0ctav Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 sau asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 tare si asta:) Imi pare rau ptr respectvul nou proprierar de R1 dar raspunsul e: Nu ca nu este posibil sa faci din armasar- catar dar e ca si cum ai vrea sa transporti cu (Suhoi 30) un numar de tancuri si de calatori... A fost desenata si creata sa nu transporte decat pilotul (de greutate medie) ptr ai folosi la Dueluri cu alti Gladiatori!!! Parerea mea e ca mai bine vinzi Gladiatorul decat sa-l pui la sapat ))))))))))))))))))))))))))) P.S. Sper ca nu esti defapt proprietar de BMW GS si ai venit pe la "noi" sa ne arati ca armasaru nostru nu da lapte ))))))))) Imi vine sa mai zic multe (ca doar in gips acasa n-am alte treburi) dar nu te sfatuiesc sa faci treaba cu lazile pe spate deoarece vei pierde geometric structura atat Aerodinamica cat si Geometrica. Nu va raspunde nici ca suspensii si nici ca manevrabilitate la un asemenea drum. Eu personal am facut Bucuresti Brano intr-o zi dar am avut un rucsac de aprox 10Litri in spate si o gentutza pe rezervor de 10 cm inaltime (am parbriz Zero Gravity DobleB cu 5cm mai inalt pe cupola) si pot spune ca eram la limita incarcat ptr a merge cum ma simt bine si sub control. Sfatul meu e sa-ti iei parbriz si sa nu pui nimic pe spatele moto caci va intra in voblaj la peste 160 cand pe orice moto incep factorii aerodinamici. Presiunea in pneuri de recomandat la drum e sa treci pe presiunile de serie ptr a evita tocirea prematura, eu am mers pe 2,2 fata cu 2 spate si in 3000km am adus spatele zob acasa. Urca macar ambele la 2,5. Calatorie Enamorata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 ma gandeam sa ii pun genti de la Touratech, ca tot se poarta asta ca sa fiu in spiritul glumelor. m-am uitat si eu la cei mai curajosi cu R1- dar aia chiar mi se pare prostie - sa treci cu el prin rau? cu un enduro fluiera pe acolo si prin multe alte locuri. uite si motocicleta ca nu e bemveu e un R1 din 2007, cu ceva modificari: 2Brothers exhaust, fara cataliz, K&N intake. urmeaza Y-pipe, Powercomander + dyno, un Michelin nou pe spate sau ambele si cam atat. stiu ca R1 nu e facut ptr drumuri lungi, si majoritatea se dau cu GS-uri sau adventure, naked/streetfighter, choper-uri si mai putini cu sbk-uri. ptr carcotasi, un prieten (nu e pe forum) a fost anul asta pana in sudul Spaniei cu un R6 2009 si imi povestea ca se uitau ca la urs cand vedeau numerele de RO, mai ales compatriotii nostrii motociclisti chicoteau pe la spate, deci se poate. singura problema pe care o am cu R1, este ca am fost operat de ligamente la un genunchi acum 6 luni(o trecere nereusita peste un bustean care parea initial banala), iar pozitia piciorului pe R1 imi da ceva batai de cap dupa o perioada mai lunga de stat pe el. revenind la subiect, am pus ochii pe o geanta de pus pe locul din spate foarte mica cu o forma aerodinamica de genul capacelor ptr seaua spate si un rucsac de pus pe rezervor si cred ca ar fi destul. ptr restul hainelor o sa apelez la cutiile camarazilor de drum. in grup suntem cu toate grupele de moto de mai sus, doar eu cu R1 si inca unul cu R6. voi avea numai strictul necesar, fara rochii de seara Merci Sabin ptr sfaturile date. referitor la cauciucuri. acum am Michelin Pilot Power 2CT. ar fi mai bine sa trec pe Michelin Pilot Road 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Eu am facut 6000 cu dunlop GP Racer... Deci ai grija la presiune si atat. Nu incarca lateralele spate si nici coditza prea mult ca se dezechilibreaza. Daia am ales varianta rucsac ca sa te joci tu cu geometria cum vrei. Parbrizul bombat e foarte important la drum. Daca n-ai atunci vin-o sa-l vezi pe al meu de pe R1 si ti-l imprumut ca eu oricum stau pe bara inca 2 luni cel putin(ruptura de maleole si peroneu in ultimul set de Calificari la supermoto)... Parbrizul e cel mai important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Eu am facut 6000 cu dunlop GP Racer... Deci ai grija la presiune si atat. Nu incarca lateralele spate si nici coditza prea mult ca se dezechilibreaza. Daia am ales varianta rucsac ca sa te joci tu cu geometria cum vrei. Parbrizul bombat e foarte important la drum. Daca n-ai atunci vin-o sa-l vezi pe al meu de pe R1 si ti-l imprumut ca eu oricum stau pe bara inca 2 luni cel putin(ruptura de maleole si peroneu in ultimul set de Calificari la supermoto)... Parbrizul e cel mai important. multa sanatate si sper sa nu te plictisesti prea tare in astea doua luni ca eu mai aveam putin si ma suiam pe pereti - sa faci recuperare, neaparat, inainte sa te dai din nou. am sa trec saptamana asta pe la voi, vreau sa vb ca va trebui sa o pun pe dyno dupa ce iau powercomander. ma enerveaza rau relanti-ul asta la rece, cu tobele astea si mai rau e ca cateodata, tot cand e rece, parca merg pe un 2 timpi, on-off cand nu te astepti - accelerez si nu se intampla nimic, dupa care direct rupe - si e distractie daca e ud pe jos . cum ii pun tobele de fabrica, gata, e iar in standard fara surprize. exista variante si fara powercomander?? adica un remap folosind ecu de fabrica? merci, Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 multa sanatate si sper sa nu te plictisesti prea tare in astea doua luni ca eu mai aveam putin si ma suiam pe pereti - sa faci recuperare, neaparat, inainte sa te dai din nou. am sa trec saptamana asta pe la voi, vreau sa vb ca va trebui sa o pun pe dyno dupa ce iau powercomander. ma enerveaza rau relanti-ul asta la rece, cu tobele astea si mai rau e ca cateodata, tot cand e rece, parca merg pe un 2 timpi, on-off cand nu te astepti - accelerez si nu se intampla nimic, dupa care direct rupe - si e distractie daca e ud pe jos . cum ii pun tobele de fabrica, gata, e iar in standard fara surprize. exista variante si fara powercomander?? adica un remap folosind ecu de fabrica? merci, Ilie nu merge sa scrii pe ecu. trebuie neaparat power commander si dyno sa iasa treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 (editat) nu merge sa scrii pe ecu. SERIOS?! Editat Iulie 16, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 (editat) SERIOS?! cine? unde? vreau si eu... Editat Iulie 16, 2011 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Sincer nici eu nu mai merg sau recomand in cazul tau sa cumperi si sa setezi PC3-ul. Daca mergi pe circuit si ai ascutituri de acceleratie-putere in anumite viraje atunci face banii dar altfel-strada parca am dat bani mult prea multi doar ca sa aud relantiul ca merge rotund in loc de galopat. Pe ce an de R1 ai tu probleme de la schimbarea tobelor? 04-06 sau 07-09? Sincer dealungul anilor si al miilor de "preparari" pe R1 rile mele (la maxim) si pe cele de Client mai subtire am ajuns la concluzia ca sunt doar niste chestii exacte si putine care merita sa le faci fara sa afectezi atat buzunarul cat si fiabilitatea prea mult... Tobele, filtrul aier suspensiile si cauciucuri. Asta recomand chiar si la Super Pro. Restul sunt doar chestii ce te ajuta la sutime de secunda si iti ia ptr asta multi bani si multa fiabilitate. Cat despre recuperarea mea cred ca se va desfasura direct pe circuitul de Motocross ca sa imi revin dupa toata parnaia asta prin care trec ca tribut al vietii mele neastamparate... Live free. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 salut tuturor, de curand am intrat in posesia unui R1 din 2007. vreau sa plec intr-o excursie destul de lunga prin Europa, si as vrea sa stiu cum pot cara ceva bagaje pe el? exista varianta cu geanta pe rezervor, dar nu prea ma incanta ideea asta. mentionez ca voi merge singur pe ea, si ma gandeam sa ma folosesc de acest lucru. orice ajutor este binevenit, Ilie http://cgi.ebay.co.uk/YZF-R1-04-06-Sports-Rack-Luggage-Carrier-Black-/300576856073?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45fbc6d809#ht_500wt_1156 de asa ceva ai tu nevoie si poti pune un ditamai cutia in spate..eu am pus una de 48L ca marime si incarcata undeva la 30kg si nu a avut nici pe dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 strada parca am dat bani mult prea multi doar ca sa aud relantiul ca merge rotund in loc de galopat. Pe ce an de R1 ai tu probleme de la schimbarea tobelor? 07-09? tobe, admisie, si fara catalizatoare. am pus doar tobele oem la loc, si merge brici, ptr teste. acum e la fel cu toate cele mai de sus pe ea, si cu relantiul in baia de ulei http://cgi.ebay.co.uk/YZF-R1-04-06-Sports-Rack-Luggage-Carrier-Black-/300576856073?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45fbc6d809#ht_500wt_1156 de asa ceva ai tu nevoie si poti pune un ditamai cutia in spate..eu am pus una de 48L ca marime si incarcata undeva la 30kg si nu a avut nici pe dracu.. merci ptr ajutor. nu cred ca mai am timp sa imi comand asa ceva, plec intr-o saptamana. sper sa ma descurc cu cele doua cutiute Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 cine? unde? vreau si eu... Pt utilizare de strada si respectiv touring (parerea mea e ca esti masochist), nu ai nevoie de resoft la ECU. Exista si se poate face, dar pierzi immobilizer-ul si castigi foarte mult la raspunsul in acceleratie, toate pt doar 800 euro. Dar o dai din una in alta...tre' sa renunti la EXUP, la EGR, radiator marit, ambreiaj racing...in fine destul de multe modificari oarecum inutile. Depinde ce vrei sa faci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Pt utilizare de strada si respectiv touring (parerea mea e ca esti masochist), nu ai nevoie de resoft la ECU. Exista si se poate face, dar pierzi immobilizer-ul si castigi foarte mult la raspunsul in acceleratie, toate pt doar 800 euro. Dar o dai din una in alta...tre' sa renunti la EXUP, la EGR, radiator marit, ambreiaj racing...in fine destul de multe modificari oarecum inutile. Depinde ce vrei sa faci cu ea. imobilizer nu am, e model de state, referitor la celelalte pe care le-as pierde nu ma deranjeaza doar ca asa cum ai spus si tu nu are rost sa schimb atat de multe, mai ales ca mai dureaza pana fac astia circuitul de la Snagov pretul e cam maricel ptr un remap, avand in vedere ca un PCV cu Autotune costa mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) PCV cu autotune e fix 0.5 pe langa remapul la ECU (YEC ECU). De serie sunt foarte limitate primele 3 trepte si a 6-a. Daca ai modelul de US sigur ai lag-ul de a 2-a la 5500 de ture. Na ca am fost rau. Acum nu o sa mai poti sa dormi noptile din cauza asta. Asta daca e modelul 2007 si nu 2008. Editat Iulie 18, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 PCV cu autotune e fix 0.5 pe langa remapul la ECU (YEC ECU). De serie sunt foarte limitate primele 3 trepte si a 6-a. Daca ai modelul de US sigur ai lag-ul de a 2-a la 5500 de ture. Na ca am fost rau. Acum nu o sa mai poti sa dormi noptile din cauza asta. Asta daca e modelul 2007 si nu 2008. foarte tare. asta cam asa e. e 2007. pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 foarte tare. asta cam asa e. e 2007. pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare. Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta. Ia-i compresia. Cati km-mile are? Prepara la ktm si lasa R1... E foarte bine gandita asa de serie in caz ca n-0 duci pe racetrack (unde probabil a fost daca o ia greu la rece) si relantiul balbait nu te deranjeaza cu nimic. Cheltuie banii pe altceva. Am cheltuit pe un R1 2004 care il avem, Axe Factory, tobe Graves, Porturi admisie-evacuare in 5 unghiuri si multe altele toate facute in Sua si Anglia, dupa care am facut noi un R1 (zorro) si ambele au dat rezultate extraordinare in raspuns la acceleratie si putere dar cand a venit momentul sa le comparam cu 2007... Am pierdut. De ce? Power is nothing without control!!! Noua tehnologie iti tine motocicleta pe asfalt mai bine. Las-o asa, schimba-i consumabilele si bucura-te de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta. Multumesc si astept o veste de la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta. Multumesc si astept o veste de la voi. incearca pe ebay pt niste preturi decente... mai exista pe forum cu userul "distribuitorul" un domn care aduce piese oem noi, pretul insa te deprima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta. Ia-i compresia. Cati km-mile are? N-are legatura. Soft-ul pt USA a fost cam ratat in anul 2007. In 2008 l-au refacut. Sunt discutii interminabile pe forumurile de afara. Se pare ca au avut un bug in mom in care au softat ECU-urile. Probleme cunoscute: Lag la 5500, pornire grea, ralanti amestecat, ezitare la accelerare. Been there...done that. Mai contribuie si TPS-ul care a fost cam prost din fabricatie. Variante ajutatoare legate de PC (care apropo nu poti pune PCV pt ca ala e pt modelele dupa 2009). Iti iei un PC3 (dai 2-300 euro). Ii pui softul de pump (nu mai stiu exact cum ii zicea), si il setezi sa-i dea mai multa zeama la pornire - in felul asta faci un fel de soc ca la modelele cu carburatie, asta o sa te ajute un pic la pornire. In caz contrar tine mai mult timp apasat pe START adica dupa ce da sa porneasca mai tine inca 2 sec apasat - porneste sigur. La ralanti nu ai ce sa-i faci (nu o sa fie niciodata ca la Honda). La lag nu ai ce sa faci si crede-ma ca e enervant mai ales daca stii de el in mom in care vrei sa faci o depasire. Daca iti iei si kitul de autotune mai bagi 100-150 euro. Daca iei si modulul de la dynojet pt reglat avansul mai dai 200 de euro. Tragi linie si mai bine ii faci remap ) Softul este muult mai smecher. Tine cont ca PC este un piggy si doar modifica ce iese din ECU. Daca ECU ii da prost...prost ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutare tuturor..de acum o saptamana sunt si eu proaspatul detinator a unui r1 din 99..o motocicleta exceptionala din punctul meu de vedere ..pun aici cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 salutare,auziti fratiilor,la mine la r1 ii curge iar un telescop,asta dupa exact un an dupa ce i-am skimbat semeringuri si ulei de furca,ce sa inteleg?ca asta ii boala lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert. 2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best? 3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a. La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema )) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) R1 Ilie? parca era ghei.... da si tu o tura de rahova noaptea sa-mi trezesti fostii vecini bafta, sa-l stapanesti sanatos. hahahaha, salutare domnu Beck si eu care vroiam sa vin sa ii trezesc pe fostii mei vecini de pe Scheepstimmermanslaan Straat ghei, neghei, e marfa!! Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta. Ia-i compresia. Cati km-mile are? Prepara la ktm si lasa R1... E foarte bine gandita asa de serie in caz ca n-0 duci pe racetrack (unde probabil a fost daca o ia greu la rece) si relantiul balbait nu te deranjeaza cu nimic. Cheltuie banii pe altceva. Am cheltuit pe un R1 2004 care il avem, Axe Factory, tobe Graves, Porturi admisie-evacuare in 5 unghiuri si multe altele toate facute in Sua si Anglia, dupa care am facut noi un R1 (zorro) si ambele au dat rezultate extraordinare in raspuns la acceleratie si putere dar cand a venit momentul sa le comparam cu 2007... Am pierdut. De ce? Power is nothing without control!!! Noua tehnologie iti tine motocicleta pe asfalt mai bine. Las-o asa, schimba-i consumabilele si bucura-te de ea. 3800 km. KTM-ul nu am ce sa ii fac, si oricum ala vrea destui bani ptr mentenanta in fiecare an, sau poate sunt eu pretentios . ce imi pare rau e ca am renuntat la kit-ul de SM in nici un caz nu m-am gandit sa il bastardizez, mai ales ca vreau sa il tin pe sosea. azi trec pe la voi la atelier. salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta. Multumesc si astept o veste de la voi. am eu. ma uit astazi sa vad pe unde e si sa fie intact. semnalele incluse in el sau exterioare? de fabrica nu sunt incluse in stop, dupa cum sti. da-mi un pm sa nu uit. Variante ajutatoare legate de PC (care apropo nu poti pune PCV pt ca ala e pt modelele dupa 2009). Iti iei un PC3 (dai 2-300 euro). Ii pui softul de pump (nu mai stiu exact cum ii zicea), si il setezi sa-i dea mai multa zeama la pornire - in felul asta faci un fel de soc ca la modelele cu carburatie, asta o sa te ajute un pic la pornire. In caz contrar tine mai mult timp apasat pe START adica dupa ce da sa porneasca mai tine inca 2 sec apasat - porneste sigur. La ralanti nu ai ce sa-i faci (nu o sa fie niciodata ca la Honda). La lag nu ai ce sa faci si crede-ma ca e enervant mai ales daca stii de el in mom in care vrei sa faci o depasire. Daca iti iei si kitul de autotune mai bagi 100-150 euro. Daca iei si modulul de la dynojet pt reglat avansul mai dai 200 de euro. Tragi linie si mai bine ii faci remap Softul este muult mai smecher. Tine cont ca PC este un piggy si doar modifica ce iese din ECU. Daca ECU ii da prost...prost ramane. hai ca m-am mai documentat, si se pare ca ai dreptate La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema) care sunt 2007? cele doua care nu pot sa tina pasul cu tine? Editat Iulie 20, 2011 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) 1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert. 2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best? 3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a. La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema )) ) asa am cumparat motoru..io nu am facut altceva decat sa cumpar cauciuc pe spate..fostul proprietar mi.a spus ca a costat 1000 euro aerografierea si a fost facuta la www.aeo-art.ro..acum am cv probleme cu kitul de lant..trebuie schimbat..probleme la treapta 2 nu am..un singur lucru am obs..in treapta 6 se aude un zgomot ca si cand dai cu masina cu spatele..dar probabil asa trebuie sa se auda... Editat Iulie 20, 2011 de bogdykart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare. Am un amic care vrea sa-si cumpere un r1 din 2005(cel cu toba sub sa) Ce trebuie sa aibe in vedere atunci cand il cumpara, presupun ca sunt mici chestii pe care un r1 ar trebuii sa le aibe sau nu. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.