Voblajul care il aveam,a disparut complet ...deci cauza era unul din cauciucuri ,nu rulmentii de la jug,asa cum credeam eu !

Am accesorizat-o putin,un voltmetru digital si priza 12 v.

post-65982-0-54194100-1397416836_thumb.jpg

post-65982-0-88450700-1397416850_thumb.jpg

post-65982-0-91714000-1397416862_thumb.jpg

post-65982-0-64784800-1397416877_thumb.jpg

post-65982-0-86272300-1397416890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Sunt prins in punerea pe roti pentru un prieten a unu GPZ500 din 1991 care a fost un pic neglijat de proprietari anteriori. Motocicleta este complecta cu mici defecte optice dar a stat nepornit mai bine de 2-3 ani. Am reusit sa pornim motorul la prima incercare dar nu statea la relanti decat cu socul tars si se oprea la accelerare, problema rezolvata prin desfacera si curatarea carburatoarelor dar avem o problema cu nivelul benzinei in carburatoare.

Plutitoare au fost verificate si setate la 17mm conform cartii de service iar cuiele pontou inchid la test de suflat aer prin admisia de benzina totusi carburatoarele se ineaca de benzina.

A doua problema o avem cu pompa de apa, pierde lichid de racire in timpul functionarii. Am demontat pompa si se pare ca problema vine de la semeringul-garnitura mecanica de pe axul pompei de apa. Inlocuirea este relativ costisitoare si ma gandesc sa va intreb daca ati intimpinat problema si daca nu cumva ati reusit sa o rezolvati fara a inlocui garnitura mecanica.

 

numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu un er5 a avut aceiasi problema cu alimentarea.De trei ori am curatat carburile si tot dadea benzina peste tot. In final am rezolvat problema curatind tot sistemul de alimentare. Separat carburatoarele ,curatat teava de alimentare comuna (am gasit pe ea bucati mari de depuneri gen parafina din motorina),schimbat toate furtunele de alimentare si ca ultima masura montarea unui filtru de benzina. Mentionez ca motoreta era trasa pe dreapta de vreo doi ani,exact ca in cazul vostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu un er5 a avut aceiasi problema cu alimentarea.De trei ori am curatat carburile si tot dadea benzina peste tot. In final am rezolvat problema curatind tot sistemul de alimentare. Separat carburatoarele ,curatat teava de alimentare comuna (am gasit pe ea bucati mari de depuneri gen parafina din motorina),schimbat toate furtunele de alimentare si ca ultima masura montarea unui filtru de benzina. Mentionez ca motoreta era trasa pe dreapta de vreo doi ani,exact ca in cazul vostru.

merci. o sa tinem cont

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat anvelopele cu unele noi ,comandate pe "pneuri moto" ,iar azi am facut o mica iesire si am ramas uimit .... Voblajul care il aveam,a disparut complet ...deci cauza era unul din cauciucuri ,nu rulmentii de la jug,asa cum credeam eu !

Am accesorizat-o putin,un voltmetru digital si priza 12 v.

Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii.

Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica.

 

Salutare,

 

Sunt prins in punerea pe roti pentru un prieten a unu GPZ500 din 1991 care a fost un pic neglijat de proprietari anteriori. Motocicleta este complecta cu mici defecte optice dar a stat nepornit mai bine de 2-3 ani. Am reusit sa pornim motorul la prima incercare dar nu statea la relanti decat cu socul tars si se oprea la accelerare, problema rezolvata prin desfacera si curatarea carburatoarelor dar avem o problema cu nivelul benzinei in carburatoare.

Plutitoare au fost verificate si setate la 17mm conform cartii de service iar cuiele pontou inchid la test de suflat aer prin admisia de benzina totusi carburatoarele se ineaca de benzina.

A doua problema o avem cu pompa de apa, pierde lichid de racire in timpul functionarii. Am demontat pompa si se pare ca problema vine de la semeringul-garnitura mecanica de pe axul pompei de apa. Inlocuirea este relativ costisitoare si ma gandesc sa va intreb daca ati intimpinat problema si daca nu cumva ati reusit sa o rezolvati fara a inlocui garnitura mecanica.

 

numa' bine.

Salut.

Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului.

In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc.

Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina.

In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza.

Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este eugen ! Nu credeam ca niste gume noi pot schimba total mersul motocicletei ! Si eu as trece pe enduro,dar nu-mi vine sa-l dau pe nimica toata. Fiecare categorie are beneficiile ei ,iar cat priveste surubaritul...nevoia te invata! Vreau sa-i fac si carburatia,am comparat mersul unui kle (cu carburtia reglata),cu al meu...concluzia...trebuie sa ajung si eu la mecanic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii.

Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica.

 

Salut.

Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului.

In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc.

Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina.

In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza.

Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna.

salut,

am facut testul cu un flacon PET in loc de rezervor si furtunul transparent de pe preaplinul carburatoarelor... cred ca am intampinat aceeasi problema de care amintea ciupi_34 si anume mizerie pe furtun... Am demontat din nou carburatoarele si am gasit in paharele din cnc un fel de material gelatinos. Deocamdata stam blocati de problema de la pompa de apa, care la fel a fost demontata in asteptarea rezolvarii problemei cu presetupa. Asa ca inca nu stiu cum se comporta carburatoarele, oricum vom pune si un filtru de benzina in sistem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai curatat bine si teava de alimentare comuna celor doua carburi. Pana nu am separat efectiv carburile unul de celalalt ,nu am putut rezolva problema. Acea gelatina tapeta peretele interior al conductei. Folosisem un tub intreg de decarburol si suflate cu aer. Cea mai eficienta metoda de curatire a fost cea mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...