Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

am sterS BMW din wishlist :). la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok?

Pai si la R12GS/A poti sa faci lejer revizia acasa. Mai ales daca nu e DOHC unde o sa ai ceva de lucru la ajustat supape. Ideea este ca unii vor sa faca acasa,altii nu, altii nu pot. Depinde de portofel, bunavointa, timp liber etc. Cat crezi ca te costa o revizie la o mobra intretinuta de dealer oricare ar fi ea? Mai bine mergi la garaje independente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si la R12GS/A poti sa faci lejer revizia acasa. Mai ales daca nu e DOHC unde o sa ai ceva de lucru la ajustat supape. Ideea este ca unii vor sa faca acasa,altii nu, altii nu pot. Depinde de portofel, bunavointa, timp liber etc. Cat crezi ca te costa o revizie la o mobra intretinuta de dealer oricare ar fi ea? Mai bine mergi la garaje independente.

 

Eu cate revizii am facut la japoneze pot sa zic ca nu este cu nimic mai ieftin decat la BMW si aici iau in calcul doar consumabile/piese.

 

Iar manopera zic ca e la fel de hororistic si la service-ul Honda sau Yamaha ca si la BMW.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"si iaca ajunsei" la revizia de 30000 km

voala de vezi preturi :eek:

 

atentie pentru cei cardiaci....PRETURILE NU CONTIN TVA ADICA MAI PUNETI 400 RON LA TOTAL :ok:

 

IN ACESTI BANI NU INTRA BALANSAREA CILINDRILOR SI NICI SOFTARE 2012

 

(nota: voi exprima si eu numai preturi fara TVA, sa fie echivalent)

 

La piese nu am ce comenta, sunt pereturile ca si aici, cele mai scumpe pe lista ta sunt uleiurile dar asta-i pretul.

Singurul reper care imi atrage atentia este lichidul de frana, atata costa 1L; la mine au pus doar 0,5L iar la tine 1L??

 

Legat de manopera, diferenta intre 10k si 30k cred ca ar fi schimbarea bujiilor si a uleiului din grupul cardanic. La mine pe factura apare doar 1L ulei cutie (schimbat doar in cutie) iar la tine 2L; nu ma pricep dar probabil ca diferenta de 1L e pt. cardan?

 

 

Pt. ca nu inteleg ce a costat asa mult la manopera ta, uite detaliat la mine:

 

- BMW Serice 40€

- schimb ulei + filtru 32€

- schimbat lichid frana 56€

- reglat joc supape 32€

- schimbat ulei cutie 8€

Total: 168 € (la pret manopera 100€/ora fara TVA)

 

La mine mai apare sincronizare 24€ dar tu ai zis ca la tine n-au facut-o... (??)

 

Asdar, ce naiba ti-au facut de 190€? Ce manopera implica oare diferenta de schimbat uleiul la cardan? Cat au ei ora de manopera de costa cam cat aici?? Sau lucreaza mai lent? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cate revizii am facut la japoneze pot sa zic ca nu este cu nimic mai ieftin decat la BMW si aici iau in calcul doar consumabile/piese.

 

Iar manopera zic ca e la fel de hororistic si la service-ul Honda sau Yamaha ca si la BMW.

 

discutabil, pe manopera de o revizie de la BMW desfaci motorul complet la altii ( comparabili dar alte marci, nu vorbesc de coltul strazii )...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg cum BMW este scump, te costa mult intretinerea si servicul si deasupra nu e nici fiabil de ce dracu mai cumpara lumea.

pe cand la aceeasi pret poti cumpara o janopneza care nu se strica niciodata, servicul este ieftin la fel si piesele.:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg cum BMW este scump, te costa mult intretinerea si servicul si deasupra nu e nici fiabil de ce dracu mai cumpara lumea.

pe cand la aceeasi pret poti cumpara o janopneza care nu se strica niciodata, servicul este ieftin la fel si piesele.:rusinica:

 

Putini romani stiu ce e aia TOURING(nu ma refer la Bucuresti-Cluj), o parte din ei de aceea cumpara BMW, sau cei care fac MULTI km/an.

Celalta latura este reprezentata de nea FANE si GIGI camataru' care are niste bani vrea o motocicleta, si ce poate sa gaseasca mai rasarit asea.......BAMVE nu?

 

Jumatate sunt parventiti care vrea sa vada si hochiii lui un BAMVE( vede Kawasaki zice ca nu e buna, crede ca e facuta in China ) jumatate chiar au nevoie de calitatile (pacat de fiabilitate) unui BMW adevarat. Este o opinie subiectiva si personala.

 

Cum era si inca este o vorba. Neamtu e neamt domneeeee ......... n-ai ce zice. Asa si in RO BAMVE e BMW asta e.......... incet incet o sa se reprofileze cumparatorii dupa ce o sa isi dea seama de nesimtirea unor service-uri si de calitatea inferioara a unui BMW NOU............... Pana atunci NEAMTUL E NEAMT DOMNEEEEE!

 

Recunosc ca si eu m-am pacalit datorita falsei idei ca NEAMTUL E NEAMT. Am ales BMW 50% datorita pozitiei excelente pentru mine si 50% datorita renumelui, am zis ............ ba la cat costa n-are cum sa se strice usor................. ehhhh P*LA. O Yamaha de 7000euro pe care am avut-o a fost NET SUPERIOARA(incontestabil) la capitolul fiabilitate fata de boxer. In 35.000km am schimbat doar consumabile.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales BMW 50% datorita pozitiei excelente pentru mine si 50% datorita renumelui

Parca ziceai ca ai primit-o cadou.

 

discutabil, pe manopera de o revizie de la BMW desfaci motorul complet la altii ( comparabili dar alte marci, nu vorbesc de coltul strazii )...

Am extraordinar de mari dubii. Manopera are pret fix. De obicei aici este cam 80 eur/ora la BMW, cam 85 eur/ora Yamaha etc. Sa zicem rotund 80 eur/ora. Daca pe firma scrie DEALER autorizat, sau unic bla-bla ai pus-o!

PS: la fel si la masini. Cu diferenta ca aici indiferent ca mergi la dilar sau la un garaj independent ora de lucru are cam acelasi scor. D-aia merg la marocani sau turci si stau langa ei cand umbla la agregat. Pretul mare NU MERITA, e absolut nejustificatbil prin prisma consumatorului. Evident ca dilarul/garajul vrea sa scoata din parleala, asta e capitalismul, insa io nu pun botul la vrajeala lor.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales BMW 50% datorita pozitiei excelente pentru mine si 50% datorita renumelui, am zis ............ ba la cat costa n-are cum sa se strice usor....

 

Nu inteleg ce vrei sa spui... adica, de exemplu, un Ferrari mai scump de 10 ori dcat un Golf, crezi ca are sanse de 10 ori mai mici sa se strice? Nu m-ar mira chiar sa fie invers (ma rog, nu de 10 ori, dar invers). Dar asta ai inteles tu din pretul BMW? Eu cred ca te-ai inselat.

 

Eu cand am dat un purcoi de bani pe un BMW i-am dat pt. toate proprietatile motocicletei, pt. tot pachetul ce mi se ofera (posibilitate de teste, service, etc), pt multitudinea de dotari posibile, pt ca nu trebuie sa scot surubelnita sa reglez saua sau parbrizul ca la altii, pt finisarile de calitate, pt inovatii, pt ca am ESA etc. Dar in niciun caz nu m-am gandit ca am cumparat o motocicleta aproape indestructibila. S-au dus vremurile lui R100/1100 sau vremea lui Golf 2, Mercedes Cobra etc. Dar eu sunt constient de asta.

Daca dupa gustul meu BMW este CONSIDERABIL MAI BUN decat o alta motocicleta concurenta sunt alti factori (enumerati mai sus), mare parte pe care deja i-ai apreciat si laudat si tu. Nu fiabilitatea! Desi pana acum nu m-a lasat niciunul in drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca ziceai ca ai primit-o cadou.

 

 

 

 

Pseudo cadou. poftim e bine? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt finisarile de calitate

Orice in afara de "finisarile de calitate". Este exact aceeasi finisare "de calitate" la un XTZ si la un GS/A . Personal nu vad nicio diferenta. In plus, ca bonus, finisarile de pe un Multistrada sunt NET superioare oricarui BMW. Asta ca sa asezam lucrurile in ordine.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce vrei sa spui... adica, de exemplu, un Ferrari mai scump de 10 ori dcat un Golf, crezi ca are sanse de 10 ori mai mici sa se strice? Nu m-ar mira chiar sa fie invers (ma rog, nu de 10 ori, dar invers). Dar asta ai inteles tu din pretul BMW? Eu cred ca te-ai inselat.

 

Eu cand am dat un purcoi de bani pe un BMW i-am dat pt. toate proprietatile motocicletei, pt. tot pachetul ce mi se ofera (posibilitate de teste, service, etc), pt multitudinea de dotari posibile, pt ca nu trebuie sa scot surubelnita sa reglez saua sau parbrizul ca la altii, pt finisarile de calitate, pt inovatii, pt ca am ESA etc. Dar in niciun caz nu m-am gandit ca am cumparat o motocicleta aproape indestructibila. S-au dus vremurile lui R100/1100 sau vremea lui Golf 2, Mercedes Cobra etc. Dar eu sunt constient de asta.

Daca dupa gustul meu BMW este CONSIDERABIL MAI BUN decat o alta motocicleta concurenta sunt alti factori (enumerati mai sus), mare parte pe care deja i-ai apreciat si laudat si tu. Nu fiabilitatea! Desi pana acum nu m-a lasat niciunul in drum...

 

Depinde de cati km/an faci Vlad.

Daca faci 8000km/an si daca mergi incet ai sanse sa nu patesti nimic cu un utilaj de slaba fiabilitate.

 

Daca faci 15.000km/an si nu te incurci, cand mergi mergi nene ai toate sansele sa o dai in bara cu un (cuvant urat) cazul meu, chiar daca am intretinut-o exemplar bai Vlade, la 10.000km schimbat tot mai putin bujii in rest lichide filtre tot ba tot.

 

Degeaba BMW este inovator si repet OZN fata de alte motociclete daca nu te poti baza pe ea. Ba daca ma lasa aia, daca ma lasa aia, iar troncane ,iar se strica nuj ce. Asa BMW devine un experiment frumos, dar nu neaparat un tovaras de incredere. Eu numai am incredere in firma BMW. *** pe ea de firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice in afara de "finisarile de calitate". Este exact aceeasi finisare "de calitate" la un XTZ si la un GS/A . Personal nu vad nicio diferenta. In plus, ca bonus, finisarile de pe un Multistrada sunt NET superioare oricarui BMW. Asta ca sa asezam lucrurile in ordine.

 

Pai... "asezeam lucrurile in ordine" sau "personal nu vad nicio diferenta"? Adica, dam verdicte sau ne exprimam opinia personala?

Dupa parerea mea personala, de exemplu, XTZ arata naspa in fata (este neterminata sub faruri, ii lipseste "ceva" acolo) si are un bord hidos. Nu mai vorbim de toba aia imensa din tabla ordinara care maine-poimaine rugineste.

Si ceva care nu mai tine de gust personal: uita-te in ce hal arata monajul/comuatatorul de manere incalzite (de la ce naiba firma o fi, ca ei nu sunt in stare sa faca)la XTZ si vezi cum este aspectul asta rezolvat la BMW inca de acum 20 de ani. Nu mai vorbesc de restul comenzilor/butoanelor etc.

 

Dar hai sa revenim on-topic, la service BMW. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba BMW este inovator si repet OZN fata de alte motociclete daca nu te poti baza pe ea.

 

Baga bine la cap : nu te poti baza decat pe mobra pe care o stii pe de rost. Si nici pe aia in totalitate pentru ca iote cum se poate intampla imprevizibilu'. Ai sa cauti mult si bine mobra pe care sa te bazezi. E ca si cum ai cauta nevasta frumoasa, bogata si intelegatoare. Nu prea merge.

 

Pai... "asezeam lucrurile in ordine" sau "personal nu vad nicio diferenta"? Adica, dam verdicte sau ne exprimam opinia personala?

Dupa parerea mea personala, de exemplu, XTZ arata naspa in fata (este neterminata sub faruri, ii lipseste "ceva" acolo) si are un bord hidos. Nu mai vorbim de toba aia imensa din tabla ordinara care maine-poimaine rugineste.

Si ceva care nu mai tine de gust personal: uita-te in ce hal arata monajul/comuatatorul de manere incalzite (de la ce naiba firma o fi, ca ei nu sunt in stare sa faca)la XTZ si vezi cum este aspectul asta rezolvat la BMW inca de acum 20 de ani. Nu mai vorbesc de restul comenzilor/butoanelor etc.

Domnul meu, vorbeam de "calitatea finisarii". Fii te rog atent. Nu discutam despre cum arata sau despre ce stil e vorba. Aici fiecare are o parere.

 

 

Dar hai sa revenim on-topic, la service BMW. ;)

Ca sa fiu pedant, topicul este despre R12GS/A, nu despre service BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa recunoastem ca e multa fandoseala(ce sa-ti spun PREMIUM).....nu exista nimic la acest moto sub 200 euro fie piese originale fie accesorii......au mai luat modelul si astia de fac accesorii....tot ce inseamna BMWe costa nene. Din pacate service-ul la noi este in spiritul clasic Romanesc - (prost si foarte prost) si evident ca daca mai dai si o carca de bani te umpli de spume. Sunt convins ca daca exista calitate si incredere in service nu te deranja cat platesti, naspa ca proasta lor practica ne distruge si mai rau utilajul.....

PS. ieri am schimbat cea mai ieftina componenta a acestei mobre, becul de faza scurta 9 lei (nu am spus ca-l pun pe bmw)biggrin.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cati km/an faci Vlad.

Daca faci 8000km/an si daca mergi incet ai sanse sa nu patesti nimic cu un utilaj de slaba fiabilitate.

 

N-are nicio legatura cati km faci pe an, conteaza mult mai mult la cati km parcursi ti-a aparut o problema.

Si n-are nicio legatura ca o tii in garaj, faci service mai repede decat e nevoie, ca o tii curata, ca ii schimbi bujiile daca tu "o rupi in doua" cand mergi cu ea si apoi te plangi ca ti s-a stricat ceva la cutie.

Sunt total de acord ca ai avut niste probleme care nu ar fi trebuit sa se intample in mod normal (si simering, si indicator de benzina). Totusi ai mers pe ea 4 (sau 5?) sezoane, ai facut atatia km...

Faptul ca nu mai ai incredere in fiabilitatea BMW este parerea ta, te inteleg intr-o masura si iti rspect parerea. Dar prea exagerezi totul si te plangi ca o fata mare! De fapt, in drum te-a lasat doar o singura data in acei multi km pe an pe care te lauzi ca-i faci. Si daca luai o groapa din neatientie si strambai/crapai o janta, efectul e acelasi, sau nici macar pana la granita nu te mai intorceai... ;)

 

Esti liber sa-ti iei ce motor vrei, nu e firma lu' tata, n-am de ce sa-i iau apararea. Dar nu prea te induri sa-ti iei alta exact din acelasi motiv pt. care nici eu nu mi-as lua alta, exact alea pt. care ai tot laudat-o si ai zis ca nu le mai gasesti toate la un loc la alta motocicleta.

 

Domnul meu, vorbeam de "calitatea finisarii". Fii te rog atent. Nu discutam despre cum arata sau despre ce stil e vorba. Aici fiecare are o parere.

 

 

Ca sa fiu pedant, topicul este despre R12GS/A, nu despre service BMW.

 

1. poate ne referim al lururi diferite cand vorbim de "finisari", tu poate ai inteles ce inteleg eu prin asta si implicit ce apreciez/detest.

 

2. reformulez: sa revenim la subiectul de la care am plecat mai devreme, costul servisarii la 1200GS(A) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa recunoastem ca e multa fandoseala(ce sa-ti spun PREMIUM).....nu exista nimic la acest moto sub 200 euro fie piese originale fie accesorii......au mai luat modelul si astia de fac accesorii....tot ce inseamna BMWe costa nene.

 

Te-as contrazice (mi-e lene sa caut acum) si ti-as arata multe accesorii la motociclete japoneze mai scumpe ca la BMW, fara sa ofere nimic in plus calitativ sau din alt punct de vedere.

 

Cat despre "premium"... e poveste lunga si am fi off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo

de la unguri a venit pretul

133400 forinti tva inclus

............echivalent a.........

 

2100 ron

 

dar faza cea mai tare

daca la romani mi.au calculat 2 litri de ulei pentru cardan si cutie la 220 ron

 

ungurul a luat 1.3 litri ups....la astia intra mai putin.....:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. reformulez: sa revenim la subiectul de la care am plecat mai devreme, costul servisarii la 1200GS(A) ;)

 

in Romania inca foarte mare raportat la calitate.....asa cum am mai discuat anterior, ar trebui sa facem ceva scandal la mamicuta mamei lui penca pretul poate doar in sus.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ne referim al lururi diferite cand vorbim de "finisari", tu poate ai inteles ce inteleg eu prin asta si implicit ce apreciez/detest.

Aham, si cam ce ar putea fi "finisari" daca nu materialul, vopseaua, cum se simte la atins etc etc. Stii bine ce e finisare numai ca acum vrei sa minimalizezi subiectul. Iti mai dau un exemplu, ai vazut cum arata butoanele pe pe Harley Davidson? Cu cat atentie e studiata fiecare forma si felul cum arata sau se simt la atingere? Sau ai vazut cumva cum arata vopseaua pe un Guzzi Breva ? Sau vopseaua de pe orice cardan Moto Guzzi? Ai vazut cum arata vopseaua pe cardanul Honda VFR 1200? Asta e finisare de calitate. Evident ca nu toate componemtele sunt de aceeasi calitate insa nu scad sub calitatea BMW. La ce exceleaza BMW e ergonomia si asezarea lor, la cata atentie dau ei pentru a nu-ti sta in cale cand ai nevoie de altceva si totusi sa fie acolo, rapid, la indemana. Cablaraia va fi intodeauna mai aranjata un pic pe un BMW decat pe un (sa zicem) Honda.

 

Cat despre service nu ma mai poate pacali nimeni ca servisarea unei mobre marca X din acelasi an cu mobra marca Y nu sunt sensibil egale. Indiferent ca ai un gixxer d-o mie din 2011 sau un bembe s1000rr si le intreti la dilar expect the same shit. Cu mentiunea ca baietii care cumpara SS o fac ca sa le dea in gura grav de tot si isi asuma costurile de intretinere ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as contrazice (mi-e lene sa caut acum) si ti-as arata multe accesorii la motociclete japoneze mai scumpe ca la BMW, fara sa ofere nimic in plus calitativ sau din alt punct de vedere.

 

Cat despre "premium"... e poveste lunga si am fi off-topic.

 

nu ma intelege gresit......as da cu placere banii daca as primi calitate......

cumperi top case de 55litri dai o carca de bani........ daaaa suportul top caseului si codita duce 6 kg maxim....pai ce-am facut........in ala de 55 intra 15kg pret 440Euroi impreuna....pot sa-mi pun si eu trusa de scule in ditamai topcase-ul....vrei si mai mult ia-ti tot spatele de adventure da cat pe o mobra second hand.....

service, schimba tu piesa asta ca asa zice pa tester.....dai o carca de bani te lasa in drum in ploaie torentiala cu acelas simptom....dupa alte 2 spt. tinuta in showroom ca nu pot sa zic service si rezultatul.....era clapeta gripata.......

scuze de off(topic) ca road nu pot sa fac de frica sa nu stric ceva la eaangryfire.gif

din pacate in Romaniaca noastra cred ca este un lux.........

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...