Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

am citit eugen despre teflon,dar din pacate dupa ce montasem. a vut tot gasket bagat,pentru ca un oring era ciupit .

incerc sa caut in manual daca specifica reglajul la acele jiglere . oricum trebuiau curatate,aveau depuneri si sunt ca un varf de ac.

cat priveste roata ta de spate, sa nu-ti faci griji. daca ai itp-ul valabil este ok. la identificare verifica seriile de motor si cadru.

eu am 130 /80/16 si am facut identificarea acum 2 ani si itp-ul saptamana trecuta.

inainte de a umbla la capacul de la curbutori nu aveam nici o scurgere de ulei si sper ca garnitura s-a asezat bine !



cine face ca mine,ca mine sa pateasca !!!!!

am citit in manualul de service,pe care-l aveam in calculator, despre acele jiglere dar nu specifica la cate ture se regleaza,doar sa numeri cate ture ai desfacut si logic,sa le montezi la fel,numai ca eu nu am facut asta............acum ramane de vazut cum se comporta motorul. l-am pornit azi si m-am jucat putin cu surubul de sincronizare,dupa ureche ( inspirat de la eugen) si pentru prima oara mi-a stat ralantiul la 1000 ture fara sa tremure motorul . la turatie mare 9000 a inceput sa scoata fum negricios,cred ca de la amestec,acolo unde am umblat fara cap :(.

deci mare grija,cand curatati carburile si vreti sa scoateti jiglerele cu pricina, OBLIGATORIU numarati cate ture ati desfacut si montati la fel!!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fum negru la turatie mare e posibil sa nu aibe legatura cu reglaj de ace. Alea sunt mai mult pentru amestec la ralantiu / sarcina mica. La gpz900 setare default e 2,5 ture desfacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi plac vechiturile astea, gen locomotiva, plug, tractor, nu stiu a ce seamana exact, insa pe mine unu ma innebunesc, motiv pt. care mi-am luat unul asemanator vf750f din '84. Dar ce mi-a mai plans sufletul, atunci cand, la 2 saptamani dupa ce l-am luat, aparuse un GPZ la pret f bun... Kawa cam e marca mea de suflet...

 

PS: imi plac si astea noi, dar vechiturile parca au acel 'ceva'.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raritati:

GPZ 1000 RX si 900R. Legendele din care au derivat ZZR-urile si ZX-urile din zilele noastre....

 

Ce imi plac vechiturile astea, gen locomotiva, plug, tractor, nu stiu a ce seamana exact, insa pe mine unu ma innebunesc, motiv pt. care mi-am luat unul asemanator vf750f din '84. Dar ce mi-a mai plans sufletul, atunci cand, la 2 saptamani dupa ce l-am luat, aparuse un GPZ la pret f bun... Kawa cam e marca mea de suflet...

 

PS: imi plac si astea noi, dar vechiturile parca au acel 'ceva'.

Nici Interceptorul sau Bold`or-ul nu sunt de lepadat, dar acum , la noi, toata lumea alearga sa isi cumpere doar noutati, care de care mai frumoase, mai noi, mai puternice.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici Interceptorul sau Bold`or-ul nu sunt de lepadat, dar acum , la noi, toata lumea alearga sa isi cumpere doar noutati, care de care mai frumoase, mai noi, mai puternice.

Au si astea noi farmecul lor, te sui pe ele, bazaie, merg 'electric', insa mie imi plac lucrurile mai din 'topor', sa tremure un pic, sa simti motorul. Acum am luat TDM-ul de verificat, de la un cap, la altul, pe langa faptul ca am bagat o gramada si in motor, am luat franele, furca, electrica, eliminat scurgerile de ulei, ehe a fost ceva de munca, dar cu ocazia asta mi-am cumparat si scule pe care acum le am si am si motor pe placul meu... acum o sa mai am de lucru cu amortizoarele la VF si la frane, insa daca il termin si pe ala, ma potolesc o vreme :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat GPZ100rx din poza ieri un pic, mi s-a parut ca veca intre GPZ900r si ZZR1100. Are features din ambele generatii.



Ce imi plac vechiturile astea, gen locomotiva, plug, tractor, nu stiu a ce seamana exact'.

Ce tractor! :P GPZ900r are ca design concept 'jumping dolphin'!

GPZ1000rx mi s-a parut mai masiva intradevar, mai imbracat.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum negru la turatie mare e posibil sa nu aibe legatura cu reglaj de ace. Alea sunt mai mult pentru amestec la ralantiu / sarcina mica. La gpz900 setare default e 2,5 ture desfacut.

multumesc de informatie ! voi incerca sa mai strang jumatate de tura sa vad cum se comporta.

din cate stiu eu fumul negru este de la benzina nearsa ( in exces).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este, dar in sarcina mare benzina vine mai mult prin jicloare mari, la cuie.

Ardere proasta pot sa ai si din cauza bujiile, aprindere sau pentru ca motor e rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum negru poate sa scoata in turatii foarte mari si de la supape, reglajul la tacheti, ulei prea subtire sau semeringurile de supape.

Cauze pot fi multe, dar trebuie sa ti cont de faptul ca nu este o motocicleta noua, si nu te obliga nimeni sa ii dai "cocs" in gol pana intri pe rosu.

Eu am strambat doua supape la un GPZ 600R, in felul asta.

Cand esti in mers, motorul se comporta diferit in ture.

 

Atata timp cat sta bine in ralanti, se tureaza rotund, si nu consuma mai mult de 4-5% la un mers normal, nu are rost sa iti faci griji.

Un lucru iti recomand: nu te apuca sa o turezi tare cand este motorul rece.

Lasa motorul sa ajunga la o temperatura optima.

Eu nu plec niciodata cu ea, pana nu o incalzesc putin. Nu saracesc pentru 20 ml de benzina consumata in plus.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum negru poate sa scoata in turatii foarte mari si de la supape, reglajul la tacheti, ulei prea subtire sau semeringurile de supape.

Cauze pot fi multe, dar trebuie sa ti cont de faptul ca nu este o motocicleta noua, si nu te obliga nimeni sa ii dai "cocs" in gol pana intri pe rosu.

Eu am strambat doua supape la un GPZ 600R, in felul asta.

Cand esti in mers, motorul se comporta diferit in ture.

 

Atata timp cat sta bine in ralanti, se tureaza rotund, si nu consuma mai mult de 4-5% la un mers normal, nu are rost sa iti faci griji.

Un lucru iti recomand: nu te apuca sa o turezi tare cand este motorul rece.

Lasa motorul sa ajunga la o temperatura optima.

Eu nu plec niciodata cu ea, pana nu o incalzesc putin. Nu saracesc pentru 20 ml de benzina consumata in plus.

sunt de acord cu tine eugen,in sarcina se comporta altfel decat in gol. adevarul este ca nu am mai turat-o niciodata atat in gol,iar in sarcina ,de doua ori am ajuns la 180 la 9000 de ture,dar nu m-am uitat in oglinda :) sa vad daca scoate fum.

tot ca tine fac si eu,incalzesc putin motorul inainte de plecare si schimb intre 4-5 000 ture ,maxim.

m-am jucat putin cu surubul de sincronizare,dupa indicatiile tale, iar motorul merge mai rotund acum.

nu mi-a consumat niciodata 4% ci de la 5% in sus respectiv 5 la solo si 5,5 cu pasager si bagaje full pe transalpina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ghidon dreapta pe unde gasesc?? la modele dupa 94...(sa nu mai intreb de carena fata )

Salut.

Mi-am adus aminte de tine, cu semighidonul.

Vezi ca a aparut un anunt aici.

 

sunt de acord cu tine eugen,in sarcina se comporta altfel decat in gol. adevarul este ca nu am mai turat-o niciodata atat in gol,iar in sarcina ,de doua ori am ajuns la 180 la 9000 de ture,dar nu m-am uitat in oglinda :) sa vad daca scoate fum.

tot ca tine fac si eu,incalzesc putin motorul inainte de plecare si schimb intre 4-5 000 ture ,maxim.

m-am jucat putin cu surubul de sincronizare,dupa indicatiile tale, iar motorul merge mai rotund acum.

nu mi-a consumat niciodata 4% ci de la 5% in sus respectiv 5 la solo si 5,5 cu pasager si bagaje full pe transalpina.

Consumul variaza in functie de mai multi factori, inclusiv stilul de condus, si modul de lucru cu acceleratia.

Cel mai bine cu incalzitul motorului. Am invatat asta de la veterani in motociclism, si prieteni care aveau japoneza pe vremea cand eu de abia imi permiteam o Mobra Super 50.

 

Am reusit sa fac si eu RAR-ul la GPZ-ul meu, si mai am de platit taxele pt schimbarea de propietar in acte, ca o aveam doar la Fisc bagata, dar ma pregatesc si eu de o iesire prin tara....mi-a ramas gandul la Transfagarasan, ca intrunirea de la Mare e prea in scurt, si nu sunt pregatit financiar...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna alegere. Sa ne tii la curent.

 

Si eu mi-as mai fi luat unul de rezerva :D , dar nu ne tine buzunarul :P

 

Iata si o prezentare a modelului:

 



Si istoricul modelului, de la idee, la schite, pana la realizarea propriu-zisa:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6yexcIBbxr8

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am aflat la zzrul meu ca rezerva are 3 litri. E simplu de aflat, in momentul in care ti se opreste, o treci pe rezerva si ii faci plinul, apoi scazi din capacitatea rezervorului. Eu asa am aflat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt sanse ca in curand sa intru in posesia unui 900 R, ca hobby. Pana una-alta , am facut doar o proba. Va urma :)

Bun :) , arata bine. Motor de ne-hobby, care e? Sunt curios cum ti se par GPZ900r fata de ceva mai din zilele noastre, daca ai.

Daca esti in Germania, forum asta te va fi de folos: http://www.900r.de/

Pentru piese recomand http://www.gpzzone.co.uk/ daca nu gasesti ceva local.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis Hobby deoarece am in plan 2 mobre. Una recenta si o baba care sa coste putin,sa mearga colo-colo si sa-mi intretina spiritul de mecanic amator, adica o baba cu staif :crack:

 

Comparata cu o mobra din zilele noastre este ridicola :) Ciclistica mi-a placut si felul in care trage pana la 140-160. Atat zgomotul la relanti tipic anilor 80 cat si sunetul "in sarcina" fac toti banii :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod total neasteptat si incredibil, azi m-am intalnit cu cineva in trafic care era calare pe un GPZ900 identic. Pana la culoarea si tipografie de litere. How about that.

kawasaki_gpz_900_r_1990_2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Starter clutch la km mai multi se fisureaza si nu mai cupleaza, intinzator lantul cel mic pentru alternator se poate rupa sau tine lantul prost tensionat si se auda oribil, lant distributie poate sa devine galagios (intinzator nu are un design foarte bun), saxofoane de la tobe pot rugini cumva in interior si apara o bataia de zici ca s-a terminat motorul, suporti de carburator (burdufe/flanse la admisie) se poate fisura din cauza varsta, sistemul anti-dive se poate bloca (suspensie foarte rigida sau opus, nu se mai intareste cand franezi), contact la cric se poate strica, cand sta pe cric lateral se poate inunda bugiile cu apa de la ploaie (e important sa ai pipele originale la bujiile), unitrack are niste rulmenti care cer intretinere, probleme cu debit de benzina la viteze mari, primele modele au avut probleme cu ungere la axe cu came, se poate arde supapele de admisie, mai erau probleme cu cuzineti la bilea de la pistonul 3, si cam atat imi aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...