sebicozaurus Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Acum ..... serios.... ST1200 pe ce criterii l-ați plasat lângă GS Âşi nu lângă GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Pe clasa Adventure nu vad momentan decat GSA si 990 Adv... Cum am mai spus, din cate ce am citit prin reviste, KTM va scoate un 1200 (nu mai stiu daca si cu cardan dar cu forme ceva rotunjite spre deosebire de dsignul clasic KTM) care sa concureze direct zona 12GS. Dupa mine 12GS si 990adv sunt in lumi diferite. Mi se pare mai apropiat conceptul intre F800GS si 990adv decat 1200GS si 990adv. (roata de 21", lant, inaltime etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cum am mai spus, din cate ce am citit prin reviste, KTM va scoate un 1200 (nu mai stiu daca si cu cardan dar cu forme ceva rotunjite spre deosebire de dsignul clasic KTM) care sa concureze direct zona 12GS. Dupa mine 12GS si 990adv sunt in lumi diferite. Mi se pare mai apropiat conceptul intre F800GS si 990adv decat 1200GS si 990adv. (roata de 21", lant, inaltime etc) Moaaaa...pai si sa ramana GSA solo in categorie?(pe criterii subiective evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 eu astept raspunsul tau, ca poate nu avem aceeasi viziune si cunostiinte Sincer sa fiu, recunosc ca nu prea am cunostiinte de fel. Sau am? Mi-e ca orice as raspunde, o dam iar in contradictii si nu am rabdare si chef de asta. Da, stiu, ST e chiar poate putin mai greu si decat GSA dar in rest?? Care e diferenta intre GS si GSA? Protectie mai buna la vant, rezrvor foarte mare, crashbar complet (inclusiv pt. rezervor) standard, optiunea fireasca originala o reprezinta cutiile metalice (produse de Zega/TT pt. BMW), este mai inalt, saua mult mai confortabila... ce are ST din toate astea?? (da, ST are standard jante spitate, GS optional) Lasand la o parte lucrurile certe, parerea mea este ca daca te uiti la toate 3, masivitatea lui ADV il plaseaza automat separat de GS si ST. Moaaaa...pai si sa ramana GSA solo in categorie?(pe criterii subiective evident) Pai... vino tu cu niste criterii mai obiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Sincer sa fiu, recunosc ca nu prea am cunostiinte de fel. Sau am? Mi-e ca orice as raspunde, o dam iar in contradictii si nu am rabdare si chef de asta. Da, stiu, ST e chiar poate putin mai greu si decat GSA dar in rest?? Care e diferenta intre GS si GSA? Protectie mai buna la vant, rezrvor foarte mare, crashbar complet (inclusiv pt. rezervor) standard, optiunea fireasca originala o reprezinta cutiile metalice (produse de Zega/TT pt. BMW), este mai inalt, saua mult mai confortabila... ce are ST din toate astea?? (da, ST are standard jante spitate, GS optional) Lasand la o parte lucrurile certe, parerea mea este ca daca te uiti la toate 3, masivitatea lui ADV il plaseaza automat separat de GS si ST. Pai... vino tu cu niste criterii mai obiective. Pai ar fi cam asa, daca tinem cont de capacitatea cilindrica si dotari standard e singurel,intr adevar. In rest oricare din GS, ST etc se poate transforma in adventure bike daca mai adaugi una alta. Daca nu tinem neaparat cont de CC, 990 Adventure s ar incadra in acceasi categorie cu GSA deoarece vine standard echipata pt aventura Editat Octombrie 7, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care e diferenta intre GS si GSA? Protectie mai buna la vant, rezrvor foarte mare, crashbar complet (inclusiv pt. rezervor) standard, optiunea fireasca originala o reprezinta cutiile metalice (produse de Zega/TT pt. BMW), este mai inalt, saua mult mai confortabila... ce are ST din toate astea?? (da, ST are standard jante spitate, GS optional) Lasand la o parte lucrurile certe, parerea mea este ca daca te uiti la toate 3, masivitatea lui ADV il plaseaza automat separat de GS si ST. Vlad, la cele spuse de tine, eu as mai adauga si urmatoarele - intrucat le consider definitorii atat penru comparatia de mai sus cat si pentru conceptul Adventure: - cursa suspensiei: mai mare cu 10% la Adv. - 210mm / 220mm (GSA) vs. 190mm / 200mm (GS). - unghiul furcii: 24.8° (Adv.) fata de 25.7° (GS). - scarite dedicate mersului in picioare - vin in configuratia standard la Adv. - portbagajul metalic - vine in configuratia standard la GSA. - hand guard-ul - de asemenea, in configuratie standard la GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Vlad, la cele spuse de tine, eu as mai adauga si urmatoarele - intrucat le consider definitorii atat penru comparatia de mai sus cat si pentru conceptul Adventure: Cu suspensiile evident ca stiu (GS fata de GSA) dar ca am omis pt. ca recunosc ca nu stiam sigur cum e la ST. Unghiul furcii mi s-a parut totusi amanunt fata de celelalte; de scarite si protectii maini, nu mai vorbim... ma mir ca nu ai zis si de ciocul ala din plastic Discutia era mai mult de concept si termeni de gabarit, adica de ce comparam ST fie cu GS, fie cu GSA. Editat Octombrie 7, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Iar incepi?? Bagi fitile si nu spui nimc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 gata DACA MAI CONTINUI ASA imi vand gsa si k si imi iau MZ ma dau batut gata DACA MAI CONTINUI ASA imi vand gsa si k si imi iau MZ ma dau batut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 MZ d-ala cu motor Yamaha. Sau direct Yamaha. Pt ca Yamaha e cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) mai vrem... . ----------------------------------- n-are legatura cu 1200, dar are legatura cu asa zisa calitate benve... furca de g650gs -------------------------- MZ d-ala cu motor Yamaha. Sau direct Yamaha. Pt ca Yamaha e cea mai buna. eee, pe drak........A MEA E CEA MAI BUNA!..... Editat Octombrie 8, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 8, 2011 Autor Share Postat Octombrie 8, 2011 dar dupa ce fac "OCOLUL PAMNATULUI IN 80 DE ZILE" ASA IN CIUDA YAMAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) 2012 1200 gs http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200gs_bmw_info.htm pe culori: http://www.motocorse.com/pd/albums/BMW/MY2012/01%20-%20Nuove%20colorazioni/ Editat Octombrie 8, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o pritenul tau posesor de BMW adica EU .....vesnic va sustine asta.....""cea mai tare de pe planeta.""....restul sunt copii mai mult sau mai putin reusite........ducati multistrada este inexistenta eu nu incap e ea ,tenera mare nu-i decat un tdm cu steroizi si parbriz ,ktm este din topor iar V4 de la honda este din alt film....restul sunt poezii,,,,da normal ca lumea progreseaza...........dar binenteles ca bavarezii sunt vesnic pregatiti in rest cat carburant consuma in poze cu cifre ,,cat ulei ,ca intretinerea este infiorator de scumpa si ca noi care le avem facem de fapt sacrificii sa le cumperam si intretine,,,,,CUI II MAI PASA ......PT CA ESTE CEA MAI TARE DE PE PLANETA......... pritenul tau posesor de BMW adica EU .....vesnic va sustine asta.....""cea mai tare de pe planeta.""....restul sunt copii mai mult sau mai putin reusite........ducati multistrada este inexistenta eu nu incap e ea ,tenera mare nu-i decat un tdm cu steroizi si parbriz ,ktm este din topor iar V4 de la honda este din alt film....restul sunt poezii,,,,da normal ca lumea progreseaza...........dar binenteles ca bavarezii sunt vesnic pregatiti in rest cat carburant consuma in poze cu cifre ,,cat ulei ,ca intretinerea este infiorator de scumpa si ca noi care le avem facem de fapt sacrificii sa le cumperam si intretine,,,,,CUI II MAI PASA ......PT CA ESTE CEA MAI TARE DE PE PLANETA......... SI DORESC CA TOATA LUMEA SA-SI POATA PERMITE..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 2012 1200 gs http://www.bmwmotorcycle.com/2012_r1200gs_bmw_info.htm pe culori: http://www.motocorse.com/pd/albums/BMW/MY2012/01%20-%20Nuove%20colorazioni/ Pana la urma au pastrat cardanul pe dreapta si toba pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Pana la urma au pastrat cardanul pe dreapta si toba pe stanga. Da, dar daca te uiti din oglinda, ar fi copiat XTZ'ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Deci, reflecta XTZ-ul. Bun si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 9, 2011 Autor Share Postat Octombrie 9, 2011 cu cat nr de unitati vandute/produse este ridicat cu atat nr de prob mecanice/electrice este mai mare daca vindeau 10000 de unitati din gama GS/GSA in ultimi 10 ani si 200 aveau probleme clar era nasol insa, sa crezi ca daca scrie BMW nimic nu se strica sau este indistructibil in orice conditii de folosinta E ABERANT eu unul, dupa o experinenta de 38.000 km pe gs dakar 100.000 gsa 12.000 k 20.000 gsa daca as fi fost nemultumit de primul gsa nu cred ca ma mai"bagam" si la al doilea IN CONCLUZIE ma declar MULTUMIT de BMW..........FARA SA AM ACTIUNI LA AB SAU BMW m.au purtat acolo unde mi.am dorit si nu m.au lasat in drum NICIODATA CHIAR DACA TREBUIE LA FIECARE DRUM DE PESTE 5000 KM SA CAR BIDONUL DE ULEI DUPA MINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 cu cat nr de unitati vandute/produse este ridicat cu atat nr de prob mecanice/electrice este mai mare daca vindeau 10000 de unitati din gama GS/GSA in ultimi 10 ani si 200 aveau probleme clar era nasol insa, sa crezi ca daca scrie BMW nimic nu se strica sau este indistructibil in orice conditii de folosinta E ABERANT eu unul, dupa o experinenta de 38.000 km pe gs dakar 100.000 gsa 12.000 k 20.000 gsa daca as fi fost nemultumit de primul gsa nu cred ca ma mai"bagam" si la al doilea IN CONCLUZIE ma declar MULTUMIT de BMW..........FARA SA AM ACTIUNI LA AB SAU BMW m.au purtat acolo unde mi.am dorit si nu m.au lasat in drum NICIODATA CHIAR DACA TREBUIE LA FIECARE DRUM DE PESTE 5000 KM SA CAR BIDONUL DE ULEI DUPA MINE si eu sper sa ajung la kilometrii astia cu acelasi nivel de multumire. momentan sunt certat cu vibratiile pe DOHC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 10, 2011 Autor Share Postat Octombrie 10, 2011 si eu sper sa ajung la kilometrii astia cu acelasi nivel de multumire. momentan sunt certat cu vibratiile pe DOHC ????????????????? te ref la vibratiile motorului in general sau nu este sincorniza si ai prob? daca e doar senzatia de vibratii ca e boxer concentreaza te la drum si viraje , evita statul mult timp pe turatii/viteze constante adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu pe mine ma plictiseste si buc -pitesti A2 110 km da ma ajuta in unele ture sa castig timp, altfel nu as face asa ceva abia astept sa ma puna sa platesc ca sa am motiv sa o evit in totalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) ????????????????? te ref la vibratiile motorului in general sau nu este sincorniza si ai prob? daca e doar senzatia de vibratii ca e boxer concentreaza te la drum si viraje , evita statul mult timp pe turatii/viteze constante adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu pe mine ma plictiseste si buc -pitesti A2 110 km da ma ajuta in unele ture sa castig timp, altfel nu as face asa ceva abia astept sa ma puna sa platesc ca sa am motiv sa o evit in totalitate Pai vibratiile motorului in general mie mi se transmit in ghidon destul de puternic, dupa 30-40 de minute incepe sa amorteasca numai mana dreapta. problema e raportata pe diverse forumuri (advrider, ukgser, etc...posturi de prin 2010 pana prin martie 2011), se pare ca numai unii o au sau o simt. La unii s a rezolvat prin resincronizari, la altii s a schimbat senzoru lambda la altii nu mai stiu ce. Din ce am inteles de la niste "baieti" pe aici, rodajul e complet dupa 15000km si mobra devine mult mai relaxata, dar pt mine asta nu e o solutie. Si eu urasc autostrada, dar din pacate cand ma folosesc de mobra ca sa fac un drum Zurich Geneva (270km) prefer 2h45-3h vs 6 ore fara....Din moment ce nu se plange foarte multa lume banuiesc ca e chestie de reglaje si/sau sensibilitatea utilizatorului la frecventa vibratiilor peste 4000RPM. O sa vad ce spune dealerul si o sa fac un test cand se opreste ploaia cu niste dispozitive de redus vibratiile in ghidon...cine stie poate e solutia minune Editat Octombrie 10, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 adica evita autostrazile.......... nu e o motocicleta care sa.ti ofere placerea mersului la 160 km /h , 2 ore in continuu Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Fosta (R1100RS) avea tot boxer, bineinteles generatie mai veche, si tot nu ma deranja motorul, poate doar lipsa treptei 6. In schimb faptul ca ma sprijineam putin si in maini imi mentinea automat spatele drept si ma simtem mult mai bine. Am mers 1200km Nisa-Viena dintr-o bucata, numai autostrada 160-180km/h, fara probleme. Cu GS n-as incerca. Dar recunosc ca dupa ce ies de pe autostrada, pe curbe, pasuri, depasiri etc. pozitia pe GS imi place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Nici mie nu prea-mi face placere sa merg cu GS pe autostrada! Dar nu din cauza vibratiilor ci din cauza pozitiei drepte plictisitoare si dupa parerea mea neconfortabila la drum lung. Fosta (R1100RS) avea tot boxer, bineinteles generatie mai veche, si tot nu ma deranja motorul, poate doar lipsa treptei 6. In schimb faptul ca ma sprijineam putin si in maini imi mentinea automat spatele drept si ma simtem mult mai bine. Am mers 1200km Nisa-Viena dintr-o bucata, numai autostrada 160-180km/h, fara probleme. Cu GS n-as incerca. Dar recunosc ca dupa ce ies de pe autostrada, pe curbe, pasuri, depasiri etc. pozitia pe GS imi place mai mult. Pozitia mie mi se pare super OK, nu ma doare spatele cum ma durea pe Africa. Oricum treburile astea depind si de constitutia fiecaruia - era un hint pe undeva ca e mai bine sa ajustezi saua in fata pe pozitia inalta si in spate pe pozitia low, poate incerci asta Editat Octombrie 10, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Oricum treburile astea depind si de constitutia fiecaruia - era un hint pe undeva ca e mai bine sa ajustezi saua in fata pe pozitia inalta si in spate pe pozitia low, poate incerci asta Cu siguranta depinde constitutia si gustul fiecaruia. Eu am povestit de ce nu-mi place cu GS pe autostrada. In legatura cu reglajul seii diferit fata/spate, mi s-a atras atentia in prima zi cand am luat in primire motocicleta sa NU fac asta, ca se poate rupe nu stiu ce. Oricum, de cand mi-am luat saua Comfort de la TT, n-am ce-i reprosa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.