bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Oare nu mai exista topicuri pt Honde, KTM-uri, Suzuki, Kawasaki,etc ... ?!Cu siguranta da, dar acolo sunt activi bmw-istii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Oare nu mai exista topicuri pt Honde, KTM-uri, Suzuki, Kawasaki,etc ... ?! Doar pt ca detii un GS nu inseamna ca esti on topic. Pana acum lumea macar si-a exprimat parerea despre filmuletul postat cu GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Doar pt ca detii un GS nu inseamna ca esti on topic. Pana acum lumea macar si-a exprimat parerea despre filmuletul postat cu GS. da ! dar vezi tu ? parerea exprimata in mod civilizat este ok atata vreme cat esti pentru BMW cand deja esti contra , devi intrus , off topic etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Bai cum e adventure-ul asta, sa dea dracii... Sunt constient ca mie nu mi-ar fi de folos cu nimic ceea ce are in plus ba din contra, m-ar incurca de multe ori, dar de fiecare data cand il vad asa ma mananca de un buy-back Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 iarta ma dar daca e adventure..de ce asa de " pitzi"? parca sunt eu pe Magheru' sa moara mama lu' Frankfurte. ptiu ptiu , macar niste noroi ceva, nu picaturi de roua pentru fetitze umede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Bai cum e adventure-ul asta, sa dea dracii... Sunt constient ca mie nu mi-ar fi de folos cu nimic ceea ce are in plus ba din contra, m-ar incurca de multe ori, dar de fiecare data cand il vad asa ma mananca de un buy-back Mie imi spui... ! Ai idee pt ce or fi fantele alea ( ca de aer ) pe rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 A Mie imi spui... ! Ai idee pt ce or fi fantele alea ( ca de aer ) pe rezervor ? Alea sunt niste chestii care vor necesita protectii....Crede-ma!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Here we go again! Nu va mai certati, ca din categoria "enduro-touring mare" oricum KTM-ul este cel mai tare pe off Scuze de offtopic, dar nu m-am putut abtine. Ontopic: dpmdv din categoria asta dupa KTM, GS-ul (mai ales asta nou, ca a mai pierdut din kg) mi se pare cel mai potrivit pt off. dupa aceea vin XTZ, Varadero, Vstrom etc.................................Hayabusa. te contrazic, no offence iti dau o hayabusa si un pilot si apoi 100 de forumisti sponzorizati de bmw cu GSA LC 2014 si busa va castiga.parol Mie imi spui... ! Ai idee pt ce or fi fantele alea ( ca de aer ) pe rezervor ? clima bizo(nica)na A Alea sunt niste chestii care vor necesita protectii....Crede-ma!!!! recomand Durex. sunt mai ok ca turateacurile. testat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 clima bizo(nica)na recomand Durex. sunt mai ok ca turateacurile. testat A Alea sunt niste chestii care vor necesita protectii....Crede-ma!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) te contrazic, no offence iti dau o hayabusa si un pilot si apoi 100 de forumisti sponzorizati de bmw cu GSA LC 2014 si busa va castiga.parol Nu era vorba de piloti, ci de capabilitatiile motoarelor pe off....si credema ca Gs-ul se descurca mai bine pe off decat restul.... Editat Decembrie 5, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 nu cred, capone zice ca i e rusine sa testam, la BMW ai max 20 de min, eu cu cine votez ? :-P off road cu un motor de 120 CP si niscai sute de kg ? come one..sweet dream si eu fac hard enduro cu varadero si cand trezesc e dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 nu cred, capone zice ca i e rusine sa testam, la BMW ai max 20 de min, eu cu cine votez ? :-P off road cu un motor de 120 CP si niscai sute de kg ? come one..sweet dream si eu fac hard enduro cu varadero si cand trezesc e dimineata Daca unii nu vor sa bage GS-ul pe off, e fix treaba lor, asta nu inseamna ca motorul nu poate. No ofence, vazand ultimele afirmatii pot sa te intreb cata experienta ai pe off cu Varadero ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 bre, aici se rade, se glumeste, dar nu ne batem joc, da? off-road este pentru orice are greutatea corespunzatoare in nici un caz vaci ca astea sa vina varaaaaaa(deroooo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 iarta ma dar daca e adventure..de ce asa de " pitzi"? parca sunt eu pe Magheru' sa moara mama lu' Frankfurte. ptiu ptiu , macar niste noroi ceva, nu picaturi de roua pentru fetitze umede. Are un coating special si nu adera noroiul la suprafata ei. Honda nu are ? Mie imi spui... ! Ai idee pt ce or fi fantele alea ( ca de aer ) pe rezervor ? Si eu ma intrebam ce o fi cu ele. Nu am gasit pe nicaieri informatii. Initial m-am gandit ca poti baga cadura de la motor/radiatoare in sezonul rece. Dar nu par a avea posibilitatea de a fi inchise (vara), deci ma indoiesc ca pt asta ar fi de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Si eu ma intrebam ce o fi cu ele. Nu am gasit pe nicaieri informatii. Initial m-am gandit ca poti baga cadura de la motor/radiatoare in sezonul rece. Dar nu par a avea posibilitatea de a fi inchise (vara), deci ma indoiesc ca pt asta ar fi de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Are un coating special si nu adera noroiul la suprafata ei. Honda nu are ? Honda ? coating? pe vremeam cand voi aveati coating, noi aveam Force Shield. in fine, vorbim de tehnologie aici. May the Force be with you, my brother from another mother. ps on topic - daca tot e " off road " , unde s pozele de markenting cu gsa-ul LC pe off ? o sa fie o iarna lunga, stiu Editat Decembrie 6, 2013 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 off road cu un motor de 120 CP si niscai sute de kg ? come one..sweet dream bre, aici se rade, se glumeste, dar nu ne batem joc, da? off-road este pentru orice are greutatea corespunzatoare in nici un caz vaci ca astea sa vina varaaaaaa(deroooo) Inseamna ca nu ai auzit de 9XX(115 HP) sau 1190(150 HP) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Eu sunt curios ce consum de ulei va avea jucaria noua . Editat Decembrie 6, 2013 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Normal ar fi sa tinda spre 0, dar traditia e traditie si trebuie respectata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Dane,tot ce intra in camera de combustie este ars.Nu exista un astfel de ulei care sa unga camera de ardere,deoarece sunt temperaturi si presiuni la care uleiul de motor nu rezista.De aia scot fum motoarele cand papa ulei la greu.Daca papa subtil,ca si BMW nu afuma deoarece e consumat cate putin, dar constant. Vorba aia:ce dracu poate unge in camera de ardere,presupunand prin absurd ca s-a inventat un astfel de ulei.Iti dai seama ce depuneri ar fi pe supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 6, 2013 Autor Share Postat Decembrie 6, 2013 Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" . ai dracu nemti sa i faca in ciuda lui harea .... l au facut sa pape ulei niste fraieri domule...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) Am avut boxer nemtesc racit cu aer, reconstruit de la zero in sufragerie, 1700cm, consum de benzina rezonabil, 7-8%, a rezistat numai la mine peste 60000 km, si cine stie cati dupa ce l-am vandut, si cel mai important nu consuma ulei deloc. Era insa WV nu bmw. Povestea de mai sus, o scuza semidocta pt greseli inacceptabile in orice fabrica moto, cu exceptia bmw. Motorul noului GS sper sa fi scapat de metehnele trecute, iar racirea cu apa a chiuloaselor sa salveze consumul exagerat de ulei al boxerelor BMW mai vechi. Urmeaza ca noi proprietari sa ne tina si pe noi la curent. Sincer,pana acum,nu am auzit reprosuri in acest sens si poate problema a fost in sfarsit rezolvata. Iar noi ca deobicei discutam discutii! Editat Decembrie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 (editat) bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? Editat Decembrie 6, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.