JAGI Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Nu poate sa-i dea de cap la limitari. Tu te-ai scos, ai delimitato. Ia zi, cit de mult se simte delimitarea cu a 2-a si a 3-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 nu am avut unde sa vad tot potentialul, diferenta insa e enorma...e cam la limita la care pot eu sa o controlez...mai dureaza pana sa incep sa bag banii in motor cu componente yec. in tura de proba aveam ecu setat pe engine braking facut de cei de la care l-am luat...o chestie misto ca sa nu faca frana de motor prea violenta, iar cand era in viteza (orice treapta) ralantiul nu cobora mai putin de 3-4k (probabil setari de pista - nu stiu). acum am setat engine braking pe zero, modificat timpii la cordona ca nu decupla cum trebuie si am setat compensarea de ralanti la 1300-1400 pt ca statea pe la 1600-1700 si se incingea f tare. ca idee...raspunsul in gaz e instantaneu, sincer pana nu ajunge temp afara pe la 30 grade mi-e frica sa-i dau blana, ce se intampla peste 11k ture e cam infricosator in treptele inferioare, iar de la a 4-a in sus nu am avut unde (vorbim de peste 230). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 e setare de pista, la fel s-a intimplat la mine cind am dat relantiul la 1900, bagat in viteze raminea relantiul la 3-4000ture, era imposibil pt mine sa pot merge cu ea. Practic, pe strada nu se poate folosi setarea aceea. Eu am mers la Brno cu R1 2000 , dadusem relantiul la 2500ture si mergea perfect pe curbe. Pe platou, unde se merge normal trebuia sa stau mereu cu mina pe ambreiaj, in 2-300m fierbea motorul. Bine, 2500 ture statea ea, nu stiu ce inginerie facuse producatorul, daca cresteam relantiul la 1500 ture, dadeam gaz si nu mai revenea la 1500, raminea la 2500, oricum, pe circuit la modelul acela 2500 era perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Mi-am mai amintit o problema care m-a deranjat la 954... Nu fuge 300. Defapt fuge doar cat R6 270-278... Am avut un Ucenic ce spunea sprijinit de MV Agusta: - Tula mea e cea mai tare:)))))))))) Omul vorbea serios si se mandrea cu asta. Una peste alta toti am vrea un CC de 120000euro in loc de un F3 sau alceva dar aia e... Bine ca nu comparati Yamaha cu Kawasaki. Oricum comparativ eu zic ca Yamaha e cu Suzuki nu cu Honda dar toate 3 au ceva aparte si asta ne diferentiaza. imi cer scuze ca intervin in mod normal nu o faceam dar sunt detinator de 954 acum si simt nevoia sa clarific ceva...daca o sa reusesc asta e alta mancare de peste. sa stii ca ai dreptate....954 nu ajunge la 300 fiindca ramane blocata in 299. lasand gluma la o parte.... sincer prefer sa cred ceasul de pe bord care imi arata cu vreo 25k mh/h peste 270 declarati de tine. sa nu mai zici asa ceva niciodata ca poate cineva te va crede fara sa incerce si atunci l-ai indus in eroare. intreaba ORICE posesor de 954 sau chiar si 929 legat de viteza maxima si vei ramane surprins...neplacut. acuma ca tu ai avut un 954 cateva zile si i-ai dat 280 si a trebuit sa franezi ca ti-a iesit unul cu masina in fata e partea a doua...dar 954 face 299...iti dau cuvantul meu. ca nu il face la fel de repede ca un R1 asta e partea a doua. sperc ca nu v-am stricat topicul. sanatate si respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 wow..sergiukawa finally pe onda... si inca o noutate...un comentariu civilizat...bravo...bravo subscriu la ce a zis mai sus...poti prinde "299" cu 929-954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Ok. Eu l-am avut pe 954 in SUA unde cifra octanica normal e de 87, probabil avea compresia mai mica si daia nu tragea sus dar in Romania paralel cu mine (2004) un prieten bun a cumparat alt 954. Amandoi ne-am plans de aceeasi problema. Repet.Parerea mea ca 954 fuge doar 278 e strict subiectiva si poate fi influientzata de mai multi factori. Poate daca pe autostrada cu 4 benzi pe dus (unde am testat-o) ar fi trebuit sa stau mai mult timp ptr a atinge cei 299 (nu contrazic) dar pe fragmentul de testare doar atat am reusit... Nu cred ca ai deranjat cu nimic ba chiar din contra, cand voi avea ocazia o voi testa din nou. P.S. 954 are o problema majora din constructie: La cazatura pe partea stanga se fisureaza carterul inferior sub capacul alternator. Recomand crashurile lungi ce protejaza capacul alternator!!! Mai recomand in general la Honda sa scoateti releul de incarcare intr-un loc mai aierisit ce i asigura racirea. In rest toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) wow..sergiukawa finally pe onda...si inca o noutate...un comentariu civilizat...bravo...bravo Mai mult, repede a "sarit" si a aparat onoara Honda. Editat Aprilie 17, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Deaia am si vindut 954, pe liniile drepte lua bataie de la toate suratele de 1000. Avea o explozie la start, la iesiri din curbe, insa se limita repede, e frustrant sa depasesti moto pe curbe si pe liniile drepte sa fii depasit de fiecare data. 280KM/H am prins cu 954 pe A2 spre mare, poate mai putea dar nu e esential, daca-ti trebuie inca 5km sa ajungi de la 280 la 295 nu are importantza. Cu R1 2007 s-a schimbat situatia, singurul loc unde mai sint depasit e pe perioada de frinare, unde tine de talent. R1 2000 ma exaspera la fel din cauza lipsei de putere, ajunsesem sa-i pun -2 +3 la dantura incercind sa compensez lipsa cailor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 sper sa nu deranjez pe nimeni dar 954 este oficial clasata de catre HONDA la sectiunea 900RR. deci daca te faceau baietii pe liniile drepte lungi cu SBK de 1000 nu te mira. situatia se cam schimba cu 1000rr care e aceeasi clasa cu R1. si oricum mie personal R1 2000 care e motor de 1000 nu mi se pare cu nimic mai puternic ca si a mea...dimpotriva. 900RR din 2002-03 ramane asta...900RR. nu putem avea pretentia unui miar de la ea...e absurd. dar putem avea pretentia unui motor exploziv pana pe la 220....putem cere de la ea franari puternice si eficiente....ii putem chiar cere sa se culce instantaneu dint-ro curba in alta. si ne putem mandri cu faptul ca e SUPERBA(asta e nota personala dar nu tre sa ma credeti caci mie SUPERB mi sa parut si mi se pare inca si acum ZX7R) plus ca e un motoras care te tine o viata...daca nu o pleznesti sau daca nu te plezneste unu cu masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 situatia se cam schimba cu 1000rr care e aceeasi clasa cu R1. mmm...nu personal prefer 954 lui 1000rr(pana in '09) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 pe linii drepte 1000rr e peste 954. la asta m-am referit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 mmm...nupersonal prefer 954 lui 1000rr(pana in '09) Parerea mea e ca per total e mai buna decat 1000rr-ul 04-05.Plus ca arata mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 baietiii ... trezirea onda e in partea ailalta Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) Pai la R1 astea spre deosebire de ceilalti nu se prea strica nimic,sunt frumoase de pica de la prima pana la ultima si merg de trazneste asa ca nu prea avem despre ce mai vorbi si intreba pe aici Glumeam,sper sa nu zic intr-un ceas rau Editat Aprilie 19, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
100% Damage Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Nu stiu la altii cum e dar la mine e horror dupa 200km/h cu 2 persoane ....o fi oricum dr numai odihnitor nu....iar dupa 250 risti sa pierzi maimutza (si nu e gluma) da ...depinde de "maimuta"...aleam mai mici se agata mai bine:)) Mesaj completat Eu personal am rupt bascula la 2004 din sudura de pe mijloc. Ulterior am ranfortzato si s-a schimbat total treaba.Am avut 954 ptr 2 saptamani dupa care am vandut-o ca nu imi placea pozitia deloc. Prea lata in rezervor si prea infipta in bot. Nu ne-am inteles. Evolutia r1 e cam asa: 1998-99 bomba totala fara limite si aliniamente, adrenalina totala cu care nu esti sigur ca te intorci acasa ci ca mai ai un pic si pana si dracii fug de tine. 2000-01 au redus puterea si cam atat... esec. 2002-03 Au schimbat cadrul si au trecut pe injectie. E un model de genul Honda... 2004-05 Modelul cel mai revotionar cu un cadru foarte ingust gen ducati cu un motor de mare putere si cu multe subansamble de putere ce puteau fi date jos ptr raspuns mai ferm. Cea mai buna ptr cei ce vor mai mult cu foarte mici cheltuieli. O aerodinamica ce de la 250 se aseaza pe asfalt extraordinar. Yamamoto in 2002 a dat afara tot departamentul de Design si a luat Italieni, si a luat pe Vale sa ii citeasca gandurile. 2004 a fost anul in care R1 a explodat si a facut toata concurentza zob. 2006 are doar in partea de reglaj lant bascula mai lunga ptr ca oamenii normali nu stiau ca in gaz tre sa muti fundul in spate... Au mutat ei roata... 2007-08 au renuntzat la aberatia cu 5 supape pe cilindru si s-au ordonat realei performantze, au schimbat managementul injectiei si au trecut pe un sistem mult mai calculat care chiar daca nu te face sa simti ca pe modelele anterioare ea trece pe langa ele fara probleme si au facut in materie de Design cea mai frumoasa linie estetica R1. 2009-2011 au completat lipsurile de cuplu la turatii joase luand din graficul superior si obtinand astfel Motocicleta The One, The R One. Dupa toata aceasta istorioara scrisa sincer mi-as dori sa am oricum cate una din fiecare. Ba chiar 2 ua daca se poate... The only ONE. hmm din ce ai zis aici=> ca au plecat de la modelu din '99 si s au intors tot la el in 2011 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 wow...ai citit topicul din 2008 incoace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 salutare , un parbriz double double pentru un r1 din 99 ?! de unde se poate achizitiona , si un pret va rog mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 salutare , un parbriz double double pentru un r1 din 99 ?! de unde se poate achizitiona , si un pret va rog mersi zero gravity 105 euro. transparent, fumuriu sau lentila foarte inchisa. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-99-Yamah...ccessories#shId Este cel mai frumos si rezistent parbriz ever. Kawamotors are ermax. www.kawamotors.ro Si mai e puig care personal nu ma impresioneaza si se sparge relativ usor. Comanda la Racetek se face cu 2 saptamani inaintea livrarii si se achita integral. www.racetek.ro toate astea au Zero: http://www.racetek.ro/gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 http://www.louis.de/_406941502e4b125b7c7f2...amp;typ_id=RN01 ...greu cu cautatul asta.... Mesaj completat cu radiatorul auxiliar la 20 grade afara am cam 75 grade apa; la 14 grade afara am apa la 71 - mers pe afara 120-180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Am dat astazi o tura de vreo 150km cu cativa prieteni si desi nu a fost foarte cald,cand am intrat in oras,apa hopa sus.As vrea sa-mi pun un boton pt a porni coolerele manual(normal intra la 105 gr.) sa tin eu temp la 80-90.Am inteles ca nu e mare inginerie,poate sa-mi zica si mie cineva cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 http://www.louis.de/_406941502e4b125b7c7f2...amp;typ_id=RN01 ...greu cu cautatul asta.... Mesaj completat cu radiatorul auxiliar la 20 grade afara am cam 75 grade apa; la 14 grade afara am apa la 71 - mers pe afara 120-180 Se poate pune o poza cu el montat? Sint curios cum s-a potrivit cu V-ul de plastic ce leaga carenele inferioare. Alimentarea lui e serie sau paralel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) ...serie Editat Aprilie 24, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 mersi . ideea era daca a cumparat cineva de aici , din romania , nu de pe net , si sa astept 2 saptamani sau 3 , adica am banu vreau sa-l cumpar , unde ma duc ati inteles ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 lasati-l pasta, cu ideea e ca tu n-ai inteles! Stie cineva de cipul ala ce-mi pacaleste 2007 le ca e in a 4 a??? Ceva preturi sau cineva care l-a pus si a simtit diferentze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 personal nu am vazut asa ceva si am cautat un timp pe net... inca nu mi-e foarte clar cum simte ECU treapta de viteza.... Mesaj completat daca deduce treapta de viteza din raportul rpm-viteza atunci teoretic trebuie ametit senzorul de viteza, dar probabil renunti la vitezometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.