Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am aceiasi problema tot pe modelul 2000, acum ca inca nu am scos-o pe anul asta am lasat-o la un mecanic/electrician moto sa-i puna un diagnostic... am baterie noua, am schimbat releul de incarcare... aceiasi chestie. Cu pozitia aprinsa, la relanti, palpaie becurile (fata si spate) ca instalatia de la bradul de Craciun, dar eu nu am auzit nici un releu paca nind. Eu am xenon pe ea, o fi din cauza xenon-ului?

 

Astept si eu pareri...

 

 

 

Am o problema la R1 (din 2000)si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ar fi ideal ca toate motoretele de 1000cc sa mearga la 1500tr/min, ar dispare si pb incarcartii defectuoase, opritul accidental la plecarea de pe loc, lantul de distributie nu mai face burta, pe frina de motor, aceasta nu mai e atit de violenta, riscul blocarii rotii spate, mai ales daca e o opinca in loc de guma, scade considerabil. La R1 sint 2 faruri, deconectati unul din becuri, un far e suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica conexiunea de minus de la baterie pana sub rezervor pe motor. Adica scoti conexiunea o cureti si o pui las loc.

 

R1 nu are voie sa faca asa ceva!!!

 

Este 100% o conexiune pe canalele principale.

 

Daca minusul e ok si problema contiunua atunci :

 

Conexiunea rosie plusul de la baterie intra intr-un releu care in el e o sigurantza. Scoate siguranta si vezi daca e oxidata sau e tiganita cu litza... Schimb-o si daca tot face atunic adu-o la Racetek.

 

Normal aceasta problema e pe aceste 2 trasee de alimentare (daca moto nu a suferit accidente sau tiganeli) si ar trebui sa rezolvati problema cu indicatiile date.

 

Succes.

 

Salut baieti.am pus ochii pe un r1 2006....difera mult fata de 2004-05? Puncte slabe? La capitolul cuplu/putere cum sta fata de.....un k7 1000 sa zicem?...astept opinii multumesc

 

Daca ai 1,80 inaltime iti recomand R1.

 

1 geometric R1 este ca si pozitie mult mai Race decat K7. Nu este asa de comod dar este mult mai agil la schimbari de directie.

 

2. Ambele sunt ca si parametri motor asemanatoare la finalul liniei drepte insa K8 trage mai de jos si pierde sus iar R1 se apuca de treaba de la 6000rpm si tre sa fi limpede la minte dupa aia...

 

Singurele diferentze sunt insesizabile intre 04-06 dar ofera o stabilitate mai buna 06 la vitezemari si nu mai vobleaza asa de agresiv ca 2004.

 

Atentie!!!

 

2004-2006 au maxima nevoie (datorita unei greseli de fabricatie) ca minim 1 data pe sezon sa li se bage solutie de curatat valvele. VALVELE NU INJECTIA!!!

 

5% din vanzarila R1 04-06 au quloasa crapata si sunt la cimitir sau sunt in garajele de specialitate la resuscitare.

 

Valvele depun (la toate moto) o calamina pe ele si pe piston care in timp ingreuneaza intoarcerea pe pozitia inchis iar pistonul le prinde din urma si le plezneste. O pleznitura si gata cu motorul!!!

 

Bagati plinul si un aditiv de curatare valve de la peco. Reomand sua. dUPA CARE FOLOSITI MOTORUL IN PARAMETRI NORMALI FARA sa exagerati dar nici sa mergeti la pas...

 

Exclus supraincalzirea. E perfect anotimpul acum sa faceti asta si sa va salvati o gramada de bani si un stres enorm.

 

Succes tuturor si grija maxima ptr iubitele voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna asta cu supapele.. cutia daca schimbi fara ambreiaj se ramoleste, furca daca nu-i schimbi la 10.000 uleiul iti sar valvele de rebound, cam ce ar mai fi ?

 

Incep sa ma razgandesc cu achizitionarea de R1..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna asta cu supapele.. cutia daca schimbi fara ambreiaj se ramoleste, furca daca nu-i schimbi la 10.000 uleiul iti sar valvele de rebound, cam ce ar mai fi ?

 

Incep sa ma razgandesc cu achizitionarea de R1..

 

Tot ZX10 e mai buna :D poate e cazul sa treci pe ZX10 2008+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica conexiunea de minus de la baterie pana sub rezervor pe motor. Adica scoti conexiunea o cureti si o pui las loc.

 

R1 nu are voie sa faca asa ceva!!!

 

Este 100% o conexiune pe canalele principale.

 

Daca minusul e ok si problema contiunua atunci :

 

Conexiunea rosie plusul de la baterie intra intr-un releu care in el e o sigurantza. Scoate siguranta si vezi daca e oxidata sau e tiganita cu litza... Schimb-o si daca tot face atunic adu-o la Racetek.

 

Normal aceasta problema e pe aceste 2 trasee de alimentare (daca moto nu a suferit accidente sau tiganeli) si ar trebui sa rezolvati problema cu indicatiile date.

 

Succes.

 

Multumesc pentru sfaturi, am sa incerc maine si va anunt cum au evoluat lucrurile.

Via-a-vis de a tine relantiul la 1500,eu zic ca e cam mare si se incalzeste mai repede si foarte tare motorul. Dar ma rog parerile sunt impartite, pentru motoreta pe care o am acuma ar fi bine relantiul de 1500,face sa dispara pacanitul :banana: si jocul luminilor :banana: care ma cam streseaza.

Editat de chipiko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi din semafor in semafor, normal ca se incalzeste, se rezolva rapid cu un intrerupator pt comanda manuala a ventilatorului, i-l portnesti de cum pleci din parcare, si cit te invirti prin orash, nu ai treaba cu incalzitul, eu o folosesc de ani de zile, de 2 ani. relantiul la r1 meu e de 1600-1700ture.

 

Buna asta cu supapele.. cutia daca schimbi fara ambreiaj se ramoleste, furca daca nu-i schimbi la 10.000 uleiul iti sar valvele de rebound, cam ce ar mai fi ?

 

Incep sa ma razgandesc cu achizitionarea de R1..

 

Ai citit printre rinduri. Majoritatea valvelor din furcile Kayaba se uzeaza daca nu le schimbi uleiul, un 10 000km e ok, preventiv - 5 000km. Showa, la Honda, erau ca noi dupa 35 000km si vreo 3 schimburi de ulei. Binentzeles ca curgeau, mai ales daca lasai motoreta peste iarna pe cricul lateral. Problema la R1 a fost ca furcile nu curg decit dupa multi ani de exploatare, motocicleta se vinde in mod repetat, i se schimba uleiul din motor dar , deoarece furcile nu curg deloc, proprietarul considera ca nu e nevoie de schimb ulei in furca. Si uite asa, se ajunge si la 30 000km fara nici o mentenantza a suspensiei(care nu mai e demult in parametri). Cutia de viteze se strica frecvent la incepatori, se tureaza in tr 1 la roshu si nu se debreiaza suficient, R1 nu e mai tare sau mai slaba la acest capitol.Supapele de la distributie: R1 e smechera, proiectantii i-au prevazut sa i se regleze distributia abia pe la 48 000km, diff intre jocul minim si cel maxim al supapelor e destul de mare.Chiar daca se aude tzacaneala, nu-i absolut nici un bai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la R1 am o lista cu ce sa nu faci ca sa tina o vesnicie, la Kawasaki am de 10 ori mai mult si cand le citesti si ajungi la final rupi lista si-o mananci...

 

Daca vrei o lista cu fiabilitatea e cam asa:

1. Honda cu un litru de ulei mai mult si cu o galeata de cai mai putini in ture inalte normal ca bate la categoria fiabilitate.

 

2. Yamaha si Suzuki sunt apsolut egale la finalul testelor si fiecare in parte are plusuri si minusuri dar per total sunt cele mai de mijloc ca si putere versus fiabilitate.

 

3. Kawasaki e o moto extrem de puternica( cat merge totul pe ea) cu o ciclistica foarte misto (pana apar fisuri) cu un management super ok (pana incep sa se corodeze conexiunile) si sincer la orice subansamblu am facut reparatii nebanuite dar deoarece cat merge e spectaculoasa, propietarii (ninja) se impaca cu compromisulsi ramane o moto pe piatza si pe grila de start.

 

Italiene :

 

1. Ducati: frana de motor excesiva necesita ambreaj alunecos (1200euro) si putere mica la turatii mari. Servisarea scumpa si ca BMW tre respectata cu strictenie. O ciclistica extraordinara ca exactitate dar obositoare pe sicane datorita rigiditatii. Nici la drum lung sau in orasi nu-i prea ok ca si confort dar extrem de frumoasa si cu un cuplu #1 ramane campioana Italiana.

 

2.TNT extrem de puternica si de greoaie cu mari probleme pe electromotor si distributie autobalansata... Super frumoasa si super stricacioasa.

 

3.MV Agusta Greoaie pe sicane, rupe gazul pe iesirea din viraj si are frane mult prea puternice. In rest e fenomenal ce s-a putut face dintr-o motocicleta de 1000.

 

una peste alta, daca ai grija de ea, ai parte de clipe fericite pe oricare enumerata mai sus dar R1 le intruneste pe toate :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, revin cu ultimile stiri, totul pare ok. Am scos toate mufele pe care le-am gasit in cale si nu am mai sesizat acea intrerupere sau clantanit al releului. In schimba cand am pornit motorul dimineata si am tras socul dupa cateva sec. a pornit electroventilatorul si nu sa oprit decat dupa ce am inchis socul complet. Si sigur nu este normal asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...

 

Undeva ori ai un fir legat aiurea ori ai transmisia de date spre computer ancrasata si primeste valori eronate.

 

Deconecteaza si cdi ul si vezi daca totul in mufa cu fire e lucios si frumos...

 

Cumpara-ti un sprai de curatat contacte si curata le calumea, iar dupa ce e totul ok treci si da cu sprai de lant in mufe ptr a bloca coroziunea pe viitor.

 

Eu am facut asta inspecial pe Kawasaki care nu are mufele aurite si corodeaza mult mai rapid, pe auto cu multe computere (bmw-mercedes etc) si in special pe enduro ce sta mai mult in namol...

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun in balanta ce ai zis Sabin, la Kawasaki nu mi-a picat cutia / cadrul, mi-a picat pompa apa si rulment ambreiaj.. asta in ~ 25.000 km

 

Las la o parte Kawasaki si revin la Yamaha, sunt foarte atras de design-ul Yamaha + faptul ca n-am avut pana acum Yamaha ma face sa imi doresc una, dar nu vreau sa nimeresc vreo nenorocire de motocicleta si sa plang dupa banii dati, se risca vreounul dintre voi ( Sabin / Jagi ) sa verificati motoreta care vreau s-o cumpar ? Evident contra-cost, dar sa am certitudinea ca este o motocicleta in mintile ei..

 

ZX10-le ala il duceam in rosu treapta 1 - 2 - 3 si nu avea nici pe dracul, nu vreau surprize la noua achizitie..

Nu ma intelegeti gresit, nu zic ca Yamaha este sau nu o motocicleta buna/proasta, n-am experienta necesara, doar incerc sa culeg informatii si sa aleg o motocicleta care sa reziste.. sa reziste.. sa reziste :D

 

Bafta si multumesc de raspunsurile date !

:cheers:

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man. Bomba e R1 meu.

600 tee lee a ajuns in ingrijirea mea ca na... Cica ar fi cel mai tare 600 din Romania anilor 2011.

Vopsitoria, lichidele si setarile Data Recording sunt refacute la RaceTek. Restul pana la probele noului Pilot raman neschimbate.

 

Sa revenim la R1!!!

 

Se cand i-am schimbat carenele, galeriile, tobele si i-am scos filtrul de aier normal si am pus 2 plase de sarma fina, se tureaza si da cu flacari de m-a speriat.

 

Parca simte si ea unde o duc si face ca toti dracii. Ma iubeste rau ptr asta. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Man. Bomba e R1 meu.

600 tee lee a ajuns in ingrijirea mea ca na... Cica ar fi cel mai tare 600 din Romania anilor 2011.

Vopsitoria, lichidele si setarile Data Recording sunt refacute la RaceTek. Restul pana la probele noului Pilot raman neschimbate.

 

Sa revenim la R1!!!

 

Se cand i-am schimbat carenele, galeriile, tobele si i-am scos filtrul de aier normal si am pus 2 plase de sarma fina, se tureaza si da cu flacari de m-a speriat.

 

Parca simte si ea unde o duc si face ca toti dracii. Ma iubeste rau ptr asta. :makeout:

nu vreau sa fiu carctoas..doar intreb.mi se pare mie sau furtunele de frana sunt stock?poate gresesc,nu dau cu parul :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 e gata de pista?!

 

Eu vad ca modificari doar finalele, furtune galfer, crash-pad-uri, scarite (probabil galfer), carene de curse, quick-gas nemontat inca, o pompa brembo de 19 cu maneta rupta si lant albastru (530 cred). In rest totul imi pare stock pe ea inclusiv galeriile (poate e ceva ce imi scapa). Iar nu-mi place de exemplu ca la aripa fata nu ai 2 suruburi la fel. stiu ca e pt circuit, dar pe mine ma zgarie pe retina....

 

Daca asa arata un motor pregatit de competitie inseamna ca a mea e mega pregatita...

 

Despre RR nu ma pronunt ca vad doar BEL RAY si un amortizor de ghidon WP si un capac de rezervor Lightech...

 

 

PS: mai fa si tu ordine prin garaj ca la clientii genul meu le place ordinea si curatenia in atelier!

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capetele de ghidon sint PROIECTILE de artilerie, am vazut personal, la un crash, ghidonul a aruncat capul in cadru, a iesit o gaura in cadru de toata frumusetea.Nici a mea nu arata bine, dar am toatre shuruburile originale. Capete de ghidon de plastic, musai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sincer asa este. E mare dezordine datorita pregatiri de curse a celor 2 ua motorete in timp record ptr a crea cat mai mult spatiu (in timp) clientilor.

 

Toate suruburile originale R1 sunt puse deoparte impreuna cu carenajul si nu ma ating de ele orice ar fi!!!

 

Galeriile mele sunt alea de World SBK de 52. Are cineva in Romania galerii mai mari de 52??? Nu se vad si nici nu am avut unde sa le simt dar da cu flacari criminale ...

 

Pompa Brambo de 20 conducte galfer si scarite gillet.

 

Nu am pus-o sa ma laud cu ce am pe ea ci doar sa vedeti cum am facut-o ca si design. Intrebasem cu 50 pagini inainte ce si cum vi se pare mai misto sa arate un R1...

 

Mie asa mi-a placut.

 

Brambo. Tine minte ca un Garage care este totul ca intr-un acvariu nu poate fi unul in care se lucreaza repede si bine ci lent ca sa ai timp sa pui sculele si resturile la loc.

 

Eu merg pe varianta, iau lucrarea si toate sculele cu care desfac sa ajung la destinatie le las sub moto iar dupa finalizarea lucrarii curat zona si repun sculele la loc. Am minim 5 truse complete de scule cu carepot desface orice si daiaimi permit.

 

In gama mea de clienti de obicei sunt oameni care si-ar permite reprezentante k :BMW, Ducati,Honda etc si totusi in marea dezordine ce-ai aclamat-o ei ma prefera pe mine de 100 ori mai mult.

 

Motivul e ca am hotarat in fiecare an sa imi concediez angajatii din motivul ca niciunul in decursul a 6 ani nu a facut treaba cu atentie.

 

Toti vorbeau la telefon excesiv, nu erau cu mintea si sufletul pe lucrare, erau cu urechile culite non stop la ce vorbesc eu cu clientul si cel mai grav se apucau sa dea sfaturi clientilor aiurea. CONCEDIATI!!!

 

Prefer sa fiu si Femeie de servici in Garajul meu dar sa stiu ca motocicleta care imi paraseste Garajul se va intoarce fara reclamatii sau aceleasi probleme. E mai bine asa.

 

Oricum nu discut politica Garajului meu cu nimeni. Tot ceea ce fac e sa va spun ca e mai bine asa ptr clientii mei.

 

In alta ordine de idei:

 

Daca un om care are R1 (in topicul asta) isi face motocicleta dupa placul lui, voi 2 ar fi normal sa-l felicitati nu sa-i spuneti ca e praf fata de ale voastre...

 

Praf poti spune doar atunci cand se termina sezonul si unul din voi va fi mai rapid k mine :))))))))))))))))))

 

Eu personal nu ma tem de asta ba chiar as fi fericit sa am de invatat de la voi.

 

Tot ceea ce spui se poate folosi impotriva ta:))))))))))

 

Deci. Mi-am facut R1 de curse si sunt fericit s-o duc acolo unde imi tot cere.

 

Azi o imbarc dupa care imi curat garajul sa nu cumva sa vina Dul B rembo si sa strambe din nas :cheers:

 

Jagi.

 

Capetele de ghidon sunt din aluminiu dar au la capatul lor capace infiletate din teflon ptr alunecare.

 

Jagi.

 

Capetele de ghidon sunt din aluminiu dar au la capatul lor capace infiletate din teflon ptr alunecare.

 

Lantul este original... Nu mai am bani si de 520 ptr 5 cai...750ron... E doar sprai lant cu teflon (belray)si camera care a dat o nuanta albastra lantului. El e defapt un sprai albicios ce nu sare decat cu spaclu...

 

Mai arunca un ochi in galeriile mele si mai gandeste-te...

 

Bascula ramfortata, aripa spate extinsa, scarite modulare,galerii 52,tobe finale LVince, carenaj SBK italia,schimbat ulei amortizoare in BelRay racing,

acceleratie cursa scurta magura, pompa frana brembo 20,conducte galfer, placute carbon louren racing, lichid dot5 silicone belray racing,parbriz zero gravity DB racing,ulei motor belray 10w50 sintetic,crashuri,aparatori carbon cadru, si apa distilata in loc de antigel. Asta e tot ce mi-am permis sa-i fac pana la prima intrare si defapt in asta am investit bugetul alocat. Dupa ce ma intorc voi sti exact defapt ceea ce trebuie modificat dar astea deja facute sunt cele mai elementare.Am 3 seturi de slicuri din 2007-2008 cu care ma voi da ptr inceput urmand in functie de banuti pe viitor sa imi iau noi daca va fi necesar.

post-11347-0-17141800-1332051996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu aveam intentia sa zic ca a ta e praf si ca a mea e miez. Departe de mine gandul asta. Am scris doar ce am constatat din poze. Eu (care nu am paticipat la curse pe circuit) consider ca pentru a scoate rezultate iti trebuie si un fier pe masura. Sunt de acord ca pilotul e 80% din problema, dar si restul de 20% sunt importanti. Eu am invatat citind ce au facut baietii mai mari si am investit cam toti banii mei in motorul ala ca sa il fac pe sufletul meu, nu ca sa ma laud pe undeva. Ca dovada ca nu cred ca sunt mai mult de 5 useri pe aici care ma cunosc personal si nici nu m-a interesat sa prezint fierul meu pentru ca sincer...nu intereseaza aproape pe nimeni. Daca intrebi pe cineva in ce ar investi 300 de euro si ai pune sa aleaga intre manete rizoma si pompa radiala cu siguranta 70% ar alege rizoma. Cam asta e nivelul, asa ca de ce sa mai postam lucruri tehnice? Ca sa se rada ca am cheltuit banii pe prostii care la revanzare nu valoreaza nimic?! Eu mai bine stau in bancutza mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

post-28093-0-47616200-1332105003_thumb.jpg

post-28093-0-16817100-1332105076_thumb.jpg

post-28093-0-32590500-1332105144_thumb.jpg

post-28093-0-77018400-1332105195_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

 

La multi km fara incidente!

 

si...cam cat te`a costat bijuteria ?beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...