KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Aham, si cam ce ar putea fi "finisari" daca nu materialul, vopseaua, cum se simte la atins etc etc. Spre desoebire de altii, recunosc cand gresesc si incerc sa ma corectez. Asadar, probabil primul cuvant pe care trebuia sa-l folosesc este ergonomie. Dar, de exemplu, halul in care apar montate comenzile (cu fire etc) de manere incalzite la XTZ sau Crosstourer, desi sunt si ele usor accesibile si la indemana (cam asta as numi eu ergonomie), la ce categorie le-ai incadra? Eu la asta m-am referit la "finisari", la senzatia aia de "ieftin" pe care mi-o ofera japonezele cand sunt la ghidonul lor. "Design"? Cu vospsea, butoane de Harley etc etc sunt de acord cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 scuze de off(topic) ca road nu pot sa fac de frica sa nu stric ceva la ea Pai ti-ai luat mobra gresita pentru asta. Ma distreaza faptul ca oamenii vor o ANUME mobra si apoi se plang de neajunsurile respectivei desi o primesc cu bratele deschise, nu se gandesc la nimic in momentul ala (sau inainte). Apoi, cum naiba sa nu bagi bani intr-un vehicul chiar daca l-ai luat de nou? Pai bagi de-ti vine rau si cu ocazia asta placerea ce ar trebui sa o ofere se diminueaza. In loc sa vada cu adevarat unde este placerea (motociclatul in sine) lumea crede ca daca iti iei mobra X asta iti va aduce automat placerea motociclismului o data cu prima factura de leasing. Si mai este o chestie, multi nu isi recunosc lor insasi ca da dom'le, nu e ceea ce vreau eu si insista in a gasi ceea ce le-ar placea la mobra aia desi e evident ca zenul a disparut. Din propria experienta, cand e vorba de servisare mult mai putin platesti la o mobra SH decat la una noua. Iar daca nu ti-e frica sa desfaci dopul de la bidonul cu ulei atunci te-ai scos cu cateva zeci de lei/eur pe care-i bagi in benzina,bere,marijuana sau mai stiu io ce altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) din pacate in Romaniaca noastra cred ca este un lux......... E foarte simplu! Vinde-o (GS-ul se revinde bine in general) si ia-ti alta marca/model, acum ai de unde alege! E pacat sa nu fii fericit pe banii tai! Cat despre service... tot timpul am fost de acord ca Bavaria nu mai are nicio scuza dupa atatia ani, este inacceptabil! Asa cum spuneai, trebuie facut scandal mare si in grup, cu argumente, la BMW. Altfel nu se va schimba nimic. Dar daca vii sa spui ca piesele sunt scumpe (atata timp cat costa exact ca afara, nu exista reducere de tara saraca la piese) sau ca manopera e scumpa cand ea e la jumate de pret oficial fata de "afara", pierzi din start. Trebuie clar insistat pe calitatea serviciilor primite pt banii ceruti de ei si pt atitudinea fata de client. Mai nasol e ca eu am vorbit si cu clienti multumiti in general de Bavaria. Si din pacate mai e ceva: inca nu prea ai alternative reale/comode. Editat Septembrie 13, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 vreau sa trag si o concluzie....mobra este dementiala si completa (de asta am si ales-o) da hai sa intreprindem ceva cu astia de la AB....poate miscam ceva si angajeaza un mecanic mai bun......ca bani de salariu noi le dam cu varf si indesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Dar, de exemplu, halul in care apar montate comenzile (cu fire etc) de manere incalzite la XTZ sau Crosstourer, desi sunt si ele usor accesibile si la indemana (cam asta as numi eu ergonomie), la ce categorie le-ai incadra? Eu la asta m-am referit la "finisari", la senzatia aia de "ieftin" pe care mi-o ofera japonezele cand sunt la ghidonul lor. "Design"? Pai nu e senzatia de ieftin din cauza ca se vad niste fire. Multa lume apreciaza sa vada "internals" la agregate. Uita-te la ghidnonul uni K13S. Si ala iti da impresia de ieftin dar nu din cauza firelor care nu se vad ci din cauza materialelor folosite. Daca in cazul descris de tine se poate vorbi de design, la K13S e vorba de ... calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) E foarte simplu! Vinde-o (GS-ul se revinde bine in general) si ia-ti alta, acum ai de unde alege! E pacat sa nu fii fericit pe banii tai! no comment! Dar daca vii sa spui ca piesele sunt scumpe (atata timp cat costa exact ca afara, nu exista reducere de tara saraca la piese) sau ca manopera e scumpa cand ea e la jumate de pret oficial fata de "afara", pierzi din start. am scris "Sunt convins ca daca exista calitate si incredere in service nu te deranjaza cat platesti + penca pretul poate doar in sus....... " si poate nu cunosti faptul ca AB a scazut preturile pentru a ajunge la cele din Germania.........deci noi astia saracii plateam mai mult..... Editat Septembrie 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Asa cum spuneai, trebuie facut scandal mare si in grup, cu argumente, la BMW. Altfel nu se va schimba nimic. Inutil. BMW este condusa mai nou de contabili ori sa fim seriosi, nu se compara 100 lei/ora cu 80 eur/ora. Piesele costa la fel peste tot. A, daca iti iau banii si calitatea nu corespunde atunci da, fire at will! Insa dpdv al banilor nici nu se compara costul servisarii in Ro cu ala din Austria sau Germania. Asa ca pentru BMW in sine nu este nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Inutil. BMW este condusa mai nou de contabili ori sa fim seriosi, nu se compara 100 lei/ora cu 80 eur/ora. Piesele costa la fel peste tot. A, daca iti iau banii si calitatea nu corespunde atunci da, fire at will! Insa dpdv al banilor nici nu se compara costul servisarii in Ro cu ala din Austria sau Germania. Asa ca pentru BMW in sine nu este nicio problema. daca la fiecare duda facuta ajungem cu poze si dovezi la opc, sigur o sa-i usture exact in contabilitate....daaa, ar trebui sa fim ceva mai uniti si determinati sa schimbam ceva Editat Septembrie 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 am scris "Sunt convins ca daca exista calitate si incredere in service nu te deranjaza cat platesti+penca pretul poate doar in sus....... " Da, am vazut... nu-ti era 100% adresat. Multi (mai ales cei cu motoare mai vechi) comenteaza prima data pretul. Ori asta nu ar fi un argument pt BMW 8din motivele mai sus mentionate) decat in cazurile unde s-au facut "abuzuri". Asta am zis si eu, in cazul unei plangeri, calitatea serviciilor si atitudinea trebuiesc mentionate. Se pare ca alea nu tin pasul cu standardul BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) S... "finisari", la senzatia aia de "ieftin" pe care mi-o ofera japonezele cand sunt la ghidonul lor ... Pentru ca sunt mai ieftine ... e normal sa arate mai ieftine. Te intreb sincer pentru ca nu inteleg deloc ... am prieteni cu GS si chiar nu dau doi bani pe aspectul motorului, n-am observat asa ceva la ei le-au cumparat pe alte considerente ... Ce pixu meu conteaza finisajele la motocicleta asta. Ai GS nu RT sau K1600GT/L, etc Tre sa ti se rupa de estetica unui comutator pentru manerele incalzite, functioneaza bine? Se incalzesc manerele repede? Este rezistent in timp? In rest ce mai conteaza ca atarna 2cm de fire?. Se vad becurile pe sub bord? Unde e problema daca se pot schimba repede atunci cand ai nevoie? GS-urile, ca si alte motoare din categoria asta sunt facute pentru a fi umblate, murdarite nu pentru a fi fotografiate. In general punem accesorii practice nu estetice. Comenzile de pe varadero sunt 90% aceleasi care erau pe transalp in 89 si nu se plange nimeni cat timp se invarte roata. Sa nu cumva sa-ti fi ales gresit motocicleta! Bafta! Editat Septembrie 13, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Inutil. BMW este condusa mai nou de contabili ori sa fim seriosi, nu se compara 100 lei/ora cu 80 eur/ora. Piesele costa la fel peste tot. A, daca iti iau banii si calitatea nu corespunde atunci da, fire at will! Insa dpdv al banilor nici nu se compara costul servisarii in Ro cu ala din Austria sau Germania. Asa ca pentru BMW in sine nu este nicio problema. Nu inteleg deloc ideea ta... tu ai citit tot ce am scris acolo? Cred ca spui cam acelasi lucru, poate e o neintelegere. Si apropos de preturi la service: toate service-urile sunt obligate sa respecte standarde de constructie/doate etc. incepand de la gresia de pe jos din show-room, biroul la care stai de vorba cu clientul, calitatea reclamei luminoase de la intrare etc etc pana la dotarile din service, testere, software (care sunt foarte scumpe), scule etc. Toate astea cam au pretul "de afara" si evident trebuiesc reflectate in pretul manoperei, avand o pondere destul de mare. (apropos, Budd, si de diferenta de pret dintre marocanul tau si service-ul de reprezentanta) Deci, diferenta pretului (mai mic) in Ro la manopera o face in primul rand salariul mai mic al angajatilor, investitia mai mica in pregatirea lor etc. implicit in final exact in ceea ce schiopateaza la Bavaria: calitatea oamenilor si a serviciilor. Si aici apare cercul vicios: oamenii nu prea au bani, evita cat pot reprezentanta, motociclete se vand incomparabil mai putine... si apare (ne)rentabilitatea, ca pana la urma e business, nu societate de bine-facere. Cum ziceam, cerc vicios... in care insa ei ar trebui sa faca primul pas, sa investeasca ceva mai mult ca sa-si (re)faca imaginea. Editat Septembrie 13, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Pentru ca sunt mai ieftine ... e normal sa arate mai ieftine. Te intreb sincer pentru ca nu inteleg deloc ... am prieteni cu GS si chiar nu dau doi bani pe aspectul motorului, n-am observat asa ceva la ei le-au cumparat pe alte considerente ... Ce pixu meu conteaza finisajele la motocicleta asta. Ai GS nu RT sau K1600GT/L, etc Tre sa ti se rupa de estetica unui comutator pentru manerele incalzite, functioneaza bine? Se incalzesc manerele repede? Este rezistent in timp? In rest ce mai conteaza ca atarna 2cm de fire?. Se vad becurile pe sub bord? Unde e problema daca se pot schimba repede atunci cand ai nevoie? GS-urile, ca si alte motoare din categoria asta sunt facute pentru a fi umblate, murdarite nu pentru a fi fotografiate. In general punem accesorii practice nu estetice. Comenzile de pe varadero sunt 90% aceleasi care erau pe transalp in 89 si nu se plange nimeni cat timp se invarte roata. Sa nu cumva sa-ti fi ales gresit motocicleta! Bafta! in acelas timp se pare ca BMW a gasit reteta succesului si cu R1200GS a fost "best seller" timp de 4 ani in comparatie cu varadero cu cat acoperi mai multe pasarici ale fiecaruia cu atat vinzi mai bine.........marketing pe multi bani si invariabil dupa ce dai o carca de bani, esti multumit desigur dar nu-ti mai vine sa dai cu ea de pamant sau la orice plastic de 2 lei sa dai cat pe o opera de arta Editat Septembrie 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Nu inteleg deloc ideea ta... tu ai citit tot ce am scris acolo? Cred ca spui cam acelasi lucru, poate e o neintelegere. Exact.Doar ti-am dat dreptate. Si apropos de preturi la service: toate service-urile sunt obligate sa respecte standarde de constructie/doate etc. incepand de la gresia de pe jos din show-room, biroul la care stai de vorba cu clientul, calitatea reclamei luminoase de la intrare etc etc pana la dotarile din service, testere, software (care sunt foarte scumpe), scule etc. Toate astea cam au pretul "de afara" si evident trebuiesc reflectate in pretul manoperei, avand o pondere destul de mare. (apropos, Budd, si de diferenta de pret dintre marocanul tau si service-ul de reprezentanta) Deci, diferenta pretului (mai mic) in Ro la manopera o face in primul rand salariul mai mic al angajatilor, investitia mai mica in pregatirea lor etc. implicit in final exact in ceea ce schiopateaza la Bavaria: calitatea oamenilor si a serviciilor. Si aici apare cercul vicios: oamenii nu prea au bani, evita cat pot reprezentanta, motociclete se vand incomparabil mai putine... si apare (ne)rentabilitatea, ca pana la urma e business, nu societate de bine-facere. Cum ziceam, cerc vicios... in care insa ei ar trebui sa faca primul pas, sa investeasca ceva mai mult ca sa-si (re)faca imaginea. Dupa cate inteleg eu Bavaria e un dilar preponderent de masini. De acolo scot ei grosul. Eu am vazut foarte putine reprezentante BMW Motorraad fara sa fie atasate unui BMW/Mini dealership. Povestea cu marocanul/turcul vs mecanic reprezentanta este prea umflata. Mai ales ca ne referim la un banal schimb de ulei, un cauciuc, o bujie sau un schimbat de evacuare. Turcul imi va lua 5 lei pe cand BMW imi va lua 500. So, there you have it. De fapt nici macar astea nu le fac acolo. Tot ce am nevoie este ITP-ul. Mobra/masina mea nu va mai fi niciodata noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Pentru ca sunt mai ieftine ... e normal sa arate mai ieftine. Esti primul din "tabara non-BMW" care accepta acest adevar logic si evident Acum, pe langa toate celelalte avantaje subiective si/sau obiective ale BMW (nu le mai enumar), daca se poate si mai frumos, mai elegant, mai ergonomic, mai..., mai... de ce sa nu apreciez asta? cand cumperi o masina, nu iei in calcul si asa ceva? La o femeie care gasteste bine, te satsiface, o apreciezi intelectual etc etc nu iti place mai mult daca are si ochii mai frumosi, parul mai aranjat, se imbraca mai frumos etc? Costa dar iti place, asa si la GS, ce daca nu-i RT? Sa-mi iau XTZ cu doar cca 1000€ mai ieftina dar sa nu pot comanda ESA si alte optiuni utile, sa vad bordul ala naspa ca o caramida cu becuri, sa ma intind dupa butonul de computer de bord pus la mama naibii si sa-mi iau ochii de la drum, sa reglez parbrizul doar cu surubelnita, sa nu aiba indicator de treapta de viteza, daca am inteles bine (?) nici termometru (desi m-as mira) etc etc cand exista BMW care mi le ofera pe toate? Nu mai vorbim de teste, evenimente, multitudinea de accesorii etc. De partea tehnica, suspensii, motor n-am mai pomenit... Si asta in conditiile in care 12GS si-a terminat cariera dupa 9 sezoane iar XTZ a aparut recent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Sa-mi iau XTZ cu doar cca 1000€ mai ieftina dar sa nu pot comanda ESA si alte optiuni utile, sa vad bordul ala naspa ca o caramida cu becuri, sa ma intind dupa butonul de computer de bord pus la mama naibii si sa-mi iau ochii de la drum, sa reglez parbrizul doar cu surubelnita, sa nu aiba indicator de treapta de viteza, daca am inteles bine (?) nici termometru (desi m-as mira) etc etc cand exista BMW care mi le ofera pe toate? Nu mai vorbim de teste, evenimente, multitudinea de accesorii etc. De partea tehnica, suspensii, motor n-am mai pomenit... Si asta in conditiile in care 12GS si-a terminat cariera dupa 9 sezoane iar XTZ a aparut recent! Breh, vezi ca nu numai XTZ exista ca alternativa la GS PS: domnu' Harea nu cred ca are o pasiune pentru XTZ, el are o problema cu BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Breh, vezi ca nu numai XTZ exista ca alternativa la GS Dupa gustul meu, Tiger Explorer este singura alterativa la GS. PS: domnu' Harea nu cred ca are o pasiune pentru XTZ, el are o problema cu BMW Pai asta stie toata lumea! apropo de la unguri a venit pretul 133400 forinti tva inclus Cu tot cu sincronizare, nu? Adica service de 30.000km plus ce vrei tu extra, ulei cardan si bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 1347552190[/url]' post='3230469']Dupa gustul meu, Tiger Explorer este singura alterativa la GS. Pai asta stie toata lumea! Cu tot cu sincronizare, nu? Adica service de 30.000km plus ce vrei tu extra, ulei cardan si bujii? iep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Dupa gustul meu, Tiger Explorer este singura alterativa la GS. Speak of the devil..ai gusturi bune : Triumph Tiger Explorer 1200 sales beat BMW R1200GS http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/July/jul2012-triumph-explorer-1200-tops-sales-charts/ Editat Septembrie 13, 2012 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Speak of the devil..ai gusturi bune : Triumph Tiger Explorer 1200 sales beat BMW R1200GS http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/July/jul2012-triumph-explorer-1200-tops-sales-charts/ Cam irelevant... si scrie mai jos de ce: daca aduni si vanzarile GSA, BMW il bate la fundu' gol. Si site-ul arata cumva vanzarile din Anglia? Basca, eu ma mir cum BMW a mai vandut atat de bine GS anul asta, un model la sfarsit de cariera, cand toata lumea stie ca apare inlocuitorul in octombrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Basca, eu ma mir cum BMW a mai vandut atat de bine GS anul asta, un model la sfarsit de cariera, cand toata lumea stie ca apare inlocuitorul in octombrie. Poate d-aia o fi vandut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Poate d-aia o fi vandut... las ca unii cred ca se va ieftini rau si asteapta chilipiru dupa ce iese 1250 u Editat Septembrie 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 N-are nicio legatura cati km faci pe an, conteaza mult mai mult la cati km parcursi ti-a aparut o problema. Si n-are nicio legatura ca o tii in garaj, faci service mai repede decat e nevoie, ca o tii curata, ca ii schimbi bujiile daca tu "o rupi in doua" cand mergi cu ea si apoi te plangi ca ti s-a stricat ceva la cutie. Sunt total de acord ca ai avut niste probleme care nu ar fi trebuit sa se intample in mod normal (si simering, si indicator de benzina). Totusi ai mers pe ea 4 (sau 5?) sezoane, ai facut atatia km... Nu sunt de aceeasi parere. Nu ma laud ca fac km, doar ne stim. Daca faci 2000km/an timp de 15 ani normal ca nu se strica, si zici domne sunt fiabile m-a tinut ATATIA ANI. De aceea am adus vorbda de km/an. Cu Yamaha am facut mai multi km in 2 sezoane, am traversat rauri am mers tras de ea fara mila pe asfalt, si am intretinut-o exemplar mecanic vorbind....Dovada ca na a mers in Maroc si Kurdistan cu ea... urmatorul proprietar. Cand o sa imi iau chopper atunci o sa merg, la 2000rpm. 2 sezoane are si BMW-ul si ............cutie..........grup.............ESA blocata..........senzor de carburant. Electronica are o scuza, nu o iau in calcul, dar mecanica ..........mecanica nu are scuze mama ei de mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Nu sunt de aceeasi parere. Nu ma laud ca fac km, doar ne stim. Daca faci 2000km/an timp de 15 ani normal ca nu se strica, si zici domne sunt fiabile m-a tinut ATATIA ANI. De aceea am adus vorbda de km/an. Cu Yamaha am facut mai multi km in 2 sezoane, am traversat rauri am mers tras de ea fara mila pe asfalt, si am intretinut-o exemplar mecanic vorbind....Dovada ca na a mers in Maroc si Kurdistan cu ea... urmatorul proprietar. Cand o sa imi iau chopper atunci o sa merg, la 2000rpm. 2 sezoane are si BMW-ul si ............cutie..........grup.............ESA blocata..........senzor de carburant. Electronica are o scuza, nu o iau in calcul, dar mecanica ..........mecanica nu are scuze mama ei de mecanica. cif, eu ma bucuram ca simptomul meu a aparut si la tine si nu a evoluat, dar vad ca tu ai refacut toata mobra....wtf.... e chiar atat de grav? mai e si R-u pe care-l lauda toata lumea.... Editat Septembrie 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) cif, eu ma bucuram ca simptomul meu a aparut si la tine si nu a evoluat, dar vad ca tu ai refacut toata mobra....wtf.... e chiar atat de grav? mai e si R-u pe care-l lauda toata lumea.... A si am uitat sa mentionez, motocicleta s-a stricat pentru ca e proasta, NU pentru ca nu am stiut eu sa o folosesc, nu pentru ca nu am stiut eu sa folosesc ambreiajul. Ambreiajul era si este in toate mintile lui, in mod normal ambreiajul are rol de amortizor de cuplu, dar ................ na se pare ca ambreiajul a tinut si au cedat altele . Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu. Editat Septembrie 13, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) A si am uitat sa mentionez, motocicleta s-a stricat pentru ca e proasta, NU pentru ca nu am stiut eu sa o folosesc, nu pentru ca nu am stiut eu sa folosesc ambreiajul. Ambreiajul era si este in toate mintile lui, in mod normal ambreiajul are rol de amortizor de cuplu, dar ................ na se pare ca ambreiajul a tinut si au cedat altele . Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu. sorry....probabil tine si de noroc...nu ca eu as dispune de asa ceva... insa chiar cred ca esti un caz izolat....am citit si auzit numai de la excelent in sus in ceea ce priveste 1200R Editat Septembrie 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.