Connor Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 (editat) Salutare am si eu GPZ de aproximativ de o luna si sunt foarte multumit de el. Pt iernat m-am interesat pe net si dau dreptate colegilor cu schimbat antigel (daca nu sti ce e inauntru la racire) sau scos ce ai inauntru si lasat asa pana la primavara, inca ceva, pt perioade lungi se recomanda a se tine motorul pe cricul central, nu e rau daca scoti un pic si din presiunea din roti, aproximativ 25% din cat este recomandat (1.8 fata si 2.1 spate). Editat Noiembrie 12, 2014 de Connor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 stie cineva daca se pot modifica prinderile seii? am o sa( dintr-o bucata) cu prindere pe mijloc in timp ce a mea e din 2 bucati cu prindere pe lateral in spate? am schimbat antigelul, uleiul, faza naspa cu presiunea in roti e ca eu nu am pe aproape unde sa le umflu ( pe fata nu stiu cat are, dar pe spate e 2 ) oricum ma gandeam sa fac un fel de treapta pe care sa pun cricul central ca sa nu mai stea cu roata din fata pe ciment ca aia din spate oricum sta in aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimas Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Vand mai multe piese de Kawasaki GPZ 500S : electromotor, cdi, releu incarcare, tablou sigurante, maneta ambreiaj + frana, cablu kilometraj, aripa spate cu semnalizari, cauciuc spate, placute frana fata+spate ... pt poze si preturi accesati link-ul: http://olx.ro/oferte/user/2Bsp/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Salutare tuturor, in curind doresc sa schimb uleiul la mobra, vreau sa va intreb daca a folosit cineva la gpz acest ulei " cepsa 10w-50" am citit pe net ca ar fi bun,astept pareri si sfaturi.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Salutare. Posesor de GPZ de 2 zile. M-apuc sa citesc topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 dezmembrez kawasaki gpx 600 din 1997, am inteles ca se potrivesc piesele la gpz....pentru cine are nevoie sa ma contacteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Salutare tuturor. Aveti idee daca merg manetele de frana/ambreiaj de la un gpz din 2000 la un gpz din 1992? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Se vinde http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=589199 sau posibil sa se dezmembreze..va tin la curent ma intereseaza daca parbrizul si semnalele fata pupa pe una din 92 » Post actualizat in 03 Feb 2015 21:06 inca o intrebare gpz-ul din 92 e tubless sau are camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Nu se potrivesc. GPZ-UL 500 dupa 94 e mult diferit. Rotile sunt tubeless din 1987 pana in 2005 cand s-a oprit fabricarea modelului. Fratilor,daca vreti raspunsuri,puneti si modelul / capacitatea. Sunt 6 motorizari la GPZ si diferente ca modele. DONEZ SET SEI SI SUPORT METALIC ARIPA FATA, pentru Kawasaki GPZ 600R Din 1988,merge la toti anii. Vand sistem complet bascula / roata spate / disc / etrier /pompa frana pentru Kawasaki GPZ 600 R,merge si pe GPX 600 R si GPX 750 R. Donez semighidoane Kawasaki GPZ 500 S model pana in 1993. Editat Februarie 4, 2015 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut Eugen, ma intereseaza pe mine semighidoanele daca le mai ai. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut. O sa-ti las numarul meu pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 ...si s-a vandut gpz-ul. Noul propietar a promis ca o reconditioneaza total. Nu mai am rabdare!!. Sper sa o vad cat mai repede in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 salutare, o nelamurire,poate sa curga un telescop (cel din dreapta) tinind cont ca am bagato la iernat si pierdea putin pe la semering (umezea) nu a lasat balta jos, acum a curs dar nu pe la semering ci pe jos pe unde are o tevuta cu holendere, asta ramforteaza oarecum furca cu un vas de presiune (sau ce o fi ala) a curs cam 50 - 100 ml ulei, asta vara am culcat mobra pe dreapta in caz ca ar fi si asta un incomvenient, daca ma puteti lamuri ramin indatorat, moto e un GPZ 1000rx ( 1987) ca sa stim despre ce trotineta vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 De avds vorbesti? Nu e lichid de frana cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Salut Bart, da de ala, nu e lichid de frina ca maneta de frina am strinso de citeva ori si e tapana nu scuipa pe nicaieri, asta a fost si gindul meu numai ca acum dupa ce am strins putin cu cheia la aceea tevuta nu mai curge , ma gindesc ca in furca nu este prea mult ulei si daca a curs tot ..... numai ca nu inteleg sa ii vina nebuneala asa deodata cind pina acum nu a dat o picatura pe la acel avds, e plina de toane babuta, tu ce mai faci? ai pus fiarele la punct? masina pentru restaurat ai inceput-o? numai bine si multa sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Salut Eugen, ma intereseaza pe mine semighidoanele daca le mai ai. Multumesc Salut.Ai uitat sa mai vi dupa semighidoane... Intre timp am hotarat sa nu mai vand ansamblul spate de GPZ 600. Va ajunge la un pretenar. Daca e cineva interesat de un contact cu buson si incuietori de la un GPZ 500S model pana in '93,sa imi dea de stire. Are cheia originala plus o cheie bruta noua cu sigla Kawasaki. Pretul il stabilim impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Prin tevusi circula lichid de frana. Daca vine din furca, iese intre jamba si avds-ul. Verifica totusi lichid de frana, sa nu ai o surpriza neplacuta. Mai e o tevusa de echilibrare sus intre telescoape, prin asta circula ulei de furca sau aer, dar e mai sus, intre juguri si nu are piulite etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 am sa verific lichidul de frina, si am sa ii fac poza deaproape , furtun-ul de la frina intra direct in etrier, de curs a curs de mai sus unpic deoarece a curs pe etrier, era un ulei mai ichis la culoare nu parea a fi lichid de frina, cu toate astea am sa iti ascult sfatu si am sa il verific. multumesc pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Ciudat, recunosc ca nu prea inteleg ce ai scris. De intre juguri trebuie sa vine un furtun de frana care intre intr-un distribuitor pe jamba, langa aripa (dreapta sus in poze, cu un L pe el), din care pleaca un furtun catre etrier, si o tevusa catre anti-dive / avds. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 salutare, multumesc de poza, spre rusinea mea nu am ajuns sa fac poza dar este foarte buna asta,este vorba de tevusa aceea ce vine de la L cea cu surub si se duce in fata la AVDS, de la surubul de sus a curs, pe acolo trece lichid de frina? ti-am zis mu a mai scapat pe acolo nici picatura si acum deodata a curs, aici e nelamurirea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Da, acolo e lichid de frana. Daca ai gasit ulei de furca in zona asta, probabil s-a prelins cumva de la un semering de furca stricat pe jamba pana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 am sa verific vasul si iti zic, am strins de maneta de citeva ori si nu sa imuiat si nici nu a scuipat pe undeva, si eventual am sa il complectez sa vad ce se intimpla (daca mai are chef de curs) , ce am gasit acolo era un lichid usor viscos de o culoare maro de unde am banuit ca e ulei, stiam ca lichidul de frina e mai deschis la culoare, am sa vad si te tin la curent, nu ai zis daca ai facut GPZ-ul, multam de lamurire, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Domnilor , sunt in cautare de ceva piese de gpz 500 `91 A5 precum oglinzi, semnalizari, parbriz, si ceva piese de carburator din figura alaturata ( incercuit cu albastru ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian9010 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salutare tuturor. Acum ceva timp auzisem ca blocul motor de pe GPZ 500 din 1990 se potriveste si pe alte modele de Kawasaki tot de prin aceasi perioada. Imi spuneti va rog mai exact ce modele sunt acestea? P.S: eu auzisem ceva de KLE 500, EN 500. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salut Bart, am umblat la vasu de la maneta de frina, dichid de frina pina in buza sus, am adus mobra acasa si nu am avut probleme cu frina fata, dupa ce am ajuns acasa am schimbat lichidul si am pus dot 4, dichidul care il avea era mai inchis la culoare ( nu era negru era un maro mai inchis) inca am o enigma pe unde a curs si ce, am sa urmaresc vasu sa vad daca se goleste, in fine multumesc pentru sfaturi si pentru carburatoare de cind ai umblat tu si Adi la ele merge mobra ceas,o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.