Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Parca ziceai ca ai primit-o cadou.

 

 

 

 

Pseudo cadou. poftim e bine? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt finisarile de calitate

Orice in afara de "finisarile de calitate". Este exact aceeasi finisare "de calitate" la un XTZ si la un GS/A . Personal nu vad nicio diferenta. In plus, ca bonus, finisarile de pe un Multistrada sunt NET superioare oricarui BMW. Asta ca sa asezam lucrurile in ordine.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce vrei sa spui... adica, de exemplu, un Ferrari mai scump de 10 ori dcat un Golf, crezi ca are sanse de 10 ori mai mici sa se strice? Nu m-ar mira chiar sa fie invers (ma rog, nu de 10 ori, dar invers). Dar asta ai inteles tu din pretul BMW? Eu cred ca te-ai inselat.

 

Eu cand am dat un purcoi de bani pe un BMW i-am dat pt. toate proprietatile motocicletei, pt. tot pachetul ce mi se ofera (posibilitate de teste, service, etc), pt multitudinea de dotari posibile, pt ca nu trebuie sa scot surubelnita sa reglez saua sau parbrizul ca la altii, pt finisarile de calitate, pt inovatii, pt ca am ESA etc. Dar in niciun caz nu m-am gandit ca am cumparat o motocicleta aproape indestructibila. S-au dus vremurile lui R100/1100 sau vremea lui Golf 2, Mercedes Cobra etc. Dar eu sunt constient de asta.

Daca dupa gustul meu BMW este CONSIDERABIL MAI BUN decat o alta motocicleta concurenta sunt alti factori (enumerati mai sus), mare parte pe care deja i-ai apreciat si laudat si tu. Nu fiabilitatea! Desi pana acum nu m-a lasat niciunul in drum...

 

Depinde de cati km/an faci Vlad.

Daca faci 8000km/an si daca mergi incet ai sanse sa nu patesti nimic cu un utilaj de slaba fiabilitate.

 

Daca faci 15.000km/an si nu te incurci, cand mergi mergi nene ai toate sansele sa o dai in bara cu un (cuvant urat) cazul meu, chiar daca am intretinut-o exemplar bai Vlade, la 10.000km schimbat tot mai putin bujii in rest lichide filtre tot ba tot.

 

Degeaba BMW este inovator si repet OZN fata de alte motociclete daca nu te poti baza pe ea. Ba daca ma lasa aia, daca ma lasa aia, iar troncane ,iar se strica nuj ce. Asa BMW devine un experiment frumos, dar nu neaparat un tovaras de incredere. Eu numai am incredere in firma BMW. *** pe ea de firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice in afara de "finisarile de calitate". Este exact aceeasi finisare "de calitate" la un XTZ si la un GS/A . Personal nu vad nicio diferenta. In plus, ca bonus, finisarile de pe un Multistrada sunt NET superioare oricarui BMW. Asta ca sa asezam lucrurile in ordine.

 

Pai... "asezeam lucrurile in ordine" sau "personal nu vad nicio diferenta"? Adica, dam verdicte sau ne exprimam opinia personala?

Dupa parerea mea personala, de exemplu, XTZ arata naspa in fata (este neterminata sub faruri, ii lipseste "ceva" acolo) si are un bord hidos. Nu mai vorbim de toba aia imensa din tabla ordinara care maine-poimaine rugineste.

Si ceva care nu mai tine de gust personal: uita-te in ce hal arata monajul/comuatatorul de manere incalzite (de la ce naiba firma o fi, ca ei nu sunt in stare sa faca)la XTZ si vezi cum este aspectul asta rezolvat la BMW inca de acum 20 de ani. Nu mai vorbesc de restul comenzilor/butoanelor etc.

 

Dar hai sa revenim on-topic, la service BMW. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba BMW este inovator si repet OZN fata de alte motociclete daca nu te poti baza pe ea.

 

Baga bine la cap : nu te poti baza decat pe mobra pe care o stii pe de rost. Si nici pe aia in totalitate pentru ca iote cum se poate intampla imprevizibilu'. Ai sa cauti mult si bine mobra pe care sa te bazezi. E ca si cum ai cauta nevasta frumoasa, bogata si intelegatoare. Nu prea merge.

 

Pai... "asezeam lucrurile in ordine" sau "personal nu vad nicio diferenta"? Adica, dam verdicte sau ne exprimam opinia personala?

Dupa parerea mea personala, de exemplu, XTZ arata naspa in fata (este neterminata sub faruri, ii lipseste "ceva" acolo) si are un bord hidos. Nu mai vorbim de toba aia imensa din tabla ordinara care maine-poimaine rugineste.

Si ceva care nu mai tine de gust personal: uita-te in ce hal arata monajul/comuatatorul de manere incalzite (de la ce naiba firma o fi, ca ei nu sunt in stare sa faca)la XTZ si vezi cum este aspectul asta rezolvat la BMW inca de acum 20 de ani. Nu mai vorbesc de restul comenzilor/butoanelor etc.

Domnul meu, vorbeam de "calitatea finisarii". Fii te rog atent. Nu discutam despre cum arata sau despre ce stil e vorba. Aici fiecare are o parere.

 

 

Dar hai sa revenim on-topic, la service BMW. ;)

Ca sa fiu pedant, topicul este despre R12GS/A, nu despre service BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa recunoastem ca e multa fandoseala(ce sa-ti spun PREMIUM).....nu exista nimic la acest moto sub 200 euro fie piese originale fie accesorii......au mai luat modelul si astia de fac accesorii....tot ce inseamna BMWe costa nene. Din pacate service-ul la noi este in spiritul clasic Romanesc - (prost si foarte prost) si evident ca daca mai dai si o carca de bani te umpli de spume. Sunt convins ca daca exista calitate si incredere in service nu te deranja cat platesti, naspa ca proasta lor practica ne distruge si mai rau utilajul.....

PS. ieri am schimbat cea mai ieftina componenta a acestei mobre, becul de faza scurta 9 lei (nu am spus ca-l pun pe bmw)biggrin.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de cati km/an faci Vlad.

Daca faci 8000km/an si daca mergi incet ai sanse sa nu patesti nimic cu un utilaj de slaba fiabilitate.

 

N-are nicio legatura cati km faci pe an, conteaza mult mai mult la cati km parcursi ti-a aparut o problema.

Si n-are nicio legatura ca o tii in garaj, faci service mai repede decat e nevoie, ca o tii curata, ca ii schimbi bujiile daca tu "o rupi in doua" cand mergi cu ea si apoi te plangi ca ti s-a stricat ceva la cutie.

Sunt total de acord ca ai avut niste probleme care nu ar fi trebuit sa se intample in mod normal (si simering, si indicator de benzina). Totusi ai mers pe ea 4 (sau 5?) sezoane, ai facut atatia km...

Faptul ca nu mai ai incredere in fiabilitatea BMW este parerea ta, te inteleg intr-o masura si iti rspect parerea. Dar prea exagerezi totul si te plangi ca o fata mare! De fapt, in drum te-a lasat doar o singura data in acei multi km pe an pe care te lauzi ca-i faci. Si daca luai o groapa din neatientie si strambai/crapai o janta, efectul e acelasi, sau nici macar pana la granita nu te mai intorceai... ;)

 

Esti liber sa-ti iei ce motor vrei, nu e firma lu' tata, n-am de ce sa-i iau apararea. Dar nu prea te induri sa-ti iei alta exact din acelasi motiv pt. care nici eu nu mi-as lua alta, exact alea pt. care ai tot laudat-o si ai zis ca nu le mai gasesti toate la un loc la alta motocicleta.

 

Domnul meu, vorbeam de "calitatea finisarii". Fii te rog atent. Nu discutam despre cum arata sau despre ce stil e vorba. Aici fiecare are o parere.

 

 

Ca sa fiu pedant, topicul este despre R12GS/A, nu despre service BMW.

 

1. poate ne referim al lururi diferite cand vorbim de "finisari", tu poate ai inteles ce inteleg eu prin asta si implicit ce apreciez/detest.

 

2. reformulez: sa revenim la subiectul de la care am plecat mai devreme, costul servisarii la 1200GS(A) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa recunoastem ca e multa fandoseala(ce sa-ti spun PREMIUM).....nu exista nimic la acest moto sub 200 euro fie piese originale fie accesorii......au mai luat modelul si astia de fac accesorii....tot ce inseamna BMWe costa nene.

 

Te-as contrazice (mi-e lene sa caut acum) si ti-as arata multe accesorii la motociclete japoneze mai scumpe ca la BMW, fara sa ofere nimic in plus calitativ sau din alt punct de vedere.

 

Cat despre "premium"... e poveste lunga si am fi off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo

de la unguri a venit pretul

133400 forinti tva inclus

............echivalent a.........

 

2100 ron

 

dar faza cea mai tare

daca la romani mi.au calculat 2 litri de ulei pentru cardan si cutie la 220 ron

 

ungurul a luat 1.3 litri ups....la astia intra mai putin.....:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. reformulez: sa revenim la subiectul de la care am plecat mai devreme, costul servisarii la 1200GS(A) ;)

 

in Romania inca foarte mare raportat la calitate.....asa cum am mai discuat anterior, ar trebui sa facem ceva scandal la mamicuta mamei lui penca pretul poate doar in sus.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ne referim al lururi diferite cand vorbim de "finisari", tu poate ai inteles ce inteleg eu prin asta si implicit ce apreciez/detest.

Aham, si cam ce ar putea fi "finisari" daca nu materialul, vopseaua, cum se simte la atins etc etc. Stii bine ce e finisare numai ca acum vrei sa minimalizezi subiectul. Iti mai dau un exemplu, ai vazut cum arata butoanele pe pe Harley Davidson? Cu cat atentie e studiata fiecare forma si felul cum arata sau se simt la atingere? Sau ai vazut cumva cum arata vopseaua pe un Guzzi Breva ? Sau vopseaua de pe orice cardan Moto Guzzi? Ai vazut cum arata vopseaua pe cardanul Honda VFR 1200? Asta e finisare de calitate. Evident ca nu toate componemtele sunt de aceeasi calitate insa nu scad sub calitatea BMW. La ce exceleaza BMW e ergonomia si asezarea lor, la cata atentie dau ei pentru a nu-ti sta in cale cand ai nevoie de altceva si totusi sa fie acolo, rapid, la indemana. Cablaraia va fi intodeauna mai aranjata un pic pe un BMW decat pe un (sa zicem) Honda.

 

Cat despre service nu ma mai poate pacali nimeni ca servisarea unei mobre marca X din acelasi an cu mobra marca Y nu sunt sensibil egale. Indiferent ca ai un gixxer d-o mie din 2011 sau un bembe s1000rr si le intreti la dilar expect the same shit. Cu mentiunea ca baietii care cumpara SS o fac ca sa le dea in gura grav de tot si isi asuma costurile de intretinere ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as contrazice (mi-e lene sa caut acum) si ti-as arata multe accesorii la motociclete japoneze mai scumpe ca la BMW, fara sa ofere nimic in plus calitativ sau din alt punct de vedere.

 

Cat despre "premium"... e poveste lunga si am fi off-topic.

 

nu ma intelege gresit......as da cu placere banii daca as primi calitate......

cumperi top case de 55litri dai o carca de bani........ daaaa suportul top caseului si codita duce 6 kg maxim....pai ce-am facut........in ala de 55 intra 15kg pret 440Euroi impreuna....pot sa-mi pun si eu trusa de scule in ditamai topcase-ul....vrei si mai mult ia-ti tot spatele de adventure da cat pe o mobra second hand.....

service, schimba tu piesa asta ca asa zice pa tester.....dai o carca de bani te lasa in drum in ploaie torentiala cu acelas simptom....dupa alte 2 spt. tinuta in showroom ca nu pot sa zic service si rezultatul.....era clapeta gripata.......

scuze de off(topic) ca road nu pot sa fac de frica sa nu stric ceva la eaangryfire.gif

din pacate in Romaniaca noastra cred ca este un lux.........

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham, si cam ce ar putea fi "finisari" daca nu materialul, vopseaua, cum se simte la atins etc etc.

 

Spre desoebire de altii, recunosc cand gresesc si incerc sa ma corectez. :wink:

Asadar, probabil primul cuvant pe care trebuia sa-l folosesc este ergonomie.

Dar, de exemplu, halul in care apar montate comenzile (cu fire etc) de manere incalzite la XTZ sau Crosstourer, desi sunt si ele usor accesibile si la indemana (cam asta as numi eu ergonomie), la ce categorie le-ai incadra? Eu la asta m-am referit la "finisari", la senzatia aia de "ieftin" pe care mi-o ofera japonezele cand sunt la ghidonul lor. "Design"?

 

Cu vospsea, butoane de Harley etc etc sunt de acord cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de off(topic) ca road nu pot sa fac de frica sa nu stric ceva la eaangryfire.gif

Pai ti-ai luat mobra gresita pentru asta.

 

Ma distreaza faptul ca oamenii vor o ANUME mobra si apoi se plang de neajunsurile respectivei desi o primesc cu bratele deschise, nu se gandesc la nimic in momentul ala (sau inainte). Apoi, cum naiba sa nu bagi bani intr-un vehicul chiar daca l-ai luat de nou? Pai bagi de-ti vine rau si cu ocazia asta placerea ce ar trebui sa o ofere se diminueaza. In loc sa vada cu adevarat unde este placerea (motociclatul in sine) lumea crede ca daca iti iei mobra X asta iti va aduce automat placerea motociclismului o data cu prima factura de leasing. Si mai este o chestie, multi nu isi recunosc lor insasi ca da dom'le, nu e ceea ce vreau eu si insista in a gasi ceea ce le-ar placea la mobra aia desi e evident ca zenul a disparut. Din propria experienta, cand e vorba de servisare mult mai putin platesti la o mobra SH decat la una noua. Iar daca nu ti-e frica sa desfaci dopul de la bidonul cu ulei atunci te-ai scos cu cateva zeci de lei/eur pe care-i bagi in benzina,bere,marijuana sau mai stiu io ce altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate in Romaniaca noastra cred ca este un lux.........

 

E foarte simplu! Vinde-o (GS-ul se revinde bine in general) si ia-ti alta marca/model, acum ai de unde alege! ;) E pacat sa nu fii fericit pe banii tai!

 

Cat despre service... tot timpul am fost de acord ca Bavaria nu mai are nicio scuza dupa atatia ani, este inacceptabil!

Asa cum spuneai, trebuie facut scandal mare si in grup, cu argumente, la BMW. Altfel nu se va schimba nimic.

Dar daca vii sa spui ca piesele sunt scumpe (atata timp cat costa exact ca afara, nu exista reducere de tara saraca la piese) sau ca manopera e scumpa cand ea e la jumate de pret oficial fata de "afara", pierzi din start.

Trebuie clar insistat pe calitatea serviciilor primite pt banii ceruti de ei si pt atitudinea fata de client.

 

Mai nasol e ca eu am vorbit si cu clienti multumiti in general de Bavaria. Si din pacate mai e ceva: inca nu prea ai alternative reale/comode.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa trag si o concluzie....mobra este dementiala si completa (de asta am si ales-o) da hai sa intreprindem ceva cu astia de la AB....poate miscam ceva si angajeaza un mecanic mai bun......ca bani de salariu noi le dam cu varf si indesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar, de exemplu, halul in care apar montate comenzile (cu fire etc) de manere incalzite la XTZ sau Crosstourer, desi sunt si ele usor accesibile si la indemana (cam asta as numi eu ergonomie), la ce categorie le-ai incadra? Eu la asta m-am referit la "finisari", la senzatia aia de "ieftin" pe care mi-o ofera japonezele cand sunt la ghidonul lor. "Design"?

Pai nu e senzatia de ieftin din cauza ca se vad niste fire. Multa lume apreciaza sa vada "internals" la agregate. Uita-te la ghidnonul uni K13S. Si ala iti da impresia de ieftin dar nu din cauza firelor care nu se vad ci din cauza materialelor folosite. Daca in cazul descris de tine se poate vorbi de design, la K13S e vorba de ... calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte simplu! Vinde-o (GS-ul se revinde bine in general) si ia-ti alta, acum ai de unde alege! ;) E pacat sa nu fii fericit pe banii tai!

no comment!

 

 

Dar daca vii sa spui ca piesele sunt scumpe (atata timp cat costa exact ca afara, nu exista reducere de tara saraca la piese) sau ca manopera e scumpa cand ea e la jumate de pret oficial fata de "afara", pierzi din start.

 

am scris "Sunt convins ca daca exista calitate si incredere in service nu te deranjaza cat platesti + penca pretul poate doar in sus....... "

si poate nu cunosti faptul ca AB a scazut preturile pentru a ajunge la cele din Germania.........deci noi astia saracii plateam mai mult.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum spuneai, trebuie facut scandal mare si in grup, cu argumente, la BMW. Altfel nu se va schimba nimic.

Inutil. BMW este condusa mai nou de contabili ori sa fim seriosi, nu se compara 100 lei/ora cu 80 eur/ora. Piesele costa la fel peste tot. A, daca iti iau banii si calitatea nu corespunde atunci da, fire at will! Insa dpdv al banilor nici nu se compara costul servisarii in Ro cu ala din Austria sau Germania. Asa ca pentru BMW in sine nu este nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inutil. BMW este condusa mai nou de contabili ori sa fim seriosi, nu se compara 100 lei/ora cu 80 eur/ora. Piesele costa la fel peste tot. A, daca iti iau banii si calitatea nu corespunde atunci da, fire at will! Insa dpdv al banilor nici nu se compara costul servisarii in Ro cu ala din Austria sau Germania. Asa ca pentru BMW in sine nu este nicio problema.

 

daca la fiecare duda facuta ajungem cu poze si dovezi la opc, sigur o sa-i usture exact in contabilitate....daaa, ar trebui sa fim ceva mai uniti si determinati sa schimbam ceva

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scris "Sunt convins ca daca exista calitate si incredere in service nu te deranjaza cat platesti+penca pretul poate doar in sus....... "

 

Da, am vazut... nu-ti era 100% adresat. Multi (mai ales cei cu motoare mai vechi) comenteaza prima data pretul. Ori asta nu ar fi un argument pt BMW 8din motivele mai sus mentionate) decat in cazurile unde s-au facut "abuzuri".

 

Asta am zis si eu, in cazul unei plangeri, calitatea serviciilor si atitudinea trebuiesc mentionate. Se pare ca alea nu tin pasul cu standardul BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S... "finisari", la senzatia aia de "ieftin" pe care mi-o ofera japonezele cand sunt la ghidonul lor ...

 

Pentru ca sunt mai ieftine ... :D e normal sa arate mai ieftine.

Te intreb sincer pentru ca nu inteleg deloc ... am prieteni cu GS si chiar nu dau doi bani pe aspectul motorului, n-am observat asa ceva la ei le-au cumparat pe alte considerente ... Ce pixu meu conteaza finisajele la motocicleta asta. Ai GS nu RT sau K1600GT/L, etc Tre sa ti se rupa de estetica unui comutator pentru manerele incalzite, functioneaza bine? Se incalzesc manerele repede? Este rezistent in timp? In rest ce mai conteaza ca atarna 2cm de fire?.

Se vad becurile pe sub bord? Unde e problema daca se pot schimba repede atunci cand ai nevoie?

GS-urile, ca si alte motoare din categoria asta sunt facute pentru a fi umblate, murdarite nu pentru a fi fotografiate. In general punem accesorii practice nu estetice.

Comenzile de pe varadero sunt 90% aceleasi care erau pe transalp in 89 si nu se plange nimeni cat timp se invarte roata. Sa nu cumva sa-ti fi ales gresit motocicleta!

Bafta!

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...