virilu Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Am fost la o vulcanizare pe dn1, a pus cauciucurile pe jenti insa nu avea cum sa echilibreze rotile. Le-am montat asa, am dat o tura, nu se simte nici un fenomen ciudat, sta ff bine pe curbe, ce se poate intampla daca nam echlibrat rotile? cauciucurile erau noi pilot power 2ct. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 te duci la autozone (langa mc donalds buzesti), intrebi de alin si iti echilibreaza el roatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Bun, si daca nu poti sa mergi la alin ca esti de altundeva din tara ... cat de important e sa-ti echilibrezi rotile? La enduro ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 eu n-am simtit nimic dupa ce am schimbat cauciucurile..probabil se simte dupa 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Bun, si daca nu poti sa mergi la alin ca esti de altundeva din tara ... cat de important e sa-ti echilibrezi rotile? La enduro ma intereseaza. E important la viteze mari. Incepe sa vibreze si cel mai probabil ai sa pierzi controlul. Viteza mare poate fi si 60 la ora. Nu are importanta tipul motorului. Io le echilibrez singur. O singura data am gresit (din 2) insa tot eu am reparat. Sunt curios la noua mobra cum va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Nu da pe foc,lasa-le 2-300 de kilometri asa ,apoi le echilibrezi.Mai dispar din surplusurile de la turnare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Bun, si daca nu poti sa mergi la alin ca esti de altundeva din tara ... cat de important e sa-ti echilibrezi rotile? La enduro ma intereseaza. este important daca simti diferente la rulaj....eu sunt la al 3 lea rand de gume si nu am echilibrat nimik....nu am simtit nici o diferenta iar pe A1/A2 merg cu 130-160.....am tot zis ca ma duc la echilibrat sa vad daca e nevoie (desi nu am remarcat nimik diferit, repet) dar mi a fost lene pana acum.... Totusi nu cred ca strica o vizita o data pe an.... Pt Bucuresti Autozone Buzesti sau Sama Dimitrie Pompei mi s a recomandat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Aprilie 25, 2008 Autor Share Postat Aprilie 25, 2008 le-am testat ca sa zic asa..si la viteze mai mari..si nu se simte absolut nimic...cred ca am sa le las asa.. multumesc pentru sfaturi:) asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 le-am testat ca sa zic asa..si la viteze mai mari..si nu se simte absolut nimic...cred ca am sa le las asa..multumesc pentru sfaturi:) asfalt uscat! Daca nu ai efecte al unei extra greutati poti sa le lasi asa! PS. Ca si consolare ,cam 90%din gumele care se monteaza in campionatul national de motociclism viteza la circuit,nu au timp sa le echilibreze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Nu da pe foc,lasa-le 2-300 de kilometri asa ,apoi le echilibrezi.Mai dispar din surplusurile de la turnare. Surplusuri poate doar daca sunt facute de First Bike. .dar nu am pomenit pana acum de gume de marci celebre care sa aibe bavuri si surplusuri. .Pai ce aia o sa iti dea bonus niste guma in plus?? la acelasi pret??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Am fost la o vulcanizare pe dn1, a pus cauciucurile pe jenti insa nu avea cum sa echilibreze rotile. Le-am montat asa, am dat o tura, nu se simte nici un fenomen ciudat, sta ff bine pe curbe, ce se poate intampla daca nam echlibrat rotile? cauciucurile erau noi pilot power 2ct. Va multumesc de cand ma stiu nu am echilibrat rotile la moto si mereu am pus anvelope noi la motoretele care le-am avut (7 la numar), efectiv nu e necesar, nu-s asa de grele anvelopele incat sa faca diferenta echilibratul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 Va multumesc mult pentru sfaturi si indrumari!! Atunci am sa le las asa:) va multumesc inca o data si poate ne vedem la mare cu totii de 1 mai;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.