Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Prima data am pus doar toba (finala) Akrapovic si sunetul era mult mai fain, totusi deloc deranjant.

Cuplul la turatii joase OK, la turatii mari forta mai mare.

Dupa aia am pus Akrapovic cap-coada (ca sunt meserias), iar rezultatul este: la turatii joase motorul a pierdut din cuplu, la turatii medii este cam la fel, insa la turatii mari parca nu mai este acelasi motor, se tureaza usor si nu se plafoneaza deloc. Marfa.

Insa iti cam sparge timpanele la ture lungi pe autostrada ( sau in general la viteze de peste 130 km/h).

Una peste alta, nu recomand evacuarea completa Akrapovic, decat celor foarte sportivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prima data am pus doar toba (finala) Akrapovic si sunetul era mult mai fain, totusi deloc deranjant.

Cuplul la turatii joase OK, la turatii mari forta mai mare.

Dupa aia am pus Akrapovic cap-coada (ca sunt meserias), iar rezultatul este: la turatii joase motorul a pierdut din cuplu, la turatii medii este cam la fel, insa la turatii mari parca nu mai este acelasi motor, se tureaza usor si nu se plafoneaza deloc. Marfa.

Insa iti cam sparge timpanele la ture lungi pe autostrada ( sau in general la viteze de peste 130 km/h).

Una peste alta, nu recomand evacuarea completa Akrapovic, decat celor foarte sportivi.

Ce an e motorul tau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 2007 am avut pus leovince carbon

sunet demential si greutate 1/3 din originala

acum pe cel din 2010 ..... chiar nu se mai merita

suna perfect cu stocul instalat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 2007 am avut pus leovince carbon

sunet demential si greutate 1/3 din originala

acum pe cel din 2010 ..... chiar nu se mai merita

suna perfect cu stocul instalat

ASA E !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ,

 

Poate o baterie descarcata sa fie cauza afisarii unei erori de tip EWS ?

 

N-am reusit sa pornesc motorul azi , recunosc, bateria mai trebuie tinuta la incarcat.

 

Multumesc de opinii,...am dat cu gugle si am gasit fel-de-fel de ineptii...

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o baterie descarcata sa fie cauza afisarii unei erori de tip EWS ?

 

N-am reusit sa pornesc motorul azi , recunosc, bateria mai trebuie tinuta la incarcat.

 

De cand ai bateria asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai bateria asta?

De anul trecut

 

Am citit Dane, altii zic mai multe

http://www.ukgser.com/forums/archive/index.php?t-262664.html

 

cum naiba sa pice imobilizatorul ?,,,de nefolosire ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... motocicleta ta se incadreaza exact intre modelele la care se refera link-ul lui Danut.

wrong Vlad

Moto mea e fabricata in 2009 ,septembrie, capat de serie,..pentru ca apoi au scos DOHC-ul tau

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wrong Vlad

 

Da, da... am gresit io! Ma gandeam la fosta (motocicleta!) a lui Ianachim. Tu esti ala care nu a mai avut rabdare sa iasa dohc-ul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O diagnoza ar elucida multe dileme ;)

Azi dimineata, dupa o noapte pe redresor, a dat semne sa porneasca.

E vorba asadar despre curent..lipsa.

Se pare ca si atunci da eroarea de EWS....

 

Am mai lasat-o pe incarcare,..daca nu merge,..m-am Kkat in ea de baterie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am redresor de la bmw

samb sau dum sunt pe drumuri si pot sa trec sa ti l aduc

Multumesc Boierule,..ai revenit din gretia ?

 

pai neaparat pana sambata o pornesc

merg la zarnesti

tu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui contactul si claxonezi, se aude ceva? Da sa invarta? Cand dai sa invarta, scade intensitatea la becuri sau ceva?

 

Eu zic ca ori cat de goala ar fi, daca o lasi 24 de ore, tre sa isi revina...



Inseamna ca ne vedem cu totii la Zarnesti sambata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

GATAAA

ieri seara a pornit

a trebuit asadar sa stea pe redresor 24 de ore

a disparut si eroarea de EWS

acu' sper doar sa-si mentina curentu'

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un redresor destept care stie sa ii faca mentenanta, si nu circuli nonstop cu ea, mai pune-o pe redresor.

Si verifica voltajul cand o pui in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dintre voi filtru de aer K&N? Eu mi-am luat astazi unul, sunt curios daca observ vreo diferenta fata de cel original (raspuns mai prompt la acceleratie, chestii din astea...).

A costat 219 RON de la motovip, cred ca cel original nu costa mai mult de 70-80 RON, sa vad daca merita diferenta (K&N sustine ca este "longlife", duce si 1 milion de km :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul.

 

Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui.

 

Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, dar e tardiv :)

Ma gandeam eu ca este doar marketing, dar mi s-a pus pata si am zis sa vad ce si cum.

Cel mai riscant mi-se pare faptul ca filtrul K&N nu are o "buza" din cauciuc care sa "imbrace" rama gurii de admisie si exista riscul ca acolo sa intre aer cu impuritati.

Vad ca am primit un tub cu ceva adeziv de pus acolo, nu inteleg de ce n-au facut garnitura la fel de profilata ca la filtrul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul.

 

Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui.

 

Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea.

"Permisiv" este o chestie plimbata din gura-n gura de noi. Important este cat filtreaza. Ce am observat eu, demontand filtre originale de hartie, la mai multe motoare detinute, era cantitatea de praf mai mare depusa pe cutia filtrului, la interior, decat dupa ce am montat KN sau DNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e ideea, alea "permisive" incep sa filtreze bine numai dupa ce is imbibate cu praf. In prima faza cand is numai unse, au ce functionalitate vrei, mai putin filtrarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...