Budd Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 2,5kg diferenta, nu e totusi chiar asa mult. Iar la noul GS numai 1,2kg. Daca as cumpara-o, ar fi in primul rand pt felul in care suna (nu cred in aberatia cu "loud pipes save lives"), eventual si pt ca se zice ca imbunatateste minimal si cuplul/curba, nu neaparat pt 1-2kg. 6.5 kg vs 2.4 according with Akrapovic. Si suna oleaca mai strident. Peronal imi place mai mult zgomotul stoc la R12GS/A de cand au bagat clapeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 6.5 kg vs 2.4 according with Akrapovic. Si suna oleaca mai strident. Peronal imi place mai mult zgomotul stoc la R12GS/A de cand au bagat clapeta. Pe site la BMW: "2.5kg lighter than standard version" (in cazul dohc cel putin) Da, de cand cu clapeta intr-adevar Akrapovic devine si mai moft. Insa la LC nu mai e chiar asa, chiar si cu clapeta, sunetul e ceva mai lesinat ca la DOHC. Oricum, nu cred ca voi ezita, inclusiv pt aspect, pe langa "more torque at low to midrange rpm". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Prima data am pus doar toba (finala) Akrapovic si sunetul era mult mai fain, totusi deloc deranjant. Cuplul la turatii joase OK, la turatii mari forta mai mare. Dupa aia am pus Akrapovic cap-coada (ca sunt meserias), iar rezultatul este: la turatii joase motorul a pierdut din cuplu, la turatii medii este cam la fel, insa la turatii mari parca nu mai este acelasi motor, se tureaza usor si nu se plafoneaza deloc. Marfa. Insa iti cam sparge timpanele la ture lungi pe autostrada ( sau in general la viteze de peste 130 km/h). Una peste alta, nu recomand evacuarea completa Akrapovic, decat celor foarte sportivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Prima data am pus doar toba (finala) Akrapovic si sunetul era mult mai fain, totusi deloc deranjant. Cuplul la turatii joase OK, la turatii mari forta mai mare. Dupa aia am pus Akrapovic cap-coada (ca sunt meserias), iar rezultatul este: la turatii joase motorul a pierdut din cuplu, la turatii medii este cam la fel, insa la turatii mari parca nu mai este acelasi motor, se tureaza usor si nu se plafoneaza deloc. Marfa. Insa iti cam sparge timpanele la ture lungi pe autostrada ( sau in general la viteze de peste 130 km/h). Una peste alta, nu recomand evacuarea completa Akrapovic, decat celor foarte sportivi. Ce an e motorul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 4, 2013 Autor Share Postat Mai 4, 2013 pe 2007 am avut pus leovince carbon sunet demential si greutate 1/3 din originala acum pe cel din 2010 ..... chiar nu se mai merita suna perfect cu stocul instalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 pe 2007 am avut pus leovince carbon sunet demential si greutate 1/3 din originala acum pe cel din 2010 ..... chiar nu se mai merita suna perfect cu stocul instalat ASA E !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Ce an e motorul tau ? 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Buna seara , Poate o baterie descarcata sa fie cauza afisarii unei erori de tip EWS ? N-am reusit sa pornesc motorul azi , recunosc, bateria mai trebuie tinuta la incarcat. Multumesc de opinii,...am dat cu gugle si am gasit fel-de-fel de ineptii... Editat Mai 7, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Poate o baterie descarcata sa fie cauza afisarii unei erori de tip EWS ? N-am reusit sa pornesc motorul azi , recunosc, bateria mai trebuie tinuta la incarcat. De cand ai bateria asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Cel mai probabil are a face cu imobilizatorul - http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=347943 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 De cand ai bateria asta? De anul trecut Cel mai probabil are a face cu imobilizatorul - http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=347943 Am citit Dane, altii zic mai multe http://www.ukgser.com/forums/archive/index.php?t-262664.html cum naiba sa pice imobilizatorul ?,,,de nefolosire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Hmm... motocicleta ta se incadreaza exact intre modelele la care se refera link-ul lui Danut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Hmm... motocicleta ta se incadreaza exact intre modelele la care se refera link-ul lui Danut. wrong Vlad Moto mea e fabricata in 2009 ,septembrie, capat de serie,..pentru ca apoi au scos DOHC-ul tau Editat Mai 7, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 O diagnoza ar elucida multe dileme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 wrong Vlad Da, da... am gresit io! Ma gandeam la fosta (motocicleta!) a lui Ianachim. Tu esti ala care nu a mai avut rabdare sa iasa dohc-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 O diagnoza ar elucida multe dileme Azi dimineata, dupa o noapte pe redresor, a dat semne sa porneasca. E vorba asadar despre curent..lipsa. Se pare ca si atunci da eroarea de EWS.... Am mai lasat-o pe incarcare,..daca nu merge,..m-am Kkat in ea de baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 am redresor de la bmw samb sau dum sunt pe drumuri si pot sa trec sa ti l aduc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 am redresor de la bmw samb sau dum sunt pe drumuri si pot sa trec sa ti l aduc Multumesc Boierule,..ai revenit din gretia ? pai neaparat pana sambata o pornesc merg la zarnesti tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Daca pui contactul si claxonezi, se aude ceva? Da sa invarta? Cand dai sa invarta, scade intensitatea la becuri sau ceva? Eu zic ca ori cat de goala ar fi, daca o lasi 24 de ore, tre sa isi revina... Inseamna ca ne vedem cu totii la Zarnesti sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) GATAAA ieri seara a pornit a trebuit asadar sa stea pe redresor 24 de ore a disparut si eroarea de EWS acu' sper doar sa-si mentina curentu' Editat Mai 9, 2013 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca ai un redresor destept care stie sa ii faca mentenanta, si nu circuli nonstop cu ea, mai pune-o pe redresor. Si verifica voltajul cand o pui in sarcina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Are cineva dintre voi filtru de aer K&N? Eu mi-am luat astazi unul, sunt curios daca observ vreo diferenta fata de cel original (raspuns mai prompt la acceleratie, chestii din astea...). A costat 219 RON de la motovip, cred ca cel original nu costa mai mult de 70-80 RON, sa vad daca merita diferenta (K&N sustine ca este "longlife", duce si 1 milion de km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul. Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui. Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Multam, dar e tardiv Ma gandeam eu ca este doar marketing, dar mi s-a pus pata si am zis sa vad ce si cum. Cel mai riscant mi-se pare faptul ca filtrul K&N nu are o "buza" din cauciuc care sa "imbrace" rama gurii de admisie si exista riscul ca acolo sa intre aer cu impuritati. Vad ca am primit un tub cu ceva adeziv de pus acolo, nu inteleg de ce n-au facut garnitura la fel de profilata ca la filtrul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Nu o sa observi nimic, din pacate. O facut unu un test in care o obturat jumate din filtru de hartie. Tragea exact la fel motorul. Personal, nu sunt de accord cu filtrele "permisive", indiferent de firma care le face. Ala de hartie il schimbi la 40k km oricum, si da, pe la 70 80 ron e pretul lui. Daca stiam ca vrei sa iti iei, iti donam unul moka, sa vezi cum e si sa nu mai dai banii aiurea. "Permisiv" este o chestie plimbata din gura-n gura de noi. Important este cat filtreaza. Ce am observat eu, demontand filtre originale de hartie, la mai multe motoare detinute, era cantitatea de praf mai mare depusa pe cutia filtrului, la interior, decat dupa ce am montat KN sau DNA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.