zoliart Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 (editat) Mersi mult,duceti-va si beti citeva pahar de bere pentru cinstea mea Apropo cum stiu ,nu de mult ati facut clubul vostru,sper ca faceti si o intrunire.Acolo la WEEK-end este un loc apsolut..... Editat Februarie 11, 2006 de zoliart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 Mersi mult,duceti-va si beti citeva pahar de bere pentru cinstea mea Apropo cum stiu ,nu de mult ati facut clubul vostru,sper ca faceti si o intrunire.Acolo la WEEK-end este un loc apsolut..... Cand va veni Paul cu lucrarea pe care i-o faci tu la Yamaha-ua lui sigur va da de baut in cinstea ta, asa ca stai linistit. Pana la intrunire in Targu Mures mai este ceva timp (mai mult sau mai putin, nu stiu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 11, 2006 Autor Share Postat Februarie 11, 2006 va rog fara discutzii personale pe acest subforum, ca se lungeshte fara rost ! pentru observatzii personale shi alte discutzii folositzi optiunea "Mesaj" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joe Black Postat Februarie 12, 2006 Share Postat Februarie 12, 2006 http://www.larius.ro/ POATE A MAI FOST, POATE NU...N-AM AVUT RABDARE SA CITESC...DAR AJUTA! DAK CINEVA DE PRIN JURUL SAU DIN BUCURESTI ...MOTORUL MEU NU MAI ARE MULT SHI AJUNGE...BAGA UN PM CU UN COST ESTIMATIV PENTRU 100-15OCM2 DE AVATAR PE UN REZERVOR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 http://www.larius.ro/ POATE A MAI FOST, POATE NU...N-AM AVUT RABDARE SA CITESC...DAR AJUTA! DAK CINEVA DE PRIN JURUL SAU DIN BUCURESTI ...MOTORUL MEU NU MAI ARE MULT SHI AJUNGE...BAGA UN PM CU UN COST ESTIMATIV PENTRU 100-15OCM2 DE AVATAR PE UN REZERVOR... intre 100 si 200 euri (pt rezervor ),depinde de dificultate,...se executa orice doreste"caprioara"...multa bafta(ploiesti)...vezi mai jos...nr.tel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 o secventa din lucrarea mea actuale,care fac de luni dimineata,(YAMAHA rez.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 o secventa din lucrarea mea actuale,care fac de luni dimineata,(YAMAHA rez.) tot la o yamaha(fzr 400) lucrez si eu momentan...o sa-ti trimit in foto in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 da pot sa confirm si io ca cel din alba iulia se pricepe super fain.aripa fata cadru si rezervorul sunt de la o virago.stiu cum arata pt ca lam ajutat pe un prieten sa le monteze.deci super faina treaba.il recomand tuturor care vor ceva unic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 da pot sa confirm si io ca cel din alba iulia se pricepe super fain.aripa fata cadru si rezervorul sunt de la o virago.stiu cum arata pt ca lam ajutat pe un prieten sa le monteze.deci super faina treaba.il recomand tuturor care vor ceva unic da?....super...sa-mi dai si mie numarul lui te rog...multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 da?....super...sa-mi dai si mie numarul lui te rog...multa bafta Uitate in semnatura de pe toate posturile lui kerosen si vezi numerele de contact salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 Baieti, daca are nevoie cineva de picturi cu vopsea fluorescenta,de azi incolo pictez si cu astfel de pigmenti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Februarie 18, 2006 Share Postat Februarie 18, 2006 Si inca ceva ,am facut o proba pe o bucata de piele si cred ca merge treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Despre astea vorbeam ... Zoli ! (daca iar ma luati ca sunt off topic ... acum asta e ... nu am avut alta varianta sa-i trimit niste poze) O zi buna la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 ... nu am avut alta varianta sa-i trimit niste poze) O zi buna la toti ! cum nai avut alta varianta???exista mail,exista messenger si chiar aici pe forum unde ai optinuea de PM pt zoli exact linga ai optiunea mail...sii ii poti trimite pozele de aici direct de pe forum ,direct in mailul lui....zoli... te salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Saliu barbatzi! In maxim 2 saptamani ma apuc de aierografiat motorul. Momentan strang informatzii pt asta. Poate cineva sa faca un tutorial cu stadiile prin care se trece? Poate shi poze ... Inca ceva , cat de puternic trebuie sa fie compresorul? Merci Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 Inca ceva , cat de puternic trebuie sa fie compresorul? Merci Mihai pai depinde ce aerograf foloseshti, mai exact ce diametru are duza aerografului pentru linii fine shi detalii:-daca ai unul profi cu duza de 0,2 te descurci shi cu 0,5-1 bar daca ai duza de 0,3-0,5 itzi trebuie minim 1-2 bar pentru o atomizare buna. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koffa Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 Saliu barbatzi! In maxim 2 saptamani ma apuc de aierografiat motorul. Momentan strang informatzii pt asta. Poate cineva sa faca un tutorial cu stadiile prin care se trece? Poate shi poze ... Inca ceva , cat de puternic trebuie sa fie compresorul? Merci Mihai Sa spunem ca vopseaua actuala este in stare buna .Prima data trebuie matuita suprafata .Manual cu smirghel de apa 800 sau cu masina uscat cu 400 .Sufli suprafata de praf si degresezi [degresant universal normal sau antisilicon] .Urmatoarea operatie este aplicarea base-coat-ului sau culoarea de fond .Doua straturi cu timp intermediar 10-15 min functie de temperatura & ventilatia existenta in spatiul unde lucrezi .Dupa uscarea completa a vopselei poti incepe partea de airbrush .Aici lucrurile se complica putin pt ca nu ai spus ce vrei sa iti faci pe motor .Pana ne vei spune ce vrei sa faci sa iti explic cum e cu chituitul .Daca ai zgarieturi sau adancituri in piesele ce urmeaza a fi vopsite acestea trebuie chituite .Suprafata ce trebuie chituita trebuie matuita cu 360 uscat dupa care stergi cu diluant .Pt zgarituri folosesti un chit poliesteric fin .Pt adancituri chit poliesteric soft .Pt crapaturi in carenaj care au fost lipite sau pt a completa bucati sau margini lipsa folosesti un chit fibrat .Dupa aplicarea si uscare chitului [banuiesc ca stii sa faci dozajul chit-intaritor si sa il aplici ] acesta se slefuieste cu smirgelul pe un suport dur [lemn ,pluta .scartz etc ] pt a scoate suprafata dreapta fara valuri .Daca au fost mai multe locuri chituite dupa finisare trebuie dat un grund-fuler [ spritz chit ] .Dupa uscare se matuieste exact cum am explicat la inceput cu vopseaua veche si dai cele doua straturi de vopsea .Legat de compresor .Daca iti iei un compresor mic pt airbrush fara bazin acesta tre sa "bage" min 12 litri \minut .La un compresor cu bazin va trebui sa ii montezi inca un regulator de presiune de finetze pe langa cel pe care il are el din fabrica pt a putea lucra cu aerograful .Presiunea normala de lucru este de 1,8-2 bar iar pt finetzuri scazi la 1,5-1,3 bar .La 0,5 bar..."Foaie verde dop de pluta ...M-am besit si-astept sa puta ".....daca ma intelegi ce vreau sa spun.....Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 no, am terminat cu Yamaha.pun aici niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 no, am terminat cu Yamaha.pun aici niste poze Felicitari ! Cred ca daca le vede Paul se uda tot de emotie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 Merci de informatzii Koffa shi Kerosen. Mi-am luat o trusa Parsche (cre ca asha se scrie...) cu amestec interior. Shi vreau sa fac un true fire cu ceva mutre sub. Sunt illustrator de meserie asha ca ceva dexteritate am. Faza e ca nu am lucrat cu aierograful numai in liceu shi e taaaaaaare mult de atunci. Rezeroarele shi aripile le voi da la vopsit prima data , deci nu o sa ma ocup eu de vopseaua de baza(acum sunt metal chel pt ca le-am luat de noi). Pt true fire shi fetze sa folosesc mascatul? Mai tzin minte ca trebuie sa incep cu culoarea cea mai inchisa, nu? Am gasit ceva compresor de 2 hp cu rezervor de vre0o 10 l. Sa intzeleg ca pe langa water trap trebuie sa pun shi un regulator de presiune ( pe langa cel al compresorului)? Merci mult barbatzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 (editat) salut, daca este la compresor regulator atunci nu trebuie sa pui alta,numai sa fii atent sa nu lucrezi fara water trap,ca altfel se amasteca in vopsea nu numai apa condenz ci si ulei care este mai rau.Nu se poate lacui pictura ,ca vine totdeauna la suprafata bule de ulei si cind lacul intareste o sa fie plina cu bule si nu poti sa scapi de ei nici cu slefuire.Eu asa am patit odata. Dupa ce am montat filtru de ulei nu am spalat furtunul si iarasi patisem pina nu am observat ca furtunul e plin cu ulei.La vopsirea flacarilor ,depinde ce efecte de culori vrei sa obtini ca dupa experienta mea este cel mai greu lucru sa pictezi un foc viu.pentru ca culorile se amesteca cind aplici unul la altul si nu cum unii se amesteca inainte de a picta,adica cum spuneam ,depinde ce vrei sa pictezi... Editat Februarie 25, 2006 de zoliart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 salut, daca este la compresor regulator atunci nu trebuie sa pui alta,numai sa fii atent sa nu lucrezi fara water trap,ca altfel se amasteca in vopsea nu numai apa condenz ci si ulei care este mai rau.Nu se poate lacui pictura ,ca vine totdeauna la suprafata bule de ulei si cind lacul intareste o sa fie plina cu bule si nu poti sa scapi de ei nici cu slefuire.Eu asa am patit odata. Dupa ce am montat filtru de ulei nu am spalat furtunul si iarasi patisem pina nu am observat ca furtunul e plin cu ulei.La vopsirea flacarilor ,depinde ce efecte de culori vrei sa obtini ca dupa experienta mea este cel mai greu lucru sa pictezi un foc viu.pentru ca culorile se amesteca cind aplici unul la altul si nu cum unii se amesteca inainte de a picta,adica cum spuneam ,depinde ce vrei sa pictezi... Vreau sa fac ceva de genul asta: Cu nishte fetze dragutze sub. Vreau sa le continui flacarile pe aripa din spate shi o idee pe aia din fatza. Daca avetzi ceva sfaturi v-ash ramane datori. Ma gandeam sa incep cu roshu, apoi sa trag oranjul dupa care galbenul. La sfarshit sa dau adancime cu un carmin shi un alb. Asta dupa ce o sa fac fetzele din pete de lumina sub. Nu cred ca o sa desenez mutre shi din flacari cum e lucrarea de jos .... din lene. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 nu stiu ce sa zic.spor la treaba poate ca reusesti sa nimeresti si nuanta de culoare.Cum v-am spus eu lucrez aproape cici ani si am pictat destul de mult ca sa am ceva experienta.Dar flacarile nici acuma nu merg cum asi dori.Nu zic ca nu sint frumoase dar mie-mi nu plac inca.Si ai grija cind incerci sa aplici straturile,culorile,daca pina la urma nu reusesti culoare respectiva si grosimea stratului de vopsea depaseste maximul,atuncea la lacuire o sa ai probleme.chiar se strica toate pictura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moogoo Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 ...asa repede, o refacere la un capac lateral pierdut pe drum...gasitorului recompensa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 salut, sunt nou pe forum, imi plac mult chopperele dar as vrea sa ma apuc de custom painting si in acest sens am primit un aerograf de la un prieten, este un profesional airbrush cu corp de metal; probelma mea este ca nu l-am putut face sa functioneze, nu stiu cu ce sursa de aer sa-l alimentez (am incercat cu o anvelopa de aro legata la un minicompresor auto dar aerogarfu' scotea doar aer pe varf, apoi l-am legat direct la minicompresor si a mers 2 sec. - scuipa culoare (am folosit culori pe baza de apa speciale pt aerograf, pt a-l testa) - si apoi doar aer ... nujtu ce sa fac, poate ma ajuta careva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.