Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

A si am uitat sa mentionez, motocicleta s-a stricat pentru ca e proasta, NU pentru ca nu am stiut eu sa o folosesc, nu pentru ca nu am stiut eu sa folosesc ambreiajul. Ambreiajul era si este in toate mintile lui, in mod normal ambreiajul are rol de amortizor de cuplu, dar ................ na se pare ca ambreiajul a tinut si au cedat altele :crack: .

 

Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu.

Vinde mobra. Sunt dispus sa te scap de ea contra unui pret modic. Sa zicem 1500 eur. Si-asa pe tine deja te enerveaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esti primul din "tabara non-BMW" care accepta acest adevar logic si evident :cheers:

 

Acum, pe langa toate celelalte avantaje subiective si/sau obiective ale BMW (nu le mai enumar), daca se poate si mai frumos, mai elegant, mai ergonomic, mai..., mai... de ce sa nu apreciez asta? cand cumperi o masina, nu iei in calcul si asa ceva?

La o femeie care gasteste bine, te satsiface, o apreciezi intelectual etc etc nu iti place mai mult daca are si ochii mai frumosi, parul mai aranjat, se imbraca mai frumos etc? :D Costa dar iti place, asa si la GS, ce daca nu-i RT?

 

Sa-mi iau XTZ cu doar cca 1000€ mai ieftina dar sa nu pot comanda ESA si alte optiuni utile, sa vad bordul ala naspa ca o caramida cu becuri, sa ma intind dupa butonul de computer de bord pus la mama naibii si sa-mi iau ochii de la drum, sa reglez parbrizul doar cu surubelnita, sa nu aiba indicator de treapta de viteza, daca am inteles bine (?) nici termometru (desi m-as mira) etc etc cand exista BMW care mi le ofera pe toate? Nu mai vorbim de teste, evenimente, multitudinea de accesorii etc. De partea tehnica, suspensii, motor n-am mai pomenit... Si asta in conditiile in care 12GS si-a terminat cariera dupa 9 sezoane iar XTZ a aparut recent!

E clar ca ne alegem motocicletele dupa criterii diferite si e bine ca avem de unde alege :cheers: La mine exemplu fiabilitatea este prima conditie iar consumul a doua. Motocicleta o folosesc zilnic la naveta si nu am chef de "surprize". Adica asta care o am acum e fiabila ca o piatra de moara :D asta am vrut asta mi-am luat. Merge de 4 ani si 84000km perfect nu consuma ulei si inafara de o problema la partea electrica strict din vina mea ca am montat proiectoare de 2X55W, n-am avut nici macar o problema. Iar de menajat nu o menajez absolut de loc. Ma batea gandul la o motocicleta premium ca si dotari gen GS, KTM insa mai mult ca sigur cand o fi sa-mi schimb motocicleta in 2-3 ani va fi noul model de v-strom 650 chiar daca are un plastic de "doi lei" cum spunea cineva mai inainte.

Si o intamplare reala apropo de finisaje:

Stateam in benzinarie cu un prieten cu GS, deabia il luase, iar un choperist tot admira GS-ul astuia...

-Uite Bah! Vezi ce inseamna BMW? I-a pus un plastic rotunjit aici pe ghidon ca sa nu atinga cablul de metal si sa se roada! Uite aici meserie! Tu ce ai bah la aia a ta? O sarma de inox ambutisata! Pai aia ce ai tu e motocicleta....? Cu sarma aia asa urata acolo!!?? :D

Drumuri faine si noroaie nelipicioase!

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde mobra. Sunt dispus sa te scap de ea contra unui pret modic. Sa zicem 1500 eur. Si-asa pe tine deja te enerveaza.

 

Hai pentru tine 1000. Ok? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supralicitez

1100 ca are cutie noua!!!!

 

Ma mai gandesc.......... stai sa vezi cand o sa aibe alte piese noi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(nota: voi exprima si eu numai preturi fara TVA, sa fie echivalent)

 

La piese nu am ce comenta, sunt pereturile ca si aici, cele mai scumpe pe lista ta sunt uleiurile dar asta-i pretul.

Singurul reper care imi atrage atentia este lichidul de frana, atata costa 1L; la mine au pus doar 0,5L iar la tine 1L??

...........

 

Chiar alaltaieri am drenat tot lichidul de frana pt ca am demontat modulatorul ABS si toata instalatia contine max. 0,25 l de lichid, daca nu mai putin.

Practic, in afara de cele 2 paharele, restul e in pompe si conducte (care sunt foarte subtiri), deci si 0,5 l este mult facturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar alaltaieri am drenat tot lichidul de frana pt ca am demontat modulatorul ABS si toata instalatia contine max. 0,25 l de lichid, daca nu mai putin.

Practic, in afara de cele 2 paharele, restul e in pompe si conducte (care sunt foarte subtiri), deci si 0,5 l este mult facturat.

 

poti duce tu lichidul daca vrei si sa ceri inapoi ce ramane

il poti cumpara la 250mL.

daca in instalatie iti intra 250, trebuie sa deschida 2 bidonele, ca mai ai si aerisirea de facut.

ce s-ar intampla cu restul daca tie-ti pune doar 300mL?

ai fi de acord sa-ti puna in instalatie lichid dintr-un bidon desfacut?

 

asta sa fie vina la bavaria, ca te incarca cu 250mL cu lichid.

as prefera sa faca treaba mai responsabil, ca e vorba de viata mea, si nu ma lasa sa ma uit nici prin geam ce-i fac motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti duce tu lichidul daca vrei si sa ceri inapoi ce ramane

il poti cumpara la 250mL.

daca in instalatie iti intra 250, trebuie sa deschida 2 bidonele, ca mai ai si aerisirea de facut.

ce s-ar intampla cu restul daca tie-ti pune doar 300mL?

ai fi de acord sa-ti puna in instalatie lichid dintr-un bidon desfacut?

 

asta sa fie vina la bavaria, ca te incarca cu 250mL cu lichid.

as prefera sa faca treaba mai responsabil, ca e vorba de viata mea, si nu ma lasa sa ma uit nici prin geam ce-i fac motorului.

normal ..... nu ai ce cauta langa mecanic

normal..... pun o camera de luat vederi si un ecran la camera de cafea

normal..... ai timp sa stai acolo ore????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ..... nu ai ce cauta langa mecanic

normal..... pun o camera de luat vederi si un ecran la camera de cafea

normal..... ai timp sa stai acolo ore????

 

yep, la masina stau langa mecanic.

asa-s io mai paranoic, speriat de cei care "las-o ca merge si-asa"

normal n-am ce cuata acolo, pot invoca siguranta mea, ceea ce e adevarat, dar m-ar putea lasa sa ma zgaiesc la geam.

ma rog e in detrimentul lor, daca-mi strica ceva, si, cum n-au competitie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nu ma lasa sa ma uit nici prin geam ce-i fac motorului.

 

Nu stiu de ce tot insistati cu asta, nu mi se pare deloc normal sa fie obligati sa te lase sa stai sa-l urmaresti pe mecanic ce si cum face. Asa ce facem, se fataie toti prin atelier, stau si-i freaca pe aia la cap cu intrebari etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce tot insistati cu asta, nu mi se pare deloc normal sa fie obligati sa te lase sa stai sa-l urmaresti pe mecanic ce si cum face. Asa ce facem, se fataie toti prin atelier, stau si-i freaca pe aia la cap cu intrebari etc etc.

 

sunt paranoic, ce vrei?

merg la mecanic, imi schimba bateria, imi arde o siguranta, cand ma intorc sa mi-o schimbe, RON60.

 

merg la renault in franta. imi schimba gumele, pune plumbii, la 110km/h sa-mi sara volanul din mana, imi pune surub cu alt pas la baia de ulei...

 

d-aia insist ca uita sa-mi stranga roata si trec in lumea aialalta, eu fiind obligat sa am incredere in ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce tot insistati cu asta, nu mi se pare deloc normal sa fie obligati sa te lase sa stai sa-l urmaresti pe mecanic ce si cum face. Asa ce facem, se fataie toti prin atelier, stau si-i freaca pe aia la cap cu intrebari etc etc.

geamul este o chestiune de bun simt si asa cum se comporta la momentul de fata poate le corecteaza si stilul de lucru (vor fi ceva mai atenti in ceea ce fac)

chiar nu intelegi ca stia nu sunt specialisti si invata meserie pe mobrele noastre(se schimba permanent si raman la acelas nivel tehnic adica 0+)? nemaivorbind de lipsa bunului simt tipic.....

tocmai vorbeam de ceva actiuni pe care ar trebui sa le intreprindem in vederea corectarii a ceea ce se intampla la AB......

discutam aiurea....nu vom rezolva nimic....daca nici noi intre noi nu reusim sa ne facem intelesi...........sad.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce tot insistati cu asta, nu mi se pare deloc normal sa fie obligati sa te lase sa stai sa-l urmaresti pe mecanic ce si cum face. Asa ce facem, se fataie toti prin atelier, stau si-i freaca pe aia la cap cu intrebari etc etc.

 

La BMW Breeman unde de obicei fac service/repair te lasa sa stai langa el daca n-ai ce face. Daca serviciul dureaza aprox. 1 ora de obicei stau acolo la povesti cu cel care-mi serviseaza/monteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce tot insistati cu asta, nu mi se pare deloc normal sa fie obligati sa te lase sa stai sa-l urmaresti pe mecanic ce si cum face. Asa ce facem, se fataie toti prin atelier, stau si-i freaca pe aia la cap cu intrebari etc etc.

 

In Franta la Triumph unde am si lucrat in primul an de facultate, proprietarul avea voie sa se uite la motocicleta si la mecanic in timp ce lucrau, de la o distanta de sa zicem 10m, evident nu ca sa ma frece pe mine la cap cat lucram, dar destul cat sa aibe incredere in banii pe care ii da si ca eu sau altu sa nu-si bage *** in moto lui.

 

http://www.hdm-motos.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW Breeman unde de obicei fac service/repair te lasa sa stai langa el daca n-ai ce face. Daca serviciul dureaza aprox. 1 ora de obicei stau acolo la povesti cu cel care-mi serviseaza/monteaza.

pai la noi trebuie sa ascunda ceva....probabil stangacii si lipsa specializarii.....hai sa vedem si noi de ce platim ca-n Germania........ca nu degeaba au salariu de 5 ori mai mic iar noi platim ca afara.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la noi trebuie sa ascunda ceva....probabil stangacii si lipsa specializarii.....hai sa vedem si noi de ce platim ca-n Germania........

Culmea este ca nu au ce sa ascunda. Totul este scris in carte, ei chiar au sculele care sunt in manualele de reparatie. Daca ai un minim de indemanare si nu esti analfabet deja stii cum trebuie facuta treaba. Plus ca ai o procedura (nemtii adora procedurile) daca ai facut totul ca la procedura si nu e rezolvata treaba vine unu mai destept samd samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la noi trebuie sa ascunda ceva....probabil stangacii si lipsa specializarii.....hai sa vedem si noi de ce platim ca-n Germania........ca nu degeaba au salariu de 5 ori mai mic iar noi platim ca afara.

 

Eu am plecat cu ulei pe discul de frana spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proprietarul avea voie sa se uite la motocicleta si la mecanic in timp ce lucrau, de la o distanta de sa zicem 10m

 

Si ce poti vedea/intelege de la 10m? normal, vezi cam ce face ca idee, dar ma refer la amanuntele care fac diferenta intre treaba bine sau prost facuta.

 

discutam aiurea....nu vom rezolva nimic....daca nici noi intre noi nu reusim sa ne facem intelesi...........sad.gif

 

Asa cum am spus, de la distanta nu-mi dau seama cat de relevant este... doar nu stai sa-i studiezi fiecare miscare?? Daca stai langa, da, poti vedea... dar eu ca mecanic nu mi-ar place sa-mi sufle cineva permanent in ceafa si, cum am mai spus, inevitabilele intrebari care tot apar.

Si daca stai langa el simti exact cat de tare a strans el ceva sau ca o sa arda siguranta? inseamna ca esti mai bun ca el si fa-ti tu singur treaba repectiva, mai ales ca tot pierzi timpul stand langa el. sau vrei sa furi meserie? :D

 

Dar pe de alta parte pot sa va inteleg si neincrederea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce poti vedea/intelege de la 10m? normal, vezi cam ce face ca idee, dar ma refer la amanuntele care fac diferenta intre treaba bine sau prost facuta.

 

 

 

 

Dar pe de alta parte pot sa va inteleg si neincrederea...

 

Hai ma Vlad sti ca am dreptate sau avem dreptate, dc te incapatanezi. Simplu uite daca eram langa mecanic la BMW ii ziceam TE ROG FRUMOS CURATA DISCUL DUPA CE AI SCHIMBAT ULEIUL LA CARDAN , ca deh ai uitat. Ce naiba ma. Bine in Franta cel putin unde am fost eu nu prea era nevoie, aveam mana libera la toate spray-urile alea de curatare, nu ne uitam la pret sau cantitate, calitatea service-ului sa fie primara. La fiecare motocicleta servisata ii spalam discurile cu spray indiferent ca era nevoie sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma Vlad sti ca am dreptate sau avem dreptate, dc te incapatanezi. Simplu uite daca eram langa mecanic la BMW ii ziceam TE ROG FRUMOS CURATA DISCUL DUPA CE AI SCHIMBAT ULEIUL LA CARDAN , ca deh ai uitat.

 

Nu ma incapatanez, doar ca poate nu inteleg aceasta necesitate de a sta acolo. Dar ok, depinde de la om la om si nu insist. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama ce va plac aceste discutii interminabile despre calitatea service-ului.

Mie imi plac aceeia dintre voi, care sustin ca ar fi obligatia service-ului sa va lase sa stati pe langa motor, dar sa va vad pe voi patroni de service si sa faceti "posturi de observatie" pe langa fiecare rampa :crack: , sau geamuri cu lupa sa vedeti de la enspe metrii ce face mecanicul, daca a pus cheia dinamometrica la 20 sau 21 Nm :crack:

 

Va mai intreb un lucru: unde dracu' traiti voi?

In ce alt domeniu (comercial/industrial/social/etc.) credeti ca atitudinea, productivitatea si performanta angajatului roman se ridica la standardele de afara?

Spe pare ca nu stiti, deci va spun eu: IN NICIUNUL !

 

Motive sunt multiple (mentalitate, educatie, etc.), dar principalul motiv este ca firmele din Romania nu-si permit in general sa-si plateasca angajatii la nivel vest european, fiindca in general (nu intotdeauna), veniturile firmelor respective sunt sensibil mai mici decat in europa de vest.

 

Ce tot bateti campii spuand ca platiti la fel ca in Germania, cand acolo manopera este 100,-EUR/ora iar la AB este 100,-RON/ora (sau cat o fi exact)???

 

Pana nu se schimba toata Romania, serviciile vor fi la fel, degeaba dati vina doar pe AB, credeti ca la Yamaha sau Honda sunt mai bune serviciile?

Bineinteles ca vor veni unii sa sustina ca DA, SUNT MAI BUNE, dar hai sa terminam balacareala pe tema asta si sa discutam iarasi despre motoare, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...