Zircon Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 JAGI, nu pui problema corect. Nu e vorba de chitrosenie ci de faptul ca gumele lipicioase au o "mica" problema pe ud. In ultimii doi ani am iesit mult mai putin decat inainte dar din cca. 10 drumuri lungi cred ca in 8 m-a prins ploaie sau am trecut prin zone udate de putin timp. In consecinta, pe strada prefer sa am Sportsmart in loc de GPRacer. In privinta 2CT, am avut Pilot Power 2CT si Power Pure. Pilot Power 2CT sunt niste cacao-uri, aproape la fel de proaste ca BT016 & co. Power Pure sunt decente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 JAGI, nu pui problema corect. Nu e vorba de chitrosenie ci de faptul ca gumele lipicioase au o "mica" problema pe ud. In ultimii doi ani am iesit mult mai putin decat inainte dar din cca. 10 drumuri lungi cred ca in 8 m-a prins ploaie sau am trecut prin zone udate de putin timp. In consecinta, pe strada prefer sa am Sportsmart in loc de GPRacer. In privinta 2CT, am avut Pilot Power 2CT si Power Pure. Pilot Power 2CT sunt niste cacao-uri, aproape la fel de proaste ca BT016 & co. Power Pure sunt decente. Tu pui bine problema cu apa. Un mare DAR, tu ai mers efectiv cu un Supercorsa SC1 pe ploaie? Eu am mers, si inca tare, la risc, ca auzisem si eu folclorul asta cu ploaia si cauciucurile, sa vad cum se comporta. Daca e moale, cauciucul tine suficient, sculpturile din el sint mai mult decit suficiente sa te dai cu el de la munte la Bucuresti. Evident, ca nu va tine daca te apleci la mai mult de 30grade, dar sorry, tu chiar mergi pe ploaie race? Ma indoisc. Ar fi bine sa testati un pic personal, si dupaia sa povestiti, ISTORIA CA CAUCIUCURILE RACE omologate de strada nu merg pe ploaie e pt pt cei ce dau doar din mouse copy paste. Normal ca un Dunlop GP nu o sa mearga ever pe ploaie, va fi ca pe patinoar, un Supercorsa SC1, BT R10 , racetec K1, Michelin Power Cup, VOR MERGE mai mult decit bine pe ploaie. Pina acum, nu am vazut stradali sa se aplece pe curbe, atunci cind ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Discutiile despre cauciucuri incep total altfel... Cat % mergi pe ploaie? Ce putere motor ai si cata experientza in deschiderea gazului sau finete in apasarea franei? Ce greutate ai si ce fel de drumuri folosesti ptr serarea presiunii in tipul de pneu folosit??? Ce tip de suspensii folosesti si care este reglajul lor??? Degeaba mergi pe GP daca pui o presiune neadegvata conditiilor de drum sau ai o suspensie foarte tare si tu defapt folosesti 75% din inclinatie, adica nu ajungi pe zona soft... Eu pe Pista (Jagi a vazut si a spus ksunt nebun) am mers la inceputul sezonului cu gume sh din 2004-2005 crapate si mega expirate, cu suspensii fatza fara reglaj adica varza si neintrat pe pista din 2005... Adica la rece vorbind ar fi trebuit sa ma fac praf in primul viraj. Daca ajungi sa iti cunosti motocicleta k chilotii si iei totul treptat pe sectoare pana acumulezi exact ceea ce te nemultumeste si modifici dupa cum simti tu (cu ajutorul unui expert) poti sa mergi fara sa cazi cu orice cauciuc si sa ai rezultate mai bune k cei cu GP uri 2012!!! Cred k aceasta discutie ar cam trebui mutata in alt subforum al celor interesati de R1 in regim curse, majoritatea celor ce intra aici (am observat) k sunt interesati intr-o solutie ieftina si rapida de asi resuscita problema pe R1 sau. Yamaha R1-R6 Racing cred k ar fi un forum ok ptr respectivele discutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) eu pe ploaie sau mai bine zis anotimpurile ploioase, nu prea ma dau. adica depinde cum prind. daca e cum a fost perioada pascala....asta e. nus venu care se uita pe geam si daca is 3 picaturi nu mai iese. problema e ca nu vreau sa vad cum acvaplanez pe franare sau cum dansez pe accelerare. dar interesul meu e o aderenta buna(cum a fost la D211) si o durabilitate ceva mai mare. ma asteptam la un 10000km sa ma duca. dar e ok si cat am mers, avand in vedere ca nu mi-a alunecat deloc pe curbe si accelerari.. Editat Septembrie 9, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Nu mai injurati atat 2CT-urile...sunt totusi niste gume care au aparut acu' 4-5 ani, momentin care erau printre cele mai bune gume de strada, pentru motoarele care erau atunci (ma refer la puteri). Pentru ca la 150-160cp la motor sunt mai mult decat civilizate. Distanta intre 2CT si D211 e enorma insa pentru un motor din anii 2000-2004 diferenta nu este asa mare. Pentru o serpentina si respectiv mers prin oras 2CT-urile sunt mai mult decat suficiente. Ce preferati? un D211 copt sau un 2CT (de exemplu) nou? Important e starea in care e cauciucul. Pe vremuri se mergea pe lemne si tot se inclinau in curbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 da, dar e chestia de siguranta. pt cauciucuri turing sau de oras, PP 2 CT este foarte bun. am avut dar am zis, toate se limiteaza cand incepi sa tragi mai tare de motor. pt mers decent, sunt gume super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 va dau un copy/paste de pe un site al detinatorilor de s1000rr,baietii vorbesc mult/bine/fara arogante si nu stiu de problema $ + testeaza frecvent diferite cauciucuri atat pe pista cat si pe strada ,parerea mea ca le spun pe bune "I tried the Power One on the road and I think it is one of the best tires for the road.I tested them on the track and they are simple OK.They are sticky for the road but grease for the track.I also tried the Power One Dot (A front/B rear).They are better than the street compound but not as good as the D211 GP Ntec.I also tried Pirelli Superbike SC2/SC3 and Pirelli Superbike Pro which are also good (SC compounds are better) but still D211 GP Ntec are better in my opinion.So since tires are a matter of personal preference my conclusions are: Track 1.Dunlop D211 GP Ntec 2.Pirelli Superbike SC slick 3.Michelin Power One DOT (A/B) 4.Pirelli SuperBike Pro 5.Metzeler Racetec Interact K3 6.Michelin Power One (road) Road Exactly the opposite and this is common sense: 1.Michelin Power One (road) 2.Metzeler Racetec Interact K3 3.Pirelli SuperBike Pro 4.Michelin Power One DOT (A/B) 5.Pirelli Superbike SC slick (silly but yeap I tried them on the road) 6.Dunlop D211 GP Ntec Actually the D211 GP is the only tire that I had cold tear on the ROAD on a really cold day. Track tires and road tires operate at very different temperature ranges, and as such, they typically far better at one then the other." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Daca vreti sa faci o arogantza pentru mindria voastra, cumparativa un set de cauciucuri race pt ploaie (evident ca second-uri), puneti-le cind soseaua e plina de apa, chemati-va prietenii si dati-va pe-o roata . E senzatie. Pacat ca nu rezista pe uscat, ar fi cele mai aderente cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Enjoy it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Nice !Se vede ca va distrati de minune Asfalt uscat va doresc ...inca cel putin o luna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 vizionarea se face pe landscape,n1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Foarte misto zona, foarte deschisa si vizibila. Toti pe Yamaha... Vreau si eu acolo:))) Adevaru e k de cand am facut RaceTek ul am cam tras chiulul la iesiri cu prietenii si calatorii cu R1 prin lumea larga. Promit k la anu sa aloc mai mult timp mie si motocicletei mele vs Garaj... Stau de 6, te vizitez la anu cu haiducii. Uite si de la mine de acum 5-6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Recomandare de producator de carene racing ? Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Recomandare de producator de carene racing ? Thx. E SP composite, da-mi un tel urgent daca-ti iei, vreau sa bag si eu o carena in pachet, sa economisesc la transport. Daca vrei, vorb cu el, am mai luat de la el, si poate i-mi face si un mic discount. Suna, 0763 681 602 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Thx. Nu dau comanda zilele astea. Deocamdata studiez piata si fac calcule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Nice !Se vede ca va distrati de minune Asfalt uscat va doresc ...inca cel putin o luna ! vizionarea se face pe landscape,n1 Foarte misto zona, foarte deschisa si vizibila. Toti pe Yamaha... Vreau si eu acolo. Stau de 6, te vizitez la anu cu haiducii. Merci, baieti! Sabine, nu eram toti pe Yamaha. Eram doar 3, plus Honda si Kawa. Da-mi de veste cand vrei sa ajungi in zona, sa nu va dati singuri. Recomandare de producator de carene racing ? Thx. Am studiat si eu toate ofertele, in primavara, si mi-am luat de la SP-Composite. Calitatea buna la bani putini + ca am gasit si carena care vine peste rezervor. Editat Septembrie 10, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 carena peste rezervor ti-ai puso? cum ai protejat vopseaua de la reervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 SP-Composite are preturi foarte avantajoase dar carenele de R1 09 pe care le au ei sunt cele "budget", prost gandite. Panourile laterale nu exista, pintenul si carena frontala fiind prelungite in asa fel incat sa se imbine. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se da jos pintenul acela, in conditiile in care este imens. http://www.ebay.de/itm/Rabatt-Rennverkleidung-Race-Fairing-GFK-Yamaha-R1-09-11-RN22-/221122779561?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item337bf1d9a9#ht_890wt_1163 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 SP-Composite are preturi foarte avantajoase dar carenele de R1 09 pe care le au ei sunt cele "budget", prost gandite. Panourile laterale nu exista, pintenul si carena frontala fiind prelungite in asa fel incat sa se imbine. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se da jos pintenul acela, in conditiile in care este imens. http://www.ebay.de/itm/Rabatt-Rennverkleidung-Race-Fairing-GFK-Yamaha-R1-09-11-RN22-/221122779561?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item337bf1d9a9#ht_890wt_1163 Am luat 4 seturi de acolo, toti am constatat ca sint de calitate mai mult decit buna. Pintenul poti sa-l si decupezi putin daca te deranjeaza la montaj. Te las pe tine sa descoperi altele, poate pe la 400 euro in sus, si fara carena de reervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) carena peste rezervor ti-ai puso? cum ai protejat vopseaua de la reervor? Am invelit rezervorul in folie de ambalat. Pe muchii am pus si banda de hartie. Pe interiorul carenei, tot pe muchii, am lipit cateva bucati de burete. L-am protejat perfect in felul asta. Editat Septembrie 11, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Enjoy it! Super filmarea, are ceva modificat Gremlinu' lui George sau pur si simplu n-ai vrut tu sa tragi de a ta? Sunt totusi 30 cai diferenta. Ce e cu balbaitul care se aude aproape constant pe filmare, e doar un parazit fonic? Daca zic hai cu vara o sa mi se ceara coppy right ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Super filmarea, are ceva modificat Goblinu' lui George sau pur si simplu n-ai vrut tu sa tragi de a ta? Sunt totusi 30 cai diferenta. Ce e cu balbaitul care se aude aproape constant pe filmare, e doar un parazit fonic? Daca zic hai cu vara o sa mi se ceara coppy right ))) n-are nimic a mea modificat,doar un ambreiaj care patineaza care urmeaza sa fie schimbat.n-a tras Nicu a fost de treaba,sa am timp sa apar in filmare ps:btw,e e Gremlin,nu Goblin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu mai injurati atat 2CT-urile...sunt totusi niste gume care au aparut acu' 4-5 ani, momentin care erau printre cele mai bune gume de strada, pentru motoarele care erau atunci (ma refer la puteri). Pentru ca la 150-160cp la motor sunt mai mult decat civilizate. Distanta intre 2CT si D211 e enorma insa pentru un motor din anii 2000-2004 diferenta nu este asa mare. Pentru o serpentina si respectiv mers prin oras 2CT-urile sunt mai mult decat suficiente. Ce preferati? un D211 copt sau un 2CT (de exemplu) nou? Important e starea in care e cauciucul. Pe vremuri se mergea pe lemne si tot se inclinau in curbe... In sfarsit,esti unul din putinii care intelege ca se mai mere cu r1 si altfel decat cu genunchiul jos. E vorba aici dupa parerea mea de 2 mentalitati diferite.Am mai avut discutia asta parca tot aici. Pe subforumul asta de r1 sunt multi useri care sunt foarte avansati fata de restul care mai fac un weekend pe Hungaro,Serres,etc. Si exista a doua clasa,spetza mai joasa ,din care fac si eu parte care mere pe r1 pt fun in weekend. Cele 2 clase nu prea au in comun una cu cealalta decat numele motocicletei,dar sunt diferente mari de filosofie (daca ma pot exprima asa),pt ca desi merem pe acelasi gen de motor (bine,ami vechi,mai noi,modificate sau nu) vedem total diferit lucrurile si facem lucruri total diferite si ca mers si ca intrebuintare cu ele. Ca sa revenim pe subiect,mie pt un stil non-racing de mers,2CT-urile mi se par foarte foarte ok.Nu stiu de ce,dar mi se pare ca odata incalzite au aderenta mult mai mare decat alte cauciucuri.Repet,practic un stil de mers lejereanu,de weekend. As fi foarte interesat sa incerc si alte marci pt "mers stradal",daca mai puteti da niste recomandari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 merg si 2CT`uri pt forja stradala ,putin LOW PREASURE pt roata spate si se rezolva problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Da, uite o diferentza de filosofie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.