Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salutare am si eu GPZ de aproximativ de o luna si sunt foarte multumit de el.

Pt iernat m-am interesat pe net si dau dreptate colegilor cu schimbat antigel (daca nu sti ce e inauntru la racire) sau scos ce ai inauntru si lasat asa pana la primavara, inca ceva, pt perioade lungi se recomanda a se tine motorul pe cricul central, nu e rau daca scoti un pic si din presiunea din roti, aproximativ 25% din cat este recomandat (1.8 fata si 2.1 spate).

Editat de Connor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie cineva daca se pot modifica prinderile seii? am o sa( dintr-o bucata) cu prindere pe mijloc in timp ce a mea e din 2 bucati cu prindere pe lateral in spate? am schimbat antigelul, uleiul, faza naspa cu presiunea in roti e ca eu nu am pe aproape unde sa le umflu ( pe fata nu stiu cat are, dar pe spate e 2 ) oricum ma gandeam sa fac un fel de treapta pe care sa pun cricul central ca sa nu mai stea cu roata din fata pe ciment ca aia din spate oricum sta in aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Se vinde

http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=589199

 

sau posibil sa se dezmembreze..va tin la curent

ma intereseaza daca parbrizul si semnalele fata pupa pe una din 92

» Post actualizat in 03 Feb 2015 21:06

inca o intrebare

gpz-ul din 92 e tubless sau are camera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potrivesc.

GPZ-UL 500 dupa 94 e mult diferit.

Rotile sunt tubeless din 1987 pana in 2005 cand s-a oprit fabricarea modelului.

 

Fratilor,daca vreti raspunsuri,puneti si modelul / capacitatea.

Sunt 6 motorizari la GPZ si diferente ca modele.

 

DONEZ SET SEI SI SUPORT METALIC ARIPA FATA, pentru Kawasaki GPZ 600R Din 1988,merge la toti anii.

Vand sistem complet bascula / roata spate / disc / etrier /pompa frana pentru Kawasaki GPZ 600 R,merge si pe GPX 600 R si GPX 750 R.

 

Donez semighidoane Kawasaki GPZ 500 S model pana in 1993.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare, o nelamurire,poate sa curga un telescop (cel din dreapta) tinind cont ca am bagato la iernat si pierdea putin pe la semering (umezea) nu a lasat balta jos, acum a curs dar nu pe la semering ci pe jos pe unde are o tevuta cu holendere, asta ramforteaza oarecum furca cu un vas de presiune (sau ce o fi ala) a curs cam 50 - 100 ml ulei, asta vara am culcat mobra pe dreapta in caz ca ar fi si asta un incomvenient, daca ma puteti lamuri ramin indatorat, moto e un GPZ 1000rx ( 1987) ca sa stim despre ce trotineta vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bart, da de ala, nu e lichid de frina ca maneta de frina am strinso de citeva ori si e tapana nu scuipa pe nicaieri, asta a fost si gindul meu numai ca acum dupa ce am strins putin cu cheia la aceea tevuta nu mai curge , ma gindesc ca in furca nu este prea mult ulei si daca a curs tot ..... numai ca nu inteleg sa ii vina nebuneala asa deodata cind pina acum nu a dat o picatura pe la acel avds, e plina de toane babuta, tu ce mai faci? ai pus fiarele la punct? masina pentru restaurat ai inceput-o? numai bine si multa sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Eugen, ma intereseaza pe mine semighidoanele daca le mai ai.

 

Multumesc

Salut.

Ai uitat sa mai vi dupa semighidoane...

Intre timp am hotarat sa nu mai vand ansamblul spate de GPZ 600. Va ajunge la un pretenar.

Daca e cineva interesat de un contact cu buson si incuietori de la un GPZ 500S model pana in '93,sa imi dea de stire. Are cheia originala plus o cheie bruta noua cu sigla Kawasaki. Pretul il stabilim impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin tevusi circula lichid de frana. Daca vine din furca, iese intre jamba si avds-ul. Verifica totusi lichid de frana, sa nu ai o surpriza neplacuta.

Mai e o tevusa de echilibrare sus intre telescoape, prin asta circula ulei de furca sau aer, dar e mai sus, intre juguri si nu are piulite etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa verific lichidul de frina, si am sa ii fac poza deaproape , furtun-ul de la frina intra direct in etrier, de curs a curs de mai sus unpic deoarece a curs pe etrier, era un ulei mai ichis la culoare nu parea a fi lichid de frina, cu toate astea am sa iti ascult sfatu si am sa il verific. multumesc pentru sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, recunosc ca nu prea inteleg ce ai scris.

De intre juguri trebuie sa vine un furtun de frana care intre intr-un distribuitor pe jamba, langa aripa (dreapta sus in poze, cu un L pe el), din care pleaca un furtun catre etrier, si o tevusa catre anti-dive / avds.

 

Anti-Dive_Kawasaki_GPZ_900.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, multumesc de poza, spre rusinea mea nu am ajuns sa fac poza dar este foarte buna asta,este vorba de tevusa aceea ce vine de la L cea cu surub si se duce in fata la AVDS, de la surubul de sus a curs, pe acolo trece lichid de frina? ti-am zis mu a mai scapat pe acolo nici picatura si acum deodata a curs, aici e nelamurirea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acolo e lichid de frana. Daca ai gasit ulei de furca in zona asta, probabil s-a prelins cumva de la un semering de furca stricat pe jamba pana acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa verific vasul si iti zic, am strins de maneta de citeva ori si nu sa imuiat si nici nu a scuipat pe undeva, si eventual am sa il complectez sa vad ce se intimpla (daca mai are chef de curs) , ce am gasit acolo era un lichid usor viscos de o culoare maro de unde am banuit ca e ulei, stiam ca lichidul de frina e mai deschis la culoare, am sa vad si te tin la curent, nu ai zis daca ai facut GPZ-ul, multam de lamurire,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bart, am umblat la vasu de la maneta de frina, dichid de frina pina in buza sus, am adus mobra acasa si nu am avut probleme cu frina fata, dupa ce am ajuns acasa am schimbat lichidul si am pus dot 4, dichidul care il avea era mai inchis la culoare ( nu era negru era un maro mai inchis) inca am o enigma pe unde a curs si ce, am sa urmaresc vasu sa vad daca se goleste, in fine multumesc pentru sfaturi si pentru carburatoare de cind ai umblat tu si Adi la ele merge mobra ceas,o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...